Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obří náklad pro Dubaj podruhé uvázl kvůli sněhu. Vyjet může až za měsíc

V nekonečný příběh se mění přeprava nadměrného nákladu, který vyrazil na konci listopadu z Přerova. Podle původních plánů měl zhruba třistapadesátikilometrovou trasu do Mělníka zvládnout za pět dní. Teď je jasné, že přeprava potrvá přes dva měsíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M47i58l47a65n 97V29a14l54á63š33e86k 5433362741100

Doporučuji se obrátit na Japonce jak to tam dělají-za týden je vymalováno doslova:-P

0/0
7.1.2017 9:44

J87i41ř48í 97E22r94b88e72n 1153144856517

Jestli myslíte ten "opravený" kráter uprostřed města, tak ten se jim do deseti dní propadnul znova...

0/0
9.1.2017 13:38

M43i47l45o74s47l12a83v 88K23ů62t 2809508361477

A to ještě nevědí,že až tam dojedou tak jim to nezaplatí.Dubajské firmy jsou tím známé.

0/0
6.1.2017 10:34

R63o46s38t60i98s92l70a56v 75M36e96i93s57n36e58r 6841419614

...a já zas myslím že přepravovat obří náklad v lednu přes vysočinu po okreskách byl dobrý nápad, a velice tyto odborníky chválím...;-D:-P;-D

+5/−1
5.1.2017 23:36

M22o76j70m16í27r 57S49k40á51l85a 2860352596

To prostě každého hned tak nenapadne;-D

0/0
6.1.2017 4:09

F96i70l73i41p 51V43o53l14f 7925808859707

V lednu? Původně měl náklad projet v listopadu, že tam zůstal viset díky byrokracii do ledna, s tim se asi moc nepočítalo

0/0
6.1.2017 9:57

P19a76v53e54l 57H39r37á30d29e38k 9597761569

Ale rozhodně směrem do Dubaje.

0/0
5.1.2017 23:10

M29a79r21t67i50n 84K69u50č76e98r33a 8829939169502

Koukám další překvapení po silničářích, že v zimě každoročně padá sníh a cesty jsou nesjízdnéRv;-D

+1/−2
5.1.2017 23:08

T87o56m29á95š 84K45u18c80h94a85ř 3927551588141

To nikoho nenapadlo přepravit to obří přepravní vzducholodí Airlander 10. 8-o

http://technet.idnes.cz/prvni-let-vzducholodi-airlander-do0-/tec_technika.aspx?c=A160818_094447_tec_technika_vse

Stačilo by jich jen 14. ;-D

0/0
5.1.2017 22:58

V39o68j21t96a 83L32e62j42s46e51k 1951255299429

Spíš nerozumím, proč to tahaj na Labe a ne na Dunaj, bylo by to blíž a menší kopce. A jak je to na řece, tak už se to dostane snadno, předpokládám-li cestu přes Suez, tak z Černého moře asi i rychleji.

0/0
5.1.2017 22:23

I76v30o 71Ž63i32ž85k42a 8723187621901

Dunaj bude mít určitě mnohem vyšší poplatky, včetně více států na trase plavby. Byla to i otázka rizika, původně to chtěli dát za pět dnů. :-)

0/0
5.1.2017 22:30

P21e21t98r 26M81u57n38z20a45r 1465401229846

Navíc, jste si opravdu jist, že by ta vaše trase kratší trasa byla bez podjezdů kam by se nevešli?

+1/0
5.1.2017 22:33

I19v83o 87Ž54i20ž77k10a 8693257741131

Ještě mě napadlo, jak by třeba vyřizovali povolení na Slovensku nebo v Rakousku? Že by jim tam třeba ostříhali dráty, nebo pouliční osvětlení, které jim mnohdy visí mezi domy na laně. ;-D

0/0
5.1.2017 22:42

J74a23r38d33a 72S71o66k59o57l 1166728211621

Dělník musí vyrobit okamžitě byrokracie má na to měsíc.

0/0
5.1.2017 22:15

J25i63ř92í 66E14r83b94e46n 1183854536477

Byl byste první, kdo by řval, kdyby mu bez předchozího nahlášení na půl dne odstříhli elektriku i telefon a zablokovali dopravu skrz obec.

