Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P26e31t24r 58N69o56v18a66k 8781513445346

Zároveň Brno připravuje revoluční systém rezidenčního parkování, který zdejším obyvatelům zaručí místo v blízkosti domova či sídla firmy.

- Vážený autore, nevím jestli tahle věta je opsané z nějakého propagačního materiálů od města nebo je to vaše iniciativa, ale je to lež. Rezidenční nesmysl nikomu žádné místo nezaručí, pouze budete platit nový poplatek městu a jako odměnu za něj dostanete menší počet parkovacích míst než doposud a pravděpodobně nemožnost zaparkovat jinde než ve "své" městské části. Očekával bych od novináře, že si třeba zjistí, jak to nefunguje v Praze a ne že bude opisovat nesmysly z magistrátu do článku.

+29/−2
doporučit
24.8.2016 10:13

M67i91c16h26a14l 14K68r80č12á78l 6788328376602

Blbost. Na Údolní se parkuje už dnes a žádné výrazné nebezpečí při výjezdech z přilehlých nemovitostí se nepotvrdilo. V ulici žádný velký provoz není a kvůli tomu že tam jednou za čtvrt hodiny projede po kolejích šalina tak je tramvajovým pásem zablokovaná půlka ulice. A co se týká únosnosti tramvajového pásu pro automobilovou dopravu, tak pokud se nepletu, tak po tramvajovém pásu jezdí už dnes autobusy a trolejbusy dopravního podniku které ho zatěžují výrazně víc než osobní auta.

+11/−1
doporučit
24.8.2016 10:31

P57e66t69r 32N91o35v91a22k 8391623945596

No jo, ale když se zaváděl vjezd cyklistů do pěší zóny nebo jednosměrek (což je z hlediska bezpečnosti daleko horší kvůli bezohlednosti většiny cyklistů), tak to šlo. Ale když se mají umístit dvě značky na parkování, tak je to obrovský problém, přitom se tam denodenně parkuje, takže vyjádření "úředníků" jsou zcela mimo. Koleje to zjevně bez problémů unesou a výjezdy nejsou problém. Horší jsou auta naparkovaná v křižovatkách, která nechávají odtahovky chladnými, raději bezpracně kasírují tady. Podobně s tím přechodem na Údolní, to bylo slibů že se to obnoví a nic. Nebo parkování do 22h - taky se mělo zrušit a nic.

+9/−1
doporučit
24.8.2016 10:07

M87a98r13t69i37n 93K39r69č14i54l 6490498938679

Místo toho,aby se zástupci města starali o blaho občanů,tak se jezdí nechat šlehat důtkama do divných podniků.

+5/0
doporučit
24.8.2016 18:25

J10i11ř62í 47D51o90l30e18ž98e51l 9969555591190

mohli by zavest rezidencni parkovani v kazdym meste a vsi, pak nam bude auto uz jen k tomu aby nam stalo pred vlastnim domem, do prace a na navstevy ke znamym budeme jezdit autobusem :)

+5/0
doporučit
24.8.2016 13:45
Foto

J41i54ř62í 52B31i53l26í69k 4765422502844

Mluvčí policie opět prokázal pravdivost vtipů o policistech.

Šalina je takový kolos, že ho vidíte i přes stojící auto. Kdyby jeho argument byl pravdivý, tak se nesmí parkovat nikde, kde je v ulici jakýkoliv sjez. To je blbost.

Intenzita kvokání PČR se opět projevila jako nízká.

Se vzdáleností od kolejí je to pravda, ale to se ví už dlouho, k tomu není potřeba policie ČR.

+4/−2
doporučit
24.8.2016 11:36

J92u66r56a12j 26R29i37č34á34n90y 4591918216147

Zrovna na te ulici je provoz vesmes nula nic. Zato zaparkovat by se tam hodilo.

