Diskuze

České dráhy se odvolaly, nelíbí se jim přidělení vlakových spojů RegioJetu

České dráhy se odvolaly k Drážnímu úřadu kvůli přidělení dopravní kapacity na trase Praha - Brno konkurenčnímu RegioJetu. Ten si požádal o provoz vlaků ve stejné časy, o něž měly zájem i ČD. Firma patřící podnikateli Radimu Jančurovi na trati do Brna a Bratislavy jezdí od 11. prosince.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

škoda, že nebude do Brna jezdit Leo

0 0
možnosti

A86l39a10n 86Ř46e67p34k70a

28. 12. 2016 22:55

By musel koupit nové tramvaje, ty současné by mu pod jiným napětím nejezdili :)

2 0
možnosti

Já volím ekonomičtější ČD. Regiojet má "open space" vagóny za příplatek...

1 3
možnosti
JK

no nevim, kdyz do prahy, tak railjet nebo ec a ty naksi taksi maji taky ty "open space" takze je to vicemene jedno...

0 0
možnosti

Ty časy přidělené Regiojetu jsou tak nemožné, že jej zatím nevyužívám.

0 0
možnosti
OL

Jel jsem RJ 26.12. z Prahy do Bratislavy a protoze do ted tam operovali pouze ceske drahy pripadne EC tak jasne davam zelenou RJ. Mistenka v cene (CD ji maji za 85, 35 pak vnitrostatni mimo eshop navic u nekterych spoju nejde mistenka vybrat z planku viz EC 172/3 Hungaria, pry rezrvace zajistuje jiny dopravce, takze pres idos, plan vlaku a ztrefovat se) RJ:Mily personal, levne jidlo a piti a hlavne!! Cisto! A je mi uplne sumak, jestli to je nebo neni dotovane. Jako zakaznikovi mi jde o kvalitu. Navic pri nastupu do RJ u kazdeho vagonu stal personal ochoten hned pomoct(mimochodem mi prijde, jich bylo vic nez u CD), zadny listek jsem nepotreboval ukazovat, cele odbaveni orientace, znaceni je jednodussi. Sorry, ja nemam o cem premyslet jen at jim tam RJ poradne zasoli!

7 9
možnosti
Foto

J51a91n 13V36a52l40a76l51í24k

28. 12. 2016 18:51

a jak se tam prokazujete že s nima jedete?? to tam muže přijít kdo chce a sednout si???

0 3
možnosti
ŠF

No, rozhodnout, že na úkor firmy se zánovními vagony bude cestující vozit spíše menší než malá firma s 50 let starým vozovým parkem, to je opravdu diletantismus.Rv

2 3
možnosti
Foto

J13i67ř56í 59B98i55l73í34k

28. 12. 2016 18:33

No z osobní zkušenosti musím říc, že raději pojedu RegioJetem, než jet RailJetem dvakrát dráž.

ČD jsou to mrchy zlodějský, takže fandím Jančurovi.

3 16
možnosti
JJ

J91a93n 72J42e26m81e38l58k37a

28. 12. 2016 18:06

Tak především podle Jančury je to jen začátek. Chce jezdit co hodinu. Jinými slovy podle mě za rok zopakuje stejný špatný vtip. A asi očekává, že ČD povinně odklidí railjety a IC do garáže a budou jen dál platit splátky a úroky. Mluví o zrušení jedné miliardě na dotacích, o příkoří.. (to se dalo čekat)

Jinými slovy, pokud k tomu dojde a hospodaření ČD osobní dopravy bude zhoršeno o 0.5-1 mld, tak si myslím, že by měla vyletět půlka MD.

+ naši europoslanci (ano, kdu) údajně odsouhlašují povinné soutěže v EU, celé sítě a ejhle od roku 2019 (jaká náhoda). Takže zlá EU - především naši europoslanci za vládní strany.

4 0
možnosti
RS

ČD na této trati žádné dotace nedostává

0 9
možnosti
PM
JC

J26a28n 21C55e36p40e22k

28. 12. 2016 16:06

A proto jak se tu obouvali do Jančury, že ten zlý kapitalista vzal dva vagony a použil je na trasu Brno. Koukal jsem o vánocích co jezdí. ČD pendolino, žádné další vagony. Leo 5 jednotek ve vlaku. Jančura každý vlak 6-8 vagonů. Tak kdo v každém vlaku sveze více lidí? Hlavně že si mohou plivnout. A nejvíce na snížení počtu vagonů křičeli ti, co by s Jančurou nikdy nikam nejeli.

5 5
možnosti
Foto

J19a96n 85V78a20l76a41l72í10k

28. 12. 2016 16:10

Pendolino je ucelená souprava. A co jiné vlaky ČD?

0 0
možnosti
JN

J31i42ř90í 70N96e60v87r70l63a

28. 12. 2016 16:04

Bez dotací možná Jančura jezdí.... ale že si pak bere milióny a milióny od státu za slevy, a to dokonce nejvíc ze všech dopravců, tím už se nechlubí... ;-D

9 11
možnosti
JC

J18a68n 16C84e73p33e79k

28. 12. 2016 16:07

Bere si to, na co má nárok. Nebude to třeba tím, že s ním jezdí více studentů? Ale já vím, je to zlý Jančura.

8 4
možnosti
PM

Když už více dopravců, tak se mi docela zamlouvá rakouský model fungující z Vídně směrem na západ. Společnost Westbahn coby konkurent ÖBB pokrývá celý den od cca 6.00 do cca 21.00 h v hodinovém taktu, aniž by si vyzobávala nejlukrativnější časy.

10 0
možnosti

M60a56r12t31i51n 22Š54u30l59c

28. 12. 2016 16:11

Tak ve chvíli, kdyby se doprava na trati Praha - ČT - Brno liberalizovala, možná by také Regiojet jezdil v nějakém taktu, jako do Ostravy (kdyby dostal přidělenou dopravní cestu). Ale aby tam jezdil celodenně v taktu jeden dopravce na objednávku státu a druhý měl jezdit v taktu na vlastní riziko, to asi nemůže fungovat...

3 1
možnosti