+2/0
5.1.2017 22:21

P97e86t61r 40M61u31n95z45a95r 1505671289156

Ano pane Sokol, zítra ráno vám zavolám, že budete celý den bez elektriky. Pochopte, že ty termíny jsou kvůli lidem a podnikům, které musí mít čas na přípravu, že budou odpojeny od elektriky.

+3/0
5.1.2017 22:23

M47a73r78t80i63n 78K46v72e34t39k55o 8833431645409

Na to se da napsat jedin, shit happens :-)

0/0
5.1.2017 22:06

P79e65t66r 37Š84i84m73e84k 2149287956838

I když je pravda, že 7,5 na dálnice nemůže kvůli mostum

0/0
5.1.2017 21:05

V75á75c66l73a94v 73V60a66n19ě26k 2643533168171

To už by asi bylo levnější objednat na přepravu vzducholoď.

0/0
5.1.2017 21:05

V74á73c56l16a56v 28P65o64u64s39t83k40a 3430301722

Máte nějakou takovou?

0/0
5.1.2017 21:06

V87á74c61l66a93v 69V96a67n64ě59k 2193813978301

Vsechno jde. Treba to nechat postavit u nich. Bez vzducholodi.

0/0
5.1.2017 21:08

V63á11c22l30a76v 19P10o37u97s71t76k28a 3210201362

Myslím že v Dubai kam to jede umějí docela dobře počítat a sakra dobře vědí co se jim vyplatí.

0/0
5.1.2017 21:10

V89á64c40l40a92v 31V50a13n86ě22k 2473773158911

Divil bych se jestli na tom nekdo vydělá korunu.

0/0
5.1.2017 21:11

V55á46c46l67a43v 11P38o71u19s65t20k72a 3600751892

Klidně se divte.

0/0
5.1.2017 21:12

V89á75c58l85a40v 74V94a78n50ě15k 2983223978351

OK. Vy víte neco víc?

0/0
5.1.2017 21:13

V18á39c41l93a45v 51P35o40u59s76t18k96a 3270551732

Vím asi to samé co vy, jen z dostupných informací vyvozuji jiné závěry.

0/0
5.1.2017 21:16

V30á30c69l74a23v 95V45a88n90ě74k 2263603678941

Zatim žádné zavery nevidím. Ja pouze porovnavam co by stalo mit předvídatelné naklady v podobe pronajmu vyrobniho mista a vybaveni stroji ci strojem na vyrobu tohoto monstra na místě užití. Nevypadá to na žádný velký high - tech takze poskladat to tam by nemel být tak velký problém. Vsadim se že kdyby to bylo vyráběné pro Evropu tak se to bude dělat jinak ale arabské staty povolují jiné marže.

0/0
5.1.2017 21:22

V62á43c88l40a46v 11P35o78u77s25t33k63a 3580251802

Asi jste chytřejší než kluci v Dubaji, škoda že jste jim to neporadil předtím, než jim náklad uvízl.

0/0
5.1.2017 21:24

V77á43c57l49a14v 30V84a39n47ě84k 2383713508501

Nikdo se mě nezeptal. Vás zjevně taky ne, přestože to máte v malíčku jak vidím.

0/0
5.1.2017 21:28

P29e28t90r 67B45á96č43a 8285666805535

Dnes zadny diskuze o uprchlicich, tak jste vzal za vdek aspon arabskym nakladem? :-P

0/0
5.1.2017 21:34

V48á51c51l54a50v 58V47a30n17ě22k 2403683218631

Mate neco k věci nebo se soustredujete jen na hloupé řeči pane Baco?

0/0
5.1.2017 21:47

J73i76ř14í 51E55r17b38e84n 1373574966427

On už měl pan Báča někdy jiné řeči? ;-)

+1/0
5.1.2017 22:22

P95e23t27r 47B58á76č75a 8945646785425

Jen se ptam, ale asi citlivy mistecko, pardon pane :-P

0/0
6.1.2017 2:04

P83e95t35r 90Š51i42m37e87k 2589797136708

Nechápu proc v tomhle ohledu nedokáže stát výrobce podpořit. naprosto bez problémů bych nechal v noci na několik hodin zavřít dálnici, nechal to projet a je klid.

0/0
5.1.2017 21:04

V29á38c76l20a72v 25P62o23u93s57t17k61a 3330121692

Po dálnici neprojede.

+1/0
5.1.2017 21:06

P62e63t91r 25Š97i94m44e29k 2549297266868

jj, docvaklo mi to.

