Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Brně opět vázne doprava, na rozdíl od loňska se však úředníci domluví

Jezdit ráno do práce nebo se večer vracet domů kolem brněnského výstaviště může být v posledních dnech za trest. Na začátku května totiž silničáři začali s první částí oprav ulice Poříčí od křižovatky s Křížovou a Vídeňskou až po místo, kde se ulice kříží s Bauerovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B22r94o20n57i60s59l13a49v 32G80a95b63r55y57š 2162569111

V Brně vázne doprava. Jelikož tam vázne každý den, tak bych tuhle zprávu fakt nečekal... ;-D

+4/0
10.5.2016 17:20

T90o17m 82K64l68í47č69n26í87k 5380254755955

Nebojím se, že by se úředníci navzájem nedomluvili, jak nám to ještě víc zkomplikovat...

+9/0
10.5.2016 14:08

J89a35n 49P12r41o24s91t28ě53j58o98v57s29k56ý 8430323801407

Ja jdu radeji vytahnout kolo ze sklepa. Na zacpy nemam nervy.

+4/−5
10.5.2016 13:59

P46a79v85e78l 94M87o70r56a35v71e87c 3442719742348

R^

Ale připravte se na hejterské příspěvky jak velký ekofašista, sluníčkář a pumpičkář jste :) Někteří lidé zkrátka nedokážou rozdýchat, že někdo si může svobodně zvolit jako dopravní prostředek něco co JIM není po chuti..

+2/−5
10.5.2016 16:16

T56o83m15a38s 15N55o73v41o19t72n63y 1341654216285

Proč tedy skupina, která si tak svobodně volí kola, omezuje kde může jiné skupiny, povídejte? Nikomu tady nikdy nevadilo, že někdo jezdí na kole. Ovšem většině vadí, že se neumí na těch kolech chovat a že se vaši kamarádi na městě rozhodli zcela kvůli pár cyklistům zcela zlikvidovat průjezdnost a parkování v Brně.

+3/−2
10.5.2016 19:45

P22a81v64e57l 84M39o25r14a55v54e23c 3702679652558

Našel se! Je tu kolektivní vinič! Hurá!

Jasně, mezi cyklisty jsou prasata. Stejně jako mezi chodci, řidiči aut, řidiči tiráků, mezi politiky, v jakékoliv skupině.

Což ale nic neříká o tom, že když se někdo stane příslušníkem dané skupiny, tak "zákonitě" má být lump.

Kolektivní vina je sviňa..

+2/−1
10.5.2016 20:31
Foto

B64r23o37n82i93s10l58a26v 52G34a90b16r53y68š 2322349461

Pan T. Novotny je na to expert. Všude by chtěl dojet autem, všude by chtěl zaparkovat, ale běda, když se mu to nepovede. Divím se, že nejezdí po kolejích vedle Žabovřeské... ;-D V Ostravě už jízdu po kolejích zkoušejí, dneska zase... ;-D

+1/−1
10.5.2016 21:59

P90a24v52e74l 61M16o27r49a26v68e11c 3812609412138

Tak někteří řidiči zkouší jezdit po kolejích i v Brně, na Olomoucké;-D.

0/0
10.5.2016 22:38

B72l52a26h97o20m38í38r 34S21k32o48u15p59ý 8477190598861

Opravdu se úředníci domluví??? A co situace na Jugoslávské a Cejlu?? Několik měsíců byl zákaz odbočení vlevo do Zábrdovic, aby auta neblokovaly šaliny. Pitomě se to objíždělo přes Francouzskou.

Najednou je zákaz odbočení vlevo zrušen, objížďka přes Francouzskou je neprůjezdná.

Lidi do ucpaných křižovatek bezhlavě najíždějí, i když jasně vidí, že neprojedou a jsou zablokované dvě světelné za sebou. Policajta v bronxu neuvidíš a šalináři dávno rezignovali.

Opravdu vynikající myšlenkový pochod úředníků...

