- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem ráda za Vokřála a ostaní z jeho koalice, že dělají konečně pořádek po tom, co tu napáchala ODS a ČSSD.
A po bezdomovcích, kteří na zastávkách bivakují uklízí kdo? Na Nádražní je situace dost otřesná. Díky reklamám, které prostor pěkně zastiňují, je tam pěkně hnuslivo a line se odtud jen smrad. Kdo má koule na to, aby si sedl na lavičku na zastávce jedničky?
A reklamní panel naštorc přes frekventovaný chodník třeba na zastávce Lipová, to je taky výhra. Houf študáků z VŠE může buď vejít do vozovky pod trolejbus nebo do pruhu cyklostezky. A takových nelogických míst je hafo.
Tak se Brno zařadilo do fronty za blbost hned za Prahu s Opencard.
Proč si zastávky nepostaví přímo město a město nemá příjmy z reklamy?
Protože by vznikl nový úřad s minimálně stovkou státních úředníků.
Bartík je fakt asi inteligentně méně vyvinutý tvor - fakt nevidím jediný důvod, proč by soukromá firma své vybudované majetky měla bezúplatně převádět na město
Asi proto, že by z nich nadále získávala desítky milionů za pronájem reklamních ploch...?
HolAnozelená skvadra zase vymýšlí blbosti. Chci vidět, kde vezmou peníze na stavbu a údžbu nových zastávek a jak dlouho jim bude jejich postavení trvat.
Když už jsme u moknutí cestujících. Bylo by vhodné opravit i vozy DPMB. Při dešti do nich zatéká a ze střechy kape rezavá voda.
Celkem jasná věc. Jenom nechápu, proč by měla EuroAWK darovat městské části zařízení zastávek v případě ukončení smlouvy.
Další kostlivec ve skříni po panování ODČSSD na brněnských radnicích..