Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T78o43m14á50š 88K42u57c62h16a28ř 3887321268221

Koliště jedním pruhem? ;-D

To je v pohodě, hlavně mít v autě dost pití, jídla, dobré muziky a mobilní data. ;-)

+6/0
doporučit
20.2.2017 10:31

T73o10m40á44š 58K52u58c36h69a96ř 3377951528791

Když jste tak pěkně vyčíslili, kolik ušetří teplárny, tak nám ještě vyčíslete, na kolik to vyjde řidiče. Klidně počítejte hodnotu lidského času jen 100 Kč na hodinu, plus benzín plus amortizace, plus škody na zdraví lidí díky zvýšeným emisím. :-P

+5/0
doporučit
20.2.2017 10:39

P62a19v43e64l 26Z21o14u17h30a21r 5728554244949

Vhledem k tomu v jakém stavu bylo to parní potrubí (izolace- a s tím souvisící tepelné ztráty) je to nezbytně nutné a potřebné. Dále bych upozornil na skutečnost, že teplo je získáváno z dováženého plynu. Další důvod je ten , že parovody byly v minulosti zřízeny s potřebou tepelné energie v textilkách , které již dnes bohužel v Brně neexistují. Vidím ten přechod na teplovody POZITIVNĚ.Na závěr dodám jen to , že lituji té nesplněné dodávky tepla z JEDu - dálkovodem. Od motoristů je třeba mnoho trpělivosti ale je to nutné. Toliko můj názor. R^

+4/0
doporučit
20.2.2017 16:47

R40i87c89h10a71r95d 72M59i63k71u79l40e75n53k23a 1339957657744

Magistrát, a vůbec veškeří politici v Brně chápou občany pouze jako obtížný hmyz. Takže holt zase budeme stát ve frontách jak trubky protože to, co by se v zahraničí stavělo měsíc u nás bude na roky....

+1/−1
doporučit
20.2.2017 15:47

L32i15b41o41r 11B51e13n62á15t23s77k75ý 3212908167751

Ale jak chcete dělat opravy bez objížděk. Samozřejmě dalo by se zrychlit práci v noci. To uvidíme na výběrových řízení. Ale bohužel se to musí opravit a to bez omezení není možné. Otázka je ovšem jak to logisticky zvládnou a v tom mám problém.

0/−1
doporučit
20.2.2017 20:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.