Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehoda blokovala dálnici u Vyškova, Rakušané nepouštějí kamiony bez řetězů

Komplikace spojené se sněhem dál ovlivňují dopravu na jižní Moravě. Srážka kamionu se dvěma auty u Vyškova ráno zablokovala dálnici D46 směrem na Olomouc. V Mikulově stála několikakilometrová kolona až od hranic s Rakouskem, které nechce na své území pouštět kamiony bez řetězů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70a46k39u80b 82K80a53m38e38n50i23c85k43ý 4909132417446

za pristup pastevcu R^R^ i kdyz ten narod rad nemam, tak s tema kamionama to resi na jednicku...

+12/0
1.2.2017 10:03

J37a97n 76T90a73r88a91b45a 4796216949989

Já ho naopak rád mám, nenazývám je pastevci a oceňuji, jak dokázali problematiku chování řidičů nákladní dopravy efektivně zvládnout.

+4/0
1.2.2017 11:22

M73a46r61e36k 84H65r83u68b22y 6387872731858

Za takovehoto snezeni by mely byt kamiony odstaveny automaticky. Prakticky veskere problemy v doprave zpusobuji prave tiraci.Rv

+9/−3
1.2.2017 9:31

J38a38n 84T62a27r32a74b95a 4446806179619

Prakticky veškeré ne, ale ty největší ano. Problém řidičů kamionů je v tom, že Česmad platí a státní moc hraje slepou, hluchou a němou. Podívejte se na Slovensko, tam zvládli snadno a rychle problém vyřešit, ono to jde, když se chce ......a nebere obálkovné.

+12/0
1.2.2017 9:39

S94t72a69n48i16s92l87a17v 57C26h54y24t21r95a 3384753557789

Zkuste jezdit kolem 160tis km ročně a pak hodnoťte. Spouste lidí nedochází, že se po silnici prostě převáží většina zboží. Co by jste pak říkal ,že by na vás někde nečekalo zboží, co zrovna potřebujete? Budete pochopitelně na kamiony nadávat s tím, že vás jejich problémy nezajímají.

0/0
1.2.2017 11:06

J52a38n 64T61a85r25a15b17a 4516356429809

Co jste tím chtěl říci, mohl byste nám prosím objasnit alespoň přibližně obsah vaší myšlenky?

+1/0
1.2.2017 11:21

J51i70ř64í 91K14o58d31ý73d49e68k 7480660926493

Ta Vaše myšlenka byla rovněž velmi hluboká :-) Co se událo tak zásadního na Slovensku?

0/0
1.2.2017 11:23

J30a37n 45T72a17r63a10b15a 4146606829519

Patrně jste ovečkou Česmadu, že to nevíte.

0/0
1.2.2017 11:28

J43i14ř85í 29K76o82d10ý16d89e22k 7420680346723

tak se rozepište.

0/0
1.2.2017 11:30

J83a50n 30T31a63r25a92b46a 4586226669309

Není třeba, většině je to jasné, vy byste to stejně nepochopil.

+1/0
1.2.2017 11:33

J97i95ř18í 43K17o64d86ý10d96e48k 7320150636623

Troll. Děkuji za podnětnou diskusi.

0/0
1.2.2017 11:35

L46u25b66o30š 31H54o59l74í93k 5747410302200

A to je ten začarovaný kruh - aby ekonomika v dnešním pojetí fungovala, musí být co nejlevnější doprava (součástky na jedno auto najezdí po Evropě tisíce, možná desetitisíce kilometrů). Pokud je tak levná doprava, zvětší se její objem (řetězec klidně nakoupí brambory které putují tisíc kilometrů, když je cena i s dopravou nižší než u místních producentů).

Tím se na dopravě stáváme závislejší a tak musí zůstat levná - to znamená že se musí šetřit - nízké platy řidičů (s tím související jejich upadající kvalita) a tlak na nedodržování přestávek atd., v podstatě směšné poplatky za užití dálnic a nulové za ostatní cesty, náklady na znečištění prostředí nebo náklady na likvidaci nehod se do nákladů přepravců zahrnují také spíše symbolicky.

Akorát opravdu nevím, jak z toho ven.

+1/0
1.2.2017 11:24

J61a29n 79T88a92r82a28b69a 4426856919269

Jistě, honba za nejnižšími náklady nese paradoxní a velmi komplikovaná řešení, například v logistice. Apropos, kde jste vzal, že výdělky řidičů jsou nízké? U linkových autobusů ano, ale na kamionu to rozhodně neplatí, jsou nad celostátním průměrem. Člověk mdlého rozumu a s dosaženým vzděláním "autoškola" si jinde zdaleka tolik nevydělá.

0/0
1.2.2017 11:32

P33a35v26e18l 95J50e33ř81á41b19e39k 7831222964107

Kdyby platy řidičů kamionů byly nad průměrem, tak se u nich netrhnou dveře zájemci o práci.

Ale pokud počítáte do mezd i naturálie apod., pokud si uvědomíte, že jsou dny mimo rodinu, spí po motorestech a kabinách, kde kdo je za každou blbost buzeruje, tak bych to za nějakou zajímavou mzdy bych to nepovažoval.

To je skoro lepší jezdit se stavebním kolečkem na stavbě.

0/0
1.2.2017 20:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.