Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obří náklad pro Dubaj podruhé uvázl kvůli sněhu. Vyjet může až za měsíc

V nekonečný příběh se mění přeprava nadměrného nákladu, který vyrazil na konci listopadu z Přerova. Podle původních plánů měl zhruba třistapadesátikilometrovou trasu do Mělníka zvládnout za pět dní. Teď je jasné, že přeprava potrvá přes dva měsíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17i13l18a51n 35V75a41l55á84š19e35k 5553892371360

Doporučuji se obrátit na Japonce jak to tam dělají-za týden je vymalováno doslova:-P

0/0
7.1.2017 9:44

J23i20ř70í 20E24r38b27e98n 1933344886387

Jestli myslíte ten "opravený" kráter uprostřed města, tak ten se jim do deseti dní propadnul znova...

0/0
9.1.2017 13:38

M55i67l84o23s35l68a26v 30K22ů40t 2469918271277

A to ještě nevědí,že až tam dojedou tak jim to nezaplatí.Dubajské firmy jsou tím známé.

0/0
6.1.2017 10:34

R50o67s80t14i28s19l12a42v 42M52e29i66s50n51e89r 6141239274

...a já zas myslím že přepravovat obří náklad v lednu přes vysočinu po okreskách byl dobrý nápad, a velice tyto odborníky chválím...;-D:-P;-D

+5/−1
5.1.2017 23:36

M45o46j85m86í98r 94S10k86á72l16a 2230822726

To prostě každého hned tak nenapadne;-D

0/0
6.1.2017 4:09

F77i92l96i87p 59V28o89l15f 7795368229347

V lednu? Původně měl náklad projet v listopadu, že tam zůstal viset díky byrokracii do ledna, s tim se asi moc nepočítalo

0/0
6.1.2017 9:57

P42a92v67e28l 73H40r18á27d29e55k 9797411629

Ale rozhodně směrem do Dubaje.

0/0
5.1.2017 23:10

M67a84r14t41i45n 94K28u59č78e50r73a 8539639409842

Koukám další překvapení po silničářích, že v zimě každoročně padá sníh a cesty jsou nesjízdnéRv;-D

+1/−2
5.1.2017 23:08

T33o21m65á20š 72K61u66c11h41a67ř 3977741158641

To nikoho nenapadlo přepravit to obří přepravní vzducholodí Airlander 10. 8-o

http://technet.idnes.cz/prvni-let-vzducholodi-airlander-do0-/tec_technika.aspx?c=A160818_094447_tec_technika_vse

Stačilo by jich jen 14. ;-D

0/0
5.1.2017 22:58

V53o31j22t64a 34L90e42j84s72e43k 1411935749629

Spíš nerozumím, proč to tahaj na Labe a ne na Dunaj, bylo by to blíž a menší kopce. A jak je to na řece, tak už se to dostane snadno, předpokládám-li cestu přes Suez, tak z Černého moře asi i rychleji.

0/0
5.1.2017 22:23

I92v74o 20Ž10i32ž92k17a 8893697671101

Dunaj bude mít určitě mnohem vyšší poplatky, včetně více států na trase plavby. Byla to i otázka rizika, původně to chtěli dát za pět dnů. :-)

0/0
5.1.2017 22:30

P11e82t71r 72M47u29n22z93a35r 1285611879386

Navíc, jste si opravdu jist, že by ta vaše trase kratší trasa byla bez podjezdů kam by se nevešli?

+1/0
5.1.2017 22:33

I48v51o 47Ž47i31ž78k78a 8863147581481

Ještě mě napadlo, jak by třeba vyřizovali povolení na Slovensku nebo v Rakousku? Že by jim tam třeba ostříhali dráty, nebo pouliční osvětlení, které jim mnohdy visí mezi domy na laně. ;-D

0/0
5.1.2017 22:42

J92a86r74d82a 70S46o41k51o96l 1346888581231

Dělník musí vyrobit okamžitě byrokracie má na to měsíc.

0/0
5.1.2017 22:15

J10i95ř21í 80E80r36b32e40n 1863804616797

Byl byste první, kdo by řval, kdyby mu bez předchozího nahlášení na půl dne odstříhli elektriku i telefon a zablokovali dopravu skrz obec.

+2/0
5.1.2017 22:21

P55e68t68r 90M88u23n96z34a33r 1785591549396

Ano pane Sokol, zítra ráno vám zavolám, že budete celý den bez elektriky. Pochopte, že ty termíny jsou kvůli lidem a podnikům, které musí mít čas na přípravu, že budou odpojeny od elektriky.

