Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obří náklad pro Dubaj podruhé uvázl kvůli sněhu. Vyjet může až za měsíc

V nekonečný příběh se mění přeprava nadměrného nákladu, který vyrazil na konci listopadu z Přerova. Podle původních plánů měl zhruba třistapadesátikilometrovou trasu do Mělníka zvládnout za pět dní. Teď je jasné, že přeprava potrvá přes dva měsíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M49i32l91a30n 16V36a25l17á63š36e82k 5923812751630

Doporučuji se obrátit na Japonce jak to tam dělají-za týden je vymalováno doslova:-P

0/0
7.1.2017 9:44

J77i34ř25í 49E17r68b28e79n 1753534466627

Jestli myslíte ten "opravený" kráter uprostřed města, tak ten se jim do deseti dní propadnul znova...

0/0
9.1.2017 13:38

M19i68l96o28s91l98a78v 11K24ů85t 2599718331717

A to ještě nevědí,že až tam dojedou tak jim to nezaplatí.Dubajské firmy jsou tím známé.

0/0
6.1.2017 10:34

R26o12s12t39i91s49l63a35v 34M88e97i68s78n48e31r 6521269754

...a já zas myslím že přepravovat obří náklad v lednu přes vysočinu po okreskách byl dobrý nápad, a velice tyto odborníky chválím...;-D:-P;-D

+5/−1
5.1.2017 23:36

M68o72j16m48í66r 18S90k93á12l74a 2490902746

To prostě každého hned tak nenapadne;-D

0/0
6.1.2017 4:09

F52i26l44i52p 25V76o45l61f 7965988829447

V lednu? Původně měl náklad projet v listopadu, že tam zůstal viset díky byrokracii do ledna, s tim se asi moc nepočítalo

0/0
6.1.2017 9:57

P18a30v32e29l 40H78r71á69d82e12k 9597651779

Ale rozhodně směrem do Dubaje.

0/0
5.1.2017 23:10

M45a93r48t97i46n 87K85u42č23e54r51a 8449959169752

Koukám další překvapení po silničářích, že v zimě každoročně padá sníh a cesty jsou nesjízdnéRv;-D

+1/−2
5.1.2017 23:08

T79o24m71á72š 32K13u57c86h67a73ř 3717951768311

To nikoho nenapadlo přepravit to obří přepravní vzducholodí Airlander 10. 8-o

http://technet.idnes.cz/prvni-let-vzducholodi-airlander-do0-/tec_technika.aspx?c=A160818_094447_tec_technika_vse

Stačilo by jich jen 14. ;-D

0/0
5.1.2017 22:58

V91o50j65t77a 73L78e81j96s63e59k 1201965119949

Spíš nerozumím, proč to tahaj na Labe a ne na Dunaj, bylo by to blíž a menší kopce. A jak je to na řece, tak už se to dostane snadno, předpokládám-li cestu přes Suez, tak z Černého moře asi i rychleji.

0/0
5.1.2017 22:23

I75v79o 84Ž44i71ž95k88a 8683397851431

Dunaj bude mít určitě mnohem vyšší poplatky, včetně více států na trase plavby. Byla to i otázka rizika, původně to chtěli dát za pět dnů. :-)

0/0
5.1.2017 22:30

P73e87t16r 79M33u74n91z18a20r 1315131849656

Navíc, jste si opravdu jist, že by ta vaše trase kratší trasa byla bez podjezdů kam by se nevešli?

+1/0
5.1.2017 22:33

I31v37o 92Ž81i59ž22k62a 8343127621211

Ještě mě napadlo, jak by třeba vyřizovali povolení na Slovensku nebo v Rakousku? Že by jim tam třeba ostříhali dráty, nebo pouliční osvětlení, které jim mnohdy visí mezi domy na laně. ;-D

0/0
5.1.2017 22:42

J86a87r37d33a 79S41o32k20o79l 1446108891741

Dělník musí vyrobit okamžitě byrokracie má na to měsíc.

0/0
5.1.2017 22:15

J27i39ř84í 27E88r89b72e71n 1933284226447

Byl byste první, kdo by řval, kdyby mu bez předchozího nahlášení na půl dne odstříhli elektriku i telefon a zablokovali dopravu skrz obec.