+3/−1
doporučit
24.8.2016 15:20

J38a79n 10M61a71r81t44i30n 6382580909

vhladom k faktu, ze v Brne je vlastne vsetko drahsie ako v Prahe, tak pocitam ze aj poplatok za rezidencne stanie bude vyssi

+3/−2
doporučit
24.8.2016 10:10

T95o28m50á51š 40K34u29c95h65a97ř 3637601958341

Plačky lidí, co by nejraději, aby se jim stát postaral i o parkování nechápu. Tedy chápu, každý by chtěl vše ideálně zadarmo, ale neberu. Zas až takový socík nemáme. Základní potřebou je třeba jídlo a bydlení, ale ne vlastnictví auta (neřeším nyní invalidy). Kdybych kupoval byt či dům a potřeboval auto, tak budu požadovat jedině byt s garáží, nebo garantovaným parkovacím místem. Ono není zas takový rozdíl, mezi malým bytem a garáží nutnou pro zaparkování vozu. Jestliže to malé bydlení má cenu dva melouny, pak i to parkování musí několik set tisíc stát. Za auto půl melounu každých pět let dáte a zaplatit mu odpovídající stání odmítáte. Pokud toto lidé pochopí a vznikne odpovídající poptávka, tak začnou i ve městech konečně ve velkém vznikat např. podzemní garáže. Situace, kdy ulice vypadají jako jedna obrovská skládka je prostě nepřijatelná. Město má sloužit k žití, ne k odkládání soukromého majetku, který se vám do bytu nevejde. Nemá smysl plakat, že jste celý život stáli před barákem zadarmo a najednou to nejde. To je jako plakat, že v jeskyni se kdysi bydlelo zadarmo a dnes máte za bydlení platit třetinu platu. Byla tu doba, kdy připadalo jedno auto na pět domácností, jezdilo se s ním jednou týdně a parkování se nemuselo řešit. Dnes je to běžně i několik aut na jednu domácnost, takže jejich kupení v ulicích a ještě k tomu zadarmo už je prostě neúnosné. S tím se smiřte.

+2/0
doporučit
25.8.2016 11:10

M76i27r34e83k 50Z94á70v41o26d24n45ý 7692247690678

Nemohu si pomoci, ale buď tam místo na parkování je a nebo není. Každý řidič by měl vědět o pravidlu 3 metrů. Nechápu, že se s tím nedělá například na Purkyňce.

+2/−3
doporučit
24.8.2016 11:35

P50a72v38e97l 20Ř30a10p86e82k 7932666409945

To je snad několik článků denně o stále stejném problému - není kde parkovat. No bodejť by bylo, když je to zdarma nebo za cenu hluboko pod cenou tržní. To je stejné jako by byly zdarma rohlíky. Fronta až ven a na vás se nedostane.

Města budují parkoviště pro soukromé užití? Hej, já zase chci zadarmo prostor pro můj montovaný zahradní domek, mám na něj také právo? Taky jsem nakoupil hromadu krámů a doma mi padají na hlavu, kde můžu požádat o sklad zdarma? Výhledově si chci koupit helikoptéru a jachtu, dostanu od města hangár a vodní plochu?

Tohle by snad měl být zločin. Pokud něco nemám kde skladovat, tak si buď zakoupím či pronajmu místo, nebo si to nekupuji. Tak to chodí s veškerým soukromým majetkem, nechápu, proč by auta měla být výjimkou. Tenhle automobilový socialismus nás úplně zničí. Z měst se stala hnusná odkladiště zevlujícího plechu. Co je zdarma, to je logicky zneužíváno.

Města by neměla stavět žádná parkoviště, stávající plochy zprivatizovat a po přechodné období registraci vozidla umožnit jen tomu, kdo prokáže, že jej má kde parkovat. Masový automobilismus v dnešní podobě je ostuda této civilizace a slepá vývojová větev v dopravě.

+3/−8
doporučit
24.8.2016 11:44

L54u16d74ě29k 13V37á94v63r19a 9452860629308

A ty firmy se asi budou zásobovat na trakaři Rv:-P

+1/−1
doporučit
24.8.2016 16:48

M64o11j35m15í70r 19S58k37á25l35a 2340612846

Zákaz vjezdu motorových vozidel by to vyřešil, ne...?:-P

+1/−1
doporučit
24.8.2016 14:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.