Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé zaplatili desetitisícové kauce za byty. Zda se nastěhují, není jisté

Nejvyšší komfort bydlení s přírodou za dveřmi. Na to láká zákazníky developerská společnost Student-living Development, jež chce na konci brněnské Slatiny vystavět rodinné bytové domy. Zájemci už složili desetitisícové zálohy. Jestli se ale do domů na Zlatých polích nastěhují, není jisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M47i50r10o46s13l60a55v 94V74y16k12o37u35p64i64l 3690406623665

Tak nějak mám pocit, podle těch mínusů, kdo tam už asi...složil zálohu :-)

Ale já jsem neřekl, že Vás někdo chce obrat o ty zálohy. To byla spíše reakce na ty úvahy proč to Úřad městské části v Brně-Slatině nechce povolit (A Šlapanice také)

Tady přes všechny ty hysterické reakce jde opravdu jen a jen o to, aby se stavělo s rozumem. Mně nevadí nová výstavba, vůbec ne, jenom pořád tak nějak tvrdošíjně a pro někoho asi nepochopitelně trvám na svém názoru, že ke každému objektu (objektům) by měla vést odpovídající komunikace. Již jsem se zde v mnoha diskuzích o Brně a jeho výstavbě tisíckrát rozčiloval nad tím, jak je řešena pouze další výstavba, ale nikdo neřeší jak se tam bude jezdit. Takových odstrašujících příkladů je v Brně mraky. Poznáte to podle neprůjezdnosti ve špičkách. Nedávno řešili něco podobného "pod kopcem" v Černovicích, kde mělo vyrůst také nějaké nové "sídliště", ke kterému by se jezdilo přes stávající nedostatečnou komunikaci s tím, že "místní" by asi zešíleli. Takže si myslím, že musí být někdo opravdu hodně NATVRDLÝ, nebo systematicky zmanipulovaný, aby tyto jasné, průkazné a zcela podložené argumenty nepochopil. Nakonec Slatina již odnesla neúměrnou zátěží nedobudovaný sjezd z D1 na Černovické terasy. Přesto se zde od té doby vystavěly další průmyslové kapacity, které zatěžuji místní komunikace. To snad vidí každý, kdo zde bydlí. Možná to nevidí diskutující, kteří zde mají "políčeno" na byt a bydlí dosud někde v "Horní Dolní", ve které projedou za den 4 auta, projde jeden divočák a Kachna s káčaty. Ale člověk, co zde bydlí to vidí opravdu zcela jinak.

+1/0
29.7.2016 18:51

R11o79m38a20n 65L57i32p86s95k29ý 2269853759

Kdo by chtěl bydlet mezi Šlapkami a Slatinou?;-(

+2/0
29.7.2016 12:55

J40i71n97d82ř30i24c40h 98Š43k46o71p26e66k 4885291680645

Tvrzení, že mají všechny podklady v pořádku, když nemají ani územní rozhodnutí, je hodně odvážné ;-D;-D

A přístup lidí, kteří složí prachy na byt, který nemá ani v náznaku územní řízení úspěšně za sebou, lze označit pouze jediným. Hloupost a naivita

+5/−3
29.7.2016 10:12

P77e14t89r 67S70u83c19h39ý 1438879804726

"Projekt je od začátku nedůvěryhodný a zájemce jsem před ním dopředu varoval,“ konstatoval Ides (ČSSD)."

Na to aby se stal důvěryhodným asi developer málo naplnil jeho peněženku.

+4/−1
29.7.2016 9:51

J59i74n57d29ř35i96c63h 65Š81k49o25p31e67k 4665421650925

já to chápu.

Vybírat zálohy, když nemá ani územku značí jediné. Developer nemá prachy.

+2/−3
29.7.2016 10:41

M98i68r12o28s40l51a21v 95V17y68k86o88u52p85i36l 3580356833705

Development byl založen v lednu 2015 a zatím nemá žádný obrat. Zlatá pole SLD s.r.o byla založena 9.12.2015 a jako převažující činnost má zatím v Obchodním rejstříku jako převažující činnost Maloobchod ve stáncích a na trzích. Takže nevím jaké má zkušenosti....

