Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V opuštěném areálu někdo zařízl ovce. Byli to muslimové, tvrdí místní

Policisté prověřují porážku ovcí v Kosticích na Břeclavsku. Zvířata pravděpodobně zařízli bez omráčení cizinci. Takový způsob usmrcení je přitom v rozporu se zákonem. Podle místních obyvatel zvířata rituálně podřízli muslimové, kteří přijeli v autech s vídeňskými registračními značkami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11a76r39t47i20n98a 70D62v76o37ř25á77k77o85v48á 3974493920874

Už policie podala na tu majitelku žalobu za týrání zvířat? Povolení od ministerstva zemědělství k takové porážce asi neměla. Cizinci bez dokladů jsou ve vazbě?

+3/−1
16.9.2016 12:00

O32l90d54ř87i91c37h 77K42a89d38ě40r22a 2362965913188

Už vím, jak se projevuje optimistická idealistka.... Ale třeba Vám Polický odpoví a vysvětlí to......

0/−1
16.9.2016 15:08
Foto

T90o82m38a64s 62V80r77l73i29k 8377605697664

To jen tak pro ty, co tvrdi, ze se nas migracni vlna netyka.

+6/−3
16.9.2016 0:53

O62n53d22ř64e76j 66Z55e20m31a50n 5550814308389

Jistě, oni si jezdí po Evropě s vídeňskou značkou na autech s bez dokladů a policie po prověření jen konstatuje, že tu jsou legálně. Co tak zapojit mozek, člověče.

+6/−2
16.9.2016 1:29

M71i47c95h12a51l 80S93l40a16v65í63č33e69k 1199758242729

Právě, zapojit mozek. Jak může policie u cizinců bez dokladů hovořit o legálnosti jejich pobytu? Skvělé uplatnění hesla Pomáhat a chránit. Jen chybí dodatek Koho chránit a proti komu.

+1/0
16.9.2016 17:13
Foto

T10o27m71a33s 75V86r10l70i29k 8347615807614

To jsi ty, Milosi?

0/0
16.9.2016 21:26

J19o79s60e49f 11C80h40o58d28o85u67n23s15k98ý 4221436859100

nechutné ;-€

+1/0
15.9.2016 21:53

O54l36d81ř81i13c65h 48K70a19d12ě80r60a 2692775353148

Argumenty party "Polický & comp." mne "fascinují". Tradiční taktikou je lhát, rozpliznout diskuzi, uvádět "argumenty" které s tématem diskuze nesouvisí a pod. Předpokládám, že mají velkou radost, že na ně my ostatní, reagujeme....

+6/−4
15.9.2016 19:06

J75i24ř88í 57S36c22h91m68i67d53t 5470183724935

Bohužel právě kvůli takovým lidem to tu takhle vypadá a přijedou si ty ovečky pozabíjet k nám, protože vědí, že se jim tu nic nestane:-(

Možná, že za chvíli přijedou obsadit i nějaké budovy, po vzoru kliniky, tam jsme taky pěkně bezzubíRv:-(

+9/−4
15.9.2016 19:12
Foto

R70a17d90e75k 79P16o60l36i96c57k82ý 6611193311554

Je to u nás přestupek, který řeší veterinární správa.

Co vc by mělo následovat?8-o

+2/−6
15.9.2016 19:46
Foto

R46a35d97e44k 79P94o45l28i95c52k28ý 6231893231444

Konkrétně kde lžu, rozplizávám diskuz a dávám příspěvky mimo téme?8-o

Naopak příspěvek mimo téma a slušnou diskuzi je tento váš "výtvor".Rv

+2/−5
15.9.2016 19:45

J22i11ř62í 45S17c19h53m77i12d54t 5960253864905

Je evidentní, že mnohé zákony se budou muset, díky obohacovačům, změnit nebo nové schválit, je třeba vybírat strany, které to budou mít v programu, ty co nám vládnou teď, tuto možnost mají, ale nekonajíRvtakže nevolit;-)

+5/−3
15.9.2016 19:06

J10i52ř59í 81S47c22h16m22i19d38t 5240753704715

Je smutné, že i naší lidé jsou ochotni koukat na zvěrstva pro penízeRv

+5/0
15.9.2016 18:56

O78n37d87r47a 46P83a23ř69í60z56e84k 7471379815292

Schweinerei, Ferkelei...

