Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Brně opět vázne doprava, na rozdíl od loňska se však úředníci domluví

Jezdit ráno do práce nebo se večer vracet domů kolem brněnského výstaviště může být v posledních dnech za trest. Na začátku května totiž silničáři začali s první částí oprav ulice Poříčí od křižovatky s Křížovou a Vídeňskou až po místo, kde se ulice kříží s Bauerovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B46r97o88n90i49s28l38a86v 81G22a73b33r83y14š 2762689871

V Brně vázne doprava. Jelikož tam vázne každý den, tak bych tuhle zprávu fakt nečekal... ;-D

+4/0
10.5.2016 17:20

T94o81m 91K17l80í69č12n31í36k 5670714495475

Nebojím se, že by se úředníci navzájem nedomluvili, jak nám to ještě víc zkomplikovat...

+9/0
10.5.2016 14:08

J31a14n 30P97r29o72s31t41ě53j36o36v40s57k64ý 8120353851837

Ja jdu radeji vytahnout kolo ze sklepa. Na zacpy nemam nervy.

+4/−5
10.5.2016 13:59

P19a45v85e18l 82M14o60r76a20v92e19c 3562209572268

R^

Ale připravte se na hejterské příspěvky jak velký ekofašista, sluníčkář a pumpičkář jste :) Někteří lidé zkrátka nedokážou rozdýchat, že někdo si může svobodně zvolit jako dopravní prostředek něco co JIM není po chuti..

+2/−5
10.5.2016 16:16

T79o89m46a65s 21N64o38v46o83t74n82y 1711434586385

Proč tedy skupina, která si tak svobodně volí kola, omezuje kde může jiné skupiny, povídejte? Nikomu tady nikdy nevadilo, že někdo jezdí na kole. Ovšem většině vadí, že se neumí na těch kolech chovat a že se vaši kamarádi na městě rozhodli zcela kvůli pár cyklistům zcela zlikvidovat průjezdnost a parkování v Brně.

+3/−2
10.5.2016 19:45

P57a94v98e36l 24M83o44r95a28v45e87c 3832869222588

Našel se! Je tu kolektivní vinič! Hurá!

Jasně, mezi cyklisty jsou prasata. Stejně jako mezi chodci, řidiči aut, řidiči tiráků, mezi politiky, v jakékoliv skupině.

Což ale nic neříká o tom, že když se někdo stane příslušníkem dané skupiny, tak "zákonitě" má být lump.

Kolektivní vina je sviňa..

+2/−1
10.5.2016 20:31
Foto

B49r74o58n30i63s55l55a24v 38G67a39b54r48y52š 2702499311

Pan T. Novotny je na to expert. Všude by chtěl dojet autem, všude by chtěl zaparkovat, ale běda, když se mu to nepovede. Divím se, že nejezdí po kolejích vedle Žabovřeské... ;-D V Ostravě už jízdu po kolejích zkoušejí, dneska zase... ;-D

+1/−1
10.5.2016 21:59

P40a36v28e35l 83M76o97r87a32v93e47c 3382969792928

Tak někteří řidiči zkouší jezdit po kolejích i v Brně, na Olomoucké;-D.

0/0
10.5.2016 22:38

B50l65a38h94o87m56í45r 78S17k29o50u16p59ý 8387880808881

Opravdu se úředníci domluví??? A co situace na Jugoslávské a Cejlu?? Několik měsíců byl zákaz odbočení vlevo do Zábrdovic, aby auta neblokovaly šaliny. Pitomě se to objíždělo přes Francouzskou.

Najednou je zákaz odbočení vlevo zrušen, objížďka přes Francouzskou je neprůjezdná.

Lidi do ucpaných křižovatek bezhlavě najíždějí, i když jasně vidí, že neprojedou a jsou zablokované dvě světelné za sebou. Policajta v bronxu neuvidíš a šalináři dávno rezignovali.

Opravdu vynikající myšlenkový pochod úředníků...

