Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno čeká další dopravní horor, kvůli úsporám se budou opravovat teplovody

Tento krok ve finále přinese úspory. Domácnosti by díky připravovanému projektu, který spouští Teplárny Brno, měly ušetřit až dva tisíce korun ročně. Cesta k úspoře ale bude plná komplikací, hlavně pro řidiče. Lidé se jí totiž dočkají jen za cenu dalších výkopů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L17i60b34o70r 64B39e14n16á33t17s70k68ý 3652438477721

Ale jak chcete dělat opravy bez objížděk. Samozřejmě dalo by se zrychlit práci v noci. To uvidíme na výběrových řízení. Ale bohužel se to musí opravit a to bez omezení není možné. Otázka je ovšem jak to logisticky zvládnou a v tom mám problém.

0/−1
20.2.2017 20:39
Foto

R62o86m16a85n 75I38v51i68č73i59č 8753965400120

Práce v noci je na stavbách ve městě naprosto nereálná. Je nereálné splnit limity hluku.

+1/0
21.2.2017 7:03

J41a97n 21Š27e86d39ý 5888481938440

stačilo by, kdyby se trochu zrychlila práce ve dne..

0/0
21.2.2017 7:26
Foto

R27o13m38a85n 80I43v28i12č93i55č 8863905890790

Apelujte na městě. Termíny se zadávají ve výběrovém řízení.

0/0
21.2.2017 8:08

P90a43v11e57l 73Z33o36u72h17a22r 5898824394769

Vhledem k tomu v jakém stavu bylo to parní potrubí (izolace- a s tím souvisící tepelné ztráty) je to nezbytně nutné a potřebné. Dále bych upozornil na skutečnost, že teplo je získáváno z dováženého plynu. Další důvod je ten , že parovody byly v minulosti zřízeny s potřebou tepelné energie v textilkách , které již dnes bohužel v Brně neexistují. Vidím ten přechod na teplovody POZITIVNĚ.Na závěr dodám jen to , že lituji té nesplněné dodávky tepla z JEDu - dálkovodem. Od motoristů je třeba mnoho trpělivosti ale je to nutné. Toliko můj názor. R^

+4/0
20.2.2017 16:47

L94i53b37o45r 83B77e10n93á94t33s66k78ý 3132888167501

souhlas

0/0
20.2.2017 20:36

R31i49c64h19a68r23d 15M61i75k85u32l37e29n98k18a 1849887897664

Magistrát, a vůbec veškeří politici v Brně chápou občany pouze jako obtížný hmyz. Takže holt zase budeme stát ve frontách jak trubky protože to, co by se v zahraničí stavělo měsíc u nás bude na roky....

+1/−1
20.2.2017 15:47

Z19d77e85n95ě94k 56K34n63e96c68h67t 1829156329527

Jak ulici Zábrdovickou můžou postihnout práce související s projektem Tramvaj Plotní??? "Rekonstrukce vodovodu vyžene řidiče z Valchařské ulice, tu stejně jako Zábrdovickou a Koliště postihnou i práce související s projektem Tramvaj Plotní. "

0/0
20.2.2017 12:07

P12e30t69r 33B24á29č66a 8155186645785

Asi tak, ze bude cely centrum parking.

+1/0
20.2.2017 12:31

T90o19m15á42š 98K69u35c12h19a54ř 3737251108211

Když jste tak pěkně vyčíslili, kolik ušetří teplárny, tak nám ještě vyčíslete, na kolik to vyjde řidiče. Klidně počítejte hodnotu lidského času jen 100 Kč na hodinu, plus benzín plus amortizace, plus škody na zdraví lidí díky zvýšeným emisím. :-P

+5/0
20.2.2017 10:39

T10o54m32á56š 52K43u29c16h58a74ř 3937651328831

Troufnu si hrubý nástřel. Kolištěm projede denně 25 000 aut. Průměrná obsazenost 1,5 je 37 500 osob. Dejme tomu, že 50% z nich to postihne průměrně 10 minutovým zpožděním, tedy 18750 lidí x 1/6 hodiny = 3 125 promeškaných hodin. Nebudu počítat nic jiného, než směšných 100 Kč na hodinu, tedy 312 500 Kč denně, to je 9 375 000 Kč za měsíc, tedy za plánovaných 5 měsíců je to téměř 50 milionů Kč. Takže to,co teplárny ušetří zaplatí ať chce nebo nechce někdo jiný.:-/

+5/0
20.2.2017 10:48

P57a54v98e94l 86M88o23r34a93v71e66c 3572379402168

Dost hrubý nástřel. Obsazenost aut je menší, zpoždění 10min kvůli tomuto nebude (jinde jsou taky špunty, tento dalších 10min nepřidá), navíc jej můžete počítat jen ve špičce.