0/0
15.9.2016 18:54

A42d34a96m 30P41o15c51h74e 7628186740315

Ano, oni se prostě vyhýbají faktu, že jde o zákonnou diskriminaci a snaží se odvést pozornost. Já vím, že to je marné, ale nedá mi to.

0/−1
16.9.2016 18:13

J16a88n52a 17L92a43n81g16o33v27á 2195766500173

Neprotiřečí si to? V článku se píše, že někteří z cizinců neměli doklady, ale přitom žádný z nich nebyl na našem území ilegálně... To lze bez dokladů zjistit?

+17/0
15.9.2016 17:47
Foto

J86a82n 98H34a61v73e77l40k89a 3951896781495

V celé té lapálii s imigranty si oficiální zdroje protiřečí systematicky. Takže teď si přirozeně protiřečí taky, souhlas. Slovy klasika: „Chčijou nám na hlavu a už se to ani nesnaží vydávat za déšť“.

+4/0
15.9.2016 18:06

O40l73d85ř23i84c38h 19K90a62d71ě13r77a 2542935983238

Zjistit ne, ale napsat ano ......

0/−1
16.9.2016 15:23

P19a17v87e53l 89K97r64a91l 4638829229572

Zabít zvíře kvůli jídlu je přirozené. Predátoři zabíjejí menší tvory, aby se najedli.

Ale zabíjet kvůli víře nebo pro potěšení může jen psychopat a s tím prostě souhlasit nelze Rv

+15/−2
15.9.2016 17:37

J38i58n62d21ř13i63c42h 74Š58k41o95p91e22k 4965941290365

ano, zabít kvůli jídlu tak, aby zabití proběhlo co nejrychleji

A to primitivní, např. muslimské způsoby, nezaručují, proto by takové způsoby porážky měly být v civilizovaných zemích nezákonné a trestné

+3/−1
15.9.2016 17:39

K83a29r83e40l 75V85o81m89á95č49k75a 4301302318543

.. ještě k tomu ne pro potěšení vlastní, ale "boží" ..

0/0
15.9.2016 18:15

O95n43d34ř23e49j 66Z51e39m65a47n 5590754918609

A oni je potom nepracovali a nesnědli? Vždyt v článku je zmínka o zbytcích po té porážce a dokonce i o jehněčích hodech.

0/0
15.9.2016 19:54

K77r10y68š71t36o60f 38L38a53n27í86k 1349300735465

zatím dobry, zatím jen skutecne ovce.

0/0
15.9.2016 17:20

J35i82ř20í 74S70c66h11m61i93d23t 5800273764545

to byl nejspíš tréning, takové výjezdní soustředění;-)

+2/0
15.9.2016 19:01

J74a37n 36K16a97n44t 9711758608573

Ty ovce muslimakum nejdrive nekdo mistni prodal, v tom je jadro problému. To, ze muslimové praktikuji halal porazku, je uz jina vec. Pokud ovce nebyly odcizeny, nedoslo ke spachani ani trestného cinu, ani prestupku. Odsouzeni halal nebo koser porazek ze strany krestanu a bezvercu je sice pochopitelné, ale zustava pouze na etické urovni. S tradicemi, které existuji jiz nekolik tisicitileti, se tezko bojuje.

+8/0
15.9.2016 17:14

P94e93t67e15r 80H94u62n42t31e65r 7295229766648

tak ze kdyz nemuzou v rakousku,tak jim to budeme tolerovat u nas ??????????

+4/0
15.9.2016 17:16

O26n89d20ř97e17j 77Z22e78m21a60n 5980524598969

Vzhledem k tomu, jak je často poráží samotní křesťané, či nevěřící obecně, by to bylo navíc i dost pokrytecké, jim ten způsob vyčítat. Kdo někdy viděl, jak to může vypadat na našich jatkách, ví o čem píšu - to s důstojnénu přístupu k tomu zvířeti nemá často vůbec nic společného.

+3/−3
15.9.2016 17:24

J23a74n12a 63L17a58n26g75o72v43á 2555236270283

Vždyť přece platí, že výjimky lze udělit z náboženských důvodů, ale pak se porážka musí konat na jatkách. Tady to bylo načerno...

+2/0
15.9.2016 17:48
Foto

R84a55d87e55k 24P59o51l80i53c60k76ý 6521793811244

To je sice přestupek, ale ne trestný čin.