+2/0
5.1.2017 22:21

P12e16t18r 27M33u19n71z35a94r 1915451479686

Ano pane Sokol, zítra ráno vám zavolám, že budete celý den bez elektriky. Pochopte, že ty termíny jsou kvůli lidem a podnikům, které musí mít čas na přípravu, že budou odpojeny od elektriky.

+3/0
5.1.2017 22:23

M37a78r97t92i15n 31K31v46e28t64k30o 8363441455219

Na to se da napsat jedin, shit happens :-)

0/0
5.1.2017 22:06

P88e49t91r 69Š24i87m76e34k 2239917556348

I když je pravda, že 7,5 na dálnice nemůže kvůli mostum

0/0
5.1.2017 21:05

V37á64c79l34a93v 47V57a60n21ě74k 2773883968901

To už by asi bylo levnější objednat na přepravu vzducholoď.

0/0
5.1.2017 21:05

V97á83c51l87a90v 87P73o60u46s54t98k75a 3320801592

Máte nějakou takovou?

0/0
5.1.2017 21:06

V53á83c10l58a95v 92V80a48n40ě35k 2883863838981

Vsechno jde. Treba to nechat postavit u nich. Bez vzducholodi.

0/0
5.1.2017 21:08

V24á70c13l71a32v 88P92o82u35s11t67k60a 3760281342

Myslím že v Dubai kam to jede umějí docela dobře počítat a sakra dobře vědí co se jim vyplatí.

0/0
5.1.2017 21:10

V34á28c24l76a10v 67V89a77n39ě10k 2963263458201

Divil bych se jestli na tom nekdo vydělá korunu.

0/0
5.1.2017 21:11

V61á11c11l88a60v 32P82o95u13s98t90k66a 3690581982

Klidně se divte.

0/0
5.1.2017 21:12

V90á45c26l62a23v 15V17a73n19ě82k 2403333928721

OK. Vy víte neco víc?

0/0
5.1.2017 21:13

V71á35c72l56a71v 72P10o66u70s25t94k50a 3380251242

Vím asi to samé co vy, jen z dostupných informací vyvozuji jiné závěry.

0/0
5.1.2017 21:16

V84á43c97l40a78v 48V63a79n62ě32k 2153543368901

Zatim žádné zavery nevidím. Ja pouze porovnavam co by stalo mit předvídatelné naklady v podobe pronajmu vyrobniho mista a vybaveni stroji ci strojem na vyrobu tohoto monstra na místě užití. Nevypadá to na žádný velký high - tech takze poskladat to tam by nemel být tak velký problém. Vsadim se že kdyby to bylo vyráběné pro Evropu tak se to bude dělat jinak ale arabské staty povolují jiné marže.

0/0
5.1.2017 21:22

V16á29c97l89a32v 40P73o28u19s96t85k98a 3330731112

Asi jste chytřejší než kluci v Dubaji, škoda že jste jim to neporadil předtím, než jim náklad uvízl.

0/0
5.1.2017 21:24

V67á71c76l91a59v 34V49a42n92ě24k 2343173548191

Nikdo se mě nezeptal. Vás zjevně taky ne, přestože to máte v malíčku jak vidím.

0/0
5.1.2017 21:28

P34e66t28r 72B74á64č94a 8965606155835

Dnes zadny diskuze o uprchlicich, tak jste vzal za vdek aspon arabskym nakladem? :-P

0/0
5.1.2017 21:34

V50á65c34l10a54v 78V24a88n78ě94k 2593373618761

Mate neco k věci nebo se soustredujete jen na hloupé řeči pane Baco?

0/0
5.1.2017 21:47

J66i65ř85í 14E75r97b32e29n 1193834396667

On už měl pan Báča někdy jiné řeči? ;-)

+1/0
5.1.2017 22:22

P35e58t19r 15B69á21č70a 8175196675255

Jen se ptam, ale asi citlivy mistecko, pardon pane :-P

0/0
6.1.2017 2:04

P42e48t44r 19Š28i74m23e74k 2399657956188

Nechápu proc v tomhle ohledu nedokáže stát výrobce podpořit. naprosto bez problémů bych nechal v noci na několik hodin zavřít dálnici, nechal to projet a je klid.

0/0
5.1.2017 21:04

V97á18c91l83a17v 61P30o56u49s69t86k53a 3650791722

Po dálnici neprojede.

+1/0
5.1.2017 21:06

P35e48t65r 53Š67i98m50e53k 2659407886148

jj, docvaklo mi to.

