Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chlapec neuhlídal staforda. Pes pokousal jeho, cizí ženu a labradora

V brněnské Bystrci napadl stafordšírský teriér labradora a jeho majitelku. Nakonec pokousal i chlapce, který psa při venčení nezvládl. Kvůli incidentu navíc vyšlo najevo, že za staforda majitelka neodvádí poplatky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K44a32m72i30l81a 50K53a10l17e70n42s43k20á 9966757897538

Nevím kolik tomu chlapci bylo, ale takového psa by nemělo venčit samotné dítě, které má menší fyzickou sílu než pes. A zřejmě asi pes nebyl ani správně socializována cvičen.

0/0
10.2.2017 19:34

F44r71a43n78t96i79š43e85k 91K92a60l21v16o30d63a 5847897753511

Jasný důkaz špatně vychovávaného psa, jestli ho vůbec někdo vychovával. Pes se jednoznačně považoval za vůdce smečky. Aby pes poslouchal, musí být jednozančným vůdcem člověk. Pes nerovná se člověk a to je třeba mít vždy na paměti a vychovat ho. Pes v rodině vnímá hierarchii jako ve smečce. Výchovou mu musí být vštěpeno, že je v hierarchii pod všemi členy rodiny, aby každého člena poslouchal.

0/0
29.1.2017 22:23

K76r67i89s41t66ý49n78a 83P29a90v30l26o52v50i30č45o75v61á 3560710887936

Vůbec se nedivím, že se něco takového stane právě v Brně, kde je obecný trend mít psa za každou cenu bez vodítka. Centrum necentrum, lidi nelidi. Jako majitel APBT s tím mám dost zásadní problém, svého psa mám zajištěného, z vodítka ho pouštím jen za městem, kde nehrozí, že by se mohl potkat s cizím psem nebo vběhnout pod auto. Je poměrně vysilující každý den někomu vysvětlovat, ať si psa přiváže. Pobíhající psi poslouchající své pány s přesností opravdu švýcarských hodinek, a rozčilující se majitelé, kteří se tváří, že místo připnutí psa chci zabít jejich prvorozeného syna, nějak jim nedochází, že pokud jejich "hodný pes" toho mého pita napadne, tak špatně dopadne. Pro některé zdůrazním, že můj pes agresivní v žádném případě není, psů si nevšímá, ovšem v případě, že jej jiný pes napadne, bránit se bude.

Lidi jsou hloupí, psa nezajistí, pak se diví. Podobné případy jsou pak voda na mlýn takových lidí, kteří si myslí, že jsou páni tvorstva, viz příspěvek o "čoklím teroru".

+3/0
6.1.2017 9:33

R32u12d16o67l17f 23S19t30r36n89a43d 9892102764912

Přesně tak, ono by stačilo, aby se čoklaři chovali jako lidé a ne jako dobytek, pak by proti nim nikdo nic neměl ;-)

+2/0
6.1.2017 16:16

R94u74d87o64l23f 92S16t18r72n69a89d 9882772224642

Přesně tak, ono by stačilo, aby se čoklaři chovali jako lidé. pak by proti nim nikdo nic neměl. Zatím předvádějí, že k tomu mají hóóóóódně daleko.

+2/−1
6.1.2017 16:18

R53o10m89a30n 94K11o47n43e47č71n26ý 4224768213

Ten trend jste zjistil jak?

+1/0
7.1.2017 12:54

M95o25j60m86í54r 74S84k63á75l23a 2160672876

No, jako páni tvorstva se chovají právě čoklaři...:-P

0/−1
8.1.2017 17:20

M23a60r97e50k 49T39u46r22n31o35v55e75c 7125742790866

Opravdu je zkratka APBT tak známá a rozšířená, aby se takhle bez vysvětlení používala? Já se přiznám, že jsem na ní narazil poprvé, tak jsem se musel podívat, jestli je to "Asia Pacific Broadband Telecom", "Animal and Plant Biotechnology", nebo "aminopyrine breath test". :-)

Ale jinak s Vámi souhlasím.

0/0
11.2.2017 17:34

M27i78l54o43š 91R60u92f78e92r 3619605762976

A kvůli takovým blbům jsem si pořídil paralyzer...

