Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z80d21e10ň70k44a 96V84e52s13e65l42á 8929765717550

Ano, o osudu nádraží budou rozhodovat lidi, z nichž mnozí jedou vlakem možná tak 2x za rok. A ovlivní tak každodenní dojíždění dalších mnoha lidí, kterým možná přibude jeden zbytečný přestup navíc. Rv

P. S.: Dřív se nádraží stavěla na krajích nebo dál od měst a obcí jednak proto, že parní lokomotivy chrlily spousty popela apod., a jednak proto, že hlavně zpočátku lidi neměli v ty obří stroje důvěru... Jinak je teď spíš trendem vracet vlaky do centra měst - viz třeba Vídeň a poměrně nedávná oprava nádraží v centru.

+13/−3
doporučit
22.8.2016 19:14

R63o53m12a43n 42N46o57v28a62k 6209321312426

Zas nejakej tydyt si prihriva svou polivcicku a prosadil, ze v Brne se bude uz po 2. hlasovat o te same otazce. Zeleni a tahle verbez vse jen likviduje. Kdyby jich nebylo, tak dnes v Brne maji novy nadrazi i s podzemnim vlakem.

+18/−7
doporučit
22.8.2016 16:49

N81i27k16o68l92a85j 15M39a31l74í90k 5374783770201

Referendum je zbytečné, protože město Brno nové nádraží platit nebude, ale stát - a stát referendum nezajímá.

Chtějí rozhodovat o něčem, o čem rozhodnout nemůžou.

+7/−3
doporučit
22.8.2016 21:41

M47i35r20o61s75l66a48v 63U63r48b47a41n 1326917471609

kolikate je to jiz dejstvi teto absurdni komedie ?

+4/0
doporučit
23.8.2016 8:13
Foto

D69a85n59i72e10l 89V66a25l42e78n20t15a 4628675468

Po přečtení referendových otázek jsem se rozhodl, že vůbec nebudu hlasovat. Polohu nádraží neřeší a není mi jasné, co vlastně řeší. Navíc, i kdyby řešily, nejsem na to odborník, takže bych se ani tak necítil být dostatečně kompetentním k rozhodování.

+3/0
doporučit
23.8.2016 12:07

A80l36e10n69a 55R75i42s62o51v30á 4546540819475

Problém je v tom, že se tu nikdy nic nedotáhne do konce a lidi se musí posatrat sami. Viz již zmíněná Vaňkovka. DPMB se tady na sliby vykašlal a vůbec nevěřím na snadnou dostupnost odsunutého nádraží ze všech směrů. Při variantě Petrova se dá z dopravního uzlu na Nádražní dostat do centra nebo na další spoj kamkoliv v dobrém čase.

Rozhodnutí odborníků je v módu kdo dá komu víc, pane Vykoupile:-P

+4/−2
doporučit
23.8.2016 7:45

J83a24k77u60b 37K18a34m87e62n20i70c19k50ý 4169842527426

vo co vokralovi jde? hollan mu to neschvalil tak dela problemy? at se to udela a hotovo, porad se to odklada a odklada, bud totalni rekonstrukce nebo nove nadrazi je potreba vcetne rozsireni koridoru smerem od nadrazi k zidenicim !!

+2/−2
doporučit
23.8.2016 8:08

J83a72r84o20s20l59a51v 30D74v36o33ř17á52č54e44k 9832768582642

Neřešte polohu nádraží. Všimněte si toho, že za posledních 20 let nebylo schopno žádné vedení města s tímto problémem pohnout. Ať to byla ODS nebo socani. A nehne tím ani současná katastrofa ve formě ŽB a jejich cestovka Hollan s.r.o. Peníze k tomu slíbené už dávno skončily na jiných stavbách a nové nebudou.[>-]

+1/−3
doporučit
23.8.2016 11:29

R42o53m34a59n 22K92o73n89e98č45n35ý 4364768983

Nechapu princip toho,ze ma byt referendum o tom jestli se bude nadrazi rekonstruovat ci se presune a mezitim se uz jednotliva nastupiste opravuji.Takze kdyby nedejboze vyhralo presunuti,tak se vyhodi nekolik milionu kvuli tomu ze se ted rekonstruuje.Nebo jak to teda je?

0/−4
doporučit
22.8.2016 17:10

O86l70d81a 96F37i73a63l36a 3409623804115

Nádraží nestěhovat. Stávající nádražní budova je dobře dostupná z centra. Stavba je honosná, historicky cenná a je ji potřeba pouze zrenovovat. Co se týče kolejišť, ty se po vzoru japonských nádraží přestěhují do několika pater pod zem. Vyřešeno!

0/−2
doporučit
24.8.2016 10:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.