- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teda nechápu jak si mohla polámat kosti v těle když autobus to narval do místa u spolujezdce a prostor řidiče byl nepoškozený teda do té doby než se na něm vyřádili hasiči s hydraulikou.
Zkuste absolvovat boční náraz od autobusu rozjetého odhadem na 60 km/h a pochopíte...
Ta řidička má auto pomačkané ze všech stran. Zajímalo by mne spíš, jak došlo k nehodě s dodávkou a jak se potom řidička dostala před čumák autobusu.
Chudák autobusák, cestující ho tak nervovali, že se z toho opil.... Jo, jo, střízlivý to nelze přežít.
Odborníků na cokoli jsou v Čechách plné hospody :-)
Ano, Český brouk Pytlík je expert na všechno a automobilismus zvlášť
400.000cové město, má silnice z roku 1920--1960, mimo dvou tunýlků, středověká katastrofa----- brněnští konšelé nedokážou z Pražáků vymámit, nebo vytlouct finance na urychlenou výstavbu komunikací, zákonitě bude havárií přibývat
Penize neni takovej problem jak neshcopnost uredniku co tam sedi.
Mimo to, že havárky jsou vždy pro účastníky velmi zlá věc, to opět prokázalo jak je doprava v tomto místě příšerně řešena.
Konkrétně, celé okolí Heršpické je hustě zastavěno obřími stavbami, ke kterým jezdí mraky lidí (Hornbach, Bauhaus, M-Palác, AZ Tower, Justiční palác, Úřad práce, Komplex CT Park kde pracují tisíce lidí) a okolo vedou naprosto nedostačující silnice, které směrem do města vedou na úzkou Zvonařku. To v praxi znamená, že jakákoliv (i malá havárka aut na Zvonařce) zastaví jednu z hlavních tepen (Heršpickou) a nikdo se nikam nedostane. Kdyby to byla výjimečná situace neřeknu, ale ono je to tam každou chvíli. Lidí to chtějí objet za Hornbachem a CT parkem, ale mnozí netuší, že se opět vynoří na Heršpické..........je to peklo
Njn, bývalá vedení magistrátu holt scvhalovala jeden megaprojekt kanceláří za druhým, ale infrastrukturu jaksi nestavěla.
jel jsem kolem , zácpy zácpy zácpy