Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odříznuté od světa. Obcím chybí spoje, i krátké trasy zaberou hodiny

Jsou rozmístěné po celém kraji, ale jedno je spojuje. Leží relativně blízko regionálních center, kam lidé dojíždějí na úřady, za prací, na nákupy, k lékaři, do školy. Jenže cesta, která by autobusem či vlakem mohla trvat pár minut, se klidně protáhne na více než hodinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D29a62v43i77d 98K39r32á11s38e81n63s94k17ý 7287240947

Co je to za blbost? Např. z Mikulova že prý se cestuje obtížně do Brna? Vždyť tam jezdí po hodině přímý autobus - linka č. 105. Měla vůbec autorka v ruce jízdní řády, nebo jen vyzpovídala pár věčně nespokojených remcalů?

0/0
11.8.2016 6:13

M46i78c89h44a90l 67M78e41s21i36c23e90k 4663814306898

at si autor clanku nejprve zjisti informace nez zacne vypoustet bludy,ze Suchohrdel do Krumlova se bez problemu dojede s jednim prestupem za cca 50 min.

+2/−1
10.8.2016 14:19

R24o34m75a89n 44L67i36p66s71k71ý 2749793139

Vlakem v Česku nejezdím. Ale chodívám nakupovat do Kauflandu v Židenicích a vidím kolem projíždějící vlaky - vesměs prázdné, t.j. 5 - 10 lidí / vagón. Nedivím se, že se Kordis snaží to redukovat.

0/−3
9.8.2016 22:01

M78a94r33t86i98n 31N81o51v58o61t61n83ý 3116656711264

Píšete nesmysly. Zrovna ty vlaky, na které koukáte, Kordis spíše posiluje než redukuje. Navíc, pokud nepostáváte na střeše Kauflandu, tak nemáte vůbec možnost odhadnout kolik v tom vlaku jede lidí, protože do něj nemůžete vidět.

+1/−1
10.8.2016 11:45

R40o43m55a61n 73L80i81p52s33k59ý 2779523329

Ano, parkuji na střeše.:-P

0/0
10.8.2016 11:57

P72a28t92r98i38k 41E40g89e13r 2668600479471

Celkem mě překvapuje, že v Brně mezi 23:30 - 5:00 hod. jsou intervaly u některých nočních linek až 60 minut. A jezdí zde pouze autobusy, v Praze bych to také uvítal přeci jen částečně jezdí skrz centrum autobusy také.

0/0
9.8.2016 15:24
Foto

L64i72b23o16r 42V11y64k50o40u38p28i27l 9386975229797

A to se vám jako nelíbí nebo co? Funguje to dobře. Stejně ale jdu v noci v Brně raději pěšky, protože to, co se převáží autobusy po 23 hodině, smrdí jako rasův pytel a dojel bych těch pět zastávek zcela zfetovaný.

0/0
12.8.2016 15:34

M63a48r52t39i29n 85K42u68b84í72k 9347409366373

Ještě k trati na Brno z Hrušovan. Pamatuji porevoluční nadšení (1989), kdy se psalo jak by bylo výborné obnovit od roku 1945 přerušenou trať Hevlín-Laa an der Thaya. Zatímco na rakouské straně byla trať Laa-Wien zcela modernizována, na české straně se ještě zrušila (paradon jenom JMK tam neobjednal vláčky) pokračující trať Hevlín-Hraušovany, nyní zcela rozvrátil vlakové spojení na původně rychlíkové trati Hrušovany-Miroslav-Brno. ;-€

+4/0
9.8.2016 13:04

M75a94r23t36i25n 19K38u26b27í76k 9877809416893

Co železnici řídí kraje, jde to od deseti k pěti, všude protěžují autobusy a lidi ženou do aut, asi záměrně- je politický úkol prodávat auta a benzin a vyhánět lidi z vesnic do měst, protože kdo žije na vesnici a má nějaké záhumenky není zcela závislý na státu!! Hlavně, že hejmani májí falešné mluvčí a někteří již okusili i kriminál. Obyčejný člověk politika nezajímá.

+4/−3
9.8.2016 12:54

K73a80r98e43l 28Ř19e49h27á17č18e27k 9772400541302

Že by zrovna v IDS JMK protěžovali autobusy na úkor vlaků je pěkný nesmysl. A je tomu tak správně, vlak je páteř.

+1/−1
11.8.2016 6:00

A69d76a33m 24B13a61r32t14o12n81í13k 1517461315759

Tak psát Haškovi, to jste si jako pískli dost, to se nedělá...

+2/−1
9.8.2016 11:57

P50a47v54e51l 93M14o73r90a22v27e86c 3572879142188

Psát mu člověk může, ale nesmí zapomenout do obálky s dopisem přiložit ještě jednu obálečku..;-):-P:-)

+3/−2
9.8.2016 13:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.