Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno čeká další dopravní horor, kvůli úsporám se budou opravovat teplovody

Tento krok ve finále přinese úspory. Domácnosti by díky připravovanému projektu, který spouští Teplárny Brno, měly ušetřit až dva tisíce korun ročně. Cesta k úspoře ale bude plná komplikací, hlavně pro řidiče. Lidé se jí totiž dočkají jen za cenu dalších výkopů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L14i75b91o69r 85B79e65n26á39t74s38k34ý 3182908777671

Ale jak chcete dělat opravy bez objížděk. Samozřejmě dalo by se zrychlit práci v noci. To uvidíme na výběrových řízení. Ale bohužel se to musí opravit a to bez omezení není možné. Otázka je ovšem jak to logisticky zvládnou a v tom mám problém.

0/−1
20.2.2017 20:39
Foto

R78o90m95a57n 53I63v44i19č71i28č 8693125980430

Práce v noci je na stavbách ve městě naprosto nereálná. Je nereálné splnit limity hluku.

+1/0
21.2.2017 7:03

J15a27n 95Š19e59d94ý 5968111708110

stačilo by, kdyby se trochu zrychlila práce ve dne..

0/0
21.2.2017 7:26
Foto

R20o63m82a86n 48I62v12i67č38i97č 8853565160590

Apelujte na městě. Termíny se zadávají ve výběrovém řízení.

0/0
21.2.2017 8:08

P10a42v56e31l 67Z86o46u60h98a42r 5648774394209

Vhledem k tomu v jakém stavu bylo to parní potrubí (izolace- a s tím souvisící tepelné ztráty) je to nezbytně nutné a potřebné. Dále bych upozornil na skutečnost, že teplo je získáváno z dováženého plynu. Další důvod je ten , že parovody byly v minulosti zřízeny s potřebou tepelné energie v textilkách , které již dnes bohužel v Brně neexistují. Vidím ten přechod na teplovody POZITIVNĚ.Na závěr dodám jen to , že lituji té nesplněné dodávky tepla z JEDu - dálkovodem. Od motoristů je třeba mnoho trpělivosti ale je to nutné. Toliko můj názor. R^

+4/0
20.2.2017 16:47

L89i16b65o67r 37B23e69n15á10t42s51k43ý 3302828547911

souhlas

0/0
20.2.2017 20:36

R82i14c83h48a86r90d 18M60i49k71u67l54e84n52k75a 1579567457984

Magistrát, a vůbec veškeří politici v Brně chápou občany pouze jako obtížný hmyz. Takže holt zase budeme stát ve frontách jak trubky protože to, co by se v zahraničí stavělo měsíc u nás bude na roky....

+1/−1
20.2.2017 15:47

Z10d84e26n50ě16k 27K57n97e36c48h22t 1939626559247

Jak ulici Zábrdovickou můžou postihnout práce související s projektem Tramvaj Plotní??? "Rekonstrukce vodovodu vyžene řidiče z Valchařské ulice, tu stejně jako Zábrdovickou a Koliště postihnou i práce související s projektem Tramvaj Plotní. "

0/0
20.2.2017 12:07

P93e77t86r 31B59á49č43a 8975236515695

Asi tak, ze bude cely centrum parking.

+1/0
20.2.2017 12:31

T92o57m52á95š 51K42u45c66h14a85ř 3657551848211

Když jste tak pěkně vyčíslili, kolik ušetří teplárny, tak nám ještě vyčíslete, na kolik to vyjde řidiče. Klidně počítejte hodnotu lidského času jen 100 Kč na hodinu, plus benzín plus amortizace, plus škody na zdraví lidí díky zvýšeným emisím. :-P

+5/0
20.2.2017 10:39

T48o77m23á96š 92K57u72c76h97a30ř 3267181228471

Troufnu si hrubý nástřel. Kolištěm projede denně 25 000 aut. Průměrná obsazenost 1,5 je 37 500 osob. Dejme tomu, že 50% z nich to postihne průměrně 10 minutovým zpožděním, tedy 18750 lidí x 1/6 hodiny = 3 125 promeškaných hodin. Nebudu počítat nic jiného, než směšných 100 Kč na hodinu, tedy 312 500 Kč denně, to je 9 375 000 Kč za měsíc, tedy za plánovaných 5 měsíců je to téměř 50 milionů Kč. Takže to,co teplárny ušetří zaplatí ať chce nebo nechce někdo jiný.:-/

+5/0
20.2.2017 10:48

P85a57v24e32l 92M62o30r16a64v90e80c 3182179952108

Dost hrubý nástřel. Obsazenost aut je menší, zpoždění 10min kvůli tomuto nebude (jinde jsou taky špunty, tento dalších 10min nepřidá), navíc jej můžete počítat jen ve špičce.