+2/−2
29.7.2016 11:11

P23e96t40r 91V64o13p82i38č88k67a 5102137517526

zakladani ucelovych sro na stavbu developerskych projektu je zcela bezna vec

0/0
29.7.2016 14:47

M46i44r29o77s54l28a33v 46V33y28k37o75u75p38i62l 3880726413825

Když mají ovšem silnou matku! Tady v celé skupině žádné peníze nevidím! Vy ano??

0/−1
29.7.2016 15:55

P70a51v95e67l 76M47o24r57a22v32e38c 3172659452458

Prachy mít klidně může, ale když mu někdo složí zálohu už v této fázi developerského projektu.. Proč ty peníze nevzít a nemít z nich úroky?

0/0
29.7.2016 22:30

P16a50v16e79l 80M64o46r76a72v22e63c 3872369532748

"Máme zpracovanou vlastní analýzu, která dopady stavby na dopravu vylučuje," - nevím kdo v této kauze mluví pravdu a kdo lže, ale probůh jak může stavba mít nulové dopady na okolní dopravu?8-o

To tam chtějí materiál vozit vrtulníky? Anebo rezidenti tam budou chodit pěšky?

+2/−3
29.7.2016 9:46

P10e94t67r 29V79o10p49i75č51k40a 5392707207236

Vim presne co za tím je. 1) Staví tam malý developer a ne obří developer který to měl v plánu. 2) Jista osoba na uradu zatim nedostala tlustou obalku

+4/−1
29.7.2016 9:37

M93i20r71o40s39l31a21v 81V91y60k27o33u74p32i55l 3230586863135

Nevím zda se ve Slatine berou úplatky, ale spojení "malý developer" není přesné. Společnost Student Living Development, jak jsem již psal má velice krátkou historii jako nakonec celá ekonomicky propojená skupina, která vznikla vesměs v roce 2015 a zatím nevykazuje nikdo včetně "matky" což je Student Living holding žádné ekonomické výkazy na obchodním rejstříku a základní kapitaly těchto s.r

o. Jsou od 10 tisíc Kč do 200 tisíc Kč. Takže tam není žádná podnikatelská historie. Tolik fakta místo obecných plků o tom zda jezdit trolejákem nebo autem, případně o tom, že někdo chce úplatky.

+1/−3
29.7.2016 11:33

M47i32r43o49s45l64a45v 66V74y64k49o50u93p35i63l 3770126913575

Vidíme dnes a denně co způsobí když se na kraji města staví další a další byty bez toho, aby se k nim v dopravních špičkách lidé rozumně dostali. Komunikace musí odpovídat účelu. Například současná silnice mezi Slatinou a Šlapanicemi je naprosto nedostačující, úzká a nebezpečná. Nechápu, že by se tam napojovalo nějaké další sídliště. Copak tohle nikdo nedokáže pochopit? Asi ne, a proto ve městě stojíme v kolonách už i v okrajových městských částech. Takže kvalita života jde na úkor kvality. Chtělo by to trochu přemýšlet a pokud chci z Brna udělat Londýn tak musím začít stavět prvně široké kapacitní komunikace!

+3/0
29.7.2016 9:34

R96o31m63a27n 12L17i11p55s35k26ý 2309383819

Kvalita života jde na úkor kvality? Chtělo by to trošku přemýšlet.

+2/0
29.7.2016 12:54

M52i66r72o90s60l69a35v 74V93y64k46o26u52p19i33l 3960216533535

Pane Lipský, psal jsem to z mobilu, takže mi tam automaticky Android podstrčil stejné slovo, ale myslím, že si to každý domyslí..... co myslíte ??

0/0
29.7.2016 18:58

R30o10m89a80n 82L14i40p42s43k19ý 2199493539

Myslím, že Android je naprd.

0/0
29.7.2016 19:22

V36á66c97l37a62v 71P27o41l65á81š12e65k 9266100591977

Kde je v okolí Slatiny nebo Šlapanic nějaká příroda?

+2/0
29.7.2016 9:15

P77a57v24e71l 76M17o80r61a84v88e85c 3292379902658

V prospektech developerských reklam?;-)

+2/0
29.7.2016 9:47

M84i25r92o89s84l21a94v 44V48y36k21o63u28p87i25l 3660136803445

To snad není ani pravda.