Dle článku se to nadále šetří

0/0
15.9.2016 17:57
Foto

P56e54t80r 52Š13i44n17d89e26l58á68ř 8159106245474

Což v překladu znamená - že se ovšem už nikdy ani nevyšetří...:-(

+2/0
15.9.2016 18:34

P64e61t64e94r 60H36u14n20t95e44r 7475719936578

tak u nas se podrezavaji ovce ilegalne,co dela policie,jak je mozne ze nikdo nebyl vzat do vazby ,kdyz namely doklady,vzdyt slo o ilegalni prechod hranic,nikdo jim nedokazal ze jsou ilegalni migranti,a kdo jim dokazal ze jsou??u nas se trenuji az prijdou urezavat hlavy nam,lidi vzpamatujte se,vzdyt ty zakony politiku uz nemaji logiku [>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-]

+2/−3
15.9.2016 17:08

M12i39r16a 45B92a57l86e11j 6413735254497

No, logiku (ať dělám, co dělám) nemá ani váš příspěvek.;-)

+4/−3
15.9.2016 17:11

P47e97t38e64r 89H45u79n38t22e22r 7905259866628

logika je jednoducha,nam EU zakazuje a nebo narizuje mnoho nasich narodnich zvyku,treba zakon o tradicnich zabijackach,a vsichni musi mlcet,jak je mozne ze nekdo z rakouska porusuje zakon na ceskem uzemi a nic se nedeje,protoze to jsou muslimove? Kdyz chteji provozovat sve ritualy,tak at se vrati odkud prisli,a nebo at se podridi evropskym zakonum

+3/−3
15.9.2016 17:46
Foto

R29a49d70e56k 67P95o45l95i67c55k39ý 6981633301884

Porušili veterinární zákon a zabili ovce mimo jatka-to je přestupek (a nadále je šetřen). Překročení hranic bez povolení není trestný čin. Z jakého důvodu by tedy měli být bráni do vazby?

+1/−1
15.9.2016 18:00

P59a33v30e45l 85H66o22u67s78k56a 3361235290898

Nesnažte se tímhle argumentovat proti sluníčkům, pro ně je to jeden z vrcholů multikulturního obohacení. :-P

+6/−1
15.9.2016 17:07

D26i24t30a 16M94á66š61o69v27á 1560527129119

Při porážce stylem halal (tzv. Zabíha) musí být zvíře podříznuto muslimem za recitace modlitby a to záměrně bez předchozího omráčení (aby tu modlitbu slyšelo), někdy zvíře umírá i několik minut! Zvíře je tedy při porážce při plném vědomí! Ačkoliv je tento způsob ke zvířeti velmi krutý a byl i v mnoha státech zakázán, byla mu v ČR udělena v roce 2010 výjimka Ministerstvem zemědělství v zákoně o ochraně zvířat, kdy se nadřadil islám nad ochranu zvířat a nyní je možné zde tyto rituální vraždy praktikovat.

Naše běžná porážka zajišťuje také vykrvení masa, protože tělo poraženého zvířete je ihned pověšeno za nohy. V pouštních podmínkách nebylo zvíře za co pověsit a tak se podřezávalo na zemi. Halal maso tak nejenže není lépe vykrveno, ale kromě baktérií obsahuje navíc i plno stresových hormonů.

+6/−1
15.9.2016 17:03

O69n18d60ř45e26j 18Z32e45m41a90n 5650274438829

Ale stejně to je i u košer porážky, tak pročpak zmiňujete jen halal? Navíc tak to se u nás dělá méně než deset procent těchto typů porážky. Drtivá většina se dělá s omráčením.

0/−2
15.9.2016 17:18

D58i87t87a 48M18á82š48o65v22á 1840427249939

Je úplně jedno jaké procento se poráží bez omráčení, abych věděla, že podříznuté zvíře, které ztrácí krev a byť jde o minuty, pomalu umírá, trpí fyzicky a hlavně psychicky. Zažívá stress, který si ničím nezasloužilo. Ten, kdo by chtěl říci, že jde jen o zvíře, je podle mě necitelný člověk a jeho vztah ke zvířatům odráží i vztah k lidem.

