- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Votrubec,co takhle začít používat hlavu?Nebo máš jen stojan na klobouk?
5 hodin, raketova prace
Jel jsem v protismeru a litoval ty v kolone.
Kdyby náklaďáky vykázaly z dálnice, tak nebude tak rozbitá a každá nehoda kamionu to neuzavře na půl dne. Co třeba převážet kamiony vlakem, když už jsme ta tranzitní země?
Těžiště přepravy na delší vzdálenosti by měloležet jednoznačně na železnici. Dávám za vinu všem předchozím minstrům dopravy, žeto tak není. Současná situace na našich silnicích je výsledkem jednostrannéorientace přepravy, která tak sice reaguje na potřeby zákazníků, ovšem dělá zesilnic a dálnic kolbiště mezi osobními automobily s rodinami amnohatunovými nebezpečnými kolosy s unavenými řidiči. Je již nejvyšší časnaší silniční síti důrazně odlehčit a začít využívat k přepravě nákladů nadelší a dlouhé vzdálenosti konečně efektivně fungující železnici.
Nevím, kde berete tu jistotu že to byl řidič polské národnosti? SPZ od návěsu nevypadá jako polská, spíše jako Německá a auta které převážel mají Britské SPZ.
Kolik vezl těch aut, že škoda byla jen 700 000? I když podle toho fordu to možná byly ojetiny.
Stejně je obdivuji, že jsou schopni běžně řídit ve čtyři ráno po dálnici. Já bych v tu dobu spal už na desátém kilometru.
To je o zvyku. V noci se jezdí líp, protože není takový provoz.
Ovšem usnout nesmíš.
Nejlepší je na tom videu "klapot" naší panelky.... Nechci ho omlouvat, ale to poslouchat 9h, ještě k tomu celou noc....
se po ni nekdy svezte, tech hodne spatnejch panelovejch useku uz moc neni ;)