+9/0
10.5.2016 13:22

O31n88d33ř75e51j 13Š89e60v30č64í53k 7831895241693

To objíždění přes Francouzskou je fakt lahůdka. Myslím, že stejná hlava vymyslela zákaz odbočení z Cejlu k Vankovce! Takhle člověk jezdí furt dokola (okolo Mahenovyho divadla) a všichni se diví, že jsou ucpaný ulice. Zachvilku udělají cikánům na Cejlu asi pěší zonu.

+4/−1
10.5.2016 15:02

T72o59m12a79s 25N16o35v35o62t85n28y 1621394676225

R^

+2/0
10.5.2016 19:46

T88o77m58á51š 94M38a51c78e96j11k23a 6181582177727

A pracuje se tam i v noci? To by práce urychlilo a řidičům pomohlo, to ale nebude v ničím zájmu....

+9/0
10.5.2016 12:04

M79i37r41o33s44l86a87v 17V78y70k25o63u97p22i64l 3840366313615

V noci to někde zakazují hygienické předpisy a navíc noční práce je drahá, protože je s příplatkem, a soutěží se většinou o nejlevnější cenu...:-(

+1/0
10.5.2016 13:05

T52o63m15á41š 72M74a43c17e32j82k24a 6921272757547

Ale to uz je věc zadavatel, pokud si zadá i noční práce, tak je tam mít bude. A určitě tam jsou i činnoti kterézas takový kravál nedělají a pracovat se dá. Jsou lidé co chodí na noční směny, takže spí přes den i přes denní hluk a také masí žít. A tady by to bylo jen na omezenou dobu.

+4/0
10.5.2016 13:15

M23i47r35o96s43l76a12v 89V51y71k33o23u87p80i83l 3450376813375

ano, já s Vámi souhlasím, ale pozoruji i na dálnicích, že málokde se pracuje odpoledne, nebo SO, NE a SV. Dokonce bych řekl, že možná nejsou ani kapacity strojů a lidí. Protože je rozděláno kde co. Také mě štve, že jedu a mnohde vidím zábrany řadů týdnu a nic se neděje.

0/0
10.5.2016 15:21

P54a29v25e32l 10M60o69r52a80v83e94c 3562329462318

Opět, jde o problém zadavatele, na dálnicích tedy ŘSD. A k ohodnocení práce ŘSD se nechci pouštět, příspěvek by byl smazán adminem :)

0/0
10.5.2016 16:18

M66i51r46o10s33l28a75v 61V25y88k10o50u30p29i50l 3970776643445

ŘSD je na příslušných komunikacích zadavatelem, investorem, ale pořád jsme u toho, že čerpá peníze z rozpočtu kapitoly ministerstva dopravy a musí být řádným hospodářem. Takže by se mu mohlo stát to, že by vybral zhotovitele a noční směnou, bylo by to drahé..a už by se na ŘSD sbíhaly stížnosti jak nakládá s penězi daňových poplatníku, zejména od těch, kterým je délka opravy fuk, protože nejezdí, nebo jezdí málo....ať udělají co udělají vždy to bude špatně, jako "přes kopírák" s policajty (nezasáhli, zasáhli moc...) .

0/0
10.5.2016 17:58

P48a98v93e31l 13M96o81r17a59v18e66c 3752769892508

Ano, vždy se najdou kverulanti kterým se nelíbí zvolený způsob implementace čehokoliv.

Ale když se podívám na důležitější stavby na západě, tam se jede 24x7. Zřejmě mají spočítáno, že celkově se to vyplatí i při o něco vyšší ceně.

0/0
10.5.2016 18:11

Z58u27z93a90n80a 13F36l53e63i17s21c59h28e32r60o43v96á 7771676115823

Já jsem to asi nepochopila. Kamery budou na dálnici fotit každé auto, které pojede rychlosti vyšší než 80 km/h? To jsou asi všechny, ne?

