Diskuze

Odříznuté od světa. Obcím chybí spoje, i krátké trasy zaberou hodiny

Jsou rozmístěné po celém kraji, ale jedno je spojuje. Leží relativně blízko regionálních center, kam lidé dojíždějí na úřady, za prací, na nákupy, k lékaři, do školy. Jenže cesta, která by autobusem či vlakem mohla trvat pár minut, se klidně protáhne na více než hodinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co je to za blbost? Např. z Mikulova že prý se cestuje obtížně do Brna? Vždyť tam jezdí po hodině přímý autobus - linka č. 105. Měla vůbec autorka v ruce jízdní řády, nebo jen vyzpovídala pár věčně nespokojených remcalů?

0 0
možnosti

at si autor clanku nejprve zjisti informace nez zacne vypoustet bludy,ze Suchohrdel do Krumlova se bez problemu dojede s jednim prestupem za cca 50 min.

2 1
možnosti

Vlakem v Česku nejezdím. Ale chodívám nakupovat do Kauflandu v Židenicích a vidím kolem projíždějící vlaky - vesměs prázdné, t.j. 5 - 10 lidí / vagón. Nedivím se, že se Kordis snaží to redukovat.

0 3
možnosti

Píšete nesmysly. Zrovna ty vlaky, na které koukáte, Kordis spíše posiluje než redukuje. Navíc, pokud nepostáváte na střeše Kauflandu, tak nemáte vůbec možnost odhadnout kolik v tom vlaku jede lidí, protože do něj nemůžete vidět.

1 1
možnosti

Celkem mě překvapuje, že v Brně mezi 23:30 - 5:00 hod. jsou intervaly u některých nočních linek až 60 minut. A jezdí zde pouze autobusy, v Praze bych to také uvítal přeci jen částečně jezdí skrz centrum autobusy také.

0 0
možnosti
Foto

A to se vám jako nelíbí nebo co? Funguje to dobře. Stejně ale jdu v noci v Brně raději pěšky, protože to, co se převáží autobusy po 23 hodině, smrdí jako rasův pytel a dojel bych těch pět zastávek zcela zfetovaný.

0 0
možnosti

Ještě k trati na Brno z Hrušovan. Pamatuji porevoluční nadšení (1989), kdy se psalo jak by bylo výborné obnovit od roku 1945 přerušenou trať Hevlín-Laa an der Thaya. Zatímco na rakouské straně byla trať Laa-Wien zcela modernizována, na české straně se ještě zrušila (paradon jenom JMK tam neobjednal vláčky) pokračující trať Hevlín-Hraušovany, nyní zcela rozvrátil vlakové spojení na původně rychlíkové trati Hrušovany-Miroslav-Brno. ;-€

4 0
možnosti

Co železnici řídí kraje, jde to od deseti k pěti, všude protěžují autobusy a lidi ženou do aut, asi záměrně- je politický úkol prodávat auta a benzin a vyhánět lidi z vesnic do měst, protože kdo žije na vesnici a má nějaké záhumenky není zcela závislý na státu!! Hlavně, že hejmani májí falešné mluvčí a někteří již okusili i kriminál. Obyčejný člověk politika nezajímá.

4 3
možnosti

Že by zrovna v IDS JMK protěžovali autobusy na úkor vlaků je pěkný nesmysl. A je tomu tak správně, vlak je páteř.

1 1
možnosti

Tak psát Haškovi, to jste si jako pískli dost, to se nedělá...

2 1
možnosti

Psát mu člověk může, ale nesmí zapomenout do obálky s dopisem přiložit ještě jednu obálečku..;-):-P:-)

3 2
možnosti