- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a co ta planovana kavarna? a co verejne WC ktere tusim je pod zastavkou akorat uz radu let nefunguje???
hrozne je ze takto se v cesku neopravuji jen zastavky, ale i domy, mosty a dalnice, mnohdy za tisicinasobky castek ...
To je tak, když se vybere ta nejlevnější firma. Asi by fakt vyšlo levněji to zbourat a postavit nějakou novou. Já teda nevím? dříve se žádný majitel hradu nebo nějaké nemovitosti neohlížel zda přestavět nebo ne? Kdyby se takovýma prkotinama zabýval, tak tu máme pořád románský sloh. A gotika , renesance , baroko rokoko , secese a funkcionalismus v nedohlednu. Dnes se vyhlásí památkou kdejaká hovadina.
...to máte pravdu a navíc to vypadá, že oprava zastávky spolkne 1/2 rozpočtu na opravy kulturních památek v Brně, to by vyšlo 3x levněji kdyby to postavili podle fotek celé znovu, než ve stavbě nechávat staticky "pochybné" jádro. Kdo tohle vymyslel ??
Článek je o tom, jak to firma zmršila, ale na fotkách č. 13 a 14 je návrh architektů Rusína a Wahla, kteří původní originální tvar (horní hrana místo zaoblení) nectí vůbec a Pořískovu vzdušnost a volnost stropní desky (a to je právě to, oč tam běží) zabíjí navazujícím sklem. V článku čtu slova téhož architelta Rusína: „Zastávka bude vypadat jako v době otevření." A přitom o kousek výše: "Elementární přístřešek, jehož zadní stěna plynule přechází ve stropní desku a tvoří motiv zaoblené hrany, je pro Oskara Pořísku typický."
Oskar Poříska se nejspíš v hrobě obrací.
takže střecha, 1 stěna, lavice, trochu skla a stojí to, jako celá chalupa
Nechápu jak na tohle torzo chtějí "přilepit" tu střechu aby to vypadalo jako předtím a zároveň to drželo. Byl to prostě kus monolitickýho zahnutýho železobetonu, kdyby to už na začátku zbourali a postavili znovu, tak nikdo nic nepozná a nemůže to stát 3,5 mega.
Jako sorry, ale co na rekonstrukci betonové zastávky může stát 3,5m korun???
Polovinu vysvětlení máte ve článku - je to dvojnásobek, protože původní rozpočet spolkla firma, která zastávku zfušovala. Nad druhou polovinou vysvětlení visí otazník - ze článku není jasné, jestli součástí zakázky není i rekonstrukce podzemních prostor zastávky.
Jestli ta druhá firma předvede to co dokázala na našem baráku tak potěš koště.