+1/−2
10.5.2016 12:01

P66e56t25r 96B36á45č67a 8115166315335

Rec je o tom opravovanem useku, kde je dana 80 km/h, jakoze kvuli bezpecnosti Rv

+2/0
10.5.2016 12:54

Z73u39z77a90n80a 82F73l63e44i72s50c66h95e85r32o88v37á 7571336785973

Díky za vysvětlení.

;-)

0/0
10.5.2016 16:02

A32l49e75š 59N46o74v83o76t89n84ý 1611101889361

Dostat se ráno z Bystrce do centra je čím dál složitější:

Když pojedu kolem řeky, zůstanu stát mezi Svrateckou a Opelem. Nájezd na městský okruh směrem k BVV je pak další kolona. Když chci jet přes Veveří, tak je tam stažená polovina dopravy, kteá by jinak jela na okruhu.

Pokud to chci objet přes Kohoutovice, tak tam je to pro změnu také uzavřené (od 9.5.) nahoře u točny. Semafor tam včera způsobil kolonu až k Farinově zatáčce. (ale snad to brzo znovu otevřou).

Jet přes Troubsko a Bosonohy je sice poslední dobou jednodušší, ale stále je tam velice silný (a většinou i dost pomalý) provoz. A pak se člověk sekne u Ústředního hřbitova, nebo pokud jede Pisáreckým tunelem, tak na Poříčí!

Takže to chce hodně trpělivosti!

+10/0
10.5.2016 11:39

M53i91c81h51a26l 94K93u47b48i93s 7163587111509

Vypadá to, že Bystrčáci a Kamecháci si rok od roku Bosonohy opravdu vybrali jako plnohodnotnou náhradu dostat se k Brnu. Po hitlerově "dálnici" to v dopravní špičce sviští neuvěřitelně, asi se tam k tomu přidává spousta těch, co přijíždí ze směru od Jinačovic, kde taky vzniklo v poslední době spousta RD a nechcou se cpát zacpanou Svrateckou. Po době, kdy už tam nebydlím, docela chápu, že R43 by tama smysl měla, řidiči si ji už našli a hučí to tam, jako by tam byla.

+9/0
10.5.2016 12:13

M78i73r57o97s54l75a17v 38V25y30k45o97u79p66i81l 3650146943955

byly petice, aby nerozdělila Bystrc R43...ale nikdo těm maminkám, které podepisovaly archy na hrázi přehrady s hlasováním proti jaksi neřekl, že ta komunkace tam už dávno je.....

Ale jinak situace se satelity je ze všech stran. Všude se staví jako o život, ale zapomíná se na komunikace. Takže ráno je zácpa už všude.

+9/0
10.5.2016 13:03

P95a44v44e74l 80M62o13r37a12v36e64c 3392269812368

Tak holt když člověk "musí" bydlet v satelitu, má si napřed spočítat jak dlouho denně stráví v kolonách..

Vše je o volbě.

+1/−1
10.5.2016 16:19

M76i15r87o51s89l80a77v 83V53y36k94o58u94p67i81l 3210506533155

Nejde jen o lidi ze satelitu !

Bydlím v MČ Brna, cca 6 km ke středu Brna (Jakub), která stála už před válkou, jenže tím, jak jsou plné komunikace směr centrum ani já nevyjedu z ulice, která tam stojí od začátku minulého století na hlavní, takže když to přeženu, ráno abych poslal do práce omluvenku... Naštěstí jsou i ohleduplní řidiči a nebožáčkovi z vedlejší pokynou a mohu najet. Ale jsou někdy minuty, než to někoho napadne. Záleží na "morální kvalitě" kolony aut :-).

+1/0
10.5.2016 18:03

P27a44v38e82l 27M91o72r78a35v87e65c 3152819962408

Jo to souhlas..

Btw. bydlíte 6km od centra města - proč na dopravu do práce potřebujete auto? Věřím, že MHD tam musí být dobře konkurenceschopná.

A střed města nikdy nedokáže pojmout všechna auta všech lidí..

