- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jo, co naplat když to co se udělalo se udělalo se špatným zadáním?
Rušit nádraží, kam každý den přijede >30.000 lidí je nesmysl.
Tak proč se o tom hlasuje, když stát jako hlavního investora to k ničemu nezavazuje? Vyhozený peníze. Jo a u nás to udělali fikaně. Místnost pro referendum byla hned vpředu, takže si všichni mysleli že je to volební místnost. Až dostali lístek z otázkami, tak zjistili že je to referendum..
Provádět výstavbu nádraží na základě přání obyvatel je podobně moudré jako postavit třeba nové divadlo dle přání abonentů. To jsme potom na úrovni vaření ve stylu "Jak pes a kočička pekli dort"! Ale asi takto si to představují naší milí aktivisti.
Ta sebranka šit pro Brno a zelení Drápalka s Anderem to je neštěstí, brzdící cokoliv v Brně udělat rozumného.
S panem Kotzianem jsem nikdy moc nesympatizoval, ale tady ma pravdu. To referendum je past a nerozhoduje o nicem. Je jen o tom jestli podporime aktivisty s varianout nula anebo jestli se ma vsechno zrusit a jet zse od zacatku. Myslim ze driv bude na Turanskem letisti terminal pro prestupy na intergalakticke lety, nez bude nove nadrazi (at uz v jakekoliv poloze)
To referendum si nevycucalo z prstu pár aktivistů, je pod ním podepsáno několik desítek tisíc lidí z Brna. Ti nesouhlasí s neustálým tlačením odsunu nádraží. Většina odborníků také tvrdí, že nádraží lze plně modernizovat ve stávající poloze podél ulice Nádražní, tedy např. ve variantě pod Petrovem.
Co proti tomu může dělat Kotzian? Strašit lidi úsměvným nesmyslem "referendum je past" (který po něm bohužel část lidí papouškuje) nebo zadat studii proveditelnosti firmě, která už ji dělala, a to tak, že ji soud prohlásil za zmanipulovanou.
krom celého nesmyslu s "referendem" kde máme mít pocit, že můžeme něco ovlivnit, je již dávno zvolená varianta a sice výstavba nového nádraží jen pračkou peněz a dojnou krávou pro několik málo lidí a ve finále nově postavené nádraží v době dostavby bude již zastaralé a bude se moci začít znovu...
Opravdu je referendum scestné. Před lety jsme toto mohli vystavět s EU dotacemi. Už to bylo dohodnuto, že to bude stěžejní položka evropských cest, kdyby tomu Ander spolu se zeleným německým europoslancem ne zabránil. To, že zelení škodí rozvoji Brna mi nikdo, i přes mínusy, nevezme. Ale opravdu se vykašlal na referendum a nechme to na odbornících ( ale ti nesmí zastávat myšlenky zelených ), myslím nezávislých a vzhledem k vyhrocené situaci, tak zahraničních. Ale s tím Hollan ani Ander nebudou souhlasit.
Ander je neškodlivějším brněnským politikem všech dob, mnohem horší než poúnorový stalinistický primátor Šling. Je to uvědomělý fanatik. Na Hollana se sice více nadává, ale na rozdíl od Andera je to pouhý hochštapler a diletant.
V komunálních volbách je skoro jedno, jestli vyhraje ČSSD, ANO, ODS nebo někdo jiný, podstatné je vždy to, jestli se do Rady města dostane Ander nebo ne. Tím, že Vokřál raději vytvořil koalici s Anderem a Hollanem než s ČSSD nebo ODS, je na něm závislý a musí skákat podle toho, jak oni pískají.
Proč je referendum když už jedno bylo? Lidi stále nechtějí přesunout Hlavní nádraží z ulice NÁDRAŽNÍ k ulici OPUŠTĚNÁ - někdy název ulice napoví víc než studie proveditelnosti. Zvláště je-li studie cinklá, což u jedné z předchozích potvrdil soud. Dělala ji firma, která dělá i tu současnou studii proveditelnosti.
Nagyová, Topolánek, Dalík, Kotzian, ...
a kocour Mikeš a včelka Mája... ??
To máte pravdu, ale co kdyby to klaplo už za 15 let, a litoval bych, že jsem se nevyjádřil, když už na Idnes tu možnost mám