Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehoda blokovala dálnici u Vyškova, Rakušané nepouštějí kamiony bez řetězů

Komplikace spojené se sněhem dál ovlivňují dopravu na jižní Moravě. Srážka kamionu se dvěma auty u Vyškova ráno zablokovala dálnici D46 směrem na Olomouc. V Mikulově stála několikakilometrová kolona až od hranic s Rakouskem, které nechce na své území pouštět kamiony bez řetězů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J37a77k42u75b 16K10a42m45e49n20i97c52k74ý 4929172987636

za pristup pastevcu R^R^ i kdyz ten narod rad nemam, tak s tema kamionama to resi na jednicku...

+12/0
1.2.2017 10:03

J12a23n 97T41a50r29a22b35a 4316496779539

Já ho naopak rád mám, nenazývám je pastevci a oceňuji, jak dokázali problematiku chování řidičů nákladní dopravy efektivně zvládnout.

+4/0
1.2.2017 11:22

M28a92r58e10k 67H93r72u58b37y 6307472651268

Za takovehoto snezeni by mely byt kamiony odstaveny automaticky. Prakticky veskere problemy v doprave zpusobuji prave tiraci.Rv

+9/−3
1.2.2017 9:31

J86a95n 51T44a34r16a16b91a 4136696269229

Prakticky veškeré ne, ale ty největší ano. Problém řidičů kamionů je v tom, že Česmad platí a státní moc hraje slepou, hluchou a němou. Podívejte se na Slovensko, tam zvládli snadno a rychle problém vyřešit, ono to jde, když se chce ......a nebere obálkovné.

+12/0
1.2.2017 9:39

S46t24a52n21i36s37l55a24v 51C90h19y40t58r12a 3444783787259

Zkuste jezdit kolem 160tis km ročně a pak hodnoťte. Spouste lidí nedochází, že se po silnici prostě převáží většina zboží. Co by jste pak říkal ,že by na vás někde nečekalo zboží, co zrovna potřebujete? Budete pochopitelně na kamiony nadávat s tím, že vás jejich problémy nezajímají.

0/0
1.2.2017 11:06

J46a95n 20T44a98r84a87b28a 4256576749839

Co jste tím chtěl říci, mohl byste nám prosím objasnit alespoň přibližně obsah vaší myšlenky?

+1/0
1.2.2017 11:21

J11i80ř21í 84K25o82d46ý30d81e15k 7950740166563

Ta Vaše myšlenka byla rovněž velmi hluboká :-) Co se událo tak zásadního na Slovensku?

0/0
1.2.2017 11:23

J47a49n 10T54a37r89a54b16a 4586816239619

Patrně jste ovečkou Česmadu, že to nevíte.

0/0
1.2.2017 11:28

J36i33ř94í 78K62o71d23ý69d78e34k 7240740646233

tak se rozepište.

0/0
1.2.2017 11:30

J96a73n 29T71a89r62a95b59a 4846426909349

Není třeba, většině je to jasné, vy byste to stejně nepochopil.

+1/0
1.2.2017 11:33

J12i67ř34í 28K67o59d58ý90d86e67k 7670190906353

Troll. Děkuji za podnětnou diskusi.

0/0
1.2.2017 11:35

L95u81b42o71š 83H85o57l62í70k 5827260942850

A to je ten začarovaný kruh - aby ekonomika v dnešním pojetí fungovala, musí být co nejlevnější doprava (součástky na jedno auto najezdí po Evropě tisíce, možná desetitisíce kilometrů). Pokud je tak levná doprava, zvětší se její objem (řetězec klidně nakoupí brambory které putují tisíc kilometrů, když je cena i s dopravou nižší než u místních producentů).

Tím se na dopravě stáváme závislejší a tak musí zůstat levná - to znamená že se musí šetřit - nízké platy řidičů (s tím související jejich upadající kvalita) a tlak na nedodržování přestávek atd., v podstatě směšné poplatky za užití dálnic a nulové za ostatní cesty, náklady na znečištění prostředí nebo náklady na likvidaci nehod se do nákladů přepravců zahrnují také spíše symbolicky.

Akorát opravdu nevím, jak z toho ven.

+1/0
1.2.2017 11:24

J63a76n 92T42a69r75a93b46a 4936126289749

Jistě, honba za nejnižšími náklady nese paradoxní a velmi komplikovaná řešení, například v logistice. Apropos, kde jste vzal, že výdělky řidičů jsou nízké? U linkových autobusů ano, ale na kamionu to rozhodně neplatí, jsou nad celostátním průměrem. Člověk mdlého rozumu a s dosaženým vzděláním "autoškola" si jinde zdaleka tolik nevydělá.

0/0
1.2.2017 11:32

P33a87v96e55l 86J81e92ř75á18b30e33k 7741972844377

Kdyby platy řidičů kamionů byly nad průměrem, tak se u nich netrhnou dveře zájemci o práci.

Ale pokud počítáte do mezd i naturálie apod., pokud si uvědomíte, že jsou dny mimo rodinu, spí po motorestech a kabinách, kde kdo je za každou blbost buzeruje, tak bych to za nějakou zajímavou mzdy bych to nepovažoval.

To je skoro lepší jezdit se stavebním kolečkem na stavbě.

0/0
1.2.2017 20:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.