Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno čeká další dopravní horor, kvůli úsporám se budou opravovat teplovody

Tento krok ve finále přinese úspory. Domácnosti by díky připravovanému projektu, který spouští Teplárny Brno, měly ušetřit až dva tisíce korun ročně. Cesta k úspoře ale bude plná komplikací, hlavně pro řidiče. Lidé se jí totiž dočkají jen za cenu dalších výkopů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L29i33b68o23r 42B12e76n65á43t51s91k86ý 3902288967371

Ale jak chcete dělat opravy bez objížděk. Samozřejmě dalo by se zrychlit práci v noci. To uvidíme na výběrových řízení. Ale bohužel se to musí opravit a to bez omezení není možné. Otázka je ovšem jak to logisticky zvládnou a v tom mám problém.

0/−1
20.2.2017 20:39
Foto

R55o74m90a62n 70I18v95i54č22i72č 8933145270290

Práce v noci je na stavbách ve městě naprosto nereálná. Je nereálné splnit limity hluku.

+1/0
21.2.2017 7:03

J82a17n 46Š92e87d77ý 5398731358140

stačilo by, kdyby se trochu zrychlila práce ve dne..

0/0
21.2.2017 7:26
Foto

R27o11m96a92n 74I78v40i98č42i89č 8743925120680

Apelujte na městě. Termíny se zadávají ve výběrovém řízení.

0/0
21.2.2017 8:08

P77a56v50e47l 97Z58o45u60h44a54r 5938134494679

Vhledem k tomu v jakém stavu bylo to parní potrubí (izolace- a s tím souvisící tepelné ztráty) je to nezbytně nutné a potřebné. Dále bych upozornil na skutečnost, že teplo je získáváno z dováženého plynu. Další důvod je ten , že parovody byly v minulosti zřízeny s potřebou tepelné energie v textilkách , které již dnes bohužel v Brně neexistují. Vidím ten přechod na teplovody POZITIVNĚ.Na závěr dodám jen to , že lituji té nesplněné dodávky tepla z JEDu - dálkovodem. Od motoristů je třeba mnoho trpělivosti ale je to nutné. Toliko můj názor. R^

+4/0
20.2.2017 16:47

L62i29b69o72r 60B72e25n31á75t80s72k61ý 3232528367791

souhlas

0/0
20.2.2017 20:36

R48i46c69h19a30r87d 36M37i55k80u50l62e48n80k75a 1899417787694

Magistrát, a vůbec veškeří politici v Brně chápou občany pouze jako obtížný hmyz. Takže holt zase budeme stát ve frontách jak trubky protože to, co by se v zahraničí stavělo měsíc u nás bude na roky....

+1/−1
20.2.2017 15:47

Z90d19e20n75ě49k 10K89n41e81c52h47t 1179386539617

Jak ulici Zábrdovickou můžou postihnout práce související s projektem Tramvaj Plotní??? "Rekonstrukce vodovodu vyžene řidiče z Valchařské ulice, tu stejně jako Zábrdovickou a Koliště postihnou i práce související s projektem Tramvaj Plotní. "

0/0
20.2.2017 12:07

P18e60t11r 83B46á12č40a 8685116505515

Asi tak, ze bude cely centrum parking.

+1/0
20.2.2017 12:31

T54o63m84á72š 68K85u48c75h29a48ř 3527441918271

Když jste tak pěkně vyčíslili, kolik ušetří teplárny, tak nám ještě vyčíslete, na kolik to vyjde řidiče. Klidně počítejte hodnotu lidského času jen 100 Kč na hodinu, plus benzín plus amortizace, plus škody na zdraví lidí díky zvýšeným emisím. :-P

+5/0
20.2.2017 10:39

T28o78m40á74š 57K79u96c68h53a17ř 3167701738471

Troufnu si hrubý nástřel. Kolištěm projede denně 25 000 aut. Průměrná obsazenost 1,5 je 37 500 osob. Dejme tomu, že 50% z nich to postihne průměrně 10 minutovým zpožděním, tedy 18750 lidí x 1/6 hodiny = 3 125 promeškaných hodin. Nebudu počítat nic jiného, než směšných 100 Kč na hodinu, tedy 312 500 Kč denně, to je 9 375 000 Kč za měsíc, tedy za plánovaných 5 měsíců je to téměř 50 milionů Kč. Takže to,co teplárny ušetří zaplatí ať chce nebo nechce někdo jiný.:-/

+5/0
20.2.2017 10:48

P22a79v70e29l 24M85o92r96a97v91e65c 3392249182918

Dost hrubý nástřel. Obsazenost aut je menší, zpoždění 10min kvůli tomuto nebude (jinde jsou taky špunty, tento dalších 10min nepřidá), navíc jej můžete počítat jen ve špičce.

