Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový zetor kvůli emisím nesmí do Evropy, v Asii a Africe má být hitem

Má otevřenou kabinu, a protože nesplňuje přísné emisní limity, nesmí se používat například v Evropě nebo Severní Americe. Přesto brněnský Zetor věří, že jeho nová řada traktorů Global Range bude hitem. Vyrábí ho ve své továrně v Indii a je určený pro trh v Asii a Africe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L88a73d54a 96N22o11v40a25k 4222323217

v indii se zkrátka neobejdou bez spršky bahna řidiči do tváře...:-P uzavřené kabiny neakceptují...

0/0
19.11.2016 19:07

M86a90r84t60i66n 87K10u67č25e43r28a 8489199469802

To zas vymyslel nějaký chytrák. Konstruktér asi neměl moc praxe. Jednoznačně krok ve vývoji zpět. Na čem chtěli ušetřit? Když už to nemá pořádnou kabinu, tak to mělo mít alespoň ochranný rám. Navíc při dešti - bočním řidiče nějaká stříška neochrání, takže nateče do kabiny a bude tam mraky prachu. No a těch nehod? To se nedivím, že se to EU nesmí prodávat, kdo by to navíc koupilRvRvRv

0/−1
14.11.2016 5:17

J19a44n 55P51r81o38k75o78p 5931617216897

Buďme rádi, že pan Bakala, který měl kdysi za úkol prostřednictvím své tehdejší firmy Patria manažersky Zetor vést, jej nezničil úplně. Naštěstí se zadařila privatizace do rukou slovenské firmy HTC, která byla skutečně úspěšná.R^

+2/0
13.11.2016 9:57

L92u49c56i55a26n 15P84a37p81a46z79i46a29n 5874837561415

A jakou novinku má pro evropský trh, pro český trh? Už mne ty Džony dýr lezou krkem.

0/−1
12.11.2016 21:20

J12i82ř69í 45E55r22b39e57n 1963884916477

Crystal HW, předělaný Major i Forterra.

+1/0
13.11.2016 17:53
Foto

V81l47a78s56t52a 53C26o42u14f52a68l 7257849699295

Hodně Zetorů jezdí například v Iraku. V Africe hlavně v Ugandě. Nedávno tam Zetor porazil jihoafrickou konkurenci, která nabízela britský model.

+3/0
12.11.2016 15:34

P51a16v93e36l 21K69ř92í65ž 8797731190569

Zde je vidět ta podpora tuzemských podniků skvělou EU...

+3/0
12.11.2016 15:26
Foto

V29l67a70s69t73a 82C54o21u10f34a33l 7887399869665

Zetor je právě přes nás nabízí do Ugandy.

+1/0
12.11.2016 15:24

L48u64d10ě32k 66M97u68s85e41l63í84k 3496779

Kvalitní ůsporné traktory do afriky a ty podrbaný zelenejma normama nám tady zůstanouRv

+2/0
11.11.2016 18:52
Foto

M65i61c19h36a11l 46N31a16j91m81a75n 7589153946200

Úsporné? To ani náhodou.

0/−2
11.11.2016 21:03

M94i85r35o65s51l95a20v 21V67y72k84o32u40p37i82l 3120346273535

Krásná mašina.

Jsem pyšný na to jak se brněnský Zetor zvedl z popela a prachu a vyrábí kultovní stroje !R^[>-]

+6/0
11.11.2016 18:49

L88u43c35i63a13n 97P32a81p98a86z43i69a56n 5704677481205

Majitelé jsou Slováci..., Slovensko s eurem zachrańuje českou korunu, naši ekonomiku. I tak buďme rádi.

+1/0
12.11.2016 21:21

L91e66o12š 17S56m23u26t16n59ý 2947499505852

už vidí jak nějaký ind řve na celé kolo " ani očko nenasadím":-)

+1/0
11.11.2016 17:37

M64i47l46a32n 35W71e55l97s81e48r 5712918668771

Asi bych ho nenazýval brněnským......

+1/−6
11.11.2016 11:08

A38n58n68a 37Č39e59r30n34á 1407194299854

Ikdyž ho v Brně vymysleli? A patří jim?

To není, jako Škodovka patřící německému Volkswagenu...

