Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z centra Brna mizí černý výlep. Hudební kluby naříkají, že je to ničí

Nadivoko vylepované plakáty na zdech, sloupech či dveřích už v lednu začaly mizet z památkově chráněného centra Brna. Stalo se tak díky tažení městské části Brno-střed, která do té doby černý výlep tiše tolerovala. O klíčový způsob propagace tak přišly zejména hudební kluby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L36i62b30o33r 88Z95a30v35ř29e69l 8329856851972

Zrovna tyto dva jmenované kluby jsou největší ostudou Brna. Fléda 100%. O nějaké propagaci nemůže být ani řeč !!

+1/0
2.8.2016 23:39

R33o49m14a34n 44L77i83p23s88k61ý 2589793259

Vypadá to, že Rengl "zasponzoroval" holanozelenou sebranku. Jak jinak si vysvětlit, že na jedné straně brněnským klubům hází klacky pod nohy a na druhé straně otevírají kluby islámské?

0/−1
2.8.2016 11:54

J15a77r91o22s64l39a25v 36T67e35s54a65ř 1267687899738

Majitelé polepených věcí s vámi také jistě souhlasí, že?

+2/0
2.8.2016 10:45

P38e74t63r 92K73o61n52í84č21e86k 8704722225735

Tomáši Tatíčku, kdybych věděl, kde bydlíte (ideálně jestli vlastníte nemovitost), nechal bych vám ji oblepit plakáty na Moulin Rouge nebo jiný "klub" :-) Schválně, jak dlouho byste to na svém domě trpěl. ;-D

+1/0
2.8.2016 10:32

P67e73t19r 79K25o57n36í57č66e56k 8694712645235

Tak ať ti nelegální "vylepovači" přelepují plochy patřící Renglu, když jim leží v žaludku, ale dokud budou ničit transformátory, stěny domů a vůbec místa, kde je to za hranicí vandalismu, tak mi těch klubů fakt líto nebude.

+2/0
2.8.2016 10:27

J59a67n 28M19u92c49h59a 8869936862506

Celá tahle věc má řadu rovin a je poměrně komplikovaná, ale Rengl je zlo, to je bez diskuze. Škoda že se někdo pořádně nepodívá na to za jakých podmínek se k těm městským reklamním plochám tehdy před lety dostali..

0/0
2.8.2016 9:45

P52e34t17r 11K77o67n51í23č93e67k 8794562455535

Myslíte, že kdyby polovinu jejích ploch mělo dvacet jiných firem, že by tyto firmy dobrovolně vydělávaly méně, jen aby ušetřily klubům?

+1/−1
2.8.2016 10:24

L42e46n80a 17P17á32t12k96o38v34á 8521683614799

Ať rozjedou adresnější reklamu na webu a facebooku. Stejně jsou už na internetu všichni a když hledám nějakou akci kolikrát je jen ten plakát a na webu nic

+1/−1
2.8.2016 9:25

M72i23r79o79s32l39a71v 32V29y55k88o87u28p57i70l 3550796213825

Ta argumentace klubů je opravdu imbecilní. Oni ničí veřejný majetek, město vypadá mnohde díky tomu děsně a ještě to považují za samozřejmou součást podnikání !! Jak se zde opakovaně níže píše, každý kdo chce si pořady najde a nemusí být polepeno půl města. Postup radnice jako správce veřejného majetku je tedy 100% správný.

+14/−1
2.8.2016 7:38

L65u60k13a78s 79N86e63m47e55c 7959810582184

naprosto presne receno. Navic pokud ty jejich akce konci nulou ... tak to asi nema moc smysl poradat ze....a co budou delat az zacne platit EET? To jsou porad jenom nejaky nářky.

