Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zakoupená tortilla muži v Brně nechutnala, tak s ní mrštil po prodavači

Roztržku v brněnském bistru museli v úterý večer řešit městští policisté. Zákazníkovi se nezdála kvalita zakoupeného jídla, tak jím po obsluze mrštil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61a62r62o16s84l67a14v 44L23e23b11e22d69a 3946959307940

V Brně opravdu není nuda! Kdysi tam hořel pařez, pak rozdávali pokuty za parkování výfukem k chodníku, páč je to opačně než na značce. Taky tam Masaryk žasnul pod dečkou - a teď nově takovýhle výstřelek!

+4/0
5.5.2016 9:18

M51i98r63o27s98l25a97v 34U73r55b98a12n 1296917431379

dokud se objednava a plati, tak cesky rozumi, jak je problem, tak uz nerozumet cesky ani slovo, pane...

+2/0
5.5.2016 7:54

R63a71d79e31k 59R18o81z76s49y29p15a49l 6253698906913

Já bych uděla to samé...

+2/0
5.5.2016 7:40

J51i35r95i 65O96s47v62a46l63d 2805214216157

Ten podnik znám, prodávají tam hnusy takže by to neměl být přestupek.

+3/0
5.5.2016 0:14

M42i92l31o66s84l15a33v 25S97e44d43l27á85č77e78k 6194584184131

Ono taky něco kupovat k jídlu na Nádražní ulici je sám o sobě nechutný zážitek

+8/0
4.5.2016 23:07

P64e16t59r 93B95á77č40a 8265186425675

R^

Nechutny co si nekteri dovoli prodavat nebo servirovat a jeste nechutnejsi je, ze to nekteri jeste dokazi bez problemu snist.

+4/−2
4.5.2016 19:48

P78e95t69r 71R17u36z83i81c40k64a 7668752533897

Ani se nedivim...ja jsem taky jednou hodil na pult smazak v housce pote co jsem zjistil ze to neni syr ale hnusna nahrazka. Podal jsem i podmet na SZPI a vim ze majitel okynka dostal flastr.

+7/−1
4.5.2016 18:25

D62a48n 20D69o82s37t14á71l 6189553972815

Vyhlášené okénko - byl jsem tam 2× a nikdy víc. Kolem sebe znám podobné zkušenosti. Takovej humpl, že to skončilo vždycky v koši. Ještěže tam alespoň k tomu KFC přibylo Quick bistro a něco tuším i přímo vedle vestibulu, protože jinak to byla úplná tragédie (zvláště ve večerních až nočních hodinách se tam třeba při čekání na vlak nedalo nic pořídit). A divím se, že tam lidi stále chodí, jak nemám žádný zásadní problém s Viet bistry, tak tohle je fakt katastrofa...

+2/0
4.5.2016 18:05

M98a35r88t53i88n 24H82o40l65c46a56t 7245691528359

Kdyz zaplatil za neco co se nedalo jist, tak se mu nedivim......:-P:-P

+17/−5
4.5.2016 17:34

V76á77c48l96a39v 16Z13e42m39a30n 1555354156623

Tak už tam nepřijdu,ne?Nebo Vám přijde normální,když se někdo chová jako č...?

+5/−8
4.5.2016 17:47

J16i87r24i 73O34s36v58a91l86d 2755524926237

Jako že když někdo prodává tam ty hnusy?

+3/0
5.5.2016 0:15
Foto

B34r25o90n94i98s39l12a37v 93G68a57b67r74y95š 6915594330

Koukám, že slušnost je asi sprosté slovo...

+5/−4
4.5.2016 17:48

K42a87r77e76l 58K58ř42i50v44a26n 6750833895724

Jak kdy, jak kde.

0/0
5.5.2016 9:59

J54a46n 91B77i27r47e34š 8553956127352

Na druhou stranu....zákon tuto situaci pokrývá poměrně solidně.....

0/−5
4.5.2016 18:10

M21i28l65a15n 58P40a66s42t63o42r63e25k 8450746661573

a nepovite nam jak? ja jen ze sem v pohostinstvi pracoval ale nikdy sem neslysel ze by byla mozna reklamace jidla pokud nebylo zkazene nebo nedodelane... z duvodu ze to nekomu nechutna ale je to spravne pripravene to urce nejde

+5/−2
4.5.2016 18:14
Foto

L54u63c23i35e 52E14d95m12o31n81d27s73o21n 3979851913745

Tak jestli reklamují jako má známá, která nehla ani brvou když ji donesli shnilou brokolici zakamuflovanou do trojobalu a bez řečí za to zaplatila 350 Kč, (Potrefená husa, Olomouc), tak se ani nedivím. Na druhou stranu po někom něco házet, či silácky nakopat do dveří to je také bezva řešení.

Já jsem zatím vždy s reklamací uspěla, těžko říct, jestli je to tím, že je mým manželem špičkový šéfkuchař nebo příbuzná ředitelka hygienické stanice, takže asi umím nasadit ten "správný tón" aniž bych musela do někoho bušit. ;-D Pravda, do podníků zmíněné sorty téměř nechodím, a tam kam chodim, tam ví jak se o hosta postarat, aby se vrátil. Některým brněnským podnikům jsem věrná už přes 15 let. Na cestách (nejen po ČR) jedu metodou pokus omyl.

Pracovala jsem v pohostinství, kde zlatými pravidly bylo, že o dobrou zkušenost se podělí 4 lidé, zatímco o špatnou 9 a že pracovat na 99.9% nestačí.

+2/−1
4.5.2016 20:34
Foto

L50u47c40i76e 44E84d85m19o51n36d39s90o30n 3569121603885

Jinak jsem potkala restaurace, kde ne reklamace, ale jen samotné objednávání bylo peklo, aneb když si vedle odhlasovaného skupinového menu chcete objednat i něco navíc z jejich běžného menu a servírka vám autorivně sdělí, že "TO vám teda nevobjedná", protože nevidí důvod proč. (šlo o topinku;-D). No nakonec pro ni letěla jak čamrda po rozhovoru s provozním. (Hustopeče). Nebo sem narazila na hospodu hrající si na hogo fogo rybí restauraci, kde to majitelka těžce nezvládla personálně. Na 90 hostů měla jednoho kuchaře, a 2 servírky- dcery, které navíc pomotaly většinu objednávek. (90 naprosto různých 3-chodových objednávek). Takže tam jsem platila co jsem objednala, a ne co jsem dostala. Navíc jsem i vracela kvůli masu. (Steak zpečený jak podrážka.) (Slavonice)

+3/−1
4.5.2016 20:53

M78i90l81a76n 82P17a31s62t83o75r22e91k 8300646551703

no pokud je to jak pisete tak to znamena ze vite co a jak ma byt a dokazete si predstavit jak ma co byt pripravene a urcite nebudete delat scenu kvuli tomu co je pripravene spravne ale pouze vam to nechutna... tim neobhajuji podnik ve kterem se to stalo protoze vim ze tam to opravdu je peklo na zemi ve vsech moznych i nemoznych smyslech toho vyrazu. spousta lidi si ale neco objedna nema ani predstavu o co de jen proste se jim libi nazev, pak zjisti oh me to nechutna a delaji ze sebe super znalce a chteji reklamovat jidlo ktere nema zadnou chybu.

+2/0
4.5.2016 21:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.