Diskuze

Hlavní jsou světla, ne závory. Řidiči dál na přejezdech ignorují zákon

Strážnice, Moravský Písek, Rájec-Jestřebí, Skalice nad Svitavou. V těchto obcích se na jižní Moravě nejčastěji odehrávají dramata na železničních přejezdech. Řidiči na ně stále vjíždějí předčasně, ačkoli jim za to od letoška hrozí přísnější tresty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dodnes mne SŽDC neodpovědělo na dotaz, proč jsou trvale zhasnuté světla na přejezdu ve Skalici nad Svitavou.

V Rájci je možnost objet autem přes nadjezd.Horší to mají chodci, ti nemají jak se dostat k vlaku. Když jedou 3-4 vlaky za sebou a oni ještě posunují.

Dilema zda čekat na další vlak.

Zde je ostuda státu, že na hlavní trati Brno - Praha není podchod či nadchod. To se stavělo za předsedy vlády Klause v roce 1996. Zlatí komunisté otevřeli v roce 1953 trať Brno - Havlíčkův Brod a všude jsou na zastávkách a nádražích podchody či nadchody.

2 2
možnosti

Copak Vám ve Skalici nesvítí za světla? Veřejné osvětlení?

1 1
možnosti

Někteří to asi mají jako adrenalinový sport, protože se vcelku nedá pochopit, že se každý týden najde minimálně jeden ňouma, který skončí na přejezdu. A to se jistě nepíše o všech, jen o těch kam stihne přijet tv nebo pisálci.

1 0
možnosti

prejezdy hrozne dlouhe na prejezd ridici jsou nedockavi...ja prijedu pred blikajici jiz cervenou signalizaci zastavim a vypnu motor a cekam...co je na tom nepochopitelneho pockat nekolik minut nez cekat na zpopelneni v marnici ci byt upoutan na invalidni vozik nebo platit odskodne do smrti nekomu...

2 1
možnosti

Rájec - Jestřebí je špatné nádraží. Chcete čekat další hodinu na další vlak, když se nemůžete dostat k vlaku. Jedou třeba 3-4 vlaky za sebou a ještě se posunuje. Spěcháte do práce. Ano je to dilema. Auta mohou objet před nedaleký nadjezd ale chodci mají smůlu. Chybí tam podchod či nadchod.

0 0
možnosti

To by mě zajímalo, jak moc musim mít v hlavě nas**no, abych tohle udělal.....;-€

4 0
možnosti

Furt se o přísnosti JEN píše a mluví - ale skutek utek! ;-€ ... Podle množství ukrutně "spěchajících" je zřejmé, že jim to prochází až příliš často, že jsou na přestupování zákona vlastně ZVYKLÍ... :-/

2 0
možnosti

Dle mého skromného názoru je na vině bázeň zákonodárců nastavit skutečně účinné tresty, a zejména - prevenci.

Pokud byste při zkouškách v autoškole OPRAVDU NEVĚDĚLI, že na přejezd se dvěma červenými světly vjet nesmíte, řidičák nedostanete. Pokud totéž nebudete vědět o dvě nebo dvacet let později, je zcela logické, že Vám musí být odebrán.

Ne "až na půl roku". Doživotně. Tečka, nazdar.

(Že jste kamioňák z povolání a nic jiného neumíte? To jako, pane řidiči, myslíte vážně tvrzení, že řídit auto UMÍTE?;-D)

7 5
možnosti

Když umí točit volantem, zvládne točit popelnicí a vozit se na stupátku... i když ukazování při couvání by taky mohl být problém. A ta poslední věta je neprůstřelný argument. R^

4 1
možnosti

Přestupky na přejezdech jsou hlavně mediálně velmi zajímavé. Pokud ale nedojde ke srážce těžkého vozidla s rychlým vlakem, nejhůře si to odnese ten kdo to zavinil a Ti co se s ním odváží sednout do auta. Často dojde jen k relativně malé škodě na vlaku, bez zranění strojvůdce či cestujících.

Jestliže do protijedoucího vozidla vletí někdo při předjíždění (nebo narazí vysokou rychlostí do čehokoliv), bývají následky podstatně horší. Mrtví, těžce zranění, velké materiální škody a viník bohužel často dopadne lépe než ti ostatní. Osobákem zdemolovat a nebo srazit z cesty lze i kamion nebo autobus. Riskantní jízda vysokou rychlostí je tak asi ještě horší čin než nezastavit před přejezdem.

Je ovšem pravdou, že třeba i na všechny přejezdy se dají namontovat kamery a odchytávat ty, kteří nejsou schopni ani bezpečně přejet železniční přejezd. To ostatní co tito experti tropí se nedá tak snadno zachytit.

2 1
možnosti

No nevím. Náklaďák versus regionova nebo vůz 810 je často průser. Vlak nemá kam uhnout s kabinou, ale řidič náklaďáku se stihne posunout a vlak narazí do korby, kontejneru, cisterny nebo prostě co má to NA za kabinou...

0 0
možnosti

K20a54r66e93l 75B76o60k

23. 6. 2016 21:08

Ví někdo, proč se zvednou napřed závory a potom zhasnou světla. Neznám to, ale kdy by napřed zhaslo světlo a až potom se zvedly závory, tak by bylo po problému.

4 5
možnosti

J56i42ř24í 71P17r49ů18š66a

23. 6. 2016 21:25

Protože světla jsou základní výstrahou, závora je jen a pouze doplňková.

12 1
možnosti

Ti, kteří ignorují světelná znamení na železn.přejezdech, nejsou Řidiči ! To je obyčejný řidičský PÓVL !!

23 3
možnosti

Proč ve Skalici nad Svitavou nesvítí trvale světla ? Proč SŽDC neodpovědělo ?

Stát nefunguje.

0 5
možnosti

Článek na mě dělá maniuplativní dojem, kdy má vyvolat pocit, že se děje něco mimořádného a je třeba utáhnout šoruby. Dávám odkaz na výukové video z roku 1967, lidé jsou stále stejní -viz https://youtu.be/VAxD8NiGIsE?t=5m57s

7 0
možnosti