Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé zaplatili desetitisícové kauce za byty. Zda se nastěhují, není jisté

Nejvyšší komfort bydlení s přírodou za dveřmi. Na to láká zákazníky developerská společnost Student-living Development, jež chce na konci brněnské Slatiny vystavět rodinné bytové domy. Zájemci už složili desetitisícové zálohy. Jestli se ale do domů na Zlatých polích nastěhují, není jisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M31i24r11o45s84l62a80v 34V64y26k72o41u48p27i81l 3950216183545

Tak nějak mám pocit, podle těch mínusů, kdo tam už asi...složil zálohu :-)

Ale já jsem neřekl, že Vás někdo chce obrat o ty zálohy. To byla spíše reakce na ty úvahy proč to Úřad městské části v Brně-Slatině nechce povolit (A Šlapanice také)

Tady přes všechny ty hysterické reakce jde opravdu jen a jen o to, aby se stavělo s rozumem. Mně nevadí nová výstavba, vůbec ne, jenom pořád tak nějak tvrdošíjně a pro někoho asi nepochopitelně trvám na svém názoru, že ke každému objektu (objektům) by měla vést odpovídající komunikace. Již jsem se zde v mnoha diskuzích o Brně a jeho výstavbě tisíckrát rozčiloval nad tím, jak je řešena pouze další výstavba, ale nikdo neřeší jak se tam bude jezdit. Takových odstrašujících příkladů je v Brně mraky. Poznáte to podle neprůjezdnosti ve špičkách. Nedávno řešili něco podobného "pod kopcem" v Černovicích, kde mělo vyrůst také nějaké nové "sídliště", ke kterému by se jezdilo přes stávající nedostatečnou komunikaci s tím, že "místní" by asi zešíleli. Takže si myslím, že musí být někdo opravdu hodně NATVRDLÝ, nebo systematicky zmanipulovaný, aby tyto jasné, průkazné a zcela podložené argumenty nepochopil. Nakonec Slatina již odnesla neúměrnou zátěží nedobudovaný sjezd z D1 na Černovické terasy. Přesto se zde od té doby vystavěly další průmyslové kapacity, které zatěžuji místní komunikace. To snad vidí každý, kdo zde bydlí. Možná to nevidí diskutující, kteří zde mají "políčeno" na byt a bydlí dosud někde v "Horní Dolní", ve které projedou za den 4 auta, projde jeden divočák a Kachna s káčaty. Ale člověk, co zde bydlí to vidí opravdu zcela jinak.

+1/0
29.7.2016 18:51

R29o74m15a41n 66L26i67p51s21k74ý 2349443569

Kdo by chtěl bydlet mezi Šlapkami a Slatinou?;-(

+2/0
29.7.2016 12:55

J62i22n94d26ř32i35c63h 68Š12k72o45p50e17k 4475221210895

Tvrzení, že mají všechny podklady v pořádku, když nemají ani územní rozhodnutí, je hodně odvážné ;-D;-D

A přístup lidí, kteří složí prachy na byt, který nemá ani v náznaku územní řízení úspěšně za sebou, lze označit pouze jediným. Hloupost a naivita

+5/−3
29.7.2016 10:12

P93e21t31r 13S39u30c26h82ý 1448289264216

"Projekt je od začátku nedůvěryhodný a zájemce jsem před ním dopředu varoval,“ konstatoval Ides (ČSSD)."

Na to aby se stal důvěryhodným asi developer málo naplnil jeho peněženku.

+4/−1
29.7.2016 9:51

J69i59n40d80ř26i77c35h 31Š65k72o84p53e85k 4275111680895

já to chápu.

Vybírat zálohy, když nemá ani územku značí jediné. Developer nemá prachy.

+2/−3
29.7.2016 10:41

M58i77r55o40s30l79a22v 23V52y32k90o78u43p86i17l 3460566423235

Development byl založen v lednu 2015 a zatím nemá žádný obrat. Zlatá pole SLD s.r.o byla založena 9.12.2015 a jako převažující činnost má zatím v Obchodním rejstříku jako převažující činnost Maloobchod ve stáncích a na trzích. Takže nevím jaké má zkušenosti....

