- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo politicky odstraní Hollana na je borec
Zestručnila bych to: KDO ODSTRANÍ HOLLANA...
Jezdím do Brna často, tak 50:50 auto vs. veřejná doprava. Pokud by se příměstské vlaky zrychlili, neměl bych už téměř (snad kromě většího nákupu v Hornbachu) důvod auto používat. Jenomže, aby takto začalo uvažovat více lidí, muselo by se masivněji investovat jak to infrastruktury (kolejí), tak do nových vozidel, aby bylo cestování komfortnější. Silniční síť v Brně snad až na absenci některých částí VMO považuji za dostatečnou, obrovským problémem je neustálý nárůst vozidel. Je zcela logické, že ulice nenafouknete, takže v jeden okamžik se každý bude muset zamyslet, jestli je auto skutečně zosobněním svobody nebo otroctví
To naše společné a nedobrovolné "otroctví" však prohlubují zvláště ti sobečtí a nezodpovědní řidiči, křeří se cpou do křižovatky ještě i na oranžovou nebo dokonce už i na červenou, přestože musí jasně vidět, že v křižovatce uváznou a nestačí ji včas opustit = tím ji ucpávají nejvíc a to zcela zákonitě a taktéž i zcela "spolehlivě". ... Dokud se v tomto jako řidiči nepolepšíme, není naděje.
tak to je opravdu zprava dne . . . a za chvili muzem cekat, ze byla husta doprava i v Hradci Kralove? a dale pak treba v Plzni a nakonec se zjisti, ze kolony byly i v Praze
Já chápu, že to někoho kupříkladu v Horní Plané opravdu nezajímá, ale pak nechápu, proč máte potřebu komentovat články v regionální Jihomoravské příloze, která logicky píše o tom, co se děje na Jižní Moravě. A vzhledem k tomu, že v Brně bydlí, studuje, pracuje či jinak do něj dojíždí asi dvě třetiny kraje, tak je celkem logické, že se o dopravním kolapsu, který pocítí statisíce lidí, nějak psát bude právě v této regionální rubrice.
To chce klid, vždyť dopravu v Brně, má na starosti odborník na slovo vzatý Matěj Holan (Zelení převlečený za Žít Brno), a spolu s Andělem (Zelení), a mají stejné heslo BRNO bez aut, znechutit řidiče aby parkovali auta na okraji Brna a to včetně bydlících. A sami jezdí auty a taxíku.
On si Waze vzdycky nejakou tu cesticku najde. ;-) I kdyz je pravda, ze v Brne ma tech moznosti min.
Waze je někdy zlo. Navede vás do postranních uliček, odkud se pak hodně "dobře" odbočuje speciálně doleva. Lepší je jet hlavním tahem přes světelné křižovatky, kde je přece jen snazší průjezd.
Já jel včera podle Waze, ale to proto, že jsem jel do míst, která neznám a neměl šanci.
Neboj se Holan to vyresi :-) ...
To není prodlouženým víkendem. Stejně ucpané bylo Brno i ve středu a stejně ucpané bude Brno i po následující cca tři měsíce. Loni to bylo stejné.
Jak se udělá škaredě, lidé sednou do auta a ucpou ty jediné tři silnice, co tu v Brně už od dob Františka Josefa máme. Tohle zastaví i hromadnou dopravu, takže hned druhý den se k nim přidají ti, co nechtějí stát hodinu v dešti a zimě na zastávkách, protože přece jen v autě se stojí alespoň v suchu a teple.
Ukázkou inteligence našich radních je například povolení výstavby centra kolem Hornbachu (Bidláky, M-palác, Az-tower - nejvyšší stavba v ČR) bez jakékoli odpovídající infrastruktury. Z tohoto centra vede ven z Brna k D1 a na jih jediný výjezd přes světelnou křiřovatku - odbočení vlevo přes čtyřproudou silnici a přechod, kde s každým intervalem odjede cca 5 aut. To je úplný výsměch, a to zdaleka ještě nejsou obsazeny všechny vzniklé prostory.
vsichni by si meli zazit opravdove zacpy jake jsou napr v 5mil mestech a pak by nad takovyma blbostma mavli rukou. Ze se stresujete
My máme z Bratislavy na skok do Viedne a je nutné povedať, že Viedeň je na tom lepšie. Záchytné parkoviská, a hustá sieť metra a s-bahnu s veľkou kapacitou. Kto nechce trčať s autom v zácpe, má na výber. Zurich je na tom podobne. To by mi stačilo. Z takých miest si treba brať príklad. Hustá doprava tam samozrejme je, ale beznádejne ucpané cesty a križovatky, to teda nie.
A bude hůř. Holan chce všude cyklostezky a bulváry....
To není hlavní problém. Problém je kvalitní MHD. Nejenom městská ale i železniční. Pokud bude vyřešeno nádraží a přidají zastávky například u Hornbachu, tak více lidí pojede raději vlakem.