Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brněnský dopravní podnik zavede další expresní linku a ukončí letní výluky

Brněnský dopravní podnik zahájí od září provoz nové expresní autobusové linky E75. Spojí brněnskou Slatinu, průmyslovou zónu Černovická terasa a nádraží v Židenicích. Koncem prázdnin navíc podnik najíždí na klasický přepravní režim, skončí také letní výluky na Cejlu či Husově ulici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R20a80d90k70a 29P30l41c56h65o77v68á 1897473364

Zaplaťpánbůh, že konečně skončí prázdninový provoz, protože ten "myslitel", který ho vymyslel, evidentně přes léto městskou hromadnou dopravou nejezdí. Např. logika, že tramvaj č. 5 na Lesnou jezdí ve všední dny v 12ti minutových intervalech, což jsou delší intervaly než o víkendu, mi docela unikla. Jsem si vždy myslela, že ve všední dny jezdí více cestujících. Inu další argument, který ukazuje, že DPMB na cestujících nezáleží. Však oni si počkají, ne? Stejně jim nic jiného nezbývá, protože jiný dopravní podnik tu bohužel není. Vždy mne "dostane" ta hláška v tramvaji, že dopravní podniky děkují svým cestujícím za využívání jejich služeb. Když těm cestujícím bohužel nic jiného nezbývá :(

0/0
30.8.2016 14:15
Foto

B30r39o77n86i59s76l48a61v 48G59a25b19r81y13š 2372549401

Tomu rikam organizace a planovani dopravy :-). Jen me mrzi, ze s vystavbou novych trati se otali, Brno by na tom mohlo byt jeste lip. Ale brzy bude tramvaj u bohunicke nemocnice.

Jinak expresnich linek bych navrhnul jeste vic, jako spojeni nejvzdalenejsich casti s centrem.

+2/0
24.8.2016 20:54

P61a83v66e30l 39B35o10u29c15n50í76k 4442351453825

Okružní a expresní linky jsou v Brně třeba jako sůl. Dosavadní paprskovité vedení linek veřejné dopravy do centra, aby zde cestující přestoupili a opět se rozjeli na všechny strany se ukazuje jako překonané. Je třeba okružních linek a většího počtu menších přestupních uzlů. Koncentrace do centrálního, dlouhodbě přetíženého uzlu u Hlavního nádraží, se ukazuje jako překonané. Řešení dobré pro menší města a noční brněnské rozjezdy je při hustotě brněnské dopravy neefektivní.

A perlička na závěr: v připomínkách k Plánu mobility, kam se má dále ubírat doprava v Brně, politická strana / hnutí Bystrčáci připomínkovala, že Bystrc je daleko od Brna a navrhovali "expresní" šalinu, která by při cestě do města předjížděla pomalejší, zastávkové, šaliny ... Více na: http://www.mobilitabrno.cz/novinky/19-vyporadani-pripominek-ke-konceptu-navrhove-casti

+1/−2
24.8.2016 14:21

J84i31ř64í 57K42o63c37u29r89e16k 6535464395668

Děkujeme, vymyslel jste linky 25, 26, 30, 44, 84 a 53. Chtělo by to ještě sinici od Hřbitova do Komárova, aby jižní okružní linky měly kudy jezdit.

+3/0
24.8.2016 14:36

K45a74r36e35l 52N68ě69m41e84c 2533934526508

Dívám-li se na mapu Brna, navrhuji tohle (snad někdy v budoucnu):

odbočku šaliny v Pisárkách směrem do Kohoutovis, dále Žebětín a Bystrc, kde se potká s aktuální bystrckou trasou. Zde vybudovat novou vozovnu.

Rychlá MHD je základ a segregovaná tramvaj tomu jenom pomůže.

+1/−2
24.8.2016 17:18

P90a27v95e90l 26M60o80r62a23v30e11c 3932319272308

Šalina nedokáže vyjet kopec z Pisárek do Kohoutovic. A teprve ne kopec z Kohoutovic k Hitlerově dálnici.

+1/−1
24.8.2016 21:09

R54o13m98a57n 60B44a19r90o89š 4403927423

A navrhli taky, jak se budou ty šaliny předjíždět? Všimli si Bystrčáci, že šaliny jezdí po kolejích? (ok přiznám se, nechce se mi číst ten článek, třeba to tam je)

+1/0
24.8.2016 17:42
Foto

B18r40o47n60i51s47l76a47v 36G91a32b45r45y45š 2282539801

Obavam se, ze kdyby na to prisli, dali by jako nahradni reseni trolejbusy. :-D

0/0
24.8.2016 20:56

P95a75v62e14l 22M57o44r82a85v57e39c 3732229142258

Okružní linky už máme, viz. odpověď J.Kocurka. Která vám chybí?

Přestupních uzlů máme řadu, a přestupních stanic ještě více. Nevím, proč se fixujete na hlavák (protože chcete odsunout vlak do míst kde mají jistí politici pozemky?)

Předjíždějící tramvaj: víte, kolik by takové řešení stálo? Vybudovat "nádražíčka" na předjíždění tramvají? A o kolik by se zesložitilo zabezpečení tratí? (když třeba expres šalina má zpoždění, kdy může vyjet pomalá šalina a kdy musí čekat? kdo má přednost?)

0/0
24.8.2016 21:14
Foto

J37i77ř57í 84B80i11l11í31k 4765142492354

Mnohem inteligentnější by byl ze židenic vlak (on stejně jezdí) a linka jen ze Slatiny -> Čer. terasu

Možná kdyby ty nápady měly alespoň trochu koncecpci, tak to není tak špatné :(

0/0
24.8.2016 12:34

P51e79t11r74a 16N69o70v62á46k75o85v75á 7598186394958

Akorát ten vlak se tam dostane na jednu zastávku, zatímco autobus to prokrouží všemi uličkami, a lidi, obzvlášť v zimě, nemusí chodit tak daleko.

+2/0
24.8.2016 13:29

J36i61ř49í 49K81o75c31u82r89e96k 6315634585508

Ten vlak zastaví ve Slatině a průmyslová zóna je z velké částí přes koleje a za plotem. Musí se chodit naokolo, což značně prodlužuje cestu.

+1/0
24.8.2016 14:39

P74a38v42e65l 51M61o89r58a93v17e24c 3482319172858

Blbý je, že nádraží v Židenicích i ve Slatině je daleko od ostatního (přestupu z jiných MHD, daleko od firem v Černov.terasách).

Navíc, pokud vím takový vlak už jezdí. Jde o doplnění možných cest..

0/−1
24.8.2016 21:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.