0/0
5.1.2017 21:27

P53e94t19r 10N10e39c49h20a96n77i36c63k55ý 7873206748710

7,3 metrů vysoký náklad po silnici na takovou vzdálenost je slušný masakr. Tak vysokých nadjezdů tu moc nebude, nemluvě o hmotnosti na mostech, pak přejezdy přes elektrifikované tratě, no mazec.

0/0
5.1.2017 21:00

J61i90ř52í 47K11o87c36u72r22e37k 6195574635368

Na přejezd elektrifikované železnice to nemůže. Jedině přes most a ten to musí unést.

+1/0
5.1.2017 23:28

I52v27a56n76a 61E40i68n85š23p25i69g75l57o21v11á 8960795876746

Mosty nejsou až takový problém, při rozložení hmotnosti bývají tlaky na nápravu u těchto souprav nízké a přepočet zatížení mostů je nedílnou součástí příprav. Mnohem horší může být poskakující kolona špatně naložených normálních kamionů nebo dřevařů na mostě.

0/0
6.1.2017 11:44

E80v14a 49J45a66n52e17č82k37o87v12á 1405625422515

Slušná noční můra pro přepravce, který kdyby mohl, tak to veze v létě, to je jasné.. leč termíny výroby a dodání zakázky holt dopadly na takovéto období, kdy v listopadu sníh ještě asi doufali, že nebude a stihnou to projet dle ohhadu za 5 dní a nyní díky odstávce se vše díky povolením, plánování s obcemi a jinými institucemi tedy fakt komplikuje... a za měsíc se to může opakovat... Držím palce, aby to příště již klaplo..

+4/0
5.1.2017 20:59

L82u46c97i21e 58H44á12n74o76v36á 4770347404247

No, hezké. Buď tomu měli udělat i vrtuli nebo postavit celou továrnu znovu v Dubaji. Možná by to bylo levnější. Ale když se dokázalo odstěhovat bez úhony celý kostel tak trubička snad musí jít taky.

0/0
5.1.2017 20:30

V70á24c57l31a81v 82P31o13u80s89t34k53a 3560411962

Zásadní problém tohoto logistického počinu je

a) nepřízeň počasí a následně pochopitelná nechuť PČR riskovat něčí újmu a tudíž nepovolení v pokračování přepravy.

b) správní lhůty potřebných povolení

to je celé

+1/0
5.1.2017 20:34

P21e84t16r 43F15o37l64t98ý67n 9384406777386

Mně to přijde dost nepříjemné i pro okolí - jednodenní výpadek proudu - co školy, firmy atd..

0/0
5.1.2017 20:51

V72á18c87l27a75v 67P65o72u53s19t80k58a 3290791642

No samozřejmě.

0/0
5.1.2017 21:01

P17e86t14r 86N70e77c65h51a70n90i34c86k15ý 7253886918500

Je ten výpadek fakt na celý den? Přece to snad někdo rozpojí a spojí nebo ne?

0/0
5.1.2017 21:01

V14á92c40l72a12v 16P77o88u74s34t67k75a 3350831852

Ne, zdaleka to nebývá tak jednoduché, takový náklad projíždějící katastrem obce tuto obec prostě odpojí na několik hodin, to je docela logické.

0/0
5.1.2017 21:06

J57i10ř90í 80E34r52b17e60n 1173664266357

Nejednom odpojí a spojí, ale mezitím taky odmontuje z úchytů, snese, uloží, znovu natáhne, znovu zajistí v úchytech, odzkouší a zapne. Taková operace klidně může trvat i dva dny, pokud demontujete třeba čtyřicet let staré vedení na porcelánových izolátorech s orezlými konzolami na viklajících se dřevěných sloupech...

+2/0
5.1.2017 22:27

J50i80ř59í 57K63o27c39u54r36e49k 6915154795368

A máte zásobu elektromateriálu s sebou. Nebo aspoň Pepu s fichtlem, aby kdyžtak zajel do elektra, kdyby ty staré měděné vodiče při pokusu o stočení popraskaly, jak když naláme špagety.

0/0
5.1.2017 23:31

V96á94c52l96a75v 45V16a47n39ě15k 2343183678971

Nepříjemné = drahé.

0/0
5.1.2017 21:30

P95e41t32r 15F84o80l36t18ý24n 9764136587946

Kéž by. Zatím nevím, že bychom za nějaký výpadek elektriny dostali jakoukoliv kompenzaci.

0/0
5.1.2017 21:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.