+2/−2
29.7.2016 11:11

P15e68t90r 69V85o88p34i30č36k77a 5272227297566

zakladani ucelovych sro na stavbu developerskych projektu je zcela bezna vec

0/0
29.7.2016 14:47

M91i84r49o70s80l48a79v 27V67y72k54o44u52p31i84l 3760166383845

Když mají ovšem silnou matku! Tady v celé skupině žádné peníze nevidím! Vy ano??

0/−1
29.7.2016 15:55

P87a63v31e67l 18M68o50r95a58v84e45c 3352199712318

Prachy mít klidně může, ale když mu někdo složí zálohu už v této fázi developerského projektu.. Proč ty peníze nevzít a nemít z nich úroky?

0/0
29.7.2016 22:30

P50a12v66e75l 75M92o43r86a11v27e24c 3512469122448

"Máme zpracovanou vlastní analýzu, která dopady stavby na dopravu vylučuje," - nevím kdo v této kauze mluví pravdu a kdo lže, ale probůh jak může stavba mít nulové dopady na okolní dopravu?8-o

To tam chtějí materiál vozit vrtulníky? Anebo rezidenti tam budou chodit pěšky?

+2/−3
29.7.2016 9:46

P58e70t87r 37V40o92p70i27č41k12a 5392517307416

Vim presne co za tím je. 1) Staví tam malý developer a ne obří developer který to měl v plánu. 2) Jista osoba na uradu zatim nedostala tlustou obalku

+4/−1
29.7.2016 9:37

M32i47r45o71s30l79a82v 20V40y62k90o54u76p29i49l 3930266143925

Nevím zda se ve Slatine berou úplatky, ale spojení "malý developer" není přesné. Společnost Student Living Development, jak jsem již psal má velice krátkou historii jako nakonec celá ekonomicky propojená skupina, která vznikla vesměs v roce 2015 a zatím nevykazuje nikdo včetně "matky" což je Student Living holding žádné ekonomické výkazy na obchodním rejstříku a základní kapitaly těchto s.r

o. Jsou od 10 tisíc Kč do 200 tisíc Kč. Takže tam není žádná podnikatelská historie. Tolik fakta místo obecných plků o tom zda jezdit trolejákem nebo autem, případně o tom, že někdo chce úplatky.

+1/−3
29.7.2016 11:33

M23i36r73o47s81l40a38v 79V83y34k72o45u51p22i54l 3770796783785

Vidíme dnes a denně co způsobí když se na kraji města staví další a další byty bez toho, aby se k nim v dopravních špičkách lidé rozumně dostali. Komunikace musí odpovídat účelu. Například současná silnice mezi Slatinou a Šlapanicemi je naprosto nedostačující, úzká a nebezpečná. Nechápu, že by se tam napojovalo nějaké další sídliště. Copak tohle nikdo nedokáže pochopit? Asi ne, a proto ve městě stojíme v kolonách už i v okrajových městských částech. Takže kvalita života jde na úkor kvality. Chtělo by to trochu přemýšlet a pokud chci z Brna udělat Londýn tak musím začít stavět prvně široké kapacitní komunikace!

+3/0
29.7.2016 9:34

R26o31m61a47n 39L34i46p84s25k50ý 2769463849

Kvalita života jde na úkor kvality? Chtělo by to trošku přemýšlet.

+2/0
29.7.2016 12:54

M35i57r17o15s57l10a63v 40V90y10k98o84u67p26i48l 3420326513695

Pane Lipský, psal jsem to z mobilu, takže mi tam automaticky Android podstrčil stejné slovo, ale myslím, že si to každý domyslí..... co myslíte ??

0/0
29.7.2016 18:58

R25o46m87a71n 61L87i44p22s44k55ý 2239393179

Myslím, že Android je naprd.

0/0
29.7.2016 19:22

V86á86c20l92a15v 48P29o79l25á48š34e31k 9626610701177

Kde je v okolí Slatiny nebo Šlapanic nějaká příroda?

+2/0
29.7.2016 9:15

P96a52v92e98l 17M31o48r46a85v54e26c 3232869282848

V prospektech developerských reklam?;-)

+2/0
29.7.2016 9:47

M77i69r90o96s79l16a55v 36V82y31k89o10u97p62i50l 3980356723145

To snad není ani pravda.

