Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do nočního autobusu v Brně vrazilo z boku auto, šest lidí se zranilo

Nechtěný zážitek měli krátce po pondělní půlnoci cestující nočním rozjezdem v Brně. Do jejich autobusu z boku vrazilo osobní vozidlo, při nehodě se zranilo šest lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15o48s53e33f 12O13m30á31č77k84a 5217631972395

Tisková mluvčí Barbora Lukšová dá iDNES vyjádření o jedné větě a polovina je lež.. zajímalo by mě, kolikpak taková hokna sype..

Pohádkář u DPMB musí být supr hokna..

0/0
29.6.2016 11:48

T19o93m81a77s 38N38o88v34o49t27n64y 1161884416875

Já se teda divím, že těch nehod rozjezdů není víc, když vidím jak s tím někteří střelci lítají s těmi autobusy...

+3/−4
28.6.2016 12:13

N81i35k37o91l65a80j 79M80a27l33í50k 5634503320231

Sice lítají (a mají štěstí), ale ani v tomto případě (jako obvykle) to nezavinil řidič autobusu.

+2/0
28.6.2016 12:30

J69a25n 34N69o96v79á85k 9345448844885

To je zvláštní, že i když "auto narazilo přímo do kloubu", tak je autobus poškozený cca o 3 metry blíže k přední části, před prostřední nápravou :-)

+9/0
28.6.2016 10:21

T80o97m36á68š 94T23a88t42í95č58e83k 5710412580388

Taky si říkám. :-)

0/0
28.6.2016 10:53

J23a63n 53F87r74o48l11í35k 6566480805294

Holínky, hodinky. Původě asi mělo být "za spojovací kloub" nebo něco v tom smyslu.

+1/0
28.6.2016 10:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.