+3/0
5.1.2017 22:23

M32a88r86t19i89n 14K59v91e34t47k35o 8673961165769

Na to se da napsat jedin, shit happens :-)

0/0
5.1.2017 22:06

P36e17t16r 16Š23i12m25e76k 2719607176208

I když je pravda, že 7,5 na dálnice nemůže kvůli mostum

0/0
5.1.2017 21:05

V91á34c88l30a45v 65V50a57n47ě45k 2313953758111

To už by asi bylo levnější objednat na přepravu vzducholoď.

0/0
5.1.2017 21:05

V86á31c31l43a33v 90P17o30u96s26t72k53a 3410371172

Máte nějakou takovou?

0/0
5.1.2017 21:06

V21á24c57l82a92v 66V66a44n26ě88k 2113563578381

Vsechno jde. Treba to nechat postavit u nich. Bez vzducholodi.

0/0
5.1.2017 21:08

V89á84c19l39a21v 24P92o55u38s37t25k13a 3710361722

Myslím že v Dubai kam to jede umějí docela dobře počítat a sakra dobře vědí co se jim vyplatí.

0/0
5.1.2017 21:10

V56á91c33l23a49v 35V30a72n23ě82k 2443293868141

Divil bych se jestli na tom nekdo vydělá korunu.

0/0
5.1.2017 21:11

V53á31c44l58a90v 17P40o63u23s30t22k23a 3650841302

Klidně se divte.

0/0
5.1.2017 21:12

V66á88c94l39a70v 68V96a76n42ě18k 2123693228941

OK. Vy víte neco víc?

0/0
5.1.2017 21:13

V56á75c93l16a50v 84P16o80u54s79t29k42a 3920771132

Vím asi to samé co vy, jen z dostupných informací vyvozuji jiné závěry.

0/0
5.1.2017 21:16

V10á35c69l44a51v 56V92a49n88ě26k 2443563548111

Zatim žádné zavery nevidím. Ja pouze porovnavam co by stalo mit předvídatelné naklady v podobe pronajmu vyrobniho mista a vybaveni stroji ci strojem na vyrobu tohoto monstra na místě užití. Nevypadá to na žádný velký high - tech takze poskladat to tam by nemel být tak velký problém. Vsadim se že kdyby to bylo vyráběné pro Evropu tak se to bude dělat jinak ale arabské staty povolují jiné marže.

0/0
5.1.2017 21:22

V50á87c46l27a67v 66P53o28u17s25t10k24a 3850441242

Asi jste chytřejší než kluci v Dubaji, škoda že jste jim to neporadil předtím, než jim náklad uvízl.

0/0
5.1.2017 21:24

V20á37c75l28a73v 42V81a42n34ě69k 2483633368141

Nikdo se mě nezeptal. Vás zjevně taky ne, přestože to máte v malíčku jak vidím.

0/0
5.1.2017 21:28

P89e15t38r 61B78á14č91a 8825246355215

Dnes zadny diskuze o uprchlicich, tak jste vzal za vdek aspon arabskym nakladem? :-P

0/0
5.1.2017 21:34

V58á80c28l54a44v 37V69a58n35ě78k 2873683378791

Mate neco k věci nebo se soustredujete jen na hloupé řeči pane Baco?

0/0
5.1.2017 21:47

J68i67ř55í 21E56r28b12e27n 1233274196717

On už měl pan Báča někdy jiné řeči? ;-)

+1/0
5.1.2017 22:22

P62e17t39r 32B36á23č49a 8165246605635

Jen se ptam, ale asi citlivy mistecko, pardon pane :-P

0/0
6.1.2017 2:04

P87e89t41r 78Š15i11m34e11k 2459107806208

Nechápu proc v tomhle ohledu nedokáže stát výrobce podpořit. naprosto bez problémů bych nechal v noci na několik hodin zavřít dálnici, nechal to projet a je klid.

0/0
5.1.2017 21:04

V45á45c70l66a17v 19P41o67u10s44t71k74a 3620281122

Po dálnici neprojede.

+1/0
5.1.2017 21:06

P52e74t29r 31Š65i17m14e67k 2309247496968

jj, docvaklo mi to.