0/0
11.11.2016 16:46

M64a94r63t87i74n 88H41o84u36b22a 6433541619888

Skodovka má vlastní vývoj

+1/0
11.11.2016 21:51

P24e17t50r 80P46e69t19ř89í89k 3431140961678

čtenáři, malinko odbočím a napíšu tu poznámečku: no vono jestli nebude krapátko věcí hodně jinak - jestli ta EU neplní pokyny výrobců vozidel (nastavila např. přísné emise na jejich objednávku - že je obcházejí je věc jiná) aby tito výrobci mohli prodávat hodně drahá např. auta, kupříkladu v Asii stojí velký auto japonské či korejské výroby (Toyota např. velikosti vw touran) cca 1/2 než srovnatelný auto v Evropě, pravda, má to zastaralejší 1,6 či 2.0 motor, ale poctivej benzín... je to nějaký divný...8-o

+2/0
11.11.2016 11:02

T12o23m72á79š 68P92í76c13l 3286673311277

Na druhou stranu, před časem jsem četl článek o Uruguay, kde stojí auta stejně jako u nás v Evropě, ale s lacinými plasty a bez výbavy.

0/0
11.11.2016 11:25

P46e60t56r 58Z51a92c72h72r51d84l41a 2916551828168

Proč ten traktor nejezdí na dříví?

0/0
11.11.2016 11:02

J52a19n 43K74u72b67í47č60e47k 3654121528631

to, s čím se občas setkám na silnici, pochybuju, že by emise kdy splnilo...

+4/0
11.11.2016 10:54

P27a83v27e48l 48N66o73v89á50k 7961236409843

Musí to splňovat emise roku homologace

+3/0
11.11.2016 11:43
Foto

M38i45c83h76a21l 32V19o51t82r39u54b26e46c 3850531155

Autorka článku rozšiřuje svoji aprobaci i na zemědělství ;-D "Má na starosti především krimi a zdravotnictví. Věnuje se ale také politice a dění v Hodoníně."

+1/0
11.11.2016 10:19

M73o51j98m83í39r 97M78o26t92y41č17k26a 3132985554250

Trošku nechápu vaši připomínku.

Pokud se pokoušíte o kritiku, tak jste si vybral špatně, protože článek je napsaný stručně a celkem dobře. Takže jeho autorovi(autorce) lze dost těžko něco vytknout. A pak je úplně jedno o čem píše "normálně".

+3/0
11.11.2016 10:58

Z89d55e28n97ě92k 73D75u61f55e49k 2864984878

Přeji Zetoru ať jde na dračku a roste po něm poptávka.;-)

+12/0
11.11.2016 10:17

L13i64b89o61r 66N40á54b40ě11l39e22k 3975963322162

Forterra má německý motor s ojro normou. Zetorácký motor ale víc vydrží.

+1/0
11.11.2016 10:06

J58o67s51e98f 10V56o46s30i92c21k96y 4563477986373

Ten nemecky motor jste ani nevidel a jiz placate ! Vite, ze v kamionech ty motory vydrzi i pres milion km?

0/0
11.11.2016 14:29

J23i18ř33í 97E93r48b43e50n 1513524156387

Nejsou tam "malinko" jiné provozní podmínky? Caterpillary v buldozerech taky vydrží mnohem víc než v motorových železničních vozech.

0/0
13.11.2016 17:55

M90i66r24o43s13l21a18v 30H10i19l85l68e74b15r66a66n55d18t 5722139405107

No nevím. Ta střecha nevypadá moc pevně. A co když se traktor na svahu převrátí? To černého člověka ten Zetor asi rozmačká, ne? V 50. letech to ještě nebylo, ale pak se začala dělat i ochranná konstrukce nad hlavou řidiče aby v případě převrácení to automaticky řidiče ne to

+3/−1
11.11.2016 9:45

J82i75n77d14ř21i18c11h 29Š52k70o85p48e23k 4315971720625

ochranný rám měly již traktory nulté modernizace a ty se začínaly vyrábět někdy zkraje 50 let

+1/0
11.11.2016 9:50

J16i95ř55í 32K84a26č65í82r59e45k 5320416306

Traktor vyrabeny v Indii by tady srejne nikdo nechtel.

0/0
11.11.2016 9:33

P52e95t52r 31V91i19n76t45r64l10í57k 3966774841

Indiáni jo...

+2/0
11.11.2016 9:59

T84o98m36á62š 55J46a17n53e60č69k23a 4441615556150

To byste se divil kolik se jich ročně

v ČR prodá.

0/0
11.11.2016 11:35

M47i54l93a32n 95Š48v10o31r57č48í48k 3379400743746

Kvůli emisím nesmí? Někdo zapracoval pro EU a SA Rv

+1/−1
11.11.2016 9:27

J13a36r42o93s72l72a82v 98H66l40a72d54í27k 6668468928818

Jednoduchost Zetoru z let 50 a až po výrobu do 90 let se mě vždy líbila vždy jsem to opravil sám a jsem vyučen truhlářem .