+2/−1
2.8.2016 8:48

T16o71m50á79š 86T10a34t15í80č19e26k 5340272290148

No teda, to je zase jednou diskuse. Pseudopodnikatelé, ve skutečnosti bůhvíjak si vydělávající etatisti, chrochtají blahem, že nebude kam chodit na akce. Ani jim nevadí to techtle mechtle v pozadí a jeho prosazovači. Stodukáti. :-P

+2/−1
1.8.2016 23:45

T54o36m82á54š 40T85a95t28í69č44e10k 5910672900268

Ten Svaťa už se z toho politikaření úplně zbláznil. A to byl zamlada sympatické a chytré. Ach jo.

Ajvontmór je ovšem ještě vyšší kategorie. :-P

+1/−2
1.8.2016 23:21

V36l46a96d80i80m55í17r 89S67o78b86o76t83k50a 9854536611670

kecy v kleci,přes léto je tolik fesťáku,že to vysaje každýho,nejen finančně,ale nač chodit v září až v listopadu na muziku,kterou jsem viděl v létě několikrát...toť vše

+3/−1
1.8.2016 23:02

D59a92v29i23d 37L27i32n20h52a80r44t 7862170657249

Stačilo by nezaseknout se 10let zpět a být trošku více kreativní v digitální oblasti, která je fakt u těchto klubů marná.. Zvláštní, že jinde to jde..

+5/0
1.8.2016 22:09

T63o82m78á37š 46T48a57t47í45č24e74k 5530182210768

Troufám si tvrdit, že přes veškerou snahu a umění nelze pomocí sítí dosáhnout ani zdaleka takové procento potencionálních zákazníků jako u výlepu. Třeba já jsem s technologií pěkně srostlý, ale na pofidérní produkt páně Cukrberka kašlu téměř úplně, stejně jako na ostatní.

+2/−3
1.8.2016 23:30

D82a90v47i34d 18L97i96n22h19a79r57t 7692120367549

Ale treba na idnes chodis a i zde se da zacilit reklama. To same na jine portal. Neni to jen o FB.. A pak takr samozrejme, treba ty fB nemas, aˇe maji ho kamosi a ti pokud se o akci dozvi a bude super, tak ti to mohou rict. Cerny vylep je prezitek a plac rozhodne lidi do klubu nenalaka..

+4/0
1.8.2016 23:56

T80o71m30á62š 29T66a16t25í24č28e11k 5550822970628

Černý výlep je přežitek dle brněnských parazitů na radnici. Výlep je prostě nenahraditelné médium k propagaci koncertů a podobných akcí. Kousek níž jsem nastínil proč, ale už mám dneska unavený prstíky...

+1/−4
1.8.2016 23:59

D72a23v98i74d 96L53i48n81h56a25r66t 7692690577889

My treba vylep neresime a fungujeme.. Chce to nezaseknout se 10 let zpet.

+4/0
2.8.2016 0:01

T77o54m20á89š 42T13a32t55í90č20e75k 5740332150168

Nojo, s tím pláčem máš tak nějak pravdu. Když člověk přijde o starý prostředek, měl by se naučit co nejlíp používat nový. A to se jaksi moc neděje - přece jenom na tom fb existuju.

0/−1
2.8.2016 0:12

M52i23c24h55a16l 43K70o36n38e11č42n88ý 8739462622951

Milí Brňáci, chtěli jste Žít Brno, tak ho žijte. A příště nevěřte předvolebním slibům.

+6/−8
1.8.2016 21:14
Foto

J45i66t35k50a 55Š44e92b65k59o50v66á 7175649305772

Copak, velky promoter Tesar si bez vylepu v centru Brna nevi rady? Nechce se mi verit.

+11/0
1.8.2016 21:02

T25o76m49á72š 52T55a23t51í54č17e27k 5810882980238

Co je na tom divnýho? Plakáty jsou prostě TO reklamní médium, který na koncerty táhlo a táhne. Všechno ostatní je chabá náhražka.

+1/−3
1.8.2016 23:34

L58u19k37á23š 40K17o96h64o60u17t 7308574952659

"Černý výlep není dobrovolnou a oblíbenou činností klubů, ale byla to pro nás v podstatě jediná možnost, jak za rozumné peníze propagovat program.

tweet, RSS atd?

