Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehoda blokovala dálnici u Vyškova, Rakušané nepouštějí kamiony bez řetězů

Komplikace spojené se sněhem dál ovlivňují dopravu na jižní Moravě. Srážka kamionu se dvěma auty u Vyškova ráno zablokovala dálnici D46 směrem na Olomouc. V Mikulově stála několikakilometrová kolona až od hranic s Rakouskem, které nechce na své území pouštět kamiony bez řetězů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42a39k34u84b 97K23a38m96e10n48i44c26k61ý 4409632827636

za pristup pastevcu R^R^ i kdyz ten narod rad nemam, tak s tema kamionama to resi na jednicku...

+12/0
1.2.2017 10:03

J97a61n 10T47a17r43a40b59a 4706766539909

Já ho naopak rád mám, nenazývám je pastevci a oceňuji, jak dokázali problematiku chování řidičů nákladní dopravy efektivně zvládnout.

+4/0
1.2.2017 11:22

M94a13r30e42k 36H93r37u48b86y 6637842721338

Za takovehoto snezeni by mely byt kamiony odstaveny automaticky. Prakticky veskere problemy v doprave zpusobuji prave tiraci.Rv

+9/−3
1.2.2017 9:31

J39a91n 98T61a12r57a67b18a 4736656329599

Prakticky veškeré ne, ale ty největší ano. Problém řidičů kamionů je v tom, že Česmad platí a státní moc hraje slepou, hluchou a němou. Podívejte se na Slovensko, tam zvládli snadno a rychle problém vyřešit, ono to jde, když se chce ......a nebere obálkovné.

+12/0
1.2.2017 9:39

S49t93a31n90i54s48l52a61v 52C19h52y40t95r29a 3134683547249

Zkuste jezdit kolem 160tis km ročně a pak hodnoťte. Spouste lidí nedochází, že se po silnici prostě převáží většina zboží. Co by jste pak říkal ,že by na vás někde nečekalo zboží, co zrovna potřebujete? Budete pochopitelně na kamiony nadávat s tím, že vás jejich problémy nezajímají.

0/0
1.2.2017 11:06

J21a96n 25T74a82r13a47b60a 4186736959329

Co jste tím chtěl říci, mohl byste nám prosím objasnit alespoň přibližně obsah vaší myšlenky?

+1/0
1.2.2017 11:21

J85i39ř63í 19K76o54d42ý26d95e19k 7460290716863

Ta Vaše myšlenka byla rovněž velmi hluboká :-) Co se událo tak zásadního na Slovensku?

0/0
1.2.2017 11:23

J82a55n 30T16a38r63a48b29a 4506216619339

Patrně jste ovečkou Česmadu, že to nevíte.

0/0
1.2.2017 11:28

J29i48ř86í 16K86o43d86ý55d85e65k 7110410196363

tak se rozepište.

0/0
1.2.2017 11:30

J24a21n 97T25a86r78a54b21a 4256646149869

Není třeba, většině je to jasné, vy byste to stejně nepochopil.

+1/0
1.2.2017 11:33

J66i66ř67í 47K19o23d97ý24d30e23k 7770180126583

Troll. Děkuji za podnětnou diskusi.

0/0
1.2.2017 11:35

L85u83b40o95š 88H29o74l28í37k 5337170522950

A to je ten začarovaný kruh - aby ekonomika v dnešním pojetí fungovala, musí být co nejlevnější doprava (součástky na jedno auto najezdí po Evropě tisíce, možná desetitisíce kilometrů). Pokud je tak levná doprava, zvětší se její objem (řetězec klidně nakoupí brambory které putují tisíc kilometrů, když je cena i s dopravou nižší než u místních producentů).

Tím se na dopravě stáváme závislejší a tak musí zůstat levná - to znamená že se musí šetřit - nízké platy řidičů (s tím související jejich upadající kvalita) a tlak na nedodržování přestávek atd., v podstatě směšné poplatky za užití dálnic a nulové za ostatní cesty, náklady na znečištění prostředí nebo náklady na likvidaci nehod se do nákladů přepravců zahrnují také spíše symbolicky.

Akorát opravdu nevím, jak z toho ven.

+1/0
1.2.2017 11:24

J73a54n 73T36a71r51a82b55a 4306876289289

Jistě, honba za nejnižšími náklady nese paradoxní a velmi komplikovaná řešení, například v logistice. Apropos, kde jste vzal, že výdělky řidičů jsou nízké? U linkových autobusů ano, ale na kamionu to rozhodně neplatí, jsou nad celostátním průměrem. Člověk mdlého rozumu a s dosaženým vzděláním "autoškola" si jinde zdaleka tolik nevydělá.

0/0
1.2.2017 11:32

P90a28v21e21l 93J96e29ř16á84b29e68k 7361842674257

Kdyby platy řidičů kamionů byly nad průměrem, tak se u nich netrhnou dveře zájemci o práci.

Ale pokud počítáte do mezd i naturálie apod., pokud si uvědomíte, že jsou dny mimo rodinu, spí po motorestech a kabinách, kde kdo je za každou blbost buzeruje, tak bych to za nějakou zajímavou mzdy bych to nepovažoval.

To je skoro lepší jezdit se stavebním kolečkem na stavbě.

0/0
1.2.2017 20:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.