- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Věcně snad trochu chápu příspěvky, jak je dobře, že tam umřel. Pocitově to ale vnímám jako zbytečně ztracený život, tragédii pro rodinu, příbuzné...
Vím, že je to nereálné, ale vědí vždy rodiče, jak jezdí jejich potomek, pro koho jede, kam jede a proč? Možná by v tom mohli něco udělat.... ale asi ne, jsou "dospělí", mají nějaké to auto a své zájmy, kamarády, hospody...
Hmm, asi marný povzdech, ale těch mladých životů je prostě škoda.
Bylo mu 26, opravdu ho meli rodice kontrolovat, kam jezdi a pro koho? Nesmysl...
To plati pro vsechny, kteri v aute nechteji skoncovat se svym zivotem. Ostatnich se to netyka.
A to si představte,
že by "mladý řidič" vzal ještě někoho nevinného ssebou
Jak se řiká, je lepší tam bejt o pět minut pozdějc než o padesát let dřív.
Připoutaný, nepřipoutaný - v tomto případě to zřejmě podle stavu vozidla po havárii nehrálo roli.
Mám osobní zkušenost, že řidiči vozů značky Renault jezdí v průměru agresivněji než ostatní. Zajímalo by mě, co je příčinou.
to je jen agresivní postoj vůči řidičům renaultů. Když vás vytáčí už jen to že to auto vidíte, tak si všimnete sebemenší chybičky řidiče, kterou byste u jinýho auta přehlíd.
Dnes mě předjíždělo několik postarších oktávek v mlze a na ouzkých galuskách a to jsem jel po okresce tak 120km/h. Neuvěřitelné. Jeden mě bral i přes železniční přejezd, když jsem přibrzdil na 70km/h... Svitavsko a Poličsko... děs...
No hlavně, že jste jel 120 na okreskách.
no, je to krute ale aspon zabil jen sam sebe
"Spekuluje se také o tom, zda sám nechtěl skoncovat se životem." Zde jsou spekulace zbytečné, protože bez zapnutých pásů jezdí jen sebevrah. Ačkoliv při pohledu na fotky i dost pochybuju, že by ho mohly zachránit.
Nezachránily by ho. Mimochodem občas jezdím na stroji, který pásy nemá, od výroby neměl a ni tam dát nejdou. Ostatně, kdo by se poutal ve vlaku.
Rychle jedeš a pomalu te nesou aneb raději o hodinu později, než o 30 let dříve.