+1/0
6.1.2017 7:47

M34o15j65m29í87r 41S74k58á58l64a 2230362716

Pepřák je taky moc fajn - čoklům fakt hodně chutná;-D

0/0
8.1.2017 17:22

B65ě78l48a 64H29o28r18á60k11o43v28á 1508182679260

Takový doplněk. Za poslední dobu jsem neviděla použití náhubku psů v MHD v Praze.

+3/0
6.1.2017 2:10

M16i88l55a59n 53B59a69r57á56k 8514963185598

Utratit, okamžitě. Majitelku !

+5/0
5.1.2017 16:36

R97e85n13a95t83a 36H46a65v17l36í82č22k22o78v16á 3959156273545

Staford bez náhubku nebo vodítka?

+3/0
5.1.2017 16:11
Foto

F22i34l49i90p 47B17l46o25v15s35k87ý 2933718708660

Řekne se Staford a všem naskáčou pupínky. Že jsou to ve skutečnosti rodinu milující psi, kteří nejsou zdaleka tak agresivní jako jiná plemena, to už nikoho nezajímá. V první řadě je špatně, že je pes bez vodítka. (Nechápu nějak souvislost s tím, že kluk nebyl plnoletý.) Ani svého jezevčíka nenechám běhat bez špagátu. A když už se člověk rozhodně pořídit si staforda, pitbulla apod., tak musí počítat s tím, že mají spoustu energie, se kterou musí umět majitel naložit a tomu zvířeti se věnovat. Navíc pitbull má od přírody v genech nesnášenlivost k ostatním psům, kterou u něj po spoustu let lidé ještě prohlubovali. Statisticky jsou nejagresivnější malá plemena - jorkšírský teriér, jezevčík, krysařík apod. Jenže když vás kousne takovej prcek, raději to ani nepřiznáte. Za to útok staforda se hlásí hned, protože kdysi nějakej idiot přišel s tím, že je to "bojové plemeno". Daleko více bych se bál belgického ovčáka. To je absolutně nevyzpytatelné plemeno. Ve zkratce: Lidé, chcete-li psa, opravdu dobře si promyslete, jestli a na jaké plemeno máte hlavu. Tam to totiž začíná. ;-)

+20/−2
5.1.2017 10:56

P63e91t82r 30T64y14č71k41a 6795512889522

Já se nejvíc bojím třeba argentinské dogy.

0/0
5.1.2017 11:00

J26a76n 57H45r77u44z10a 8134428539727

Bojové nebojové. To jsou obvyklé kecy. Prostě pes, který pokouše lidi. A je srdečně jedno co je to za plemeno. Psa zavřít, majitelku utratit.

+14/0
5.1.2017 11:33

M78a55r92t87i39n 29S91e31d56l34á27č17e44k 1390509350714

Ale o tom se tu snad celou dobu mluví, ne?

0/0
5.1.2017 12:35
Foto

F91i69l45i29p 16B36l94o35v62s18k20ý 2463358928310

Mě jen hrozně štve, jak lidi reagují na stafordy a pitbully a hned vidí problém u plemene. Přitom ten pes sám o sobě je úžasnej. ;-)

0/−2
5.1.2017 12:39

J62i87ř50í 75P90ů35ž25a 4487907212690

Tak nějak už je pravidlem že si tyto si psy pořizují lidé kteří se nedokážou starat sami o sebe natož pak o psy.

+39/0
5.1.2017 10:31

P59a94v29e33l 27Ř70a10p69e61k 7162816809185

Neuběhne jediný den, kdy by média nepřinášela další a další zprávy o rozmáhajícím se čoklím teroru. Duševně nedostatečně vybavení a naprosto nekompetentní lidé si kompenzují své nedostatky pořízením psa, čímž se roztáčí nekonečný kolotoč dalších problémů.

Je načase se tomu postavit čelem. Jsme lidská, nikoli psí společnost. Relevantní jsou pouze zájmy lidí, podotýkám slušných lidí. Pes, který napadl člověka, by měl být utracen. Majitelka by měla být souzena stejně, jako by se daných činů dopustila přímo osobně. Pes nesmí být polehčující okolnost. To je právě ten zásadní průšvih dnešní doby. Všichni tihle frustrovaní a sociálně zkrachovalí lidé spoléhají na to, že pes je nástrojem beztrestnosti. Že když nechají psa páchat zlo, nestane se nic, maximálně někdo udělá bububu. Tato absurdní disproporce ve vnímání odpovědnosti a spravedlnosti musí jednou provždy skončit.

