Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a59n 38L64á27n78i64k 7191484511580

jestli ze 148t řidičů 40t překročí rychlost a není problém, tak je podle všeho max rychlost nastavena blbě. Klasický příklad je klimkovický tunel s 80kmh, kdy i daleko zastaralejší tunely v Evropě mají 110kmh

+29/0
doporučit
7.6.2016 11:31

M23a58r94e98k 62H46r27u43b20y 6907752341198

Klasika - radary meri 24x7 kvuli bezpecnosti pracovniku, kteri tam vetsinou vubec nejsou.8-o

Pak ma mit policie nejaky respekt:-P

+29/0
doporučit
7.6.2016 10:44

M30a11r91t80i35n 59P18l36o80c68e11k 8771884102356

Záminka opravované úseky, ochrana, bezpečí a jiné líbivé kecy přitom je to klasické šmírování a fízlování na každém kroku. Až se oprava dokončí nikdo už ani nevzdechne, že to bylo avizováno na dobu opravy.

+28/−1
doporučit
7.6.2016 10:26

R45a65d80e85k 72J97a44h22n 8756717285695

A jaká bude pokuta za to, že na některých úsecích s omezením nikdo nekopl dva měsíce do země?

Já vím, tomu se vlastně nyní říká "nezbytná technologická přestávka". Styďte se.

+22/0
doporučit
7.6.2016 11:43

T72o43m41á65š 66Š34t29r44i25g86n82e82r 9871437320411

kolko nehod a s akymi nasledkami/skodami sposobilo tych 40 tisic soferov, ktori prekrocili rychlost?

+19/0
doporučit
7.6.2016 13:28

J89i92ř31í 73V46i90n96k54l19e89r 1611207840889

V jednom směru je to málo , chce to ještě více šikany a vybírat co to jen jde. Řidiči otrávení a zhnusení nekonečnými kolonami a čekáním , budou určitě chtít ztrátu dohnat a tak je potřeba je zkasírovat. Stát je prostě geniální , na předražené a nekvalitní cesty a firmy které si na tom mastí kapsy páky nemá a mít nechce ,tak je potřeba si posvítit na řidiče. CHYTAT A KASÍROVAT;-D

+18/0
doporučit
7.6.2016 11:21

K25a18m17i88l 45D91o48l13e44z52e69l 6652196584812

další buzerace. Az se za ř let dalnice s velkou slavou 'opravi' zacne se s desetiletym rozsirovanim na tri pruhy.... bananova republika

+16/0
doporučit
7.6.2016 10:32
Foto

V96í96t39ě75z12s32l82a50v 54K33l80o45z86í55k 3751729194587

Opravit rychle silnici neumí, ale buzerovat řidiče, to by jim šlo...

+15/0
doporučit
7.6.2016 16:17

J36a70n 74C75h97o96b39o92t 5862584788141

Kdyby raději přemýšleli, jak tu dálnici opravit rychleji! Na mysl se zase derou německé party se světly, kteří večer naběhnou a ráno jsou hotové. I když to tady asi bude důkladnější oprava, práce v noci a o víkendech by sa na takové dopravní tepně přímo nabízela!

+12/0
doporučit
7.6.2016 13:23

J80i81r48k71a 21N91o32v43á82k 6652425675619

to bylo keců, že se ty brány nebudou používat na měření rychlosti.

jako obvykle, salámová metoda.

+11/−1
doporučit
7.6.2016 11:44

J65a64n 55B61u56b67i78k 9592161812867

Tedy že se v rekonstruovaných úsecích nejezdí zrovna 80, to je fakt. Že při rekonstrukci takové A1 v Rakousku se měřilo na omezeních také, to je taky fakt. Jenže v Rakousku byly radary přenosné a když rekonstrukce skončila, zmizely.

U nás se montují na výložníky, tedy nafurt........

Holt je heslo téhle vlády pokutovat, pokutovat, pokutovat, že pane Pokuťoku?

+9/0
doporučit
7.6.2016 11:14

M17a31r98t41i45n 18Š45t33ě70p50á52n98e96k 3247433833501

Pry ma primet ridice aby jezdili podle pravidel. Prd. Ma vydelat co nejvic. A obzvlaste az tam nikdo nebude pracovat a bude tam (pro jistotu) sedesatka, tak to budou zne.