Navíc, vy vyčíslíte nějaké náklady na opravy, což jsou fixní částky. Užitek z opravy ale bude dlouhodobý, ne jednorázový.

+1/−1
20.2.2017 11:03

P40e72t68r 83B64á66č71a 8655206315535

Jeden pruh na Kolisti dela uz po 6 hodine rano problemy, ne to nebude 10 minut, to bude mnohem vic.

+1/0
20.2.2017 12:32

T82o11m56á78š 12K94u48c36h94a58ř 3297381588971

Většina aut projede z principu ve špičce. Tím, že jsem započetl jen 50% aut jsem byl naopak velmi optimistický. Navíc nejde jen o ta auta, co zrovna budou stát zde. Ucpané Kolišté způsobí zácpy na mnoha dalších místech v Brně. Důvodem je to, že Brno už nemá žádné rezervy co se týče průjezdnosti.

Průměrná obsazenost v Brně je 1,6 (svsmp.cz), takže i zde jsem spíše mírně podstřelil.

+2/0
20.2.2017 13:58

P29a30v85e73l 44M43o70r14a37v79e48c 3322159162748

OK, to zní důvěryhodně. Možná s tou špičkou a 50% bych dodal, že musíte brát v úvahu i víkendy a prázdniny s menším provozem. Ale miliony až desítky milionů ztrát to budou - holt důvod tamtudy autem nejezdit, příp. rovnou použít MHD.

0/0
20.2.2017 14:54

O55n68d48ř74e41j 83P46u28t95n95a 9271134281595

A jak v modelu zohledňujete, že se ta rekonstrukce stejně jednou bude muset udělat? Ty dopravní komplikace tedy tak jako tak přijdou.

0/−2
20.2.2017 11:31

T72o12m24á69š 63K44u79c97h31a76ř 3597491558311

Ono jde především o to, jaký způsobem se u nás pracuje (Stačí připomenout nekonečnou rekonstrukci ulice Milady Horákové.) Má se současně opravovat i kanalizace, což se na 100% do podzimu tempem prací u nás obvyklým nestihne (Tedy jeden půjčený bagr, dva dědci s koštětem a lopatou a sem tam jednou za 14 dní naběhne druhá četa s UKčky usadit kanál ). Pracovat se bude maximálně na jednom místě celého úseku. Stavební firma totiž bude mít víc získaných zakázek (a na ty státní je vždy času dost) a omezené kapacity budou pořeba někde jinde.

+2/0
20.2.2017 14:12

M17i56c95h88a72l 79H36o19r54k96ý 9745615114349

Tak oni tu Miladu Horákovou zase zavřou? ;-D

0/0
20.2.2017 10:38

J89a56n 41Š24e21d41ý 5348651778670

ne

+1/0
20.2.2017 11:36

P70e35t76r 34B91á87č35a 8855626385715

Rozdrbou hned tu vedle pro zmenu at neni jedno leto nuda.

0/0
20.2.2017 12:33

P98a17v53e32l 91M49o28r15a48v18e61c 3202899502888

Jo. Nejdřív ji zavřeli, pak pověsili, pak pojmenovali, zase zavřeli.

Teď ji znovu zavírat nebudou. Naopak na ni naženou kolony aut ze uženého Koliště:-P.

+1/0
20.2.2017 14:56

T61o47m17á30š 64K39u87c35h62a95ř 3557441308281

Koliště jedním pruhem? ;-D

To je v pohodě, hlavně mít v autě dost pití, jídla, dobré muziky a mobilní data. ;-)

+6/0
20.2.2017 10:31

K20a21r32e39l 34Z81a13c18e32k 7701239281267

To budou kolony do Komárova.

0/0
22.2.2017 21:00

P69e16t60r 45B36á44č39a 8495276645965

SuperRv

0/0
20.2.2017 10:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.