- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby se vzala v potaz celospolečenská ztráta oproti stavebním nákladům tak by mohly být podchody pod přejezdy z každé strany vozovky i se zlatým obložením.
Jenže všechny zajímají pouze stavební náklady zabezpečení přejezdů.
Přitom celospolečenská ztráta za jedno úmrtí je cca 16,7 milionů Kč.
proc tam neudelaji obycejnou lavku pro pesi aspon? To vyresi 90 procent problemu...a holt kdo jede autem, se zdrzenim musi pocitat
Cely ten koridor tam je dost maso v tomto ohledu, sama jsem tam cekala ve vlaku, ktery nekoho srazil (pred Bilovicemi tusim).
Nastesti relativne ve stanici, takze jsem holt vlak opustila a do Brna dostopovala.
Už vidím tohoto seniora (nejen jeho) jak půjde přes lávku, když přes koleje je to blíž...
Aneb, ani toto vám to nevyřeší. leda jak někdo píše níže, vysoký plot
Kdyby radsi skocili ze skaly a neotravili tak den dalsim stovkam jinych.
V Rájci je to jasné - podchod pro chodce a motoristé okolo. Ty 2 km navíc kola unesou
V plánu je podchod a zrušení přejezdu. Bytelný betonový plot, který nepřelezete.
Souhlas. Jsem rozhodně proti tomu, aby se dělaly všemožné opičky a rozhazovaly peníze na opatření jen proto, že lidi nechtějí respektovat světla a závory.