Navíc, vy vyčíslíte nějaké náklady na opravy, což jsou fixní částky. Užitek z opravy ale bude dlouhodobý, ne jednorázový.

+1/−1
20.2.2017 11:03

P38e81t38r 18B18á61č55a 8855346455535

Jeden pruh na Kolisti dela uz po 6 hodine rano problemy, ne to nebude 10 minut, to bude mnohem vic.

+1/0
20.2.2017 12:32

T49o76m48á40š 58K64u84c30h43a21ř 3327451498301

Většina aut projede z principu ve špičce. Tím, že jsem započetl jen 50% aut jsem byl naopak velmi optimistický. Navíc nejde jen o ta auta, co zrovna budou stát zde. Ucpané Kolišté způsobí zácpy na mnoha dalších místech v Brně. Důvodem je to, že Brno už nemá žádné rezervy co se týče průjezdnosti.

Průměrná obsazenost v Brně je 1,6 (svsmp.cz), takže i zde jsem spíše mírně podstřelil.

+2/0
20.2.2017 13:58

P30a66v69e16l 11M92o29r90a47v88e22c 3632619362228

OK, to zní důvěryhodně. Možná s tou špičkou a 50% bych dodal, že musíte brát v úvahu i víkendy a prázdniny s menším provozem. Ale miliony až desítky milionů ztrát to budou - holt důvod tamtudy autem nejezdit, příp. rovnou použít MHD.

0/0
20.2.2017 14:54

O49n13d73ř55e53j 32P70u50t79n69a 9461954841605

A jak v modelu zohledňujete, že se ta rekonstrukce stejně jednou bude muset udělat? Ty dopravní komplikace tedy tak jako tak přijdou.

0/−2
20.2.2017 11:31

T59o18m61á71š 48K11u60c61h66a43ř 3977631378221

Ono jde především o to, jaký způsobem se u nás pracuje (Stačí připomenout nekonečnou rekonstrukci ulice Milady Horákové.) Má se současně opravovat i kanalizace, což se na 100% do podzimu tempem prací u nás obvyklým nestihne (Tedy jeden půjčený bagr, dva dědci s koštětem a lopatou a sem tam jednou za 14 dní naběhne druhá četa s UKčky usadit kanál ). Pracovat se bude maximálně na jednom místě celého úseku. Stavební firma totiž bude mít víc získaných zakázek (a na ty státní je vždy času dost) a omezené kapacity budou pořeba někde jinde.

+2/0
20.2.2017 14:12

M86i13c46h25a80l 55H87o66r98k74ý 9985495594299

Tak oni tu Miladu Horákovou zase zavřou? ;-D

0/0
20.2.2017 10:38

J72a30n 50Š42e20d39ý 5748501208130

ne

+1/0
20.2.2017 11:36

P98e69t78r 51B49á46č43a 8665286335355

Rozdrbou hned tu vedle pro zmenu at neni jedno leto nuda.

0/0
20.2.2017 12:33

P97a24v58e38l 84M84o60r67a11v51e74c 3802209292558

Jo. Nejdřív ji zavřeli, pak pověsili, pak pojmenovali, zase zavřeli.

Teď ji znovu zavírat nebudou. Naopak na ni naženou kolony aut ze uženého Koliště:-P.

+1/0
20.2.2017 14:56

T14o32m23á26š 18K86u43c67h72a41ř 3197541108791

Koliště jedním pruhem? ;-D

To je v pohodě, hlavně mít v autě dost pití, jídla, dobré muziky a mobilní data. ;-)

+6/0
20.2.2017 10:31

K50a72r50e45l 70Z43a44c64e81k 7511379331747

To budou kolony do Komárova.

0/0
22.2.2017 21:00

P39e92t79r 23B74á28č35a 8295346785845

SuperRv

0/0
20.2.2017 10:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.