Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé zaplatili desetitisícové kauce za byty. Zda se nastěhují, není jisté

Nejvyšší komfort bydlení s přírodou za dveřmi. Na to láká zákazníky developerská společnost Student-living Development, jež chce na konci brněnské Slatiny vystavět rodinné bytové domy. Zájemci už složili desetitisícové zálohy. Jestli se ale do domů na Zlatých polích nastěhují, není jisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68i22r23o91s27l81a97v 37V59y69k28o65u82p63i30l 3440876353655

Tak nějak mám pocit, podle těch mínusů, kdo tam už asi...složil zálohu :-)

Ale já jsem neřekl, že Vás někdo chce obrat o ty zálohy. To byla spíše reakce na ty úvahy proč to Úřad městské části v Brně-Slatině nechce povolit (A Šlapanice také)

Tady přes všechny ty hysterické reakce jde opravdu jen a jen o to, aby se stavělo s rozumem. Mně nevadí nová výstavba, vůbec ne, jenom pořád tak nějak tvrdošíjně a pro někoho asi nepochopitelně trvám na svém názoru, že ke každému objektu (objektům) by měla vést odpovídající komunikace. Již jsem se zde v mnoha diskuzích o Brně a jeho výstavbě tisíckrát rozčiloval nad tím, jak je řešena pouze další výstavba, ale nikdo neřeší jak se tam bude jezdit. Takových odstrašujících příkladů je v Brně mraky. Poznáte to podle neprůjezdnosti ve špičkách. Nedávno řešili něco podobného "pod kopcem" v Černovicích, kde mělo vyrůst také nějaké nové "sídliště", ke kterému by se jezdilo přes stávající nedostatečnou komunikaci s tím, že "místní" by asi zešíleli. Takže si myslím, že musí být někdo opravdu hodně NATVRDLÝ, nebo systematicky zmanipulovaný, aby tyto jasné, průkazné a zcela podložené argumenty nepochopil. Nakonec Slatina již odnesla neúměrnou zátěží nedobudovaný sjezd z D1 na Černovické terasy. Přesto se zde od té doby vystavěly další průmyslové kapacity, které zatěžuji místní komunikace. To snad vidí každý, kdo zde bydlí. Možná to nevidí diskutující, kteří zde mají "políčeno" na byt a bydlí dosud někde v "Horní Dolní", ve které projedou za den 4 auta, projde jeden divočák a Kachna s káčaty. Ale člověk, co zde bydlí to vidí opravdu zcela jinak.

+1/0
29.7.2016 18:51

R78o56m62a15n 23L83i27p94s65k12ý 2559383349

Kdo by chtěl bydlet mezi Šlapkami a Slatinou?;-(

+2/0
29.7.2016 12:55

J35i76n70d72ř18i86c27h 84Š79k12o87p89e13k 4155861430245

Tvrzení, že mají všechny podklady v pořádku, když nemají ani územní rozhodnutí, je hodně odvážné ;-D;-D

A přístup lidí, kteří složí prachy na byt, který nemá ani v náznaku územní řízení úspěšně za sebou, lze označit pouze jediným. Hloupost a naivita

+5/−3
29.7.2016 10:12

P54e49t95r 45S11u67c16h16ý 1988179104856

"Projekt je od začátku nedůvěryhodný a zájemce jsem před ním dopředu varoval,“ konstatoval Ides (ČSSD)."

Na to aby se stal důvěryhodným asi developer málo naplnil jeho peněženku.

+4/−1
29.7.2016 9:51

J41i35n13d40ř93i40c15h 92Š57k36o10p18e80k 4975531730245

já to chápu.

Vybírat zálohy, když nemá ani územku značí jediné. Developer nemá prachy.

+2/−3
29.7.2016 10:41

M20i78r40o61s50l57a15v 42V87y33k19o64u65p19i79l 3270976473765

Development byl založen v lednu 2015 a zatím nemá žádný obrat. Zlatá pole SLD s.r.o byla založena 9.12.2015 a jako převažující činnost má zatím v Obchodním rejstříku jako převažující činnost Maloobchod ve stáncích a na trzích. Takže nevím jaké má zkušenosti....