+3/−1
10.5.2016 18:10

J15a59r26o52m16í24r 65N60a30v53a66r53a 7420449546533

Vy jste taky satelit... Havel těm "satelitům" říkal "krrrálikárrny"... Tak co to teda je? :-P

0/−1
12.5.2016 6:10

P88a71v75e81l 59M70o58r68a71v88e15c 3152289472398

Naučte se chápat psaný text v kontextu, vy letadlo jedno, ano? Já píšu o satelitní výstavbě RD za městem, tam je infrastruktura prachbídná.

0/0
12.5.2016 7:33

O52n23d69ř50e16j 90P37u62t47n13a 9771774611725

A co třeba šalinou?

+3/0
10.5.2016 12:37

M34i28r46o90s43l22a26v 19V30y57k54o88u66p82i43l 3340606543125

Ta je taky narvaná :-)

Do Brna se sjiždí, mimo lidí z městkých částí, které neuveřitelně narostly (Bystr s Kamechy...atd. je už větší jak bylo kdysi celé Brno) i daleko více lidí za prací a tisíce studentů, dnes už především auty. Takže je jasné, že komunikační systém ve špičkách nestíhá. Občas jedu i trolejákem a šalinou, ale tam je tolik lidí, že někdy ani nenastoupíte.

+2/−1
10.5.2016 15:27

T16o37m11á28š 73T13a46t96í44č23e44k 5560912790178

Jojo, jednička ve špičce je masakr. :-))

0/−1
10.5.2016 18:36

T97o64m85a67s 36N14o27v35o13t49n91y 1601114696785

Minská dlouhodobě uzavřená, 1 přecpaná skoro pořád, 12 podobně, 4, 9 se táhne přes centrum.... nehledě na to když člověk veze věci nebo jede s dětmi...

0/−1
10.5.2016 19:49
Foto

B13r77o26n33i58s66l96a26v 27G27a39b74r28y74š 2162239971

Ale jo, je dobře, že jedete autem. Tam si nadáváte pro sebe, v MHD byste tím akorát prudil ostatní, jak je to všechno na kočku.

+1/−1
10.5.2016 22:01

J95á86n 75K44o68t73ú85č 2756114208746

Tiež by som navrhoval šalinu, ktorá v rannej špičke jazdí v intervale menšom než 5 min. Samozrejme, každý motorista má milión argumentov, prečo lepšie než šalina je čakať v zácpe a potom v cieli hľadať 20 minút parkovacie miesto, ale faktom je, že keby každý, kto môže, použil MHD, tak ten zbytok by jazdil po prázdnejších cestách.

+5/−3
10.5.2016 12:46
Foto

B25r33o20n84i95s73l43a41v 77G74a56b57r41y67š 2682509191

Tohle říkám taky a pořád to nikam nevede...

0/0
10.5.2016 13:33

T73o51m16a38s 42N78o62v15o82t13n67y 1181524466825

Asi ta vaše úžasná a drahá MHD není tak zázračná no. Jako pro cestu do centra a zpátky nebo na nádraží jistě, ale jakmile jedu mimo centrum či dokonce je potřeba přestupovat na autobusy či trolejbusy, tak děkuji, nemám zájem.

+1/−1
10.5.2016 19:51
Foto

B65r85o51n12i92s28l88a32v 11G71a81b30r30y39š 2272139111

Asi to Vaše úžasné auto není tak dokonalé, že se musí stát v koloně. ;-)

Nemáte zájem Vy, budou mít zájem jiní. Ostatně brněnskou MHD se denně přepraví 1 milion lidí. :-) Nevím, co byste si počal, kdyby všichni naskákali do aut.

+2/−1
10.5.2016 21:56

J14a45r65o36m67í68r 85N89a41v32a89r89a 7400729686323

Já to vyřešil tak, že tama kolem Opelu projíždím v 6:00 a mám klid... Nikde nikdo :)

+1/0
12.5.2016 6:11

O20n74d74ř80e27j 47Š25r55u61b83a36ř 1695961415836

no jeste ze se to netyka tramvaji, to bych je pri soucasne zavrene Minske asi odstrelil

+4/0
10.5.2016 11:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.