Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J17a46k89u22b 33K97a60m12e47n12i86c35k44ý 4799242897286

za pristup pastevcu R^R^ i kdyz ten narod rad nemam, tak s tema kamionama to resi na jednicku...

+12/0
doporučit
1.2.2017 10:03

J25a73n 34T66a24r72a85b19a 4556826429749

Já ho naopak rád mám, nenazývám je pastevci a oceňuji, jak dokázali problematiku chování řidičů nákladní dopravy efektivně zvládnout.

+4/0
doporučit
1.2.2017 11:22

M63a47r22e85k 23H37r46u47b94y 6587432331848

Za takovehoto snezeni by mely byt kamiony odstaveny automaticky. Prakticky veskere problemy v doprave zpusobuji prave tiraci.Rv

+9/−3
doporučit
1.2.2017 9:31

J86a49n 89T46a59r68a54b27a 4736766949849

Prakticky veškeré ne, ale ty největší ano. Problém řidičů kamionů je v tom, že Česmad platí a státní moc hraje slepou, hluchou a němou. Podívejte se na Slovensko, tam zvládli snadno a rychle problém vyřešit, ono to jde, když se chce ......a nebere obálkovné.

+12/0
doporučit
1.2.2017 9:39

S31t92a72n13i12s76l25a28v 36C82h64y73t48r30a 3524763527339

Zkuste jezdit kolem 160tis km ročně a pak hodnoťte. Spouste lidí nedochází, že se po silnici prostě převáží většina zboží. Co by jste pak říkal ,že by na vás někde nečekalo zboží, co zrovna potřebujete? Budete pochopitelně na kamiony nadávat s tím, že vás jejich problémy nezajímají.

0/0
doporučit
1.2.2017 11:06

J66a40n 10T81a37r33a95b71a 4946246869579

Co jste tím chtěl říci, mohl byste nám prosím objasnit alespoň přibližně obsah vaší myšlenky?

+1/0
doporučit
1.2.2017 11:21

J88i69ř27í 11K91o43d73ý43d91e80k 7280150576133

Ta Vaše myšlenka byla rovněž velmi hluboká :-) Co se událo tak zásadního na Slovensku?

0/0
doporučit
1.2.2017 11:23

J83a25n 97T38a25r76a74b50a 4196636839499

Patrně jste ovečkou Česmadu, že to nevíte.

0/0
doporučit
1.2.2017 11:28

J65i48ř17í 40K81o10d40ý78d93e94k 7560460386183

tak se rozepište.

0/0
doporučit
1.2.2017 11:30

J13a19n 41T85a21r93a33b33a 4486796729659

Není třeba, většině je to jasné, vy byste to stejně nepochopil.

+1/0
doporučit
1.2.2017 11:33

J97i20ř81í 48K59o62d26ý51d77e34k 7350600986273

Troll. Děkuji za podnětnou diskusi.

0/0
doporučit
1.2.2017 11:35

L74u78b19o88š 68H60o10l17í73k 5657180332510

A to je ten začarovaný kruh - aby ekonomika v dnešním pojetí fungovala, musí být co nejlevnější doprava (součástky na jedno auto najezdí po Evropě tisíce, možná desetitisíce kilometrů). Pokud je tak levná doprava, zvětší se její objem (řetězec klidně nakoupí brambory které putují tisíc kilometrů, když je cena i s dopravou nižší než u místních producentů).

Tím se na dopravě stáváme závislejší a tak musí zůstat levná - to znamená že se musí šetřit - nízké platy řidičů (s tím související jejich upadající kvalita) a tlak na nedodržování přestávek atd., v podstatě směšné poplatky za užití dálnic a nulové za ostatní cesty, náklady na znečištění prostředí nebo náklady na likvidaci nehod se do nákladů přepravců zahrnují také spíše symbolicky.

Akorát opravdu nevím, jak z toho ven.

+1/0
doporučit
1.2.2017 11:24

J89a25n 41T10a37r66a25b11a 4306956549449

Jistě, honba za nejnižšími náklady nese paradoxní a velmi komplikovaná řešení, například v logistice. Apropos, kde jste vzal, že výdělky řidičů jsou nízké? U linkových autobusů ano, ale na kamionu to rozhodně neplatí, jsou nad celostátním průměrem. Člověk mdlého rozumu a s dosaženým vzděláním "autoškola" si jinde zdaleka tolik nevydělá.

0/0
doporučit
1.2.2017 11:32

P92a30v86e39l 77J82e79ř85á93b28e54k 7241582214217

Kdyby platy řidičů kamionů byly nad průměrem, tak se u nich netrhnou dveře zájemci o práci.

Ale pokud počítáte do mezd i naturálie apod., pokud si uvědomíte, že jsou dny mimo rodinu, spí po motorestech a kabinách, kde kdo je za každou blbost buzeruje, tak bych to za nějakou zajímavou mzdy bych to nepovažoval.

To je skoro lepší jezdit se stavebním kolečkem na stavbě.

0/0
doporučit
1.2.2017 20:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.