Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P66e22t69r 86S94u22c26h23ý 1758219104726

"Projekt je od začátku nedůvěryhodný a zájemce jsem před ním dopředu varoval,“ konstatoval Ides (ČSSD)."

Na to aby se stal důvěryhodným asi developer málo naplnil jeho peněženku.

+4/−1
doporučit
29.7.2016 9:51

P35e29t59r 44V97o73p62i23č43k42a 5342647667506

Vim presne co za tím je. 1) Staví tam malý developer a ne obří developer který to měl v plánu. 2) Jista osoba na uradu zatim nedostala tlustou obalku

+4/−1
doporučit
29.7.2016 9:37

J77i25n77d75ř35i78c32h 28Š62k21o93p52e41k 4355671550835

Tvrzení, že mají všechny podklady v pořádku, když nemají ani územní rozhodnutí, je hodně odvážné ;-D;-D

A přístup lidí, kteří složí prachy na byt, který nemá ani v náznaku územní řízení úspěšně za sebou, lze označit pouze jediným. Hloupost a naivita

+5/−3
doporučit
29.7.2016 10:12

M30i14r37o53s70l77a72v 49V46y31k13o56u33p87i15l 3300536433115

Vidíme dnes a denně co způsobí když se na kraji města staví další a další byty bez toho, aby se k nim v dopravních špičkách lidé rozumně dostali. Komunikace musí odpovídat účelu. Například současná silnice mezi Slatinou a Šlapanicemi je naprosto nedostačující, úzká a nebezpečná. Nechápu, že by se tam napojovalo nějaké další sídliště. Copak tohle nikdo nedokáže pochopit? Asi ne, a proto ve městě stojíme v kolonách už i v okrajových městských částech. Takže kvalita života jde na úkor kvality. Chtělo by to trochu přemýšlet a pokud chci z Brna udělat Londýn tak musím začít stavět prvně široké kapacitní komunikace!

+3/0
doporučit
29.7.2016 9:34

R44o10m84a31n 50L17i66p47s49k55ý 2419363559

Kdo by chtěl bydlet mezi Šlapkami a Slatinou?;-(

+2/0
doporučit
29.7.2016 12:55

V87á58c13l59a39v 96P16o46l14á35š88e56k 9296710381337

Kde je v okolí Slatiny nebo Šlapanic nějaká příroda?

+2/0
doporučit
29.7.2016 9:15

P88a31v86e90l 65M20o82r45a82v85e45c 3142399332938

"Máme zpracovanou vlastní analýzu, která dopady stavby na dopravu vylučuje," - nevím kdo v této kauze mluví pravdu a kdo lže, ale probůh jak může stavba mít nulové dopady na okolní dopravu?8-o

To tam chtějí materiál vozit vrtulníky? Anebo rezidenti tam budou chodit pěšky?

+2/−3
doporučit
29.7.2016 9:46

M14i93r56o67s73l83a54v 90V55y37k63o40u73p94i73l 3310446373245

Tak nějak mám pocit, podle těch mínusů, kdo tam už asi...složil zálohu :-)

Ale já jsem neřekl, že Vás někdo chce obrat o ty zálohy. To byla spíše reakce na ty úvahy proč to Úřad městské části v Brně-Slatině nechce povolit (A Šlapanice také)

Tady přes všechny ty hysterické reakce jde opravdu jen a jen o to, aby se stavělo s rozumem. Mně nevadí nová výstavba, vůbec ne, jenom pořád tak nějak tvrdošíjně a pro někoho asi nepochopitelně trvám na svém názoru, že ke každému objektu (objektům) by měla vést odpovídající komunikace. Již jsem se zde v mnoha diskuzích o Brně a jeho výstavbě tisíckrát rozčiloval nad tím, jak je řešena pouze další výstavba, ale nikdo neřeší jak se tam bude jezdit. Takových odstrašujících příkladů je v Brně mraky. Poznáte to podle neprůjezdnosti ve špičkách. Nedávno řešili něco podobného "pod kopcem" v Černovicích, kde mělo vyrůst také nějaké nové "sídliště", ke kterému by se jezdilo přes stávající nedostatečnou komunikaci s tím, že "místní" by asi zešíleli. Takže si myslím, že musí být někdo opravdu hodně NATVRDLÝ, nebo systematicky zmanipulovaný, aby tyto jasné, průkazné a zcela podložené argumenty nepochopil. Nakonec Slatina již odnesla neúměrnou zátěží nedobudovaný sjezd z D1 na Černovické terasy. Přesto se zde od té doby vystavěly další průmyslové kapacity, které zatěžuji místní komunikace. To snad vidí každý, kdo zde bydlí. Možná to nevidí diskutující, kteří zde mají "políčeno" na byt a bydlí dosud někde v "Horní Dolní", ve které projedou za den 4 auta, projde jeden divočák a Kachna s káčaty. Ale člověk, co zde bydlí to vidí opravdu zcela jinak.

+1/0
doporučit
29.7.2016 18:51

M59i33r53o44s88l76a75v 67V76y52k60o12u16p79i41l 3830616713135

To snad není ani pravda.

Již dnes se nemohu dostat ráno ani do práce, když nejsem schopen vyjet z ulice Křehlíkova na Tuřanku, kde je nekonečná fronta aut čekající na nájezd nezpoplatněného úseku D1, což je možná fantastický "pro lidový" počin, ovšem pro všechny, mimo ty, co bydlí v této lokalitě, která se již nyní doslova utápí denně ve smogu a nekonečném randálu od projíždějících kamionů a náklaďáku po hrbaté silnici Tuřanky jak do průmyslové zóny, tak směrem na, nebo od Exitu 201 .

Je to opravdový teror, kdy si nemůžete otevřít okno, protože celou noc sviští auta a na hrbaté vozovce a ozývají se dunivé rány, které nám nedají usnout, protože to vypadá, že se zřítilo lešení z nějakého vysokého domu. Tohle by hygiena nemohla povolit, ledaže by byla uplacení. Denně nám, po dříve klidné ulici projíždějí auta jako zkratkou na Řípskou a podobně. Je zde 30, ovšem jezdí se tak 60-70. Takže v této situaci, kdy není obchvat Slatiny nechápu kdo by mohl povolit další výstavbu v místě, kde je to dnes naprosto dopravně zablokované. Jedině nějaký trouba, který bydlí někde v klídku a je mu naprosto fuk, jak jsou na tom jinde. Ve Slatině se nedočkáme ani toho semaforu na Šmahové, natož nějakého obchvatu. Takže snad si někdo nemyslí, že v takové situaci, kdy zcela jasně nejsou komunikace si začne zase někdo stavět další baráky.

0/−2
doporučit
29.7.2016 8:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.