+17/0
11.11.2016 8:50

J24i88r27i 92B14e46c17v70a50r 7462809566

Někteří nadšenci udržují v provozu Zetory snad 50 let staré. V jednoduchosti je síla! Což je pro zaostalé regiony ten nejdůležitější důvod ke koupi.

+11/0
11.11.2016 9:10

J18a91r22o30m63í31r 23K23r13á16l 4660209244299

Tak. Švagr s ním občas jezdí do lesa. Zetor 25 z roku 1947. :-)

+6/0
11.11.2016 9:31

J57i91ř22í 66E36r84b74e64n 1373734436117

Hlavně jestli na něm má ochranný rám. Bez něj to je jen polní/silniční traktor a ten do lesa nebo na svažité louky nesmí.

0/0
11.11.2016 13:34

J58i18n75d57ř78i89c68h 20Š48k47o68p18e19k 4945941550115

není důvod se jich zbavovat jen proto, že nejsou plné elektroniky a nemají moderní tvary.

I cena v inzerátech zájmu odpovídá

+4/0
11.11.2016 9:54

J66i80ř35í 79Š82l81e85m57r 7373422735892

Máme na letišti Zetor 3011 z 60. let a stále krásně jezdí s minimálním servisem.

0/0
11.11.2016 11:26

J96a76r91d71a 71F19a55r85s28k41ý 6115813

Sranda - volný pohyb osob, zboží a kapitálu ;-D

+2/−5
11.11.2016 8:45

J49a85r55o43s13l90a77v 15D83r94o27z34d 6943419500977

Volný pohyb zboží znamená trochu něco jiného...

+3/0
11.11.2016 9:13

J79i61n32d88ř12i38c23h 66Š84k35o32p47e67k 4235361760835

ale jen odcamcaď po camcať

0/−2
11.11.2016 9:54

V57á86c21l20a76v 12H50o24s42c87h 8246378162251

jak ochrání stříška před deštěm pod úhlem?

0/0
11.11.2016 8:38

S38t15a63n17i23s56l15a64v 25K89r23e92j14c20a25r 6817946923884

Vlastní střížka problém není, vyrábějí je a používají i jiní výrobci, nejen Ford, John Dere i Antonio Cararo. Ale zde je problém a otazník, že na jedné straně zelení pomatenci brojí proti znečištování ovzduší, ale Asie i Afrika jsou světadíly na zeměkouli, a pokud se Saharský písek bezproblémovně dostává nad Evropu tak se nad Evropu mohou dostávat i škodlivé látky prouděním vzduchu. Takže i když Zetoru fandím, tak toto moc o vzdělání konstruktérů a inženýrů ve výrobních firmách nesvědčí!!

0/−6
11.11.2016 8:52

V21á37c56l24a74v 42K93o19p61t34a 4544643792

aspoň že někdo je chytrej jak rádio...

+3/0
11.11.2016 8:54

J73a25r55o44s27l97a93v 87D68r30o80z94d 6803709470427

Konstruktéři měli zadání vyrobit traktor pro africký trh, to splnilo. Emisní normy neschvalují konstruktéři...

+2/0
11.11.2016 9:16
Foto

M10i84r81o59s21l26a12v 45S10t52e91i41n61e21r 6758144613665

Jemný prach se v přírodě vyskatuje tak i tak, zvětráním minerálů a opotřebením pneumatik, ohněm. Množství metanu, které vyrobí střeva přívrženců Zelených také není zanedbatelné, neslyšel jsem však, že by si navrhovali nějaké zařízení na zachycování jejich bioplynů.

Zkrátka, život byl a je jeden z nejnebezpečnějších a žádný filtr nám nepomůže!

+4/0
11.11.2016 9:20

S77t38a77n31i71s42l68a43v 55S57l81o97v29á97k 1752218662459

A ve všech případech končí smrtí.

To volá po nějaké regulaci popř.k zákazu.

0/0
11.11.2016 9:36

J84i44n98d78ř43i83c95h 83Š97k19o16p19e18k 4635921450695

ono je otázkou, zda je pro přírodu horší motor s EURO nula, který jezdí desítky let nebo motor s papírovými emisemi EURO 6, který vydržízlomek toho co jeho kolega

+3/−1
11.11.2016 10:01

J94i50n68d33ř69i82c17h 63Š44k66o71p74e69k 4685281520415

Pavol Habuda 29291 si myslí,že při výrobě motoru žádné emise nevznikají, žeje to tedy výroba čistá, bez nároku na suroviny a energie

0/0
11.11.2016 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.