Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P23a83v71e79l 18M98o62r86a37v12e28c 3602569432628

Konečně někde odbory dělají co mají. Řidiči autobusů si vyšší platy zaslouží a tentokrát je požadavek odborů oprávněný.

(na rozdíl od spooousty jiných nesmyslů co odpory chtějí a jak do svého chování cpou politiku)

+7/0
doporučit
1.9.2016 13:46

M54i95l53o34s94l42a66v 46S60e76d46l59á19č58e80k 6104514404471

Tak tady jde vlastně jen o to aby měli zaplacenou i čekací dobu stejně jako když jedou. Protože jinak tomu nerozumím. Dnes mají za jízdu 100.Kč. A pokud firma přijme jejich návrh , tak si polepší za hodinu jízdy jen o 8 Kč. a těch 108 budou dostávat i když budou čekat na čas odjezdu. Ale i tak je to stejně málo. Povolání řidiče je téměř stejně náročné jako povolání pilota dopravních letadel .Odpovědnost za bezpečnost cestujících i za svěřený bus. navíc neurvalí cestující, piráti silnic a jiné lahůdky na silnici. Jednou nohou v kriminále a druhou v hrobě se kdys říkávalo

+5/0
doporučit
1.9.2016 15:56

R40o66m98a62n 30N52o38v30a50k 6239251822496

drzim jim palce, pracuji za takovou almuznu a maji odpovednost za zdravi spousty cestujicich

+4/0
doporučit
1.9.2016 13:37

J49i74ř41í 96P83r80ů85š56a 7565472215139

Začarovaný kruh. Zakázku vyhraje dopravce s nejnižší cenou a prakticky jediné kde se dá ušetřit jsou řidiči. Takže vyhraje ten co nejvíc odrbe řidiče.

+2/0
doporučit
1.9.2016 13:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.