+8/−3
1.8.2016 20:42

M75i62l71a18n 32V27o22s33t72r20ý 6509316254804

Rozumné peníze asi pro něj znamená jen náklady za tisk...

+1/−1
1.8.2016 21:49

T43o37m62á14š 65T45a90t57í79č51e89k 5700272210888

Kolik procent obyvatel tweetuje? Jak se ti zapíše do paměti tweet na mobilu oproti opakovaně viděnému plakátu, který svým designem zaujme a krásně poskytne všechny potřebné informace natotata?

+1/−3
1.8.2016 23:38

P64a32v97l27a 85N77o54v55á 3725658819110

Je to nesmysl. V Brne je takova nuda, ze clovek, co se chce bavit, si nejakou akci vyhleda na netu. Teda ja to aspon tak mela, kdyz jsem v Brne bydlela. Tech par klubu, co tam je...

+8/−3
1.8.2016 19:41

K35a45t27e72ř18i91n26a 31V32a54š25á90k60o73v28á 5821292279615

Podle me ma byt v kazdem meste aspon jedna volna vylepova plocha zadarmo. Vzdy to tak byvalo, nez se nekomu prestalo libit, ze z toho nema "mala domu"

Kdyby byly takoveto plochy legalni, nemuselo by se lepit kamkoliv....

Na vsich to funguje doted, a funguje...kdo ma co rict, at to tam da, proc kvuli tomu mit jeste milion zarizovani, atp. ? Jenze lidi holt dneska nechteji uvazovat jednoduse, a ta nejjednodussi reseni se proste nenosi.

+9/−2
1.8.2016 19:26

M98a10r43t18i86n 51K14a39r12á88s81e88k 1478834449644

Jenže na vsi se všichni znají a když tam někdo vylepí něco hodně pitomého, tak je za troubu. Ve městě kde lidi neznají ani sousedy ve vchodu by nějaká soudnost a slušnost ve vylepování nefungovala, protože se nikdo nemusí bát, že když něco strhne, přelepí svým, posprejuje, tak dostane na budku ještě ten večer, nejhůř zítra.

+2/−2
1.8.2016 20:29

K21a61t78e80ř77i11n89a 66V20a16š16á65k21o59v70á 5361542149815

dokud obecne lidi nenechame se tehle zodpovednosti ucit, tak se ji nenauci. Predstava, ze nad nimi porad nekdo musi stat a kontrolovat, co je soudne, vede - vidime kam. Lidi hloupnou a hloupnou, jsou zodpovedni cim dal min.

Nechala bych to tam, a v ramci zakona, at si s tim lidi nakladaji jak chteji.... ale on to bude proces, chce to cas.

Dite se taky nenauci chodit za den, a je to stejne, jako kdybyste ho zacal nosit a tvrdit, ze dokud to neumi, chodit samo nemuze.

0/0
2.8.2016 13:18

M10a90r37t39i30n 13K61a23r42á49s65e77k 1178264199164

Dítě má velice pohotovou zpětnou vazbu, když udělá špatný krok. Nabije si zobák. Když zajistíme aby byl nabit zobák lidem co nemají soudnost a chovají se bezohledně, souhlasím že se časem soudnosti naučí a dokonce bych řekl, že velmi rychle. Pokud ale zpětná vazba nebude, neo bude jen velmi sporadická, moc velké změny k lepšímu bych nečekal.

+1/0
2.8.2016 18:35

L30u49b45o82m97í20r 76N97ě79m45e47c 7285520279551

Asi ty akce nebudou tak úžasné, pokud si nenajdou svoji klientelu.

+10/−2
1.8.2016 18:50

T43o42m11á43š 72T83a31t58í77č26e86k 5570262530388

Klientela o nich musí vědět. Představ si, že svět je ještě pořád celkem plné lidí, který sociální sítě neberou. A nejedná se jen o důchodce.

