- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Plačky lidí, co by nejraději, aby se jim stát postaral i o parkování nechápu. Tedy chápu, každý by chtěl vše ideálně zadarmo, ale neberu. Zas až takový socík nemáme. Základní potřebou je třeba jídlo a bydlení, ale ne vlastnictví auta (neřeším nyní invalidy). Kdybych kupoval byt či dům a potřeboval auto, tak budu požadovat jedině byt s garáží, nebo garantovaným parkovacím místem. Ono není zas takový rozdíl, mezi malým bytem a garáží nutnou pro zaparkování vozu. Jestliže to malé bydlení má cenu dva melouny, pak i to parkování musí několik set tisíc stát. Za auto půl melounu každých pět let dáte a zaplatit mu odpovídající stání odmítáte. Pokud toto lidé pochopí a vznikne odpovídající poptávka, tak začnou i ve městech konečně ve velkém vznikat např. podzemní garáže. Situace, kdy ulice vypadají jako jedna obrovská skládka je prostě nepřijatelná. Město má sloužit k žití, ne k odkládání soukromého majetku, který se vám do bytu nevejde. Nemá smysl plakat, že jste celý život stáli před barákem zadarmo a najednou to nejde. To je jako plakat, že v jeskyni se kdysi bydlelo zadarmo a dnes máte za bydlení platit třetinu platu. Byla tu doba, kdy připadalo jedno auto na pět domácností, jezdilo se s ním jednou týdně a parkování se nemuselo řešit. Dnes je to běžně i několik aut na jednu domácnost, takže jejich kupení v ulicích a ještě k tomu zadarmo už je prostě neúnosné. S tím se smiřte.
Znáš to pořekadlo sytý hladovému nevěří? Když chceš plácat nesmysly tak radši nepiš nic.
Místo toho,aby se zástupci města starali o blaho občanů,tak se jezdí nechat šlehat důtkama do divných podniků.
A ty firmy se asi budou zásobovat na trakaři
Zrovna na te ulici je provoz vesmes nula nic. Zato zaparkovat by se tam hodilo.
Zákaz vjezdu motorových vozidel by to vyřešil, ne...?
Geniální nápad, zákazem problémy zmizí. A to víte, že je zakázáno jezdit po chodníku a přesto se tam cyklisti projíždějí jako o život? Nějak vám ta teorie nefunguje.
mohli by zavest rezidencni parkovani v kazdym meste a vsi, pak nam bude auto uz jen k tomu aby nam stalo pred vlastnim domem, do prace a na navstevy ke znamym budeme jezdit autobusem :)
To je snad několik článků denně o stále stejném problému - není kde parkovat. No bodejť by bylo, když je to zdarma nebo za cenu hluboko pod cenou tržní. To je stejné jako by byly zdarma rohlíky. Fronta až ven a na vás se nedostane.
Města budují parkoviště pro soukromé užití? Hej, já zase chci zadarmo prostor pro můj montovaný zahradní domek, mám na něj také právo? Taky jsem nakoupil hromadu krámů a doma mi padají na hlavu, kde můžu požádat o sklad zdarma? Výhledově si chci koupit helikoptéru a jachtu, dostanu od města hangár a vodní plochu?
Tohle by snad měl být zločin. Pokud něco nemám kde skladovat, tak si buď zakoupím či pronajmu místo, nebo si to nekupuji. Tak to chodí s veškerým soukromým majetkem, nechápu, proč by auta měla být výjimkou. Tenhle automobilový socialismus nás úplně zničí. Z měst se stala hnusná odkladiště zevlujícího plechu. Co je zdarma, to je logicky zneužíváno.
Města by neměla stavět žádná parkoviště, stávající plochy zprivatizovat a po přechodné období registraci vozidla umožnit jen tomu, kdo prokáže, že jej má kde parkovat. Masový automobilismus v dnešní podobě je ostuda této civilizace a slepá vývojová větev v dopravě.
Formou danovych odvodu zaplatim rocne dost penez na to, abych nemusel platit za parkovani pred domem, nehlede na to, kolik si stat odebere z kazdeho litru benzinu ktery natankuju do auta. Vite ze kuraci plati stejnou vysi zdravotniho pojisteni jako nekuraci? Zkuste se chvili oprit do nich.
Mluvčí policie opět prokázal pravdivost vtipů o policistech.
Šalina je takový kolos, že ho vidíte i přes stojící auto. Kdyby jeho argument byl pravdivý, tak se nesmí parkovat nikde, kde je v ulici jakýkoliv sjez. To je blbost.
Intenzita kvokání PČR se opět projevila jako nízká.
Se vzdáleností od kolejí je to pravda, ale to se ví už dlouho, k tomu není potřeba policie ČR.
Nemohu si pomoci, ale buď tam místo na parkování je a nebo není. Každý řidič by měl vědět o pravidlu 3 metrů. Nechápu, že se s tím nedělá například na Purkyňce.
Problém je, že tohle pravidlo se vědomě nedodržuje už skoro nikde a policie to ani netrestá. Stát, který není schopen vymáhat svá vlastní pravidla, už je fakticky za hranicí zborcení.
Blbost. Na Údolní se parkuje už dnes a žádné výrazné nebezpečí při výjezdech z přilehlých nemovitostí se nepotvrdilo. V ulici žádný velký provoz není a kvůli tomu že tam jednou za čtvrt hodiny projede po kolejích šalina tak je tramvajovým pásem zablokovaná půlka ulice. A co se týká únosnosti tramvajového pásu pro automobilovou dopravu, tak pokud se nepletu, tak po tramvajovém pásu jezdí už dnes autobusy a trolejbusy dopravního podniku které ho zatěžují výrazně víc než osobní auta.