Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J65a46n 22L28u19k78á38š 7717903413302

Nevim jak ted, ale pred par lety bylo naprosto normalni, ze nektere hospody mely nasmlouvanou smluvni prepravu, a kdyz zakaznik pozadal o taxi, nezavolali mu taxi ale smluvniho prepravce.

Pokud je legalni toto, musi byt legalni i Uber.

Jinak jsem s Uberem alezpon zatim nikdy nejel, ale neni normalni, ze jsou taxiky v Brne drazsi nez v Praze a to o dost.

+8/0
doporučit
1.2.2017 20:07

M35a41r13e48k 16G66a30j84d24a 4683754566242

Jsem zvědav ja UBER implementuje EET. Sice až za rok, ale jsem zvědav.

+9/−1
doporučit
1.2.2017 14:31

M13a46r30t27i88n 73Z55y13k21a 5648156638830

Dobře ať se uzákoní že "taxikáře" může dělat kdokoli bez jakýchkoliv zkoušek a vše je v pořádku a i Uber neporušuje zákony.

+11/−3
doporučit
1.2.2017 14:47

P61e37t80r 17D18v64o20r14a40k 5929408212473

Taxikari muzou protestovat jak chteji, ale kolo dejin neotoci. Tohle bylo v historii uz mnohokrat - viz prumyslova revoluce. Delnici a remeslnici se bourili, ze jim stroje berou praci (o ktere si mysleli, ze ji mohou a smi vykonavat jen oni a ne nejaka nekvalifikovana sila). A jak to dopadlo...

+13/−5
doporučit
1.2.2017 15:05

S14t71a88n83i80s31l53a51v 62N63ý34v35l70t 2234405603

Taxikář by taky mohl jezdit za jejich ceny, ALE - musí platit daně - soc,zdrav.z příjmu, silniční, serivs taxametru - který oni nemají - je to ze zákona metrologické zařízení a podléhá revizím - jako na benzínce počítadlo benzínu - musí ukazovat přesnou cenu v aktuálním čase. Vjezdové výpalné. Musí víc papírovat. Častěji na technickou. A ta největší položka je 5 - 10 tisíc za dispečink - který mimo jiné výhody - většinou zaměstnává zdravotně postižené, nebo matky na mateřské. V Praze je možný, že maj za dispečink mnohem větší výpalné, já to vidím podle menšího města. A oni dodržují více méně veškeré tyhle státní buzeráky a výpalné a je to podlé údajů z mé taxislužby kolem 55% tržby každého řidiče, pokud se započítá i amortizace a palivo, bez započítání nehod.

Pak když taxikář pod dispečinkem natočí za měsíc 50tisíc, zbyde mu 22 a vydělíte si to 230 a více hodinama, které tam seděl, tak to není žádná výhra.

Ještě musí mít žlutou kartu, která jakousi zárukou, že zná mapu a zákony, které ho svazujou, že řidič není trestanec, opilec, není mu 80let a nemá sklony k pedofilii.

Nedivím se, že se mají na uberáky pifku. !!

+6/0
doporučit
1.2.2017 18:44

L85u98k37á51š 60T66e10s27a17ř 3488755177949

Je to nespravedlivé - jedni si musí platit licenci, různý zkoušky a druzí nemusí?

+7/−1
doporučit
1.2.2017 22:42

R80a20d23e58k 80H24o91d72a59ň 9426747101253

Chápu že taxikáři protestují. Řešení je přece jednoduché a logické - zrušit nesmyslné "místní" regulace pro taxíky, které jsou jednoznačně anachronismus.

* k čemu zkoušky z místopisu v době, kdy může mít každý za pár šupů navigaci která navíc dokáže volit cestu v závislosti na aktuální dopravě

* k čemu taxametr, s kterým se stejně i po desítkách let a kontrol fixluje jak to jen jde v době, kdy zákazník může snadno kontrolovat za kolik jede?

* a hlavně, k čemu dělat "místní regulace" v době, kdy lidé cestují po světě jako nikdy dřív?

Zrovna v ČR kde jsou taxikáři proslavení švindlováním že jsou o tom příspěvky ve všemožných cestovních průvodcích bych prostě jako cizinec taky raději volil Uber - nemám sice nějakou "pseudozáruku kvality" od nějakého Šmouly z dispečinku, ale hodnocení klientů je pro mě důležitější.

+9/−3
doporučit
2.2.2017 10:57

L39u83d38ě54k 53P40r84o42v26a61z79n35í47k 8763301372275

"Dehonestuje to mojí práci", řekl taxikář R^;-D

+5/−1
doporučit
1.2.2017 19:08

J80a14n 46U13l85r56i38c53h 9609106819784

Faktem je, že pokud někdo soustavně jezdí za úplatu (převyšující náklady na jízdu), je taxikář, ať už si tak říká nebo ne.

+4/0
doporučit
2.2.2017 11:09

M70i17r63o91s28l90a98v 11H76r63a46c61h 9516509355795

Pro Uber jsem jezdil v Praze a a vzhledem k tomu že to pořád zlevňovali a poplatky nesnížili je to teď pro zoufalce. Jet na letiště z centra za 180 Kč výdělku. ???? Ať jdou do p.či bu.íci z Ubru. Akorát se sem kuli němu stahuje kdejaká cháska z východu. Nemam nic proti lidem, ale oni cíleně využívají toho, tito lidé tady nemají šanci být zaměstnaní za pořádný peníze jinde. Jim je jedno že 50 procent řidičů v Praze nemluví česky a Prahu nezná. Uber = vy.ebávka. A Krnáčová ta mlčí. Uber asi umí ty peníze co vybere nacpat na správný místa. Já si z auta udělal normálního Taxíka a jezdím pro Liftago. Česká aplikace fungující podobně, ale slušně zachází s Taxikáři.

