- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Křikloun, co nezná znění zákona a reálnou situaci. Jako řidič mohu ve volnu jít řídit, ale je jasně stanoveno zákonem kdy a jak...
V Brně přes noc jezdí jen noční autobusy a myslím, že jen linky n89, n91, n92, n93, n94, n95, n96, n97, n98 a n99. Myslím si, že v Praze se po zrušení 508 také doprava změní a třeba noční tramvaje přestanou jezdit. Vždyť se mluvilo o vídeňském způsobu MHD. V Praze by slušelo opět zavedení původního řešení končí-li na smyčce tramvajová linka 17 měl by zde zastavovat autobus linky 117. V Brně jsou v noci dlouhé intervaly, ale zase dobré je, že u hlavního nádraží se všechny autobusy sejdou to se mi líbí u Lazarské, ale byl bych pro pouze noční autobusy, dále v noci a během víkendu a svátku bych vedl zvláštní linky. U všech noční linek bych uvítal trasu na 45 - 75 minut.
DpmB tedy porušuje zákon ,když řidiči musí pracovat ve svém volnu. Pokud řidič nákladního auta poruší AETR a překročí výkon řízení bez odpočinku, většinou se vyboduje a je bez ŘP.
Je to jednoduché, přidejte jim. Ale kde na to vzít, když budou šalinkarty stát méně? Hollan s Anderem už někde ty peníze vezmou, nebojte se...
Třeba mohou začít jednat o cenách nafty? Aha, tam moc neušetří. Zkusí srazit cenu za nové autobusy? Aha, to nepujde. Nebo krátit daně? To také neproskočí. Tak holt se asi budou muset "domluvit" se šoférama. Třeba jim nakonec budou jezdit za misku rýže. Otázkou bude, jestli jim bude stačit obyčejná, nebo si dupnou a vymohou si Basmati. :-)
První problém - platy.
Druhý problém - připos**nost čechů, viz.:
A jeho slova potvrdili i další kolegové. „I když odjezdím celý týden, víkendové služby navíc beru, byť je to v mém volnu. Dělám to ale proto, že kdybych odmítl, v budoucnu bych třeba nemusel dostat dovolenou a nevyšli by mi vstříc,“ vylíčil svou obavu další z řidičů.
Nechápu, čeho se furt lidi bojí, když něco v práci odmítnou či chtějí vyšší plat. Dáááávno neplatí ty kecy zaměstnavatelů, že za bránou čeká 100 dalších. Ne, nečeká. Chcete vyšší plat? Ozvěte se. Nadáváním doma a mlčením nikdy nic nezlepšíte.
No třeba lidi před důchodem raději mlčí než aby přišli o práci.Je to těžký.
Muj plat ridiče pracujícího v UK. Hodinová mzda! 8 hodin základ 10 GBP na hodinu. Presčas po domluve 15 GBP na hodinu. Sobota je presčasová celá. Nedele a svátky TRIPPLE! tedy 30 GBP na hodinu + 1 den dovolené navíc. Kolik činí hodinová mzda ridiče u DPMB? Vím, že spousta lidí se bude ohánet vyšším vydajem z vyplaty za bydlení atd. Mne by Jen zajímalo, jestli delá ridič v Brne jinou práci, než ridič v Anglii? Nebo platí v ČR jiny AETR? A nebo proste všichni šetrí na šoférech?
Tak ono to takhle bylo vždy... v roce 29 byla průměrná mzda dělníka v ČSR 850,- korun, v USA ten stejný dělník za tu stejnou práci (a to i hodinovou) bral v přepočtu 5 tisíc korun (což byl v ČSR plat ministra)... Středoškolský učitel tu tehdy bral 1250,- a v USA 10,5 tisíce... Dokonce i ve Výmarské republice v té době trápené hyperinflací byly platy v přepočtu 2,5x vyšší než v ČSR...
"Zhruba desetiprocentní příplatek za jízdy navíc..."
Ne vubec nejde o peníze. :-)))))))) Peníze až na prvním míste. "Doma s rodinou" mohu byt klidne na pracáku a na sociálních dávkách. Proč asi človek chodí do práce?
Se nedivím. Některé cestujíci bych nevezl ani v dobytčáku, někteří dopravci jsou taky pěkná verbež a korunu tomu dáva ministerstvo dopravy - spojovat profesní a soukromý život řidiče. Ten co tohle vymyslel, není normální.
Jo, řidiči by to měli asi dělat z lásky k autobusům?
"Zdaleka nejde jen o peníze"