- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi nás čeká spousta tmavých scén, kdy jeden neví, co se tam vlastně děje. Nepochybně taky hlasitá doprovodná hudba, ve které se ztrácejí veškeré dialogy. Navíc o kultuře mluveného projevu se v posledních létech nedá hovořit. Herci melou tak rychle, že se jim moc nedá rozumět i díky tomu, že "šumlují" a polykají konce slov. Asi nás to má "vtáhnout do děje", ale aspoň u mne to má za následek něco úplně jiného. Ale nechci předjímat, to co jsem popsal je charakteristické pro drtivou většinu detektivek posledního desetiletí. A kromě toho, překombinovaný a propletený děj s přemírou dialogů bývá na úkor dějového spádu. No a na konec - už mě delší dobu štve, že v každé kriminální inscenaci musí vystupovat mladá a pohledná superkriminalistka, často šéfová. To ovšem v případě Vilhelmové moc nehrozí.
Jo, a pokud jde o brněnské reálie, to je moje oblíbená součást příběhu V první sérii "hrála" spousta míst, která mám rád (i ten krásný dům, kde jsem si jako malý kluk hrával).
Myslíte kamennej barák na rohu Květný?
Tomu, že "Taťánu Vilhelmovou přesunuli z mravnostního", každý snadno a rád uvěří
Herečka se mi však zdá býti dost slabá, a kriminalistka? Leda v komedii od Trošky (Ale budiž, aspoň může jen příjemně překvapit.)
a ještě by me zajímalo, co je na tom sexy..
Jiří Strach je jedním z našich nejlepších režisérů...
Mně se jeho detektivky s motivem historie moc líbí, na každou novou se těším a starší si rád připomenu. Díky za ně!
První serie nuda, Langmajer divadelně přehrával,do toho příšerná hudba,všechno překombinované mimo realitu.
Režii totálně ujel vlak.