+9/0
10.5.2016 13:22

O77n58d38ř47e68j 87Š98e53v28č93í45k 7301705471393

To objíždění přes Francouzskou je fakt lahůdka. Myslím, že stejná hlava vymyslela zákaz odbočení z Cejlu k Vankovce! Takhle člověk jezdí furt dokola (okolo Mahenovyho divadla) a všichni se diví, že jsou ucpaný ulice. Zachvilku udělají cikánům na Cejlu asi pěší zonu.

+4/−1
10.5.2016 15:02

T79o16m60a11s 24N73o68v37o88t69n89y 1391954296615

R^

+2/0
10.5.2016 19:46

T18o24m73á96š 32M46a51c14e68j75k59a 6451582187767

A pracuje se tam i v noci? To by práce urychlilo a řidičům pomohlo, to ale nebude v ničím zájmu....

+9/0
10.5.2016 12:04

M89i17r75o31s21l24a17v 28V42y59k96o51u77p46i54l 3230396253395

V noci to někde zakazují hygienické předpisy a navíc noční práce je drahá, protože je s příplatkem, a soutěží se většinou o nejlevnější cenu...:-(

+1/0
10.5.2016 13:05

T33o54m89á74š 28M77a70c91e85j14k91a 6361272337297

Ale to uz je věc zadavatel, pokud si zadá i noční práce, tak je tam mít bude. A určitě tam jsou i činnoti kterézas takový kravál nedělají a pracovat se dá. Jsou lidé co chodí na noční směny, takže spí přes den i přes denní hluk a také masí žít. A tady by to bylo jen na omezenou dobu.

+4/0
10.5.2016 13:15

M93i39r93o46s20l84a28v 16V97y74k20o32u43p84i35l 3260626923805

ano, já s Vámi souhlasím, ale pozoruji i na dálnicích, že málokde se pracuje odpoledne, nebo SO, NE a SV. Dokonce bych řekl, že možná nejsou ani kapacity strojů a lidí. Protože je rozděláno kde co. Také mě štve, že jedu a mnohde vidím zábrany řadů týdnu a nic se neděje.

0/0
10.5.2016 15:21

P71a31v75e76l 59M91o87r68a26v52e24c 3812359592918

Opět, jde o problém zadavatele, na dálnicích tedy ŘSD. A k ohodnocení práce ŘSD se nechci pouštět, příspěvek by byl smazán adminem :)

0/0
10.5.2016 16:18

M42i62r86o22s91l19a39v 25V95y38k18o91u52p84i86l 3380806143825

ŘSD je na příslušných komunikacích zadavatelem, investorem, ale pořád jsme u toho, že čerpá peníze z rozpočtu kapitoly ministerstva dopravy a musí být řádným hospodářem. Takže by se mu mohlo stát to, že by vybral zhotovitele a noční směnou, bylo by to drahé..a už by se na ŘSD sbíhaly stížnosti jak nakládá s penězi daňových poplatníku, zejména od těch, kterým je délka opravy fuk, protože nejezdí, nebo jezdí málo....ať udělají co udělají vždy to bude špatně, jako "přes kopírák" s policajty (nezasáhli, zasáhli moc...) .

0/0
10.5.2016 17:58

P77a75v11e64l 48M62o51r39a48v82e32c 3622279422218

Ano, vždy se najdou kverulanti kterým se nelíbí zvolený způsob implementace čehokoliv.

Ale když se podívám na důležitější stavby na západě, tam se jede 24x7. Zřejmě mají spočítáno, že celkově se to vyplatí i při o něco vyšší ceně.

0/0
10.5.2016 18:11

Z81u38z53a25n60a 48F93l72e69i39s11c54h48e54r58o50v65á 7151816435483

Já jsem to asi nepochopila. Kamery budou na dálnici fotit každé auto, které pojede rychlosti vyšší než 80 km/h? To jsou asi všechny, ne?