Navíc, vy vyčíslíte nějaké náklady na opravy, což jsou fixní částky. Užitek z opravy ale bude dlouhodobý, ne jednorázový.

+1/−1
20.2.2017 11:03

P51e89t29r 24B11á67č75a 8325846115155

Jeden pruh na Kolisti dela uz po 6 hodine rano problemy, ne to nebude 10 minut, to bude mnohem vic.

+1/0
20.2.2017 12:32

T13o96m52á81š 58K51u25c36h17a32ř 3647601908161

Většina aut projede z principu ve špičce. Tím, že jsem započetl jen 50% aut jsem byl naopak velmi optimistický. Navíc nejde jen o ta auta, co zrovna budou stát zde. Ucpané Kolišté způsobí zácpy na mnoha dalších místech v Brně. Důvodem je to, že Brno už nemá žádné rezervy co se týče průjezdnosti.

Průměrná obsazenost v Brně je 1,6 (svsmp.cz), takže i zde jsem spíše mírně podstřelil.

+2/0
20.2.2017 13:58

P49a43v96e93l 25M46o90r39a85v43e73c 3352899102978

OK, to zní důvěryhodně. Možná s tou špičkou a 50% bych dodal, že musíte brát v úvahu i víkendy a prázdniny s menším provozem. Ale miliony až desítky milionů ztrát to budou - holt důvod tamtudy autem nejezdit, příp. rovnou použít MHD.

0/0
20.2.2017 14:54

O56n48d94ř96e43j 17P64u82t77n44a 9581344711795

A jak v modelu zohledňujete, že se ta rekonstrukce stejně jednou bude muset udělat? Ty dopravní komplikace tedy tak jako tak přijdou.

0/−2
20.2.2017 11:31

T24o45m50á85š 27K16u51c39h41a55ř 3247701398711

Ono jde především o to, jaký způsobem se u nás pracuje (Stačí připomenout nekonečnou rekonstrukci ulice Milady Horákové.) Má se současně opravovat i kanalizace, což se na 100% do podzimu tempem prací u nás obvyklým nestihne (Tedy jeden půjčený bagr, dva dědci s koštětem a lopatou a sem tam jednou za 14 dní naběhne druhá četa s UKčky usadit kanál ). Pracovat se bude maximálně na jednom místě celého úseku. Stavební firma totiž bude mít víc získaných zakázek (a na ty státní je vždy času dost) a omezené kapacity budou pořeba někde jinde.

+2/0
20.2.2017 14:12

M62i81c59h93a76l 41H19o88r57k95ý 9185375144839

Tak oni tu Miladu Horákovou zase zavřou? ;-D

0/0
20.2.2017 10:38

J71a31n 45Š31e54d87ý 5108261668820

ne

+1/0
20.2.2017 11:36

P60e67t51r 41B76á64č35a 8805346145875

Rozdrbou hned tu vedle pro zmenu at neni jedno leto nuda.

0/0
20.2.2017 12:33

P11a13v49e45l 24M82o16r18a45v11e54c 3832159172858

Jo. Nejdřív ji zavřeli, pak pověsili, pak pojmenovali, zase zavřeli.

Teď ji znovu zavírat nebudou. Naopak na ni naženou kolony aut ze uženého Koliště:-P.

+1/0
20.2.2017 14:56

T67o24m54á72š 87K11u23c18h62a98ř 3757831178321

Koliště jedním pruhem? ;-D

To je v pohodě, hlavně mít v autě dost pití, jídla, dobré muziky a mobilní data. ;-)

+6/0
20.2.2017 10:31

K90a30r35e10l 44Z36a17c61e24k 7461529971717

To budou kolony do Komárova.

0/0
22.2.2017 21:00

P81e76t52r 81B83á26č31a 8915476785215

SuperRv

0/0
20.2.2017 10:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.