Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V83á30c34l88a62v 93N97o80v86o31t10n67ý 2374398913

Obchvat Mikulova?

Ten už přece dávno existuje a kdyby si jej město nezaneplešilo kasíny, obchoďáky a kruháči, tak by i docela dobře sloužil.

+10/0
doporučit
19.8.2016 16:13

M17i62c75h55a57l 38B65r62ň34á20k 6114424617258

D52 je potřeba a hotovo. Už proboha přestańme švejkovat a začněme se chovat jako pragmatici, kterým jde především o tuhle zemi. Kvalitní infrastruktura je první věc, která nás ekonomicky posune tam, kam chceme. Zatím jsme jen kašpaři, kteří za 25 let nedokážou postavit dálniční spojení s Rakouskem a kdejaká politická a aktivistická nula si na tom jen dělá kariéru.

+9/−2
doporučit
19.8.2016 18:47

K41a24r62e57l 28N68ě65m84e17c 2923884656848

Už aby se Mihály odebral tam, kam patří.

+5/0
doporučit
19.8.2016 16:44

P60e15t10r 17B56á32č62a 8645916395875

Mnohem vic je potreba dalnice na sever, ty kolony kazdej patek to je neco neskutecnyho, do Mikulova se jezdi celkem v pohode a po luxusni siroke silnici.

+1/0
doporučit
19.8.2016 19:57

J76i46n27d67ř10i77c61h 61Š46k65o55p17e47k 4195181690365

to není žádný problém

Dokud nebude územní plán, tak nedostanou územní rozhodnutí, navíc riskují, žeúzemní plán vytyčí trasu jinak než projekt a budou to muset upravovat

+1/0
doporučit
19.8.2016 19:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.