+28/−7
5.1.2017 10:30

P20e73t81r 13T33y65č67k48a 6235802809502

No ten pes primárně napadl jiného psa.

+4/0
5.1.2017 10:31
Foto

T18o87m47á30š 25D78v19o13ř66á45k 3825643126236

Pavlíku, jako vždy perfektní příspěvek a děkuji za rozjasnění mrazivého dne. ;-)

+7/0
5.1.2017 10:41
Foto

L89a23d18i31s30l91a35v 43M92e19t27e15l74k19a 6180456929365

"Neuběhne jediný den, kdy by média nepřinášela..."

Co to čteš a sleduješ? Já jsem tedy už pěkných pár týdnů nic takového nezaznamenal...;-D

+3/−1
5.1.2017 11:39

J80i19n46d88ř58i61c73h 68M60i65t39t10e69r 6244665491116

Asi už toho stafforda iritoval čoklí teror stejně jako vás a tak se rozhodl, že bude o jednoho psa v Česku méně. A kdyby do toho majitelka labradora nezasahovala , mohlo to tak dopadnout. A třeba by se zakousli navzájem a zhebli by oba, to by bylo ještě lepší, ne ?

+2/0
5.1.2017 14:55

M65i34c33h67a72l 28H87i94r21k86a 4317696910963

Tak zrovna labradoři obecně neterorizují, na to jsou jiná plemena ...

+2/0
5.1.2017 23:35

J91i36n74d28ř18i86c18h 13M70i42t70t40e60r 6744425521866

Samozřejmě jsem napsal naprostou pitomost, snažím se pochopit způsob uvažování Pavla Řapka. Tomu musel nějaký pes hodně ublížit. Téma ho naprosto fascinuje. Nikde jinde než v diskusi o psech a automobilismu na něj nenarazíte. Vždy se na jeho texty moc těším, myslím si, že už ho znám a znovu překvapí tím, že je opět zabejčenější.

Měl jsem černýho labradora 55 kg romové z něj měli strach, ale byl to nejhodnější pes jakýho jsem měl.

+2/−2
5.1.2017 23:55

L15i14b93o50r 95Z91a70v56ř85e78l 8269406721782

tak už víme proč máte psa, kvůli strachu, tak to jo, jinak blábol příspěvek

+1/−1
7.1.2017 6:14

J56i73n43d69ř18i71c32h 40M74i81t56t47e24r 6634115851266

Jo psům fakt rozumíte, labradora si vybere někdo, kdo chce jiným nahnat strach. Z toho psa měli strach jen Romové , jinak nikdo. A příspěvků píšu hodně, některé se povedou a jsou skvělé, někdy to prostě nevyjde, nejsem dokonalý.

+1/0
7.1.2017 9:28

T64o59m 21O88n26d14ř91í86k 7414333321263

...proto je nejlépe řídit se starým čínským příslovím: Pes který štěká, je nedovařený. :-P

+34/−4
5.1.2017 10:30
Foto

T26o61m26á91š 25D40v66o81ř27á67k 3195273956416

Díky, málem jsem se po...;-)

+3/−1
5.1.2017 10:42

A71n20d30r20e23j 19S71y24p25a53l 9569248961618

Stare ceske prislovi prizpusobene cinskym pomerum:

Kdo chce psa jist, hulky si vzdy najde

+8/−1
5.1.2017 11:06

P54e53t13r 79T44y97č51k58a 6405312619472

Mého staforda jednou na ulici napadl malamut. Ale článek o tom v novinách tedy nebyl. Psi se prostě občas porvou.

+4/0
5.1.2017 10:28

J70o85s96e77f 93P31o16l85á94č54e69k 8223126156127

Přijde vám přehnané, když k přiběhne cizí pes, doráží na vás a štěká, tak ho vzít hned pepřákem, než se zakousne? Nebo je pro vás akceptovatelné strnule čekat, jestli si to rozmyslí?

+14/−2
5.1.2017 10:20

P78a10v53e57l 40Ř76a93p46e68k 7712776219845

Já s sebou právě pro tento účel pepřák nosím. Použil jsem ho zatím jednou. Dvakrát jsem musel psa kopnout (z toho jednou na kole), jednou jsem musel psa (který vlezl na náš pozemek) přetáhnout hráběmi, jednou po něm letěla násada od sekyry. Realita života v zemi, která je nejvíc přečoklovaná z celého světa.

