Diskuze

Kouzla s reklamou. Jak si firmy z Brna krátily daně o stovky milionů

Případ brněnského exradního Tomáše Kratochvíla souzeného za krácení daní obnažil systém, jenž stovkám firem umožnil snížit si odvody státu. V jeho centru stojí závodník Michal Pavlík a hájí se, že vše je legální. Prý jen domlouval reklamu na závodních autech. Za její dodání z Panenských ostrovů neručí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Reklama, jakou svět neviděl!

1 0
možnosti

J15a46n 64Č30e26r33m14á72k

6. 6. 2016 12:58

Snížení daňového základu... u nás naprosto legální.

0 0
možnosti

Takže Pavlík "dodává" reklamu kterou nikdo nevidí. "Zákazníkovi" to nijak nevadí, naopak další se k němu hrnou.

Asi má skvělé PR nebo reputaci..

(btw. reklamy na autech - to mi kohosi z vedení autodromu připomíná.. :) )

1 0
možnosti

reklama typu: císařovy nové šaty...;-D

1 0
možnosti

Tak asi nebude problém zjistit na kterých závodech a v kterých týmech (a na kterých vozech) byla reklama prezentována. Ale řekl bych, že je to "megašméčko" dle našich daňových zákonů zcela legální...

1 0
možnosti