- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když přijel Hollan trolejbusem, tak s jizdenkou, nebo zase prchal před revizory?
A pro Brněnské spoluobčany doporučuji tzv. "Die Fenster Politik" dle Cimrmana. Aneb slibovali a lhali, takže dokud nad politikem nevisí možnost defenestrace bude lhát a slibovat co ani po volbách nechce splnit.
A to tihle dárečci slibovali před volbami zlevnění roční šalinkarty. Dnes ji koupíte za cenu srovnatelnou s Prahou a s nadějí na slevu když si oběháte a doložíte další věci.
Ale skutečně slevit - tj. snížit prvotní pořizovací cenu to ne, to se probírao před volbami.
Stejně jako kecy o smogu a dopravě MHD zdarma. Prý by to nefungovalo. Tak proč to aspoň na pár dní nezkusí?
Sice je pravda, že to snížení není na prvotní cenu, jak to původně vypadalo, ale žádné "oběhávání a dokládání" se nekoná - elektronicky za 3 min. hotovo.
Desna sebranka v cele se zelenyma a hnit brno
Všichni odborníci vědí, že automobilismus má na inverze zcela minimální vliv. Automobilisté jsou ale dobrou lovnou zvěří pro všechny na výběr peněz i různé buzerace.
Na inverzi má vliv nulový, to je meteoriogický jev Druhá věc je smog.
Takže za prvé. Ander by nejraději všem rozkázal používat MHD ale sám si vozí svoji pr... v autě kupovaném za veřejné peníze. To se to pak ekologicky rozkazuje, když to lidi zaplatí.. Díky jeho postoji a kecům na fcb., vznikla dopravnímu podniku nemalá škoda. Ale pan zelený Ander je z obliga. On to přece myslel dobře. Což o to, že to zase zaplatí daňoví poplatníci.
A za druhé. I když odborníci, kteří se v problematice proudění vzduchu vyznají daleko víc než tento zelený "tvor", tak ten si stejně mele svou, odborník neodborník..
Naznačuje to bohužel i jeho budoucí chování až bude známá studie proveditelnosti k novému hlavnímu nádraží v Brně. I když odborníci řeknou něco jiného, tento zelený ekologista bude mlít stejně svoje lži dál.
Proboha lidi už nevolte tuhle zelenou aktivistickou lůzu parazitů žijících z našich daní..
Studii proveditelnosti zpracovávají firmy Sudop Brno a Moravia Consult, obě se ale podílely na projektování odsunu nádraží. To ví v Brně všichni, předpokládám, že vy také, ostatně řešil to i antimonopolní úřad. Copak z takové "studie" asi vyjde?
S těmi revizory je to tak zajímavý úhel pohledu, protože co s nimi ... je smog? Tu máš nařízenou dovolenou na zotavenou
Mě docela zajímalo čím mají lidi v zimě topit když na jiný palivo než je HU nedosáhnou a navíc dotace jsou nastaveny tak že nejdříve musíte zaplatit plnou cenu a potom za nějakých 4 měsíce ( když to dobře jde ) část peněz dostanente zpět a to nemluvím o lidech kteří žijí na hranici chudoby a žádná banka jim úvěr nedá a oni nemaj z čeho s nový zdroj topení koupit. Podobné je to i úsporami vody ještě pořádně nový rok nezačal a nikdo ani meteorologové nevědí jestli se zásoby spodních vod nedoplní a už Brabec otravuje splachováním WC dešťovkou, podle mě je to dobrodruh který si nevidí ani na špičku nosu protože jak všichni vidíme letos jsou zásoby sněhu nad obvyklou normu, zima trvá dlouho a ten sníh se musí někam vsáknout a určitě se nevypaří do vzduchu takže budou záplavy možná stejné jako 2002. No a ktěm exhalacím ty tady byly vždycky kam až moje paměť sahá, zasažený oblasti byly Ostrava, Praha, Severní Čechy - tady se bralo pohřebné a najednou je to problém který tady byl vždycky, průmysl se trochu utlumil díky odprodeji do zahraničí ale smog tady byl a bude
zásoby sněhu nad obvyklou normu ???
kolik vám je ?????
aha, takze pani radni maji komplikovany a nabity program a proto musi jezdit autem. asi by se mohli probudit, protoze polovina naroda to ma podobne. vite my nestojime vsichni ve fabrice za pasem.. jezdime po schuzkach, nakupujeme, sportujeme, nekteri vozi dite do skoly, zajmu atd...
ale preci bezny clovek to musi zvladnout s MHD jen radni je nadclovek a proto je OK ze je de autem...
jdu blejt
Teď mě napadlo, že v době smogu by mohly být zadarmo taxíky. Když je město tak prosazuje.