+1/−2
10.5.2016 12:01

P67e75t19r 93B61á73č79a 8105726195955

Rec je o tom opravovanem useku, kde je dana 80 km/h, jakoze kvuli bezpecnosti Rv

+2/0
10.5.2016 12:54

Z27u15z54a54n66a 82F34l86e17i35s23c66h96e14r35o50v46á 7581806295653

Díky za vysvětlení.

;-)

0/0
10.5.2016 16:02

A58l31e40š 72N48o42v27o98t36n95ý 1591441499801

Dostat se ráno z Bystrce do centra je čím dál složitější:

Když pojedu kolem řeky, zůstanu stát mezi Svrateckou a Opelem. Nájezd na městský okruh směrem k BVV je pak další kolona. Když chci jet přes Veveří, tak je tam stažená polovina dopravy, kteá by jinak jela na okruhu.

Pokud to chci objet přes Kohoutovice, tak tam je to pro změnu také uzavřené (od 9.5.) nahoře u točny. Semafor tam včera způsobil kolonu až k Farinově zatáčce. (ale snad to brzo znovu otevřou).

Jet přes Troubsko a Bosonohy je sice poslední dobou jednodušší, ale stále je tam velice silný (a většinou i dost pomalý) provoz. A pak se člověk sekne u Ústředního hřbitova, nebo pokud jede Pisáreckým tunelem, tak na Poříčí!

Takže to chce hodně trpělivosti!

+10/0
10.5.2016 11:39

M67i53c84h41a69l 86K76u87b93i10s 7923847161549

Vypadá to, že Bystrčáci a Kamecháci si rok od roku Bosonohy opravdu vybrali jako plnohodnotnou náhradu dostat se k Brnu. Po hitlerově "dálnici" to v dopravní špičce sviští neuvěřitelně, asi se tam k tomu přidává spousta těch, co přijíždí ze směru od Jinačovic, kde taky vzniklo v poslední době spousta RD a nechcou se cpát zacpanou Svrateckou. Po době, kdy už tam nebydlím, docela chápu, že R43 by tama smysl měla, řidiči si ji už našli a hučí to tam, jako by tam byla.

+9/0
10.5.2016 12:13

M48i66r42o75s15l69a75v 68V94y73k46o27u74p64i75l 3620736343795

byly petice, aby nerozdělila Bystrc R43...ale nikdo těm maminkám, které podepisovaly archy na hrázi přehrady s hlasováním proti jaksi neřekl, že ta komunkace tam už dávno je.....

Ale jinak situace se satelity je ze všech stran. Všude se staví jako o život, ale zapomíná se na komunikace. Takže ráno je zácpa už všude.

+9/0
10.5.2016 13:03

P14a98v54e85l 23M40o48r97a14v46e98c 3122609652388

Tak holt když člověk "musí" bydlet v satelitu, má si napřed spočítat jak dlouho denně stráví v kolonách..

Vše je o volbě.

+1/−1
10.5.2016 16:19

M14i35r13o74s38l94a42v 10V20y19k36o10u20p18i92l 3300636753195

Nejde jen o lidi ze satelitu !

Bydlím v MČ Brna, cca 6 km ke středu Brna (Jakub), která stála už před válkou, jenže tím, jak jsou plné komunikace směr centrum ani já nevyjedu z ulice, která tam stojí od začátku minulého století na hlavní, takže když to přeženu, ráno abych poslal do práce omluvenku... Naštěstí jsou i ohleduplní řidiči a nebožáčkovi z vedlejší pokynou a mohu najet. Ale jsou někdy minuty, než to někoho napadne. Záleží na "morální kvalitě" kolony aut :-).

+1/0
10.5.2016 18:03

P51a78v84e91l 18M94o10r69a31v81e80c 3422969282698

Jo to souhlas..

Btw. bydlíte 6km od centra města - proč na dopravu do práce potřebujete auto? Věřím, že MHD tam musí být dobře konkurenceschopná.

A střed města nikdy nedokáže pojmout všechna auta všech lidí..

