Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do nočního autobusu v Brně vrazilo z boku auto, šest lidí se zranilo

Nechtěný zážitek měli krátce po pondělní půlnoci cestující nočním rozjezdem v Brně. Do jejich autobusu z boku vrazilo osobní vozidlo, při nehodě se zranilo šest lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66o56s21e13f 85O80m50á86č89k14a 5537761462125

Tisková mluvčí Barbora Lukšová dá iDNES vyjádření o jedné větě a polovina je lež.. zajímalo by mě, kolikpak taková hokna sype..

Pohádkář u DPMB musí být supr hokna..

0/0
29.6.2016 11:48

T26o36m15a58s 15N58o11v70o50t88n10y 1131844696665

Já se teda divím, že těch nehod rozjezdů není víc, když vidím jak s tím někteří střelci lítají s těmi autobusy...

+3/−4
28.6.2016 12:13

N84i52k64o87l69a46j 81M31a44l29í63k 5394773840931

Sice lítají (a mají štěstí), ale ani v tomto případě (jako obvykle) to nezavinil řidič autobusu.

+2/0
28.6.2016 12:30

J51a11n 14N65o30v25á55k 9325278874615

To je zvláštní, že i když "auto narazilo přímo do kloubu", tak je autobus poškozený cca o 3 metry blíže k přední části, před prostřední nápravou :-)

+9/0
28.6.2016 10:21

T95o16m32á13š 81T95a80t29í15č61e87k 5880762640448

Taky si říkám. :-)

0/0
28.6.2016 10:53

J15a69n 38F51r28o32l84í56k 6476980985284

Holínky, hodinky. Původě asi mělo být "za spojovací kloub" nebo něco v tom smyslu.

+1/0
28.6.2016 10:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.