Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M40a54r55t80i15n 94V94š64e11t76u62l44a 2921499315715

Klasika - postaví obchvat a plánujou tam výstavbu a pak budou chtít obchvat obchvatu. Banánistán.

+8/0
doporučit
6.2.2017 14:29

A95l54e40š 75L52i19s34o30v37s44k94ý 9519328492972

Paní starostka najednou zjišťuje, že věci nejsou tak jednoduché, jak si myslela a jak to předhazovala předchozímu vedení v ne zrovna čistě vedené volební kampani :-)

+4/−1
doporučit
6.2.2017 15:19

T10o35m56á29š 18H22a76l25t52m74a75r 8341900465143

Vážený pane Vykoupile, vážený pane Doležel a ostatní. Jsem občan městské části Brno - Slatina cca 20let a shodou okolností vlastním dům jak na ulici Bedřichovická tak na ulici Šlapanická. Mám plno zkušeností s výstavbou zde v této obci a velmi se mne dotýká i zmiňovaná infrastruktura. Napsat sem jen pár vět jak je umožněno, by podle mne způsobilo jen další hádky, dohady a zbytečná nepochopení. Svůj rozsáhlý příspěvek, který sem nejde vložit jsem předal redakci a autorovi článku s tím, ať on s ním naloží jak uzná za vhodné, jelikož už se i o mne a mé výstavbě zde ve Slatině jednou na iDNES psalo,nemám problém a nebojím se pod něj i v nějakém dalším článku veřejně podepsat. Pokud máte zájem o přečtení mého celého názoru na věc, ať už jste bydlištěm ze Šlapanic nebo Slatiny ,napište mne na email htdvere@htdvere.cz a já Vám můj osobní názor zašlu v nezměněné podobě v příloze a bude jen na Vás jestli s tímto názorem budete nebo nebudete souhlasit. Nebráním se ani diskuzi . Osobně se přikláním k té skutečnosti ,že za vzniklou situaci nemůžou obyčejní občané dotčených lokalit a tedy není třeba se zde hádat a obviňovat se vzájemně mezi sebou.Dopad toho co tu je a co se tu děje má nejen na občany z jedné,ale i z druhé obce identický a pokud se něco nebude dít do budoucna, je vcelku jasné ,že se pro lidi ze Šlapanic stane křižovatka u kostela jedním velikým špuntem ne na 15min , na 30min , ale na daleko větší dobu čekání a je úplně jedno jestli se tam postaví semafor či nikoliv. Ano o to víc budou bohužel lidé ve Slatině dýchat zplodiny o výjezdu od domů na dotčených ulicích ani nemluvě.

+2/−1
doporučit
7.2.2017 12:53

M36i90r76o12s44l57a65v 46V96y30k29o35u52p69i98l 3530426603775

To se opět dalo čekat !

Jediné, co ve Slatině jde naprosto skvěle je "mega" nárůst průmyslových zón. Ovšem obchvat, toho se zřejmě nedožiju.

Stejně, jako se nedožijeme sjezdu z D1 do průmyslové zóny slíbeného před 15 lety.

Ráno nelze ani vyjet z Křehlíkové na Tuřanku, protože jede nekonečný "vláček" aut, takž občas musí člověk natvrdo vjet na silnici, protože by do práce přijel tak v půli pracovní doby. Bohužel se na D1 nedostanu ani ze Śmahové, protože tam je situace při vjezdu na Ŕípskou stejná, né li horší, protože tam to jede směrem do Brna a směr letiště/nájezd D1 opět tak, že se tam ze Šmahové nikdo nedostane, protože tam není ani ten slibovaný semafor. Takže pořád lepší a lepší.

Tomu všemu dal bohužel korunu fakt, že se po D1 jezdí kolem Brna "zadara" takže se do Slatiny sjíždí celé širé okolí aby se zadarmo projelo po D1 , ovšem už žádná moudrá hlava nedomyslela co tím způsobí místním, kteří jsou mimo nekonečného hluku obtěžování emisemi.

Bravo "Čisté" Šlapanice, opět jste se vyznamenali. Kdyby bylo po mém, tak bych dal u kostela závoru na zámek. My se tady ve Slatině můžeme udusit.

+1/−1
doporučit
6.2.2017 18:47

P61e18t45r 29B23á59č29a 8385866115755

Slapanice pockaji, vensice nebude brzdit Brno boze muj ;-O

0/−1
doporučit
6.2.2017 17:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.