Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M53a73r46t40i22n 53V30š92e48t60u48l93a 2941189255645

Klasika - postaví obchvat a plánujou tam výstavbu a pak budou chtít obchvat obchvatu. Banánistán.

+8/0
doporučit
6.2.2017 14:29

A88l14e55š 80L51i97s58o59v46s14k14ý 9589928412622

Paní starostka najednou zjišťuje, že věci nejsou tak jednoduché, jak si myslela a jak to předhazovala předchozímu vedení v ne zrovna čistě vedené volební kampani :-)

+4/−1
doporučit
6.2.2017 15:19

T43o77m92á35š 16H77a91l59t47m23a29r 8301580765103

Vážený pane Vykoupile, vážený pane Doležel a ostatní. Jsem občan městské části Brno - Slatina cca 20let a shodou okolností vlastním dům jak na ulici Bedřichovická tak na ulici Šlapanická. Mám plno zkušeností s výstavbou zde v této obci a velmi se mne dotýká i zmiňovaná infrastruktura. Napsat sem jen pár vět jak je umožněno, by podle mne způsobilo jen další hádky, dohady a zbytečná nepochopení. Svůj rozsáhlý příspěvek, který sem nejde vložit jsem předal redakci a autorovi článku s tím, ať on s ním naloží jak uzná za vhodné, jelikož už se i o mne a mé výstavbě zde ve Slatině jednou na iDNES psalo,nemám problém a nebojím se pod něj i v nějakém dalším článku veřejně podepsat. Pokud máte zájem o přečtení mého celého názoru na věc, ať už jste bydlištěm ze Šlapanic nebo Slatiny ,napište mne na email htdvere@htdvere.cz a já Vám můj osobní názor zašlu v nezměněné podobě v příloze a bude jen na Vás jestli s tímto názorem budete nebo nebudete souhlasit. Nebráním se ani diskuzi . Osobně se přikláním k té skutečnosti ,že za vzniklou situaci nemůžou obyčejní občané dotčených lokalit a tedy není třeba se zde hádat a obviňovat se vzájemně mezi sebou.Dopad toho co tu je a co se tu děje má nejen na občany z jedné,ale i z druhé obce identický a pokud se něco nebude dít do budoucna, je vcelku jasné ,že se pro lidi ze Šlapanic stane křižovatka u kostela jedním velikým špuntem ne na 15min , na 30min , ale na daleko větší dobu čekání a je úplně jedno jestli se tam postaví semafor či nikoliv. Ano o to víc budou bohužel lidé ve Slatině dýchat zplodiny o výjezdu od domů na dotčených ulicích ani nemluvě.

+2/−1
doporučit
7.2.2017 12:53

M37i15r74o64s53l14a89v 79V15y54k25o85u93p18i48l 3700986163975

To se opět dalo čekat !

Jediné, co ve Slatině jde naprosto skvěle je "mega" nárůst průmyslových zón. Ovšem obchvat, toho se zřejmě nedožiju.

Stejně, jako se nedožijeme sjezdu z D1 do průmyslové zóny slíbeného před 15 lety.

Ráno nelze ani vyjet z Křehlíkové na Tuřanku, protože jede nekonečný "vláček" aut, takž občas musí člověk natvrdo vjet na silnici, protože by do práce přijel tak v půli pracovní doby. Bohužel se na D1 nedostanu ani ze Śmahové, protože tam je situace při vjezdu na Ŕípskou stejná, né li horší, protože tam to jede směrem do Brna a směr letiště/nájezd D1 opět tak, že se tam ze Šmahové nikdo nedostane, protože tam není ani ten slibovaný semafor. Takže pořád lepší a lepší.

Tomu všemu dal bohužel korunu fakt, že se po D1 jezdí kolem Brna "zadara" takže se do Slatiny sjíždí celé širé okolí aby se zadarmo projelo po D1 , ovšem už žádná moudrá hlava nedomyslela co tím způsobí místním, kteří jsou mimo nekonečného hluku obtěžování emisemi.

Bravo "Čisté" Šlapanice, opět jste se vyznamenali. Kdyby bylo po mém, tak bych dal u kostela závoru na zámek. My se tady ve Slatině můžeme udusit.

+1/−1
doporučit
6.2.2017 18:47

P14e25t12r 81B18á86č95a 8545186675315

Slapanice pockaji, vensice nebude brzdit Brno boze muj ;-O

0/−1
doporučit
6.2.2017 17:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.