- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta ilustrační fotka je tragédie, takhle se u nás neparkuje nikde...
Taky na tom kruháči neblikám, jen ukáží rukou... Břeclav má výhodu, že je to placka. Ale na kole jsem projel i Brno, i to se dá docela rychle projet, jen přes některé křižovatky jsem šel raději pěšky...
Tak o Šanghaji, že by se tak říkalo Břeclavi, tak to slyším za skoro 50 roků poprvé a je to pro mě nová informace. Asi má pisálek lepší informace. Ale že se v Břeclavi jezdilo na kole vždy a to i v zimě, ví každý, kdo tu oblast zná. To je zase něco nového pro pisálka :-)
Njn, Břeclav se se stavbou lávky chytila do dotační pasti. Něco postavila z dotací, teď na to nesmí roky sáhnout, i když je třeba stavět něco jiného..
Tak Breclav je placka na kole asi zadny problém, ale třeba v Brne z nektereho okraje do města a zpet, no nic moc :)
Ale ono by to šlo zlepšit, v tom Brnisku. Třeba takhle postavit cyklostezku podél původní trati šaliny do Líšně - to by znamenalo, že se nahoru člověk dostane mimo silnici a bez zadýchání. Ono by to šlo, ale ten hurá aktivismus těch zelených světaspasitelů a multikulti socinženýrů rozumnou cyklodopravu v Brně nevybuduje. Ti dokážou tak leda zakázat přijet v autě k nádraží nebo z výpadovky udělat pěší zónu.
Stačilo by, kdyby různí pochybní aktivisti neblokovali výstavbu D55, přitom v regionu mnohdy ani nebydlí.
Vzdycky jsem si chtel zablinkrovat. A konecne muzu - jen kvuli tomu musim do Breclavi
Autor článku vymýšlí nová synonyma?
Moc mu to nejde...
Tu Šanghaj jste si zrovna v redakci vymysleli, žejo?
akorat nechapu tu Shanghai... tam to zrovna cyklisticky raj neni...