+1/−2
1.8.2016 23:41

L98u49b12o52m50í85r 19N31ě83m89e24c 7395580849641

Netahej sem sociální sítě. Tyhle kluby jsou v dnešní době natolik známé, že tu klientelu musí mít. Pokud ovšem "štamgast" není ochoten si informaci dohledat, jakkoliv, nemluvím o internetu a spoléhají na náhodné návštěvníky, které jim zajistí zmiňovaný černý výlep, tak je něco špatně. Zní to tak komplikovaně, že to vypadá na uměle vytvořený problém.

+2/−1
2.8.2016 5:56

J43i70ř24í 93H31o44d15a81n 6454327983900

No jo Holan co víc dodat

+2/−7
1.8.2016 18:31

P67e65t20r 61Š59t53ě51p 2453973260106

A že plakáty ničí město už jim nevadí..

+25/−2
1.8.2016 18:28
Foto

D76a68v34i20d 27S53c58h54n71e73b22e82r26g42e31r 9325938933673

Problém si zaplatit reklamu?

+15/−4
1.8.2016 18:25

M66a29r51t93i50n 65K73a37r64á85s17e48k 1668264709474

Ano, když si zaplatíte reklamu na aktivitu, která má rozpočet co končívá nulou, tak bude končit solidním mínusem. Do toho se nikdo nepohrne no a když zdražíte vstupné, tak se do toho nepohrnou návštěvníci. Až úspěšně uspořádáte pár klubových koncertů, tak můžete všem říct jak se to dělá.

+2/−8
1.8.2016 20:32
Foto

D35a96v33i86d 37S85c77h36n27e55b82e93r29g38e31r 9575508393593

Aha a jediná reklama je placená, jiná neexistuje, můžu se jen zeptat kolik stojí email? Podle mě nic, stačí zasílat přímo na email návštěvníků program a hned máte zadarmo reklamu, můžete rozesílat i SMS, dneska už vás to vyjde na pár korun, můžou lidem rozdávat letáky, pokud je budou rozdávat sami, tak náklady pouze tisk atd.... možností mají nepřeberné množství jen je využít, ale chápu že černá reklama je velice pohodlná a nejlevnější, určitě jim dovolíte pověsit nějaký ten plakát i na vaše vchodové dveře.

+4/−2
1.8.2016 20:41

M79i35c74h83a54l 53K26o93n68e63č34n55ý 8659542942951

Viděl jste někdy rozpočet klubového programu? Asi ne. I bez nákladů na propagaci jsou kluby většinou ztrátové. Už vás slyším, že když na to nemají, tak ať klub zavřou.

+2/−6
1.8.2016 21:20
Foto

D34a69v16i39d 79S51c24h76n94e81b78e18r35g63e59r 9975368663893

Když neumím podnikat tak nepodnikám hotovo dvacet, a nějaký řeči jak to nedělají pro sebe ale pro lidi, tak ať dělají charitu a ne klub, ono nemít na to a nevydělat je rozdíl, pracuji v gastronomii tak mě neučte jak funguje tok peněz v podniku, to je ekonomika prvního ročníku, základní plus mínus a dostanu se k nějakému číslu, které určuje jak podnikám.

+7/−3
1.8.2016 21:45

M22i59c23h77a43l 21K91o18n71e92č98n27ý 8489342412951

Máte pravdu. Udělejme ze všech klubů hospody a bary. Z divadel by to asi taky šlo. U knihoven by se musela přidělat ventilace.

+2/−2
1.8.2016 21:59

D86a44v98i79d 37L20i97n87h72a73r17t 7672140147359

Michal Konecny - to jsou kecy...

+1/−1
1.8.2016 23:59

M28i97c63h81a45l 21K90o71n28e86č43n52ý 8829942642391

David Linhart - Umíte skvěle argumentovat.

0/0
2.8.2016 12:10

M83a92r67t71i63n 37K86a62r11á61s34e15k 1698134349144

Vy sám jste navrhoval že si můžou zaplatit reklamu. Právě jako by jiná ani neexistovala. Já na to jen reagoval, že platit za reklamu u nízkorozpočtových akcí, je velice těžké. Čili jste si odpověděl sám, že to jde i jinak, než si zaplatit reklamu. Děkuji za spolupráci.

