Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nechci se přizpůsobovat zákulisním jednáním, bilancuje primátor Vokřál

Už dva roky šéfuje brněnskému magistrátu Petr Vokřál (ANO). Většinu bodů v koaliční smlouvě si už může s kolegy odškrtnout. Přesto primátor říká, že rozhodnutí, která chtěl stihnout, bylo méně, než předpokládal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P25a36v29e84l 95V22a75v84ř38í91n 6944761592762

"územní plán je naprosto apolitická věc" ??

... no to je mi novinka. Jak na to pan primátor přišel? :D

0/0
26.11.2016 15:20

K62a87r28e70l 70H71y43n41e43k 9180607256325

Vždy se snažím k článkům na Idnes přistupovat nezaujatě, nevšímat si komu tyto noviny patří. Nejsem z těch, kteří slyší trávu růst. Ale když redaktorka formuluje dotazy podobně jako tento "Zvlášť při druhé krizi letos na jaře se zdálo, že se rada rozpadne. Ukázalo se totiž, že mentalita manažerského myšlení lidí z ANO naráží na zkušené kariérní politiky, kteří jsou zvyklí úplně jinak zacházet s informacemia událostmi.", vracím se do reality. To je čisté PR zadání! Je samozřejmě nesmysl, aby součástí rozhovoru bylo vyjádření druhé strany, ale tady z toho servilita tak očividně vystupuje, jako v rozhovorech s tajemníky KSČ v předlistopadovém Rudém Právu :(

Přitom si myslím, že Petr Vokřál je skvělý primátor.

+2/−1
26.11.2016 8:58

Š98t90e90f71a40n 57F27r52i25č30a 7362548683386

K těm plánům s parkovacími zónami. Do Brna dojíždí další statisíce lidí z venkova za prací a studiem. Pokud přestanou jezdit autem nebo nechají auta na kraji Brna na odstavných parkovištích, IDS JMK a MHD to zvládnou jen s obtížemi. Tím spíše, že ani Brňané se se svými auty příliš nepohnou, protože nebudou moci ani do sousední zóny, takže i oni při cestách po Brně nadměrně zatíží MHD. Nejsem si jist, zda už někdo modeloval tu zátěž MHD a IDS JMK, která po zavedení zón nastane.

+3/−1
25.11.2016 22:14

T14o13m58á34š 16T31a75t26í16č64e29k 5750802930818

Jojo. Postoj jakéhokoliv politika k parkovacím zónám je pro mě takový etalon: souhlas = odpad.

0/0
25.11.2016 23:18

R94a84d75e44k 95H53o85d47a11ň 9336457121593

Já bych samozřejmě také rád, aby lidé mimo město zaparkovali na okraji, a dojeli metrem. Jenže metro nemáme, takže se to asi nestane. Odstavná parkoviště na okraji vlastně také nemáme, a kloudné spojení z toho okraje do centra také nemáme, protože tramvaje tam jaksi chybí.

Informace, že parkovací zóna se bude lavinovitě šířit je logická. Jen nerozumím tomu, proč ve městě které se tak snaží "bojovat" proti autům si úřady zabírají více a více míst (navíc často s absurdní dobou 6-18.00 přestože na místa zajíždějí úředníci v 8-9 ráno, a odjíždí kolem 16.00). Fakt je že je to asi jedno, protože až budou konečně parkovací zóny všude, stejně už nebude kam jezdit, protože město bude jedna velká zóna.

Stejně tak nerozumím tomu, proč je již od dubna každou chvíli v rekonstrukci Poříčí. Nejdřív jeden pruh, pak další pruh, pak protisměr, pak přechod, pak křižovatka Poříčí-Vídeňská, pak chodník mezi Poříčí Vídeňská, pak se rozkopou v křižovatce koleje, pak se rozkope znovu Poříčí a koleje k BVV (po kterých stejně nejspíš roky nic nejelo podle jejich stavu), teď je tam znovu omezení. A mezitím samozřejmě zmatené úpravy dopravního značení, která náhodně zakazují různá odbočení aniž by kdekoli byla značka objížďky, takže pokud někdo jede směrem od Zvonařky a na Vídeňskou nelze odbočit, může si to projet tak přes Kampus v Bohunicích.

+2/0
25.11.2016 22:09

T20o71m96á43š 25T12a14t37í40č59e36k 5190102330738

S tím Poříčím to tady v jednom článku celkem podrobně popsali.

0/0
25.11.2016 23:21

P84a16v21e80l 45V57a43v35ř50í78n 6344421592272

Vskutku je to tak s těmi zabranými místy. Některá vyhrazení ani nejsou časově omezena. Stručný a ani zdaleka ne kompletní přehled jen pro centrum:

Dominikánské nám. – 29 míst (reálně 32)

Veselá – 8 míst

Husova mezi budovou magistrátu Uměleckoprůmyslového muzea , resp. Střední školy umění a designu – cca 58 míst (teoreticky i pro návštěvy - těžko říct, kdo je tím myšlen)

Husova 3,5 – cca 15 míst

Panenská – aktuálně dočasně zneplatněno, před stavbou parkovacího domu cca 25 míst

Šilingrovo náměstí – 6 míst (MČ Brno-střed, ti přitom mají dalších cca 16 stání na nádvoří úřadu v ul. Dominikánská).

Malinovského nám. 3 – 26 míst (řadu míst přitom mají ve dvoře)

Brandlova – 22 míst pro krajský úřad (cca 16 míst přitom mají ve dvoře)

Brandlova – 20 míst pro Ústavní soud

Joštova – 20 míst pro Ústavní soud Moravské nám. – 15 míst pro Katastrální úřad + 5-6 pro NSS Další desítky pro drobné úřady a jiné státní instituce v centru jako např. Český statistický úřad, Krajské státní zastupitelství, Česká televize, Český rozhlas (ulice Jezuitská, Mozartova, Beethovenova etc.) CELKEM hodně přes 200 míst jen v centru, nepočítaje v to samozřejmě desítky míst ve dvorech! + k tomu po městě další jako magistrát na ul. Kounicova 67 – 23 míst před úřadem a dalších cca 15 v okolí. A tak by se dalo pokračovat s úřady městských část etc.

+1/0
26.11.2016 15:43

P20e32t81r 85B72á66č95a 8915316415655

Tak ty se nechces prizpusobovat? A co dela Hnit Brno v zastupitelstvu teda? ;-O

+4/−3
25.11.2016 18:44

P91a76v66e54l 25M18o85r53a61v73e26c 3262339302248

Vokřál se nechce přizpůsobovat tajným zákulisním jednáním a pletichaření standardních politických stran.

Dělá něco z toho ŽTB? Podle mne ne..

(kritika na ŽTB by se našla, ale v tomto se snažíte mimo mísu)

+2/−2
25.11.2016 19:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.