+2/−2
29.7.2016 11:11

P83e58t18r 74V80o50p66i27č49k87a 5642127237416

zakladani ucelovych sro na stavbu developerskych projektu je zcela bezna vec

0/0
29.7.2016 14:47

M90i88r37o68s33l89a76v 96V97y15k16o94u37p90i27l 3290896813605

Když mají ovšem silnou matku! Tady v celé skupině žádné peníze nevidím! Vy ano??

0/−1
29.7.2016 15:55

P76a88v64e11l 14M58o21r83a39v65e54c 3332309952328

Prachy mít klidně může, ale když mu někdo složí zálohu už v této fázi developerského projektu.. Proč ty peníze nevzít a nemít z nich úroky?

0/0
29.7.2016 22:30

P73a29v51e57l 74M56o98r86a60v13e67c 3852229752108

"Máme zpracovanou vlastní analýzu, která dopady stavby na dopravu vylučuje," - nevím kdo v této kauze mluví pravdu a kdo lže, ale probůh jak může stavba mít nulové dopady na okolní dopravu?8-o

To tam chtějí materiál vozit vrtulníky? Anebo rezidenti tam budou chodit pěšky?

+2/−3
29.7.2016 9:46

P30e96t82r 51V45o51p36i86č33k19a 5222167467416

Vim presne co za tím je. 1) Staví tam malý developer a ne obří developer který to měl v plánu. 2) Jista osoba na uradu zatim nedostala tlustou obalku

+4/−1
29.7.2016 9:37

M53i81r84o97s14l26a96v 76V41y17k13o77u12p14i97l 3450726973175

Nevím zda se ve Slatine berou úplatky, ale spojení "malý developer" není přesné. Společnost Student Living Development, jak jsem již psal má velice krátkou historii jako nakonec celá ekonomicky propojená skupina, která vznikla vesměs v roce 2015 a zatím nevykazuje nikdo včetně "matky" což je Student Living holding žádné ekonomické výkazy na obchodním rejstříku a základní kapitaly těchto s.r

o. Jsou od 10 tisíc Kč do 200 tisíc Kč. Takže tam není žádná podnikatelská historie. Tolik fakta místo obecných plků o tom zda jezdit trolejákem nebo autem, případně o tom, že někdo chce úplatky.

+1/−3
29.7.2016 11:33

M39i45r56o49s78l60a80v 47V42y28k48o61u50p61i54l 3170306823865

Vidíme dnes a denně co způsobí když se na kraji města staví další a další byty bez toho, aby se k nim v dopravních špičkách lidé rozumně dostali. Komunikace musí odpovídat účelu. Například současná silnice mezi Slatinou a Šlapanicemi je naprosto nedostačující, úzká a nebezpečná. Nechápu, že by se tam napojovalo nějaké další sídliště. Copak tohle nikdo nedokáže pochopit? Asi ne, a proto ve městě stojíme v kolonách už i v okrajových městských částech. Takže kvalita života jde na úkor kvality. Chtělo by to trochu přemýšlet a pokud chci z Brna udělat Londýn tak musím začít stavět prvně široké kapacitní komunikace!

+3/0
29.7.2016 9:34

R17o58m12a52n 64L75i48p67s48k31ý 2889873469

Kvalita života jde na úkor kvality? Chtělo by to trošku přemýšlet.

+2/0
29.7.2016 12:54

M23i97r17o94s95l41a16v 47V33y77k64o58u92p54i61l 3250576953765

Pane Lipský, psal jsem to z mobilu, takže mi tam automaticky Android podstrčil stejné slovo, ale myslím, že si to každý domyslí..... co myslíte ??

0/0
29.7.2016 18:58

R62o84m89a58n 36L92i90p73s39k92ý 2419253529

Myslím, že Android je naprd.

0/0
29.7.2016 19:22

V39á12c48l51a54v 58P20o87l75á49š83e80k 9476920711307

Kde je v okolí Slatiny nebo Šlapanic nějaká příroda?

+2/0
29.7.2016 9:15

P85a51v90e34l 21M34o60r32a49v79e12c 3142679752548

V prospektech developerských reklam?;-)

+2/0
29.7.2016 9:47

M90i61r21o28s90l16a20v 69V97y85k88o85u45p16i76l 3880106293525

To snad není ani pravda.