+12/−2
doporučit
7.6.2016 11:40

J74a74n 69J38e17n23í42k 3424822404396

2. díl

Že tento stát má problémy včas vybrat provozovatele mýtného systému (o volbě rozumnějšíhosystému odpovídajícího technice třetího tisíciletí ani nemluvě) či že ho, podobu rekonstrukce, „nenapadlo“ snížit poplatek za dálniční známku, když siřidič dálnice vlastně neužije, to nikoho netrápí. Že se ŘP skupiny „C“ vydávájen na 5let a jako bonus k vyššímu řidičskému vzdělání nedostanete automatickyk „B“ i „E“? A že vás orgáni nechají vjet do zácpy bez možnosti včas odbočit...Jistě si vzpomenete na zimní kalamity u Humpolce – nikdo nevěděl, proč a jakdlouho se stojí. Vrať se Pozor zákruto!

Obávám se, že lepší to nebude, protože řidičje v CZ oboře nejoblíbenější lovnou zvěří...

+7/0
doporučit
7.6.2016 14:52

R90o10m53a73n 98V60a64v89ř92í89č97e73k 7306185958214

Možná jsem jen pomalej, ale jak může být usek, kde se měří, v katastru Šlapanic, když Šlapanice jsou na druhé straně Brna?

+7/0
doporučit
7.6.2016 12:15

M22i64c58h47a22l 83Z37e84l40e22n58ý 6104173655986

40 000 ridicu tydne krat 600 Kc, to je tydne 24 milionu korun do obecni kasy. Nedivim se, ze obce maji z teto dane za jizdu po D1 radost. Za dobu oprav si prijdou na neco okolo pul miliardy.

+6/0
doporučit
7.6.2016 16:40

J61a77n 15D42l70o96u77h10ý 8466580533890

Když nebudete souhlasit, pojedete to řešit do Šlapanic.. ;-DR^

+6/0
doporučit
7.6.2016 10:29

M59a75r11t49i29n 21Š12a29f76á34ř 8926278164717

To si lidi užijí. Místo aby v pohodě projížděli omezením plynulou sníženou rychlostí budou pořád brzdit a zrychlovat, kvůli těm vystrašeným, co místo cesty před sebou budou sledovat ručičku tachometru, aby náhodou nejeli o kilometr v hodině více. Místo plynulé jízdy to bude jen přískoky v před. A to jen kvůli neschopnosti policie si pohlídat a odchytat pár jedinců co nejsou schopni se držet nějakých pravidel, budeme trestat všechny další nesmyslnou buzerací a šikanou. Navíc jistě těžce předraženou a placenou z našich kapes. ;-€ Ať žije svoboda a demokracie, my vám tu lásku a pravdu vtlučeme do palic i kdyby to mělo stát zrujnovat ;-D.

+9/−5
doporučit
7.6.2016 11:36

P67e43t85r 11K64a81r37a89f45i95á25t 3740347236430

Nevím, proč se všichni rozčilují. Pokud by se Češi nechovali jako stádo nevychovanců, radary by nemusely být. Když jsem v USA jezdil po jejich "Interstates", čili transkontinentálních dálnicích, tak tam byl obvykle "Speed limit", neboli omezená rychlost 65 či 55 mph (neboli zhruba 100 km/h a míň). A představte si, američtí řidiči to vesměs všichni dodržovali a na desítkách kilometrů žádný radar nebyl. Prostě si nikdo nedovolil je více. Na straně je pravda, že vás policie bezdůvodně nezastaví. Buďto musíte spáchat nějaký přestupek, nebo mít kradené auto a nebo se nachomýtnout nějakému trestnému činu, kdy třeba prohledávají všechna auta, zda se tam neskrývá zločinec. "Česká" buzerace typu kontroly lékárničky, náhradní žárovky či bezdůvodného dýchání do balónku (kdy jste nic nespáchal a ani nejdete cikcak po silnici) tam neexistuje.

Češi jsou holt plebejci opovrhující jakýmikoliv pravidly a proto na ně musí být přísnost.

