Diskuze

Bílé kolo v Brně. Známí vzpomínali na architekta, který tragicky zemřel

V nebi jezdí všichni na kole. To je hlavní poselství pietní akce Ghost bike, pořádané jako vzpomínka na brněnského architekta Petra Hurníka. Na konci dubna tragicky zemřel v Pekařské ulici, když při jízdě na kole objížděl zaparkované auto, jehož řidič ve stejný moment otevřel dveře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J62a35n 49D96o61m54e61k

15. 5. 2016 6:03

Dalsi masaz pumpickarske lobby, ktera je schopna s bandou zelenych a zit Brno zneuzit kazdou akci k propagaci ve meste nesmyslne cyklistiky.

3 1
možnosti
MM

A to byl další slovní zvratek jednoho chudáka Domka,

který není schopen ničeho.

0 0
možnosti
PK

P81e75t29r 47K41u32č80e92r12a

13. 5. 2016 19:28

Co na to Žít Brno, už zakázalo auta v Brně?

4 1
možnosti
MK

Od této události jsem se rozhodl jezdit od zaparkovaných aut a obrubníku v bezpečné vzdálenosti. Jezdím hlavně po ulici Cejl, kde je stejně hned u obrubníku řada kanálů, kterým se musím vyhýbat....

1 0
možnosti
RH

R24a17d47e12k 40H52o65d43a90ň

13. 5. 2016 14:13

Chybějící infrastruktura na vině? Já bych řekl že cyklista co jezdí za šera či tmy bez světel (zatím co auta musí svítit i ve dne aby je někdo nepřehlédl) a bez helmy tomu docela dost napomohl.

Na Kounicové by se dala vyhlásit soutěž o nejlepšího Batmana, tam je to vidět každý večer. Desítky cyklistů bez světel, odrazek, v hnědých a černých hadrech motající se v pruhu soutěžící o to, kdo dokáže být maskovanější.

12 0
možnosti
JP

Je to bohuzel tak, a nejlepsi jsou ti co si to šinou jeste po chodniku. Já pro jistotu a bezpečnost blikám vepředu i přes slunný den.

3 0
možnosti
JS

Je ho škoda. Doufám ale že se takovéto pomníčky nebudou dělat na místě každé smrtelné nehody kolařů. To by jsme časem měli bílé kolo všude kam se podíváme. Stačí že jsou na každém rohu pneu z motorky a křížek. Občas si člověk na silnici připadá jako kdyby projížděl hřbitovem.

2 0
možnosti
MM

To je v pořádku.

Důležité, aby nepřidával další náhrobky.

0 0
možnosti
JO

Co mohlo skončit pár odřeninami dopadlo bohužel fatálně.. Neosvětlený a bez helmy, měl by posmrtně dostat spíš Darwinovu cenu než pomníček, který bude na ulici akorát překážet..

13 2
možnosti
JP

Jenom řidič bezpečně ví, zda se do toho zrcatka podival nebo "jen zapomel". Protože pokud zapomel, tak cyklistovi zadna turbo svitilna nepomuze. Ja ji pouzivam krome helmy i pres den. A jako prevenci pred temito zapometlivci radeji jezdim 2metry od dveri.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
13 2
možnosti
Foto

J81i96ř60í 92B88i50l58í46k

13. 5. 2016 14:35

Přilba ano, ale odtup ne. řidič se musí řádně podívat, než otevře dveře a to se često neděje.

1 1
možnosti
LG

Zároveň chceme ale také upozornit na nebezpečí, které pro cyklisty plyne z nefunkční veřejné infrastruktury ve městě....zatím spíš sleduju v Brně cyklisty co jezdí jak ho...a, bez absolutní znalosti vyhlášky a kteří mají dojem "Já jsem cyklista, mám přednost všude".

15 2
možnosti
TN

Právě, škoda že tihle cykloaktivisti nevěnují stejnou energii tomu, aby své ovečky poučili, jak se mají v provozu chovat. Problém totiž není až tak v infrastruktuře (navíc té je v Brně pro cyklisty už dost a oni ji stejně nevyužívají i když např. na silnici nemají co dělat, pokud je tam stezka) ale právě v chování cyklistů. Ostatně ten úžasný "propagátor městské cyklistiky" Bouchal se zrakvil sám vlastní vinou, právě tím, že jezdil jako typický městský cyklista. To autor článku úmyslně opomněl zmínit, protože se to jeho kamarádům nehodí do obrazu chudinek utlačovaných cyklistů.R^

16 1
možnosti
MV

Já jsem před pár lety objížděl výkop na silnici, vjel jsem do koleje (pro šaliny) a poranil se tak, že mi v úrazovce řekli, že takhle nevozí ani lidi z autohavárek - mnohočetné fraktury a doživotní následky v kloubu.

Od té doby se městu (zejména vnitřnímu) vyhýbám a vozím si kolo do přírody.

Jizda po městě je velice nebezpečná a mohou ji propagovat pouze zelení blázni a lidé, kteří nedávali pozor ve fyzice.

Bohužel městské cyklostezky (třeba okolo Olympie) jsou také o život, protože když se na ně vydáte přes den, tak jedete 2 m a už brzdíte, můžete spadnout na malé děcko...atd.

Je tam neuvěřitelná směs uživatelů (inlajnisti, rodiny s kočárkem, babi, děde, pejsek) nejlépe všichni v jedné řadě, takže neprůjezdné.

Jednou jsem na této cyklostezce potkal během jedné jízdy cestou auto, potom dodávku, traktůrek se žací lištou, v úrovni nohou cyklistů a ve finále moped) Takový adrenalin jsem nečekal....

Jízda ve městě je jednoznačně o život, což dokládá i tento smutný a nikoliv ojedinělý případ.

12 1
možnosti
TN

Ono taky aby jízda ve městě o život nebyla, když ti zelení blázni většinou jezdí na kolech v takovém stavu, že to ani neudrží řidítkama rovně a k tomu nedodržují vůbec nic.

2 0
možnosti
TN

Tak ještě nějakou rozkradenou a nevyúčtovanou sbírku jako u Bouchala a bude to kompletní. Jinak je zajímavé, že na každou ceduli na ulici musí mít podnikatel vyřízené povolení za zábor prostranství + příslušný poplatek, jakpak to mají cykloaktivisti? Těch se opět žádná pravidla netýkají? Předpokládám, že pokud to nemají povolené, bude to co nevidět odstraněno.

13 0
možnosti