- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problémem Brna není chodník na Minské, ale zdejší redakce idnesu, která umožňuje cvičně publikovat studentkám MU, aniž by to odpovědně redigovala. Podobných článků už pár bylo, prostě to chce nebrat to vážně.
Pominu-li estetiku, logiku i normy,myslím, že každá barevnost je lepší než jednolitá šeď před hlavním nádražím, kde po 14 dnech nebylo poznat, že proběhla rekonstrukce chodníku.
U celkove rekonstrukce ulice, ktera probihala vic nez rok a to byla ulice rozkopana od jedne zdi k druhe, rozumej vse vykopane, chodniky, silnice i koleje bych cekal vyssi kvalitu rekonstrukce nez je provedena. Co se tyka foto cislo ctyri nevidim duvod, proc davat ctvercovou dlazbu a pak tu zamkovou, kdyz je cela ulice do kopce a promenna tak mohla byt cela dlazba ctvercova vcetne najezdu do garazi prejehen jde hlavne o barevne odliseni no su zvedavej jak dluho to vydrzi a za jak dlouho to budou opravovat samozrejme na naklady danovych poplatniku. Muj tip do dvou let.
...vzorkovna stavebnin , ale ta šířka ?
Problém se zdá být v tom, že k chodníku (s tím červeným zdůrazněním nájezdu, budiž) přiléhá jakýsi další "chodník", možná cyklochodník (navazuje na něj přejezd pro cyklisty) ale ten další chodník k tomu původnímu přiléhá fakt divně, u toho cyklopřejezdu je docela slušnej schod, na tom si brzo někdo rozbije tlamu... přitom se všude snaží dělat plynulé nájezdy a podobně... a najednou schod 10-15cm... masakr
Tak to je článek (a některé příspěvky) pohledem člověka, který nemá páru o souvislostech. Musíte mít jasně oddělené plochy chodníků (1 typ) od ploch pakovišť (2 typ) a vyznačené vjezdy (3 typ), k tomu musí být naváděcí pruhy pro nevidomé (4 typ) a když se k tomu připojí dláždění zborcené plochy v(5 typ), tak vidíte, že pi..to..mec není projektant, ani dlaždič, ale pan redaktor. A co se týká výsadby stromů? Uprostřed vegetace za největší výhně chcete sázet vzrostlé stromy? Je vidět, že jste z města a jablko znáte jen z regálu. Taky je vysoce pravděpodobné, že v chodníku je plyn (ale i elektřina, voda, kanál, optika) a při odstupové vzdálenosti cca 1,5m se vám tam stromy už nevejdou. To že tam ty stromy dřív byly, neznamená, že to bylo v souladu s noramy. Dnes už vám to nikdo nikdo netoleruje a nikdo si to u plynu či elektřiny nedovolí. Ono jít sedět do vězení až to někoho za 10 let zabije se nikomu nechce.
odůvodnit se to samozřejmě dá, ale fakt se to takhle dělat nemusí třeba zdůrazněný červený nájezd/hrana který ve skutečnosti není nájezd/hrana protože k omu přistavěli další (parkovací plochu říkáte? a že na to vede přejezd pro cyklisty... to nabouraj rovnou do aut ne?)... takže ten se měl při rekonstrukci zrušit... dělat pluchu 3m jinou dlažbou jen aby bylo naznačeno že "tohle není zborcená plocha" je taky zbytečné, oni tam prostě nechali chodník jak byl a k tomu přidělali další "řadu" a ignorovali jak estetiku, tak bezpečnost (podivné schody/hrany naproti tomu přejezdu pro cyklisty ze kterých brzo někdo spadne nebo si o ně cyklista rozbije kokos)
ti co tu bydli navic vedi, jak takova rekonstrukce probiha. Jeden den se polozi dlazba, aby se v ni druhy den mohl vykopat dira ... https://www.facebook.com/506158009564574/photos/a.506159172897791.1073741826.506158009564574/601488230031551/?type=3&theater
Za rok to opraví. V Česku je možné vše a ve stavebnictví to platí dvojnásob.
Stejné diletanty jako v Brněnských komunikacích máme i v Praze, tak si z toho v Brně nic nedělejte,-)) každému všechno jedno a projektovou dokumentaci schvalují lidé, co ničemu nerozumí a za nic nechtějí převzít odpovědnost, proto ji takto schválí, aby se vyhnuli případným problémům... sám jsem toho byl účasten, když projektant navrhl tak debilní křižovatku, že by tam neprojelo ani větší auto, natož náklaďák... zaměstnancům na úřadě samozřejmě všechno jedno, projekt schválen, takže bez ohledu na schválený projekt jsme si to pak partizánsky v naší obci museli předělat... prostě Kocourkov