Již dnes se nemohu dostat ráno ani do práce, když nejsem schopen vyjet z ulice Křehlíkova na Tuřanku, kde je nekonečná fronta aut čekající na nájezd nezpoplatněného úseku D1, což je možná fantastický "pro lidový" počin, ovšem pro všechny, mimo ty, co bydlí v této lokalitě, která se již nyní doslova utápí denně ve smogu a nekonečném randálu od projíždějících kamionů a náklaďáku po hrbaté silnici Tuřanky jak do průmyslové zóny, tak směrem na, nebo od Exitu 201 .

Je to opravdový teror, kdy si nemůžete otevřít okno, protože celou noc sviští auta a na hrbaté vozovce a ozývají se dunivé rány, které nám nedají usnout, protože to vypadá, že se zřítilo lešení z nějakého vysokého domu. Tohle by hygiena nemohla povolit, ledaže by byla uplacení. Denně nám, po dříve klidné ulici projíždějí auta jako zkratkou na Řípskou a podobně. Je zde 30, ovšem jezdí se tak 60-70. Takže v této situaci, kdy není obchvat Slatiny nechápu kdo by mohl povolit další výstavbu v místě, kde je to dnes naprosto dopravně zablokované. Jedině nějaký trouba, který bydlí někde v klídku a je mu naprosto fuk, jak jsou na tom jinde. Ve Slatině se nedočkáme ani toho semaforu na Šmahové, natož nějakého obchvatu. Takže snad si někdo nemyslí, že v takové situaci, kdy zcela jasně nejsou komunikace si začne zase někdo stavět další baráky.

0/−2
29.7.2016 8:00

D52a50v50e 89D41a15n50i25e11l 8743562167307

Když nebudete jezdit sám každý den v autě do práce, tak ovzduší a životnímu prostředí také pomůžete... A navíc přispějete k tomu, že kolona bude o jedno auto kratší ... Hezký den s Městskou veřejnou dopravou...

+6/−2
29.7.2016 8:11

J10a94n 92K28o35h73o79u24t 8757814927480

Když mi cesta autem zabere 1/3 času oproti MHD (20 minut místo 60), tak se mi snad nikdo nemůže divit, že jedu radši autem. Jasně, pokud bych neměl kde zaparkovat, tak by mi nic jinýho nezbylo. Naštěstí nepracuji v centru.

+3/0
29.7.2016 9:11

P32a48v25e26l 71M89o12r83a24v32e13c 3502709792238

Těch 20 minut je včetně čekání v kolonách, na které si M.Vykoupil tak stěžuje?

0/0
29.7.2016 9:48

J49i89ř18í 93P51e79r67n85i49c22a 6582620354484

Pavle, ano, je to včetně toho čekání :-) Ale na druhou stranu těch 60 minut s MHD je včetně cesty přes celé Brno na Prígl a v něm 30 minut koupání :-))

0/0
29.7.2016 10:07

M38i76r67o56s51l18a66v 35V98y38k83o53u31p16i76l 3900526563545

Nejde jen o čekání v kolonách, to auto něco spaluje a jde do vzduchu. Čím rychlejší jízda tím méně exhalací. Neustálé rozjíždění je o ničem, proto se staví okruhy..které v Brně nemáme, a i ta dálnice co vede okolo, je každé léto znovu a znovu opravována, takže si ani nevzpomenu, kdy jsem po ní jel "spanilou jízdou"

0/0
29.7.2016 19:03

T59o40m34á66š 86T50a68t64í62č74e13k 5230362750458

60 minut ze Šlapek? Do Veverské Bítýšky?

0/0
29.7.2016 13:58

M84i55r45o92s29l71a56v 24V89y78k19o96u57p61i18l 3580696113185

Ale tato debata není o životním prostředí. Debatuje se zde o plánované výstavbě na lokalitě, která nemá ani výhledově dobré napojení na stávající komunikace a navíc zde není dořešen obchvat Slatiny

To není anketa o způsobu dopravy do práce

......

+1/−2
29.7.2016 11:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.