- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
postavit kus silnice s mostem za 4 roky, to je fakt umeni, myslim ze by meli zvednout cenu, protoze za tu rychlost si to jiste zaslouzi.
Termíny jsou to všechno děsně vzdálené, a to do toho neni ani zahrnutý velmi obávaný tzv. "zelený koeficient", který vyjadřuje počet blokovanych metrů stavby zelenými šílenci k rozsahu stavby celkem. Takže nevím nevím. Dnešní padesátnici se již prujezdného Brna nedočkají.
Ty terminy jsou sileny.
Patlat se s tim budou jak dlouho a to chcou zacinat az v 2019
zname ceske prislovi 2x mer, 1x rez plati v ceskem silnicnim stavitelstvi trochu jinak: 1x měř, 4x navrhuj, 8x změn, 2x se odvolej, 3x stav, 1x bourej a 16x opravuj
Ale ta stavba se musí na něco napojit! Co takhle rovnou s touto částí VMO postavit i tunel pod Vinohrady? Takhle se bude stavět stavba, která nic nevyřeší! Zaprvé se začne stavět za 3 roky a dokončí se za další čtyři (takže se po ní bude jezdit +/- v roce 2023), ale Gajdošova bude ucpána stále!
Když šlo v minulosti postavit Tunely Dobrovského a Svitavskou radiálu zároveň, tak si takhle ŘSD trochu máknout a nachystat i tunel pod Vinohrady s napojením na stávající silnici u ZETORu a spalovny...