Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smrt na kolejích. Jižní Morava má o třetinu víc mrtvých pod koly vlaku

Oproti loňsku letos na jižní Moravě stoupl minimálně o třetinu počet smrtelných střetů lidí s vlaky. Většinou jde o sebevraždy, umírá se ale i na kritických přejezdech, třeba v Rájci-Jestřebí. Tragédie přitom nesouvisejí s tím, že by koleje nebyly zajištěné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R87a75d23e39k 76N46o39v59a27k 9844443109410

Kdyby se vzala v potaz celospolečenská ztráta oproti stavebním nákladům tak by mohly být podchody pod přejezdy z každé strany vozovky i se zlatým obložením.

Jenže všechny zajímají pouze stavební náklady zabezpečení přejezdů.

Přitom celospolečenská ztráta za jedno úmrtí je cca 16,7 milionů Kč.

+1/0
9.12.2016 12:56

K21a48t37e27ř62i33n80a 82V88a11š85á89k64o68v87á 5711472669205

proc tam neudelaji obycejnou lavku pro pesi aspon? To vyresi 90 procent problemu...a holt kdo jede autem, se zdrzenim musi pocitat

Cely ten koridor tam je dost maso v tomto ohledu, sama jsem tam cekala ve vlaku, ktery nekoho srazil (pred Bilovicemi tusim).

Nastesti relativne ve stanici, takze jsem holt vlak opustila a do Brna dostopovala.

0/0
7.12.2016 9:25

P84e54t38r 98M51a79r30š34o28u93n 5815338196236

Už vidím tohoto seniora (nejen jeho) jak půjde přes lávku, když přes koleje je to blíž... ;-)

Aneb, ani toto vám to nevyřeší. leda jak někdo píše níže, vysoký plot

0/0
8.12.2016 18:59

P72e44t41r 30B66á35č45a 8395556975745

Kdyby radsi skocili ze skaly a neotravili tak den dalsim stovkam jinych.

0/0
6.12.2016 16:11

J37i49ř22í 77H51o86v78o28r34k24a 8867816482845

V Rájci je to jasné - podchod pro chodce a motoristé okolo. Ty 2 km navíc kola unesou

+2/0
6.12.2016 12:38

R56o75m16a12n 15J84e97s84c61h91k45e 9308925467765

V plánu je podchod a zrušení přejezdu. Bytelný betonový plot, který nepřelezete.

0/0
8.12.2016 17:11

J66a90n 97Č61e71k30a54l 7949465964864

Komu není rady, tomu není pomoci...

0/0
6.12.2016 12:16

P59e68t86r 51K24o70v15a33ř51í85k 1801143709897

Souhlas. Jsem rozhodně proti tomu, aby se dělaly všemožné opičky a rozhazovaly peníze na opatření jen proto, že lidi nechtějí respektovat světla a závory.

+4/−2
6.12.2016 12:26

J78a16n 70Č63e15k60a47l 7379775414484

Ještě bych bral, že se v místě, kde je silný a zároveň rychlý provoz na trati, tudíž jsou závory většinu času dole , postaví lávka pro pěší a kola, náklady pár mega, a to se zaplatí snížením zdržení dopravy na trati...

+4/0
6.12.2016 13:00

J36á61n 67K86o11t80ú69č 2146274358386

Pokiaľ frekventovaná trať rozdeľuje mesto na dve časti, je to veľký problém, ktorý si zaslúži mimoúrovňové kríženie.

Disciplinovanosť je základ, ale celkovo priecestie má zmysel len tam, kde ani cesta ani železnica nie sú vyťažené nad nejakú hranicu únosnosti. V Rájci aj v Blansku je neúnosne vyťažené oboje!

+2/0
7.12.2016 10:00

R96o20m76a74n 24J68e93s90c85h85k36e 9708925247825

Na dálnici také nemáte úrovňový přechod pro chodce. Zde zapomněli na lidi.

Před 70 lety stavěli trať Brno - Havlíčkův Brod a všude jsou nadchody a podchody. V letech 1996 - 99 se stavěl koridor Brno - Česká Třebová.

Někteří si pomohli pro sebe, dokonce zapomněli postavit čekárnu pro lidi v Rájci - Jestřebí. Tu dodatečně přilepili k budově. Utopené úzké peróny.

0/0
8.12.2016 17:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.