Již dnes se nemohu dostat ráno ani do práce, když nejsem schopen vyjet z ulice Křehlíkova na Tuřanku, kde je nekonečná fronta aut čekající na nájezd nezpoplatněného úseku D1, což je možná fantastický "pro lidový" počin, ovšem pro všechny, mimo ty, co bydlí v této lokalitě, která se již nyní doslova utápí denně ve smogu a nekonečném randálu od projíždějících kamionů a náklaďáku po hrbaté silnici Tuřanky jak do průmyslové zóny, tak směrem na, nebo od Exitu 201 .

Je to opravdový teror, kdy si nemůžete otevřít okno, protože celou noc sviští auta a na hrbaté vozovce a ozývají se dunivé rány, které nám nedají usnout, protože to vypadá, že se zřítilo lešení z nějakého vysokého domu. Tohle by hygiena nemohla povolit, ledaže by byla uplacení. Denně nám, po dříve klidné ulici projíždějí auta jako zkratkou na Řípskou a podobně. Je zde 30, ovšem jezdí se tak 60-70. Takže v této situaci, kdy není obchvat Slatiny nechápu kdo by mohl povolit další výstavbu v místě, kde je to dnes naprosto dopravně zablokované. Jedině nějaký trouba, který bydlí někde v klídku a je mu naprosto fuk, jak jsou na tom jinde. Ve Slatině se nedočkáme ani toho semaforu na Šmahové, natož nějakého obchvatu. Takže snad si někdo nemyslí, že v takové situaci, kdy zcela jasně nejsou komunikace si začne zase někdo stavět další baráky.

0/−2
29.7.2016 8:00

D60a94v76e 75D28a85n45i51e72l 8843962137747

Když nebudete jezdit sám každý den v autě do práce, tak ovzduší a životnímu prostředí také pomůžete... A navíc přispějete k tomu, že kolona bude o jedno auto kratší ... Hezký den s Městskou veřejnou dopravou...

+6/−2
29.7.2016 8:11

J25a26n 50K33o19h73o85u82t 8227744457640

Když mi cesta autem zabere 1/3 času oproti MHD (20 minut místo 60), tak se mi snad nikdo nemůže divit, že jedu radši autem. Jasně, pokud bych neměl kde zaparkovat, tak by mi nic jinýho nezbylo. Naštěstí nepracuji v centru.

+3/0
29.7.2016 9:11

P53a62v73e69l 32M82o48r92a36v15e89c 3472269712988

Těch 20 minut je včetně čekání v kolonách, na které si M.Vykoupil tak stěžuje?

0/0
29.7.2016 9:48

J74i52ř71í 62P39e18r88n12i70c73a 6432920174574

Pavle, ano, je to včetně toho čekání :-) Ale na druhou stranu těch 60 minut s MHD je včetně cesty přes celé Brno na Prígl a v něm 30 minut koupání :-))

0/0
29.7.2016 10:07

M81i47r29o41s20l73a33v 70V81y49k12o58u19p48i20l 3360126163475

Nejde jen o čekání v kolonách, to auto něco spaluje a jde do vzduchu. Čím rychlejší jízda tím méně exhalací. Neustálé rozjíždění je o ničem, proto se staví okruhy..které v Brně nemáme, a i ta dálnice co vede okolo, je každé léto znovu a znovu opravována, takže si ani nevzpomenu, kdy jsem po ní jel "spanilou jízdou"

0/0
29.7.2016 19:03

T74o21m39á50š 21T15a56t63í59č13e94k 5880882410458

60 minut ze Šlapek? Do Veverské Bítýšky?

0/0
29.7.2016 13:58

M53i66r69o16s15l97a75v 14V70y32k60o80u98p50i91l 3430706363555

Ale tato debata není o životním prostředí. Debatuje se zde o plánované výstavbě na lokalitě, která nemá ani výhledově dobré napojení na stávající komunikace a navíc zde není dořešen obchvat Slatiny

To není anketa o způsobu dopravy do práce

......

+1/−2
29.7.2016 11:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.