+17/−2
5.1.2017 10:33
Foto

T77o68m49á28š 35D34v74o51ř65á39k 3405153926906

R^

0/−2
5.1.2017 10:40

J79o84s34e34f 52P84o30l20á18č54e66k 8523566456787

To rád slyším. Vždycky když na mě vybafne nějaký pes, tak mi to přijde úplně stejné, jako by mě obcházel chlapík s devítkou nebo nožem v ruce. Nevidím v tom jediný rozdíl, ale majitel psa si to asi neumí představit.

+7/−3
5.1.2017 10:48

V15l43a96d12i77m50i51r 27S34e37f76l 6737542945741

Kvůli dceři, která má z těchto důvodů ze psů už dost strach, bych použil minimálně pepřák .... Jenže doba je tak paradoxní, že ten čoklař vás ještě za to zažaluje, přestože on nedodržel vyhlášku.

+4/−2
5.1.2017 12:49

J22a41k21u59b 68Š33p56r46i91n24g94e52r 9351362902

Zažalovat může, ale nikdy ten spor nemůže vyhrát. Takže se nebojte a braňte se.

+1/−1
5.1.2017 13:34

V59l72a89d34i24m95i71r 20S81e62f13l 6777552735691

Úplně tak klidnej bych nebyl, některá rozhodnutí soudů jsou nepochopitelná a pes dnes často požívá v pojetí některých jedinců větší ochranu než člověk:-/

+5/−1
5.1.2017 13:53

J30a15k55u76b 59Š88p89r56i73n95g86e17r 9701472452

Jistě, nízké instance soudí jako kdyby byly po lobotomii, ale to nemění na faktu, že je potřeba se ubránit.

+2/−1
5.1.2017 14:05

V78l68a75d61i55m32i75r 49S13e40f95l 6387402805331

Souhlasím, navíc zdraví dcery mi je přednější než případný problém u soudu...

+1/0
5.1.2017 16:20

T29o86m67á84š 95V86a53l23d20e19r 7813230109

taky když mi za fenou běhal pes dostal pár ran prknem na našem pozemku. Jakmile je nějaký pes na volno nevíte jestli je očkován a pak je z toho většinou malér.

0/0
5.1.2017 12:29

M43i67l31o75š 33R74u90f65e42r 3769145922686

A jak reagoval ten pes na pepřák? Ten nosím také, ale ještě jsem ho nepoužil, tak mne to zajímá.

0/0
6.1.2017 7:51

M59o33j11m19í85r 58S59k44á64l15a 2820502606

Přímo úúúúúúúžasněR^;-D

0/0
8.1.2017 17:32

M76i92l72a87n 17P41o22h65o66ř89e40l62ý 1709192158100

... pejskovi i majitelce ... nasadit náhubek, klíček zahodit !!!

+10/0
5.1.2017 10:16

J54i94ř12í 51P28ů82ž59a 4547597852800

a možná i pás cudnosti..nebo?

0/0
5.1.2017 10:27

J13a24n 83S18v85o20b27o90d49a 6144654832411

Pejsek asi strávil hodně času na cvičáku a majitelé se mu moc hezky věnují, když má takové pěkné chování. A pak se divme, že někteří lidé chtějí, aby byli psi stále na vodítku. Ono se není čemu divit, kromě pokousání je hodně nepříjemné už to když k člověku taková nevychovaná bestie přiběhne, štěká a skáče na něj. A reakce majitele? "Nebojte se, on je hodnej"

+14/−1
5.1.2017 10:13

R15e60n27a21t44a 52H94a28v95l73í55č10k82o94v64á 3739506543155

Ono to není o chtění některých lidí! Pes má být na ulici na vodítku a s náhubkem. Policajti to občas i kontrolují a pokutují...staré babky s čivavami!

0/0
5.1.2017 16:16

P56e86t61r 79B85a86č25a78v62č32í94k 3823638551979

Nechápu lidi, kteří si tyhle obludy pořizují. Natož hlupáky, kteří to neumí zvládat a cvičit.

+16/−2
5.1.2017 10:12

P85e44t50r 54T93y42č73k45a 6595292649212

Ten staford je tak polovoční pes proti labradorovi.

+3/0
5.1.2017 10:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.