- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"územní plán je naprosto apolitická věc" ??
... no to je mi novinka. Jak na to pan primátor přišel? :D
Vždy se snažím k článkům na Idnes přistupovat nezaujatě, nevšímat si komu tyto noviny patří. Nejsem z těch, kteří slyší trávu růst. Ale když redaktorka formuluje dotazy podobně jako tento "Zvlášť při druhé krizi letos na jaře se zdálo, že se rada rozpadne. Ukázalo se totiž, že mentalita manažerského myšlení lidí z ANO naráží na zkušené kariérní politiky, kteří jsou zvyklí úplně jinak zacházet s informacemia událostmi.", vracím se do reality. To je čisté PR zadání! Je samozřejmě nesmysl, aby součástí rozhovoru bylo vyjádření druhé strany, ale tady z toho servilita tak očividně vystupuje, jako v rozhovorech s tajemníky KSČ v předlistopadovém Rudém Právu :(
Přitom si myslím, že Petr Vokřál je skvělý primátor.
K těm plánům s parkovacími zónami. Do Brna dojíždí další statisíce lidí z venkova za prací a studiem. Pokud přestanou jezdit autem nebo nechají auta na kraji Brna na odstavných parkovištích, IDS JMK a MHD to zvládnou jen s obtížemi. Tím spíše, že ani Brňané se se svými auty příliš nepohnou, protože nebudou moci ani do sousední zóny, takže i oni při cestách po Brně nadměrně zatíží MHD. Nejsem si jist, zda už někdo modeloval tu zátěž MHD a IDS JMK, která po zavedení zón nastane.
Jojo. Postoj jakéhokoliv politika k parkovacím zónám je pro mě takový etalon: souhlas = odpad.
Já bych samozřejmě také rád, aby lidé mimo město zaparkovali na okraji, a dojeli metrem. Jenže metro nemáme, takže se to asi nestane. Odstavná parkoviště na okraji vlastně také nemáme, a kloudné spojení z toho okraje do centra také nemáme, protože tramvaje tam jaksi chybí.
Informace, že parkovací zóna se bude lavinovitě šířit je logická. Jen nerozumím tomu, proč ve městě které se tak snaží "bojovat" proti autům si úřady zabírají více a více míst (navíc často s absurdní dobou 6-18.00 přestože na místa zajíždějí úředníci v 8-9 ráno, a odjíždí kolem 16.00). Fakt je že je to asi jedno, protože až budou konečně parkovací zóny všude, stejně už nebude kam jezdit, protože město bude jedna velká zóna.
Stejně tak nerozumím tomu, proč je již od dubna každou chvíli v rekonstrukci Poříčí. Nejdřív jeden pruh, pak další pruh, pak protisměr, pak přechod, pak křižovatka Poříčí-Vídeňská, pak chodník mezi Poříčí Vídeňská, pak se rozkopou v křižovatce koleje, pak se rozkope znovu Poříčí a koleje k BVV (po kterých stejně nejspíš roky nic nejelo podle jejich stavu), teď je tam znovu omezení. A mezitím samozřejmě zmatené úpravy dopravního značení, která náhodně zakazují různá odbočení aniž by kdekoli byla značka objížďky, takže pokud někdo jede směrem od Zvonařky a na Vídeňskou nelze odbočit, může si to projet tak přes Kampus v Bohunicích.
S tím Poříčím to tady v jednom článku celkem podrobně popsali.
Tak ty se nechces prizpusobovat? A co dela Hnit Brno v zastupitelstvu teda?
Vokřál se nechce přizpůsobovat tajným zákulisním jednáním a pletichaření standardních politických stran.
Dělá něco z toho ŽTB? Podle mne ne..
(kritika na ŽTB by se našla, ale v tomto se snažíte mimo mísu)