+11/−8
doporučit
7.6.2016 11:49

S64t22a87n67i92s76l18a39v 72S38v87o15b46o32d36a 1833863356988

Tyhle "pokuty" z automatickýho měření stejně chytrý člověk neplatí.

+5/−1
doporučit
7.6.2016 11:47

R39a44d23e44k 92J71a62h69n 8406147335535

Tohle už před lety vyřešil jeden řidič od nás z firmy.

"Já jedu klidně o 50 km víc a pak na chvilku zastavím. Na mě si nepřijdou".

Pitomeček

+5/−1
doporučit
7.6.2016 11:19

D85a87v84i21d 22F15o58r22t 9930585146

Tak hlavne, ze pri montovani mytnych bran vlada slibovala, ze NIKDY nebudou pouzity na mereni rychlosti.... Rv

+4/0
doporučit
9.6.2016 13:21

J23a71n 75J76e89n67í18k 3224372494346

1. díl

Také si zabulím i když vím, že je to k ničemu:

Škoda, že se i tato problematika neposuzuje v souvislostech.

Je dost směšné, že „překročení povolené rychlosti“ je u nás největším možnýmnebezpečím až zločinem. Řidiče, kteří jezdí „jako prase“, či pod vlivem, tynaše udatná policie nedopadne. Chápu, že pracující silničáře je potřebaochránit, ale jak je možné, že omezení rychlosti i prostoru vesele platí i kdyžv úseku nikdo nepracuje?! To prostě není féfové jednání. Stejným problémemjsou objížďky za opravovaný úsek všech cest, které by po práci šli rozuměprojet, leč není to umožněno, naopak „ochránci zákona“ udatně hlídají (jak druhdyhráz proti imperialistovi) a ty řidiči, pojezdi si po okrese - alespoň dostátní kasy zaplatíš za PHM. Pak se nikdo nemůže divit, že se omezení, zákazy anakonec i zákony berou v CZ tak nějak „dle uvážení“. Co může stát čekat, kdyžobčanovi neukáže seriózní tvář hospodáře. Druhdy vrchnost sice brala desátek,ale měla povinnost poddaného chránit, ale za 4roky volebního období se kořistníkv hospodáře nepromění.

O rozšíření jízdní dráhy opravovaného úseku na maximální možnou šířku podočasném ukončení prací (ať už „po práci“ či během oblíbené „technologicképřestávky“) se nám může jenom zdát. Tento úkon investor, PČR či správa dálnice pozhotoviteli nejspíš nepožaduje, protože by si ho nechal tučně zaplatit. Škoda,že za omezení provozu spíš není sankcionován.

Slyšel jsem mnoho stesků kolik řidičů v omezeních překračuje rychlost, alekolik se tam stalo nehod případně jejich skutečnýdůvod jsem se nedozvěděl. Mám zato, že rozumný řidič smí jet tak rychle, aby vůz zvládl. Nařizovatmaximální povolenou rychlost (mnohdy pro jistotu o 10km/h nižší) kvůli řidičům,kteří mají problémy s řízením, je z pohledu běžného řidiče (ne tak státu– ten kouká hlavně vydělat) omezující a smutné. Nepřipadá vám, žestát se takřka ve všech oborech a pořád víc snaží vodit nás za ručičku?Svéprávný a samostatně myslící občan se mu nejspíš jeví jako nebezpečná kohortaobčanů.

+4/0
doporučit
8.6.2016 9:16

P83e98t51r 76D93u95š40e17k 3771342485848

Je zajímavé, kolika lidem zde vadí, že by měli dodržovat nějaké předpisy...

+5/−3
doporučit
7.6.2016 16:03

P12e27t60r 20B24á78č37a 8225156795405

Od te doby co je tam ten kram, tak se tam plazime maximalne 50 km/h, naprosto uzasna vec na dalnice pane Tok, DEKUJEM vy jste to zase jednou vyresil.

AT UZ JSOU VOLBY.

+2/0
doporučit
7.6.2016 14:12

P98e71t27r 94H71r11a31b91á94k 6140617132850

Rychlost na silnicích dodržuje cca 5 procent řidičů. Takže tyto radary mají myslím docela dobrou finanční budoucnost.:-)

+4/−5
doporučit
7.6.2016 12:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.