0/0
5.1.2017 21:27

P51e10t68r 47N61e91c52h96a18n81i65c13k79ý 7113656488360

7,3 metrů vysoký náklad po silnici na takovou vzdálenost je slušný masakr. Tak vysokých nadjezdů tu moc nebude, nemluvě o hmotnosti na mostech, pak přejezdy přes elektrifikované tratě, no mazec.

0/0
5.1.2017 21:00

J87i73ř66í 48K72o73c34u65r63e15k 6745844195318

Na přejezd elektrifikované železnice to nemůže. Jedině přes most a ten to musí unést.

+1/0
5.1.2017 23:28

I89v55a37n21a 23E34i19n55š68p80i14g61l80o97v88á 8450955396956

Mosty nejsou až takový problém, při rozložení hmotnosti bývají tlaky na nápravu u těchto souprav nízké a přepočet zatížení mostů je nedílnou součástí příprav. Mnohem horší může být poskakující kolona špatně naložených normálních kamionů nebo dřevařů na mostě.

0/0
6.1.2017 11:44

E65v55a 59J48a78n35e44č80k96o86v76á 1225975602745

Slušná noční můra pro přepravce, který kdyby mohl, tak to veze v létě, to je jasné.. leč termíny výroby a dodání zakázky holt dopadly na takovéto období, kdy v listopadu sníh ještě asi doufali, že nebude a stihnou to projet dle ohhadu za 5 dní a nyní díky odstávce se vše díky povolením, plánování s obcemi a jinými institucemi tedy fakt komplikuje... a za měsíc se to může opakovat... Držím palce, aby to příště již klaplo..

+4/0
5.1.2017 20:59

L56u51c89i51e 23H26á42n14o84v43á 4200927354757

No, hezké. Buď tomu měli udělat i vrtuli nebo postavit celou továrnu znovu v Dubaji. Možná by to bylo levnější. Ale když se dokázalo odstěhovat bez úhony celý kostel tak trubička snad musí jít taky.

0/0
5.1.2017 20:30

V28á19c44l87a26v 64P44o95u88s42t86k88a 3380571812

Zásadní problém tohoto logistického počinu je

a) nepřízeň počasí a následně pochopitelná nechuť PČR riskovat něčí újmu a tudíž nepovolení v pokračování přepravy.

b) správní lhůty potřebných povolení

to je celé

+1/0
5.1.2017 20:34

P14e91t62r 29F32o42l92t15ý86n 9814746337516

Mně to přijde dost nepříjemné i pro okolí - jednodenní výpadek proudu - co školy, firmy atd..

0/0
5.1.2017 20:51

V74á14c67l41a18v 14P78o76u41s33t81k94a 3400591622

No samozřejmě.

0/0
5.1.2017 21:01

P56e64t34r 87N84e31c80h51a56n72i13c43k35ý 7133576158500

Je ten výpadek fakt na celý den? Přece to snad někdo rozpojí a spojí nebo ne?

0/0
5.1.2017 21:01

V41á92c31l83a73v 55P80o33u77s15t71k67a 3800341912

Ne, zdaleka to nebývá tak jednoduché, takový náklad projíždějící katastrem obce tuto obec prostě odpojí na několik hodin, to je docela logické.

0/0
5.1.2017 21:06

J81i39ř57í 32E57r86b47e29n 1933624206677

Nejednom odpojí a spojí, ale mezitím taky odmontuje z úchytů, snese, uloží, znovu natáhne, znovu zajistí v úchytech, odzkouší a zapne. Taková operace klidně může trvat i dva dny, pokud demontujete třeba čtyřicet let staré vedení na porcelánových izolátorech s orezlými konzolami na viklajících se dřevěných sloupech...

+2/0
5.1.2017 22:27

J15i70ř53í 72K83o28c40u62r47e38k 6775824185528

A máte zásobu elektromateriálu s sebou. Nebo aspoň Pepu s fichtlem, aby kdyžtak zajel do elektra, kdyby ty staré měděné vodiče při pokusu o stočení popraskaly, jak když naláme špagety.

0/0
5.1.2017 23:31

V63á16c26l18a82v 75V48a21n60ě94k 2543343568631

Nepříjemné = drahé.

0/0
5.1.2017 21:30

P93e72t37r 31F62o86l74t62ý34n 9414876497496

Kéž by. Zatím nevím, že bychom za nějaký výpadek elektriny dostali jakoukoliv kompenzaci.

0/0
5.1.2017 21:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.