Již dnes se nemohu dostat ráno ani do práce, když nejsem schopen vyjet z ulice Křehlíkova na Tuřanku, kde je nekonečná fronta aut čekající na nájezd nezpoplatněného úseku D1, což je možná fantastický "pro lidový" počin, ovšem pro všechny, mimo ty, co bydlí v této lokalitě, která se již nyní doslova utápí denně ve smogu a nekonečném randálu od projíždějících kamionů a náklaďáku po hrbaté silnici Tuřanky jak do průmyslové zóny, tak směrem na, nebo od Exitu 201 .

Je to opravdový teror, kdy si nemůžete otevřít okno, protože celou noc sviští auta a na hrbaté vozovce a ozývají se dunivé rány, které nám nedají usnout, protože to vypadá, že se zřítilo lešení z nějakého vysokého domu. Tohle by hygiena nemohla povolit, ledaže by byla uplacení. Denně nám, po dříve klidné ulici projíždějí auta jako zkratkou na Řípskou a podobně. Je zde 30, ovšem jezdí se tak 60-70. Takže v této situaci, kdy není obchvat Slatiny nechápu kdo by mohl povolit další výstavbu v místě, kde je to dnes naprosto dopravně zablokované. Jedině nějaký trouba, který bydlí někde v klídku a je mu naprosto fuk, jak jsou na tom jinde. Ve Slatině se nedočkáme ani toho semaforu na Šmahové, natož nějakého obchvatu. Takže snad si někdo nemyslí, že v takové situaci, kdy zcela jasně nejsou komunikace si začne zase někdo stavět další baráky.

0/−2
29.7.2016 8:00

D47a12v29e 40D10a65n48i72e16l 8593322167917

Když nebudete jezdit sám každý den v autě do práce, tak ovzduší a životnímu prostředí také pomůžete... A navíc přispějete k tomu, že kolona bude o jedno auto kratší ... Hezký den s Městskou veřejnou dopravou...

+6/−2
29.7.2016 8:11

J95a62n 55K60o70h63o90u11t 8507264207770

Když mi cesta autem zabere 1/3 času oproti MHD (20 minut místo 60), tak se mi snad nikdo nemůže divit, že jedu radši autem. Jasně, pokud bych neměl kde zaparkovat, tak by mi nic jinýho nezbylo. Naštěstí nepracuji v centru.

+3/0
29.7.2016 9:11

P26a31v49e83l 45M55o90r49a81v80e82c 3582399902418

Těch 20 minut je včetně čekání v kolonách, na které si M.Vykoupil tak stěžuje?

0/0
29.7.2016 9:48

J41i43ř48í 75P60e24r96n13i45c17a 6882380704814

Pavle, ano, je to včetně toho čekání :-) Ale na druhou stranu těch 60 minut s MHD je včetně cesty přes celé Brno na Prígl a v něm 30 minut koupání :-))

0/0
29.7.2016 10:07

M13i95r85o18s62l82a43v 97V88y70k14o41u66p20i25l 3780966313785

Nejde jen o čekání v kolonách, to auto něco spaluje a jde do vzduchu. Čím rychlejší jízda tím méně exhalací. Neustálé rozjíždění je o ničem, proto se staví okruhy..které v Brně nemáme, a i ta dálnice co vede okolo, je každé léto znovu a znovu opravována, takže si ani nevzpomenu, kdy jsem po ní jel "spanilou jízdou"

0/0
29.7.2016 19:03

T32o58m67á12š 49T59a62t29í27č14e75k 5550272290678

60 minut ze Šlapek? Do Veverské Bítýšky?

0/0
29.7.2016 13:58

M78i84r96o49s75l18a96v 43V53y76k71o29u57p86i87l 3650196663585

Ale tato debata není o životním prostředí. Debatuje se zde o plánované výstavbě na lokalitě, která nemá ani výhledově dobré napojení na stávající komunikace a navíc zde není dořešen obchvat Slatiny

To není anketa o způsobu dopravy do práce

......

+1/−2
29.7.2016 11:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.