+1/−1
1.8.2016 21:44
Foto

D66a66v80i28d 83S51c95h83n95e71b80e91r93g67e24r 9925178433333

Samozřejmě legální cestou

+2/0
1.8.2016 21:46

M73a45r42t71i90n 21K11a79r82á85s85e12k 1248624389844

To dost vylučuje ono použití e-mailů a SMS, protože dokud z toho nepotečou nějaké výhody, třeba ve formě levnějšího vstupného, tak Vám nikdo nedá e-mail nebo telefon, abyste mu mohl posílat programy koncertů. No a bez souhlasu adresáta je to nevyžádaná pošta (spam) a ta není v ČR legální. Obvykle se to sice dělá tak, že se kvůli sebemenší blbině musíte zaregistrovat a součástí registrace je, že souhasíte se zasíláním obchodních sdělení. Ta si ale hned jak dojde první z nich, zase pěkně odhlásíte, nebo označíte za spam a pak vám padají do koše. Kdyby bylo tak lehké propagovat akci zdarma, nebo za směšně nízké náklady, asi by nikdo neplatil reklamním agenturám a majitelé sebeolezlejších plakátovacích ploch, by z nich neměli zisk. Samozřejmě že to co jste popsal, taky funguje, ale na rozdíl od Vašeho oboru, na koncert jde člověk jen když má čas, chuť, zbytečné peníze, a líbí se mu kapela co má vystupovat. takže musíte oslovit třeba tisíckrát víc lidí, než kolik se vám do klubíku vejde, aby byla nějaká rozumná účast. A ten tisíc jsem jen tak plácl. Nevím kolik je běžně ten poměr oslovených a příchozích. Na oběd třeba chodím každý den ale na koncert tak třikrát do roka.

+2/0
1.8.2016 22:07

M25a23r46t55i41n 96K82a75r90á55s94e68k 1438474419964

To je krásná úroda mínusů. Asi samí odborníci na hudební akce, co to mají dávno vyřešené a zkušenosti by mohli rozdávat na čáře pod hodinama. Nebo že by zoufalí teoretici, co k ničemu podobnému v životě ani nečuchli, ale rozumí tomu víc jak provozovatelé těch klubů?

+2/−3
1.8.2016 21:50

D35a78v59i68d 34L94i89n16h82a70r23t 7972190687659

Zkuste popremyslet, kolim stoji cerny vylep.. Plakat stoji nejake penize, lepic si bere v prumeru 4-5,-Kc za kus a pote je treba cca 4* tydne jit so mesta, jelikoz to je behem dne prelepene.. Takovych standardnich 1500 plakatu vyjde na solidni balik penez. V pripade digitalni reklamy neporovnatelne drazsi..

+3/0
1.8.2016 23:59

M39a64r82t98i78n 70K87a90r76á61s66e79k 1448264419464

Jo ale ono se v článku spíš jedná o srovnání s komerčním výlepem, za který dáte mnohem víc, protože ten váš lepič je brigádník, plakáty v jednobarevném ofsetu v tiskárně co má maník co fandí muzice vyjdou na čtvrtinu co ty samé plakáty objednané v reklamní agentuře, protože už se na tom nikdo další nepřiživuje. O nájmu za plochu ani nemluvím. Vylepíte to na plochy kde jsou lidi zvyklí vaše plakátky vídat a které tam svou vrstvou už suplují zabednění okna polorozpadlého baráku, protože prkno za ním už před pěti lety shnilo. Pokud není lepič dobytek, tak lepí na místa, kde není co pokazit. Bohužel i já jsem viděl plakáty tak hovadsky nalepené, že bych autora kopal ze schodů, a chápu, že plošně povolit se to nedá. Takže asi fakt hledat nějaký solidní kompromis.

+2/−1
2.8.2016 0:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.