0/0
15.9.2016 18:41

O20n96d62ř13e87j 42Z63e20m97a69n 5950894958209

Heleďte, prvně si o tom porážení něco zkuste zjistit. Je fakt, že ja jsem jako kluk běžně videl, jak se to dělá se slepicí, kachnou či husou, dokonce i u našeho pašíka, když ho poráželi, jsem byl, když se zadařilo tak jsem viděl i poražení ovce, kozy a to i jech malých. Jediné, co jsem naživo jako malý kluk neviděl, bylo poražení a zbourání krávy. Ano, až na ptactvo to bylo s ránou do hlavy, ale i tak ti někdy vypafalo, že jsou při vědomí a třesou se vědomě.

Ne to prostě tak nepřijde. Nesouhlasím, aby pro tom byly pri vědomím, ale mám představu, jak dlouho to trvá...

+1/0
15.9.2016 20:07

A66d80a82m 38P49o76c32h78e 7218386670135

To je fakt zásadní, že brutálně masakrují jen malé procento zvířat.

0/0
15.9.2016 20:03

O92n28d30ř52e47j 60Z82e93m38a35n 5430384628399

A správně podříznuté zvíře upadne do bezvědomí vlivem ztráty krve, zejména protože mu tak do mozku toho moc potom neproudí, docela rychle. Že sebou potom škube? To není vědomě...

+1/0
15.9.2016 17:33

D11a28n48a 89K28o52c27i85á38n97o40v11á 2133738279868

????

Na místě byli i cizinci, někteří z nich u sebe neměli doklady. „Během kontrol policisté nezjistili ani u jednoho cizince nelegální pobyt.

Jak mohli cokoliv zjistit u těch bez dokladů??

+14/0
15.9.2016 16:57

M28o51n73i29k38a 69R90o76l27l57o39v23á 5263382556495

V ČR stačí říct bydliště,rodné číslo a příjmení matky za svobodna,ovšem nechapu jak by to mohlo fungovat u cizinců.

+1/0
15.9.2016 17:19

M85a88r19t71i57n 56U23r10b93á87n72e21k 1694844611131

Tak co slunicka, mate plnou hubu kecu, ze v Cine ji psy, tak co tohle barbarsky trapeni zvirat? Patri to take k tem tradicim jinych kultur, ktere musime respektovat? Nebo se maji muslimove vzdat jen nekterych tradic? A ktere jsou jeste v poradku a ktere uz ne? Nebo jak si to sakra predstavujete?

+11/−1
15.9.2016 16:31

K85a79r64e67l 78V34o79m76á94č58k83a 4721502808433

no, někteří lidé se podřezávají dobrovolně ve vaně, a to ještě k tomu naschvál ne na krku, aby rychle upadli do bezvědomí (jak se to dělá třeba při těch porážkách), ale na zápěstí.

0/−4
15.9.2016 16:37

M95a27r17t34i23n 96P37e59t12v25a35d 4480669867692

Pro košer a halal porážky i náš zákon umožňuje výjimky - musí se o ně ovšem předem požádat. Pokud máte pocit, že česká kultura takové zabíjení vylučuje, dost se mýlíte, zejména v případě menších zvířat, jako jsou právě ovce nebo kozy, o králících a drůbeži nemluvě. Drůbež ostatně smíte jen tak bez dalšího podřezávat na dvoře ještě i dnes.

+1/−1
15.9.2016 16:45

M82o32n95i75k43a 40R82o56l17l63o39v93á 5623972386365

Drůbeži buď zakroutite krkem,nebo useknete hlavu.Králík se klepne mezi uši.

0/−1
15.9.2016 17:21
Foto

R52a16d38e24k 52P76o37l88i88c52k15ý 6641633981404

Drůbež se běžně podřezává.

Jak byste kroutila hlavou nebo ji sekala Krocanovi co má 20 kg bych rád viděl.

Králik se mezi uši neklepe, zabíjí se úderem do vazu.

Ovce a kozy se podřezávají běžně.

Stejně tak se ryby usmrcují i proříznutím žaber

+1/0
15.9.2016 17:55

K20a17r88e13l 89V28o83m67á62č85k34a 4761162428963

nevím jak vy, my jsme doma kapra vždycky napřed praštili kapříka do čela paličkou.

+1/0
15.9.2016 18:17
Foto

R64a49d26e95k 21P24o79l40i66c40k54ý 6681853541874

Já rovněž, ale rybáři běžně usmrcují ryby bez omráčeníí-zejména u menších by to byl problém

0/0
15.9.2016 18:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.