- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Patočko, největší nepřítel demokracie a zdravého rozumu jsi právě ty ! Před dvanácti lety lidé, kteří k referendu přišli, se vyslovili pro nádraží v odsunuté poloze a těm, co nepřišli to bylo buď jedno, nebo nechali rozhodnutí na odbornících. Jen ty Patočko a tobě rovní totalitní ideologové chtějí donekonečna prosazovat referenda, až v nich prosadí své stanovisko. To, že budou utrácet zbytečně peníze daňových poplatníků a blokovat výstavbu nového dopravního uzlu je jim úplně jedno. S demokracií to ale nemá nic společného Patočko, to je totalita a té máme za posledních 40 let plné zuby.
Nejlepší varianta je nulová. Nebo v centru. Nádraží funguje. Je nejlepší v ČR - protože je v centru. Na dopravním uzlu. To nikdy nikdo nepředělá mávnutím proutku.
Je nesmysl mít 2 centra. Každý lobista a developer by si přál mít přivedenou mhd, vlaky, autobusy k sobě do obchoďáku a vybudovat nové centrum - Tím však chcípne staré. (viz Ostrava). Brno je opět nejlépe fungující centrum v ČR.
VRT má být teoreticky v 2050. Nemá smysl nyní nic přesouvat. Řešit polohu bez jasných nákresů napojení nádraží a tratí vrt a ceny. A i odsunuté nádraží neřeší VRT bez drahých tunelů (proto nikdo nákresy nemá a nechce ukázat). A přesun MHD.. Tedy z 20 mld bude 40.. Vyhozené peníze.
Tlak na odsun je podle mě, že staré nádraží a pozemky byly brutálně zasmluvněny (předkupní práva a spol). Ale ať si to stát vyžere.. Jen ať je ostuda..
Nádraží je špatné. Kapacitně, technicky. V Rakousku posunou nádraží o 300 a makají. Vy akorát píšete nesmysly.
Kde je v Kéniku trolejbus ? Vede na Srbskou. Ale na nádraží je to hodně daleko.
Ideální řešení neexistuje. V roce 1928 bylo 14 projektů, 7 se hodnotilo. Jeden dostal zvláštní cenu. Žádný nebyl dokonalý.
Dnes v Brně nebydlím, vlakem dojíždím denně. Proč se mají zůčastnit referenda lidé, kteří vlakem nejezdí vůbec ?
Bohužel moc velký výběr není. Když jsem viděl návrh projektantů z VŠ a dotázal se kolik naprojektovali reálných nádraží, tak ani jedno.
Já osobně bych viděl řešení od 5.nástupiště k řece. Pěšky rozdíl 5 minut, na Uhelné ulice dost místa na parkoviště. Musel by se zvětšit poloměr oblouku na mostě přes Koliště.
Jenom ne nádraží v oblouku. Zeptejte se strojvůdců a vlakvůdců, jak se jim odbavuje vlak na zastávkách v Bílovicích a Babicích u 4-6 vozových souprav. Rychlíky mají více vozů. Občas se stane, že vlak odjede bez vlakvůdce.
V sousedním Rakousku se rozhodnou a konají. Posunou nádraží a makají.
Nejlepší česká reality show Brno - díl 189:Jakub Patočka nestihl termín, primátor Vokřál rezignovaně láme hůl.
Otázkou zůstává, zda neomarxisté prudí pro radost, či v něčí prospěch.
Oni prudí ze zásady, takoví věční kverulanti. Chtějí modré z nebe, vy jim ho dáte, a oni budou chtít zelené... Jejich životní krédo je "Stále v opozici".
naštěstí jsou už pryč doby, kdy aktivisty někdo bral vážně....
Jak je u něčeho Patočka, tak to ani jinak dopadnout nemůže...
To je vrchol hlouposti amaterismu a proste aktivisti. Z tohoto slova se zatim klube jen pohrdave ale jiz brzy to bude vulgarismus.
Jsem pro konani referenda pokud si ho tihle trapni amateri zaplati ze sveho!!! To je opravdu vrchol hlouposti