Diskuze
Nádraží pod Petrovem, nebo u řeky? Hnutí ANO navrhlo novou variantu
Děkujeme za pochopení.
T62o95m60á49š 90H77a53v79e91t95t91a
Takže pokud někdo z Blanska přijede rychlíkem z Prahy do Brna, udělá si přejezd z rychlíkového na lokální nádraží (1 km) a tam nasedne na další vlak. To ti lidi fakt ocení.
A kolik bude stát vybudování dostatečné infrastruktury pro převoz cestujících mezi těmito nádraží??? Kolem stávajícího nádraží je plnohodnotný dopravní uzel (nezapomeňte na MHD autobusy u starého Prioru/Tesca) a Zvonařku v docházkové vzdálenosti.
Uvědomují si zastánci vzdáleného odsunu, kolik vozidel MHD je potřeba k odvozu cestujících z jednoho vlaku??? Tady vazba 1:1 fakt nefunguje.
A84l89e54š 50L53i47s47o10v36s64k74ý
To přece nejde, proti čemu by pak mnozí protestovali? Nemůžete jim jen tak vzít chleba, co je živí!!!
R49o68m96a27n 16J14e88s93c47h15k60e
Tam bych rád u Hornbachu a Bauhausu zastávku. Tento stát však nefunguje.
K71a46r77e21l 31S23t35e71h64l52í53k
Ta nekonečná diskuze o poloze brněnského nádraží je už k pláči. Nádraží přece může být pouze tam, kde jej lze připojit k vysokorychlostnímu železničnímu koridoru, kde bude společně s autobusovým nádražím a další infrastrukturou. Mělo by se jednat o kompletní dopravní uzel odpovídající parametrů, 21. století. Takže jednoznačně odsunutá poloha.
B61o91h14u58m61i36l 30M62i24c59h11a87l
Jakou rychlostí vjíždí do města vlaky vysokorychlostní železnice? A jakou do nádraží?
Pokud nějaký vlak Brnem projíždí, vůbec nemusí jet přes hlavní nádraží.
Takže nádraží v esíčku vysokorychlostním vlakům vůbec nevadí, protože stejně zastavují.
M56i91l51o73s71l49a90v 96S58e85d33l27á18č71e42k
.Když se podíváte z AZ Toweru , tak se to přímo nabízí. Kolikrát jsem si říkal že kdyby tam nebyli ty administrativní budovy a Hornbach tak tam mohlo být moderní velké nádraží odpovídající 21 století. Současné nádraží vzniklo v 19 století a absolutně už nevyhovuje dnešním potřebám
P25a33v73e63l 10B32o94u16c15n22í57k
Podle vizualizace a popisu to vypadá, že pro všechny rychlíky, a dále pro osobáky od Břeclavy, popř. od Vyškova (co jedou přes Slatinu a přes Černovice) a od Třebíče, bude sloužit nové nádraží na současném nákladním průtahu, postavené ale na pravém břehu řeky Svratky. Zatímco osobáky ve směru Blansko - Křenovice pojedou přes stávající nádraží a pak obloukem kolmo pod novým nádražím. Protože, když se dobře podíváte na vizaulizaci, koleje ze současného nádraží na jih, na Modřice nevedou.
Osobně si nemyslím, že je to dobrý nápad oddělovat vlaky z různých směrů do dvoj-úrovňového nádraží. I rychlíky dojíždějí do Brna davy lidí ze všech směrů. Rychlíky jsou regionálními vlaky. Návrh ANO sice řeší sice nutnost tunelů pod Brnem, které díky využití současného nákladního průtahu nejsou potřeba, ale zachovává spletitou železniční síť v Brně, dále ji rozšiřuje, navíc neřeší jižní odstavné nádraží, jižní část silničního městského okruhu, která má vést právě v místě navrhovaného nádraží.
Osobně bych řadši využil stávající násep a viadukt pro novou trasu šaliny od nového Židenického nádraží (odb. ze Stará Osady) - současné nádraží - AZ Tower (Heršpice), popř.odb. Jižní větev do komárova.
P90a11t69r57i31k 29S78v49o63b31o73d55a
som za. Ako Brňákovi sa mi to bude páčiť.
T94o11m64a60s 84C46e60n23e97k
Ono to nakonec nevypadá tak špatně. A dává to i smysl. A když uvážíme, že v Brně opravdu dvě takové nádraží nepotřebujeme, časem by se mohlo staré nádraží utlumit a většina vlaků opravdu zajíždět na to nové.
M38i32r74o94s31l56a59v 50V23y46k82o20u41p35i76l
Základní myšlenka této varianty "velkého a malého bratra" mi nepřijde špatná.
Současná budova je historická a stejně by se opravovala, tudíž by mohla plnit roli lokálního nádraží pro bližší spoje s rychle navazující MHD.
Stejně tak historické dopravní stavby okolo nádraží, které nejsou škaredé.
Takže tohle bych považoval jako obyvatel Brna jako dobré řešení.
ALE hlavně už začít, zapojit odborníky a rozjet stavbu a přestavbu.
Takovéto stavby (investiční stavby) zaměstnají mraky lidí, což je dobře. Protože se bude jednat o velké toky peněz se vším všudy.
V40á46c36l17a61v 66P69o55l50á16š68e92k
Doufám, že pokud budu žít, zůstane nádraží tam, kde je teď. Až umřu, tak si je přesuňte třeba do Tramtárie.
T69o43m41a88s 49C33e44n32e29k
To máte před sebou, Václave, ještě dlouhý život.
Nedávno odvolaný exekutor je po smrti, podle soudu zneužíval peníze dlužníků
Před necelými dvěma týdny Nejvyšší správní soud odvolal z funkce brněnského exekutora kvůli...
Plánovaný podzemní tunel na D43 v Brně má být zkrácený, starostové protestují
Chystaná podzemní trasa dlouho slibované silnice je v dokumentech zkrácená i přes původní sliby....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zastřelil se nad propastí. V Macoše ukončil svůj život vězeňský dozorce
Jihomoravská propast Macocha má další oběť. Na začátku víkendu do ní spadl muž středního věku. S...
Tisíce drobných orchidejí zdobí kopec u Znojma, letos kvetou o měsíc dřív
Populace orchideje vstavač kukačka kolem Cínové hory u Znojma, která je největší v Česku a unikátní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Žena, která skočila s dětmi do Macochy, nechala dopis. Policie případ odložila
Sebevražedný skok ženy se dvěma malými dětmi do propasti Macocha v Moravském krasu loni v létě...
Bývalý ředitel finančního úřadu kryl úniky a bral „dárky“, dostal podmínku
Bývalý ředitel brněnského finančního úřadu Miroslav Kuba si už třikrát vyslechl podmíněný trest za...
Muž dohnal a zaklekl zloděje. Strach jsem neměl, jsem takto nastavený, říká
Zrovna se autem vracel domů, když na brněnské tramvajové zastávce spatřil starší paní, jak se...
Sigma má nabídku od Američanů, investor naznačil zájem jen o menšinový podíl
Prasečí hlavy a další tvrdé vzkazy nespokojených fanoušků mírnili funkcionáři fotbalové Sigmy...
Stát chtěl kvůli podvodu po elektrárně miliardu a půl, soud obžalované zprostil
Státní podporu v hodnotě stovek milionů korun získala firma provozující jednu z největších českých...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...