Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakoupená tortilla muži v Brně nechutnala, tak s ní mrštil po prodavači

Roztržku v brněnském bistru museli v úterý večer řešit městští policisté. Zákazníkovi se nezdála kvalita zakoupeného jídla, tak jím po obsluze mrštil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a57r23o20s38l43a28v 81L48e43b81e66d12a 3576159867100

V Brně opravdu není nuda! Kdysi tam hořel pařez, pak rozdávali pokuty za parkování výfukem k chodníku, páč je to opačně než na značce. Taky tam Masaryk žasnul pod dečkou - a teď nově takovýhle výstřelek!

+4/0
5.5.2016 9:18

M58i66r56o48s53l60a94v 51U46r39b45a48n 1336217661209

dokud se objednava a plati, tak cesky rozumi, jak je problem, tak uz nerozumet cesky ani slovo, pane...

+2/0
5.5.2016 7:54

R67a14d31e62k 78R59o43z92s23y23p12a54l 6843278856513

Já bych uděla to samé...

+2/0
5.5.2016 7:40

J78i25r27i 90O11s57v61a95l28d 2685914146827

Ten podnik znám, prodávají tam hnusy takže by to neměl být přestupek.

+3/0
5.5.2016 0:14

M43i24l32o25s55l44a53v 83S34e31d98l32á63č34e40k 6584494654281

Ono taky něco kupovat k jídlu na Nádražní ulici je sám o sobě nechutný zážitek

+8/0
4.5.2016 23:07

P52e93t68r 18B93á74č19a 8205526345445

R^

Nechutny co si nekteri dovoli prodavat nebo servirovat a jeste nechutnejsi je, ze to nekteri jeste dokazi bez problemu snist.

+4/−2
4.5.2016 19:48

P19e67t39r 20R79u97z79i39c38k82a 7428662543927

Ani se nedivim...ja jsem taky jednou hodil na pult smazak v housce pote co jsem zjistil ze to neni syr ale hnusna nahrazka. Podal jsem i podmet na SZPI a vim ze majitel okynka dostal flastr.

+7/−1
4.5.2016 18:25

D28a67n 47D32o30s46t77á12l 6729613882735

Vyhlášené okénko - byl jsem tam 2× a nikdy víc. Kolem sebe znám podobné zkušenosti. Takovej humpl, že to skončilo vždycky v koši. Ještěže tam alespoň k tomu KFC přibylo Quick bistro a něco tuším i přímo vedle vestibulu, protože jinak to byla úplná tragédie (zvláště ve večerních až nočních hodinách se tam třeba při čekání na vlak nedalo nic pořídit). A divím se, že tam lidi stále chodí, jak nemám žádný zásadní problém s Viet bistry, tak tohle je fakt katastrofa...

+2/0
4.5.2016 18:05

M16a37r50t46i34n 11H58o89l21c40a92t 7525541418779

Kdyz zaplatil za neco co se nedalo jist, tak se mu nedivim......:-P:-P

+17/−5
4.5.2016 17:34

V20á36c45l20a36v 24Z24e74m16a71n 1865314876653

Tak už tam nepřijdu,ne?Nebo Vám přijde normální,když se někdo chová jako č...?

+5/−8
4.5.2016 17:47

J17i93r77i 31O15s91v51a87l91d 2575414176637

Jako že když někdo prodává tam ty hnusy?

+3/0
5.5.2016 0:15
Foto

B80r86o74n93i77s87l67a66v 74G36a50b61r59y91š 2612439731

Koukám, že slušnost je asi sprosté slovo...

+5/−4
4.5.2016 17:48

K46a78r70e34l 14K46ř25i31v48a49n 6360313445864

Jak kdy, jak kde.

0/0
5.5.2016 9:59

J78a28n 60B42i87r40e76š 8193426297972

Na druhou stranu....zákon tuto situaci pokrývá poměrně solidně.....

0/−5
4.5.2016 18:10

M41i66l36a68n 55P10a88s54t27o21r61e46k 8390766491583

a nepovite nam jak? ja jen ze sem v pohostinstvi pracoval ale nikdy sem neslysel ze by byla mozna reklamace jidla pokud nebylo zkazene nebo nedodelane... z duvodu ze to nekomu nechutna ale je to spravne pripravene to urce nejde

+5/−2
4.5.2016 18:14
Foto

L72u39c47i41e 45E40d49m71o43n98d58s73o12n 3969371453515

Tak jestli reklamují jako má známá, která nehla ani brvou když ji donesli shnilou brokolici zakamuflovanou do trojobalu a bez řečí za to zaplatila 350 Kč, (Potrefená husa, Olomouc), tak se ani nedivím. Na druhou stranu po někom něco házet, či silácky nakopat do dveří to je také bezva řešení.

Já jsem zatím vždy s reklamací uspěla, těžko říct, jestli je to tím, že je mým manželem špičkový šéfkuchař nebo příbuzná ředitelka hygienické stanice, takže asi umím nasadit ten "správný tón" aniž bych musela do někoho bušit. ;-D Pravda, do podníků zmíněné sorty téměř nechodím, a tam kam chodim, tam ví jak se o hosta postarat, aby se vrátil. Některým brněnským podnikům jsem věrná už přes 15 let. Na cestách (nejen po ČR) jedu metodou pokus omyl.

Pracovala jsem v pohostinství, kde zlatými pravidly bylo, že o dobrou zkušenost se podělí 4 lidé, zatímco o špatnou 9 a že pracovat na 99.9% nestačí.

+2/−1
4.5.2016 20:34
Foto

L35u71c78i88e 61E92d49m46o76n26d75s26o80n 3309641473815

Jinak jsem potkala restaurace, kde ne reklamace, ale jen samotné objednávání bylo peklo, aneb když si vedle odhlasovaného skupinového menu chcete objednat i něco navíc z jejich běžného menu a servírka vám autorivně sdělí, že "TO vám teda nevobjedná", protože nevidí důvod proč. (šlo o topinku;-D). No nakonec pro ni letěla jak čamrda po rozhovoru s provozním. (Hustopeče). Nebo sem narazila na hospodu hrající si na hogo fogo rybí restauraci, kde to majitelka těžce nezvládla personálně. Na 90 hostů měla jednoho kuchaře, a 2 servírky- dcery, které navíc pomotaly většinu objednávek. (90 naprosto různých 3-chodových objednávek). Takže tam jsem platila co jsem objednala, a ne co jsem dostala. Navíc jsem i vracela kvůli masu. (Steak zpečený jak podrážka.) (Slavonice)

+3/−1
4.5.2016 20:53

M14i79l93a86n 62P11a27s64t35o55r50e25k 8510306831253

no pokud je to jak pisete tak to znamena ze vite co a jak ma byt a dokazete si predstavit jak ma co byt pripravene a urcite nebudete delat scenu kvuli tomu co je pripravene spravne ale pouze vam to nechutna... tim neobhajuji podnik ve kterem se to stalo protoze vim ze tam to opravdu je peklo na zemi ve vsech moznych i nemoznych smyslech toho vyrazu. spousta lidi si ale neco objedna nema ani predstavu o co de jen proste se jim libi nazev, pak zjisti oh me to nechutna a delaji ze sebe super znalce a chteji reklamovat jidlo ktere nema zadnou chybu.

+2/0
4.5.2016 21:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.