+4/−1
doporučit
2.2.2017 13:04

P42e29t44r 65M35r81á22č47e82k 5443359476357

Asi takhle...poslední jízda z hl. náhraží dom (1.3km) mě stála 130,- Kč (bězná taxislužba co tam stojí) Takže Uber jen vítám :-)

+4/−2
doporučit
1.2.2017 15:31

P67e95t11r 40K81e25ř 8793104632398

A už jsme zase vytvořili nesmysl. Provozovatele "zprostředkovatelské služby" necháme podnikat, i když je nám známo, že jeho poskytovatelé služeb nefungují v legální rovině. Je to jako bychom nechali "zprostředkovatele" nabízet distribuci drog, či převoz imigrantů, nedej bože dokonce obchod s dětmi. Vždyť je to jen zprostředkovatel a jeho činnost je legální. Nemůže za to, že dealer nemá povolení k obchodu s omamnými látkami, řidič pašerák netuší že zákazníci v kufru přestupují hranici nelegálně a hodný strýc neví nic o pravých rodičích dítěte.

Buď ať to jako celek povolí, nebo zakážou. Oboje by mohlo být správné.

+3/−1
doporučit
2.2.2017 8:44

P23e38t18r 35V80o12p68i48č49k94a 5862137357306

kdyby se taxikari nechovali jako hovada a nevozili lidi za nekrestanske penize, uber by nikdy nevznikl.

+4/−3
doporučit
2.2.2017 11:54

P49e59t35r 50V38o19p15i53č25k65a 5512267217926

trochu mi to pripomina dobu, kdy v cesku jezdil z brna do prahy jeden dopravce a jeho sluzby byli katastrofalni. Pak prisel Jancura a zacaly se dit veci. Snad se neco podobneho stane i ted a taxikari pochopi, ze to jak to delaji neni zrovna idealni.

+2/0
doporučit
2.2.2017 11:56

J55a48r93o96m26i49r 43M12a94r68e83s 8380574625320

Doma v UK pouzivam jedine Uber- ceny cca 50%. Jestli bude rozdil v cechackove 20 korun samozrejme preferuju taxi, ale kdyz mate zaplatit £30 nebo £15 tak to uz je rozdil. Je jasne ze panu taxikarum se to nelibi kdyz si za cestu z jednoho konce brna na druhy uctuji to co prumerny cechacek vydela za den.

+7/−15
doporučit
1.2.2017 14:11

T77o85m28á10š 24K37o56l94i39š 3505386882838

Je potřeba,aby si národ uvědomil,že řidiči taxislužby jsou osvč,čili si platí soc. a zdravotní sami,to je +- 5 tis,platí dispečink +- 5 tis,platí auto,buď leasing nebo vlastní,opravy,servisy,pneu,každý rok musí na STK,musí mít licenci,tzn zkoušky,které musí opakovat každých 10 let,povinné ručení je 1,5 násobek oproti motorovým vozidlům,protože jsou taxi,taxametr 12-15 tis,polepy,vysílačka,to všechno stojí peníze a to je hodně peněz,a pak musí z něčeho žít a platit to,co ostatní,nájem,jídlo a pod.Kdo si to nevyzkoušel,ať nesoudí.Nicméně řidiči jsou pojištěni,mají vše dle zákona,pokud se vám ve voze něco stane,je to pojištěné,pokud nedorazíte včas na letiště,je to pojištěné a pak přijde Uber,neprofesionální řidiči,kteří mají jen řidičák,pokud se něco stane,nemáte nic,nemusí mít zkoušky,taxametr,lampu,prostě vůbec nic,jezdí za tak nízké ceny,že nechápu,z čeho budou platit servis,opravy a nové auto po opotřebování stávajícího. Já bych svou ženu k někomu takovému neposadil.Je to černá taxislužba a češi hledí jen na ušetřené peníze a jejich bezpečí je nezajímá.Vzpamatujte se.

+1/0
doporučit
3.2.2017 16:35

P28e12t80r 65K45r27a31f38č11i40k 7634405326324

použili jsme Uber v Londýně, naprostá spokojenost. Přehled kudy jedete a za kolik jedete, do 2 minut přijel.

+1/−1
doporučit
1.2.2017 16:54

P19a90t48r43i49k 31P24i67l12c28h 5475347749544

Soud se v Praze zastal Uberu, ze se jedna o spolujizdu

+1/−2
doporučit
2.2.2017 11:11

P34e66t50r 31D19v92o72r16a84k 5649358752963

Pane Nyvlt,

Uber je prave diky jejich aplikaci tou nejspolehlivejsi kontrolou!

Jelikoz kazdy zakaznik ma moznost napsat hodnoceni, ktere je, samozrejme, verejne pristupne kazdemu zakaznikovi. Vi kam jede a za kolik presne, s kym jede, jak ridice hodnotili predchozi zakaznici atd.

Coz, bohuzel, je neco, o cem si zakaznici taxisluzby mohou nechat jen zdat.

+1/−2
doporučit
1.2.2017 19:09

A85l60e63š 88N98e82v72e25s71e17l40ý 2467493507780

Vcera v 7 rano. Potrebuju taxi na Hlavnak na vlak. Sakra, trochu nasnezilo. City taxi. Sorry, nejezdime. Impuls taxi, sorry, nejezdime. Liftago, zadny auto v dohledu. Jsem rad za kazdou dalsi sluzbu, ktera me odveze kam potrebuju.

0/−1
doporučit
2.2.2017 13:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.