- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v indii se zkrátka neobejdou bez spršky bahna řidiči do tváře... uzavřené kabiny neakceptují...
To zas vymyslel nějaký chytrák. Konstruktér asi neměl moc praxe. Jednoznačně krok ve vývoji zpět. Na čem chtěli ušetřit? Když už to nemá pořádnou kabinu, tak to mělo mít alespoň ochranný rám. Navíc při dešti - bočním řidiče nějaká stříška neochrání, takže nateče do kabiny a bude tam mraky prachu. No a těch nehod? To se nedivím, že se to EU nesmí prodávat, kdo by to navíc koupil
Buďme rádi, že pan Bakala, který měl kdysi za úkol prostřednictvím své tehdejší firmy Patria manažersky Zetor vést, jej nezničil úplně. Naštěstí se zadařila privatizace do rukou slovenské firmy HTC, která byla skutečně úspěšná.
A jakou novinku má pro evropský trh, pro český trh? Už mne ty Džony dýr lezou krkem.
Hodně Zetorů jezdí například v Iraku. V Africe hlavně v Ugandě. Nedávno tam Zetor porazil jihoafrickou konkurenci, která nabízela britský model.
Zde je vidět ta podpora tuzemských podniků skvělou EU...
Zetor je právě přes nás nabízí do Ugandy.
Kvalitní ůsporné traktory do afriky a ty podrbaný zelenejma normama nám tady zůstanou
Krásná mašina.
Jsem pyšný na to jak se brněnský Zetor zvedl z popela a prachu a vyrábí kultovní stroje !
Majitelé jsou Slováci..., Slovensko s eurem zachrańuje českou korunu, naši ekonomiku. I tak buďme rádi.
už vidí jak nějaký ind řve na celé kolo " ani očko nenasadím"