Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakoupená tortilla muži v Brně nechutnala, tak s ní mrštil po prodavači

Roztržku v brněnském bistru museli v úterý večer řešit městští policisté. Zákazníkovi se nezdála kvalita zakoupeného jídla, tak jím po obsluze mrštil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34a41r68o41s39l83a81v 33L82e69b95e86d21a 3756949397200

V Brně opravdu není nuda! Kdysi tam hořel pařez, pak rozdávali pokuty za parkování výfukem k chodníku, páč je to opačně než na značce. Taky tam Masaryk žasnul pod dečkou - a teď nově takovýhle výstřelek!

+4/0
5.5.2016 9:18

M45i63r33o89s43l68a76v 33U82r45b53a66n 1536597831289

dokud se objednava a plati, tak cesky rozumi, jak je problem, tak uz nerozumet cesky ani slovo, pane...

+2/0
5.5.2016 7:54

R69a63d70e26k 94R29o35z45s55y92p15a54l 6903488956433

Já bych uděla to samé...

+2/0
5.5.2016 7:40

J41i14r73i 90O25s90v69a18l77d 2975704176587

Ten podnik znám, prodávají tam hnusy takže by to neměl být přestupek.

+3/0
5.5.2016 0:14

M50i46l26o38s43l61a90v 75S69e55d74l47á37č70e17k 6334304394761

Ono taky něco kupovat k jídlu na Nádražní ulici je sám o sobě nechutný zážitek

+8/0
4.5.2016 23:07

P90e61t27r 56B25á51č24a 8945726555345

R^

Nechutny co si nekteri dovoli prodavat nebo servirovat a jeste nechutnejsi je, ze to nekteri jeste dokazi bez problemu snist.

+4/−2
4.5.2016 19:48

P20e56t47r 84R85u56z13i53c32k66a 7988782223967

Ani se nedivim...ja jsem taky jednou hodil na pult smazak v housce pote co jsem zjistil ze to neni syr ale hnusna nahrazka. Podal jsem i podmet na SZPI a vim ze majitel okynka dostal flastr.

+7/−1
4.5.2016 18:25

D30a68n 26D31o79s16t89á46l 6869283722555

Vyhlášené okénko - byl jsem tam 2× a nikdy víc. Kolem sebe znám podobné zkušenosti. Takovej humpl, že to skončilo vždycky v koši. Ještěže tam alespoň k tomu KFC přibylo Quick bistro a něco tuším i přímo vedle vestibulu, protože jinak to byla úplná tragédie (zvláště ve večerních až nočních hodinách se tam třeba při čekání na vlak nedalo nic pořídit). A divím se, že tam lidi stále chodí, jak nemám žádný zásadní problém s Viet bistry, tak tohle je fakt katastrofa...

+2/0
4.5.2016 18:05

M63a20r86t45i48n 61H73o81l28c23a12t 7595591858449

Kdyz zaplatil za neco co se nedalo jist, tak se mu nedivim......:-P:-P

+17/−5
4.5.2016 17:34

V53á30c86l17a94v 89Z25e72m11a97n 1525854176133

Tak už tam nepřijdu,ne?Nebo Vám přijde normální,když se někdo chová jako č...?

+5/−8
4.5.2016 17:47

J39i50r56i 48O98s37v40a97l68d 2555224436727

Jako že když někdo prodává tam ty hnusy?

+3/0
5.5.2016 0:15
Foto

B45r55o86n96i17s76l55a40v 60G51a74b51r67y55š 2252969291

Koukám, že slušnost je asi sprosté slovo...

+5/−4
4.5.2016 17:48

K75a59r75e38l 42K16ř98i30v19a39n 6950543925564

Jak kdy, jak kde.

0/0
5.5.2016 9:59

J19a36n 43B12i38r37e61š 8963986197942

Na druhou stranu....zákon tuto situaci pokrývá poměrně solidně.....

0/−5
4.5.2016 18:10

M93i26l86a56n 61P87a39s22t40o25r23e95k 8850786571643

a nepovite nam jak? ja jen ze sem v pohostinstvi pracoval ale nikdy sem neslysel ze by byla mozna reklamace jidla pokud nebylo zkazene nebo nedodelane... z duvodu ze to nekomu nechutna ale je to spravne pripravene to urce nejde

+5/−2
4.5.2016 18:14
Foto

L11u77c35i30e 31E55d30m58o21n45d88s62o27n 3469311243415

Tak jestli reklamují jako má známá, která nehla ani brvou když ji donesli shnilou brokolici zakamuflovanou do trojobalu a bez řečí za to zaplatila 350 Kč, (Potrefená husa, Olomouc), tak se ani nedivím. Na druhou stranu po někom něco házet, či silácky nakopat do dveří to je také bezva řešení.

Já jsem zatím vždy s reklamací uspěla, těžko říct, jestli je to tím, že je mým manželem špičkový šéfkuchař nebo příbuzná ředitelka hygienické stanice, takže asi umím nasadit ten "správný tón" aniž bych musela do někoho bušit. ;-D Pravda, do podníků zmíněné sorty téměř nechodím, a tam kam chodim, tam ví jak se o hosta postarat, aby se vrátil. Některým brněnským podnikům jsem věrná už přes 15 let. Na cestách (nejen po ČR) jedu metodou pokus omyl.

Pracovala jsem v pohostinství, kde zlatými pravidly bylo, že o dobrou zkušenost se podělí 4 lidé, zatímco o špatnou 9 a že pracovat na 99.9% nestačí.

+2/−1
4.5.2016 20:34
Foto

L43u96c13i67e 25E23d18m96o40n67d78s23o12n 3869251403755

Jinak jsem potkala restaurace, kde ne reklamace, ale jen samotné objednávání bylo peklo, aneb když si vedle odhlasovaného skupinového menu chcete objednat i něco navíc z jejich běžného menu a servírka vám autorivně sdělí, že "TO vám teda nevobjedná", protože nevidí důvod proč. (šlo o topinku;-D). No nakonec pro ni letěla jak čamrda po rozhovoru s provozním. (Hustopeče). Nebo sem narazila na hospodu hrající si na hogo fogo rybí restauraci, kde to majitelka těžce nezvládla personálně. Na 90 hostů měla jednoho kuchaře, a 2 servírky- dcery, které navíc pomotaly většinu objednávek. (90 naprosto různých 3-chodových objednávek). Takže tam jsem platila co jsem objednala, a ne co jsem dostala. Navíc jsem i vracela kvůli masu. (Steak zpečený jak podrážka.) (Slavonice)

+3/−1
4.5.2016 20:53

M27i50l53a93n 83P67a94s65t11o40r39e28k 8750516611953

no pokud je to jak pisete tak to znamena ze vite co a jak ma byt a dokazete si predstavit jak ma co byt pripravene a urcite nebudete delat scenu kvuli tomu co je pripravene spravne ale pouze vam to nechutna... tim neobhajuji podnik ve kterem se to stalo protoze vim ze tam to opravdu je peklo na zemi ve vsech moznych i nemoznych smyslech toho vyrazu. spousta lidi si ale neco objedna nema ani predstavu o co de jen proste se jim libi nazev, pak zjisti oh me to nechutna a delaji ze sebe super znalce a chteji reklamovat jidlo ktere nema zadnou chybu.

+2/0
4.5.2016 21:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.