+3/−1
10.5.2016 18:10

J28a75r59o23m68í50r 10N73a51v21a84r45a 7160969936363

Vy jste taky satelit... Havel těm "satelitům" říkal "krrrálikárrny"... Tak co to teda je? :-P

0/−1
12.5.2016 6:10

P72a12v49e56l 45M83o71r37a64v86e26c 3562189122238

Naučte se chápat psaný text v kontextu, vy letadlo jedno, ano? Já píšu o satelitní výstavbě RD za městem, tam je infrastruktura prachbídná.

0/0
12.5.2016 7:33

O36n39d88ř36e21j 87P65u56t48n32a 9121344781495

A co třeba šalinou?

+3/0
10.5.2016 12:37

M54i98r95o79s70l95a95v 90V31y75k91o12u57p72i21l 3150266123235

Ta je taky narvaná :-)

Do Brna se sjiždí, mimo lidí z městkých částí, které neuveřitelně narostly (Bystr s Kamechy...atd. je už větší jak bylo kdysi celé Brno) i daleko více lidí za prací a tisíce studentů, dnes už především auty. Takže je jasné, že komunikační systém ve špičkách nestíhá. Občas jedu i trolejákem a šalinou, ale tam je tolik lidí, že někdy ani nenastoupíte.

+2/−1
10.5.2016 15:27

T55o97m29á59š 88T91a22t46í72č60e30k 5340942150808

Jojo, jednička ve špičce je masakr. :-))

0/−1
10.5.2016 18:36

T38o62m68a36s 43N19o64v25o90t74n34y 1721404986765

Minská dlouhodobě uzavřená, 1 přecpaná skoro pořád, 12 podobně, 4, 9 se táhne přes centrum.... nehledě na to když člověk veze věci nebo jede s dětmi...

0/−1
10.5.2016 19:49
Foto

B42r39o43n15i37s59l38a53v 20G39a51b64r19y13š 2402559521

Ale jo, je dobře, že jedete autem. Tam si nadáváte pro sebe, v MHD byste tím akorát prudil ostatní, jak je to všechno na kočku.

+1/−1
10.5.2016 22:01

J23á54n 32K34o29t52ú48č 2526504278246

Tiež by som navrhoval šalinu, ktorá v rannej špičke jazdí v intervale menšom než 5 min. Samozrejme, každý motorista má milión argumentov, prečo lepšie než šalina je čakať v zácpe a potom v cieli hľadať 20 minút parkovacie miesto, ale faktom je, že keby každý, kto môže, použil MHD, tak ten zbytok by jazdil po prázdnejších cestách.

+5/−3
10.5.2016 12:46
Foto

B43r91o87n61i43s91l93a46v 68G62a97b32r84y62š 2702139811

Tohle říkám taky a pořád to nikam nevede...

0/0
10.5.2016 13:33

T54o34m54a54s 69N35o70v26o64t85n85y 1201914826375

Asi ta vaše úžasná a drahá MHD není tak zázračná no. Jako pro cestu do centra a zpátky nebo na nádraží jistě, ale jakmile jedu mimo centrum či dokonce je potřeba přestupovat na autobusy či trolejbusy, tak děkuji, nemám zájem.

+1/−1
10.5.2016 19:51
Foto

B14r33o67n89i97s24l90a87v 96G63a64b71r79y61š 2372879601

Asi to Vaše úžasné auto není tak dokonalé, že se musí stát v koloně. ;-)

Nemáte zájem Vy, budou mít zájem jiní. Ostatně brněnskou MHD se denně přepraví 1 milion lidí. :-) Nevím, co byste si počal, kdyby všichni naskákali do aut.

+2/−1
10.5.2016 21:56

J89a50r29o64m63í53r 39N19a43v36a88r46a 7330209966453

Já to vyřešil tak, že tama kolem Opelu projíždím v 6:00 a mám klid... Nikde nikdo :)

+1/0
12.5.2016 6:11

O43n45d98ř52e78j 29Š54r50u11b86a64ř 1715211785386

no jeste ze se to netyka tramvaji, to bych je pri soucasne zavrene Minske asi odstrelil

+4/0
10.5.2016 11:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.