0/0
5.1.2017 21:27

P25e88t25r 72N71e80c95h92a85n65i55c42k96ý 7823926628520

7,3 metrů vysoký náklad po silnici na takovou vzdálenost je slušný masakr. Tak vysokých nadjezdů tu moc nebude, nemluvě o hmotnosti na mostech, pak přejezdy přes elektrifikované tratě, no mazec.

0/0
5.1.2017 21:00

J28i66ř25í 85K97o81c36u26r77e24k 6125414775498

Na přejezd elektrifikované železnice to nemůže. Jedině přes most a ten to musí unést.

+1/0
5.1.2017 23:28

I51v66a21n25a 78E83i71n10š92p65i35g26l85o28v85á 8330815246506

Mosty nejsou až takový problém, při rozložení hmotnosti bývají tlaky na nápravu u těchto souprav nízké a přepočet zatížení mostů je nedílnou součástí příprav. Mnohem horší může být poskakující kolona špatně naložených normálních kamionů nebo dřevařů na mostě.

0/0
6.1.2017 11:44

E24v12a 57J33a21n27e16č87k56o92v65á 1935605172255

Slušná noční můra pro přepravce, který kdyby mohl, tak to veze v létě, to je jasné.. leč termíny výroby a dodání zakázky holt dopadly na takovéto období, kdy v listopadu sníh ještě asi doufali, že nebude a stihnou to projet dle ohhadu za 5 dní a nyní díky odstávce se vše díky povolením, plánování s obcemi a jinými institucemi tedy fakt komplikuje... a za měsíc se to může opakovat... Držím palce, aby to příště již klaplo..

+4/0
5.1.2017 20:59

L13u74c85i66e 24H78á80n28o72v58á 4600807944187

No, hezké. Buď tomu měli udělat i vrtuli nebo postavit celou továrnu znovu v Dubaji. Možná by to bylo levnější. Ale když se dokázalo odstěhovat bez úhony celý kostel tak trubička snad musí jít taky.

0/0
5.1.2017 20:30

V39á53c42l87a90v 62P47o93u42s98t97k71a 3950241162

Zásadní problém tohoto logistického počinu je

a) nepřízeň počasí a následně pochopitelná nechuť PČR riskovat něčí újmu a tudíž nepovolení v pokračování přepravy.

b) správní lhůty potřebných povolení

to je celé

+1/0
5.1.2017 20:34

P36e71t73r 18F70o25l21t47ý24n 9984716437836

Mně to přijde dost nepříjemné i pro okolí - jednodenní výpadek proudu - co školy, firmy atd..

0/0
5.1.2017 20:51

V83á74c60l45a20v 79P26o48u33s16t69k54a 3760191412

No samozřejmě.

0/0
5.1.2017 21:01

P85e68t51r 81N65e21c46h86a85n72i34c92k28ý 7163276878280

Je ten výpadek fakt na celý den? Přece to snad někdo rozpojí a spojí nebo ne?

0/0
5.1.2017 21:01

V29á63c19l67a48v 61P61o25u96s66t12k65a 3130631922

Ne, zdaleka to nebývá tak jednoduché, takový náklad projíždějící katastrem obce tuto obec prostě odpojí na několik hodin, to je docela logické.

0/0
5.1.2017 21:06

J15i78ř61í 55E57r88b76e71n 1473864736727

Nejednom odpojí a spojí, ale mezitím taky odmontuje z úchytů, snese, uloží, znovu natáhne, znovu zajistí v úchytech, odzkouší a zapne. Taková operace klidně může trvat i dva dny, pokud demontujete třeba čtyřicet let staré vedení na porcelánových izolátorech s orezlými konzolami na viklajících se dřevěných sloupech...

+2/0
5.1.2017 22:27

J85i86ř97í 42K16o27c50u34r23e98k 6735464175898

A máte zásobu elektromateriálu s sebou. Nebo aspoň Pepu s fichtlem, aby kdyžtak zajel do elektra, kdyby ty staré měděné vodiče při pokusu o stočení popraskaly, jak když naláme špagety.

0/0
5.1.2017 23:31

V66á67c54l43a31v 81V18a40n86ě48k 2543703408391

Nepříjemné = drahé.

0/0
5.1.2017 21:30

P51e91t70r 79F74o88l74t38ý98n 9344956477626

Kéž by. Zatím nevím, že bychom za nějaký výpadek elektriny dostali jakoukoliv kompenzaci.

0/0
5.1.2017 21:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.