- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč mám pocit, že se spojily dvě diskuze ?
Jestli by se městu něco vyplatilo, tak nechat rozjezdy zadarmo. Lidé mají povětšinou šalinkarty. A ti, co nemají, tak se holt přidruží. Ono i v tom unaveném stavu, byť je dobrá vůle na nákup jízdenky, tak není síla (a čas).
A jak by se to tomu městu mělo vyplatit?
Jezdím občas do Starého Lískovce - ten pak pokračuje do Bosonoh. Vadí mi velice, že autobus jezdí až k Moravanům (nejsou součástí Brna), kde nikdo nevystupuje a je to přitom velká zajížďka - tu by měli zrušit!!!!!!
V Praze by se to dalo také vyřešit, ale ROPID moc přemýšlet neumí a v tom všem je největší problém! Hlavním přestupním bodem pro autobusy by mělo být Masarykovo nádraží do ulice Havlíčkova by se měli sjet všechny autobusy aspoň v časech 0:00, 1:00, 2:00, 3:00, 4:00. Jenže sem jezdí pouze 510, 511. Tramvaje ty se potkávají na Lazarské sem však by mohl ROPID autobusy stáhnout.
Vřele doporučuji k přečtení :
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Rozjezd_no%C4%8Dn%C3%ADch_linek_v_Brn%C4%9B
Doprava v Brně je téměř super. Má i své nedostatky, ale nenadávám.
Jen by MHD měla být zdarma a více platit za vjezd autem do centra, za parkování... pak to bude dokonalé.
Zdarma? Zdarma muzes jit pesky piskote nebo zdarma nechat jizni moravu rakusakum
Tak já jsem nejdřív brblal ,když zrušily noční tramvaj č.8 Vlastně po zavedení autobusů zůstali jen linky č.1 a č.8. a jako Líšňákovi mě to vyhovovalo. Chvíli jezdil do Líšně i noční bus souběžně s tramvají. Pak tramvaj zrušili A přidali ještě jednu linku busu do sídliště Líšeň. A oba byli o půlnočním rozjezdu našlapané. Tramvaj typ KT8 byla přece jen o něco volnější. Kupodivu bus i když jezdí oklikou ,tak jízdní doba je téměř shodná s tramvají. Ale během měsíce jsem se autobusům přizpůsobil a už nelítám,nezmatkuji a nehledám následný spoj . Nakonec pokud jezdí někdo pravidelně nočním spojem do práce a z práce ,tak už ví na kterém nástupišti stojí jeho spoj a nemusí zmatkovat a hledat. Horší to mají návštěvníci Brna. Ale každý noční řidič ochotně poradí a pomůže. Což se o denních řidičích nedá na 100% říci..
Jenže tramvaj je mnohem hlučnější a vede většinou středem sídliště. Takže ačkoli pojme víc lidí, ještě více se jich kvůli ní nevyspí.
Brno a okoli ma nejlepsi dopravni system v republice,vsude se dostanete v rozumnem casi a to i o vikendu
Proto všechny tramvaje směr Štefánikova odjížděly vždycky 5 minut po příjezdu vlaku do Brna ;)
Teď už jen prosadit rozjezdy do bedekrů pro japonské turisty.
Něco podobné jsem zažil v Bratislavě. Rozvoz opilců autobusy.