Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P47e25t92r 77V45á63c82l41a31v17e24k 6705828249677

co se mi podařilo najít: přistání se zdařilo protože se přistává proti větru, nicméně když se otočili bokem a chtěli pojíždět tak vítr letadlem začal pohazovat, snad jej dokonce i zcela nadzvedl, každopádně letadlo nebylo schopno pojíždět a byla nutná asistence letištních hasičů, kteří přistavili cisternu aby letadlo bylo v závětří a mohli vystoupit cestující. Letadlo pak nějakou dobu blokovalo runway jelikož ve větru jej nebylo možné ani odtáhnout. Podobný incident už tato letecká společnost údajně měla, letadlo tehdy vítr také nadzvedl a při dopadu se poškodilo. Jestli je to skutečně pravda tak rozhodnutí britské CAA je správné, piloti neměl v takovém počasí vůbec nikam letět s tak lehkým letadlem.

+22/−1
doporučit
1.3.2017 20:34

P87e36t78r 93N70ě93m67e94c 4150503780197

Prošel jsem pár anglických článků a diskusí a nikde žádné info, co se vlastně stalo tak hrozného, že CAA VAN Air uzemnil. I sami Britové se tomu diví.

+18/0
doporučit
1.3.2017 19:43

J66a90n 30B44l21a33n66a 3156715554

Začíná brexit

+18/−2
doporučit
1.3.2017 18:26

L18a51d13i79s55l82a21v 41K71a94l71o55u96s 7585936531140

Důvod je jasný. Všechna ostatní letadla nebyla schopna provozu za ztížených povětrnostních podmínek,kdežto L-410 normálně fungovala dál.

+16/−2
doporučit
1.3.2017 19:55

F51r67a16n36t86i24š29e70k 17S64o11b51o24t74k72a 1647183804940

Ať z nás nedělají všichni bl.ce, přece můžou nazančit, co za tím je!

+11/0
doporučit
1.3.2017 18:41

V81i39l32i72a33m 58D53i30e25t22l 9852777757159

V Britanii at se stane kdekoliv cokoliv, pokud je nekde u toho klicove slovo "Vychodni Evropa", pak tam maji o pripadu vsichni jasno...

At uz jdou k certu, nafoukanci

+15/−2
doporučit
1.3.2017 20:04

L96u79m90í52r 83V11i86t12h38a 2407187476762

Na čtyřistadesítkách dělal můj táta drakaře. Už je 20 let v důchodu. Ale mašiny to podle něj nebyly špatný. Jednoduchý, spolehlivý, úsporný. Dobře se prej na nich litalo.

+10/0
doporučit
1.3.2017 19:06

V24l75a72d67o 35Č31e30r54m97á46k 8902231105468

na začátku článku L 410, na konci už L 140. Co kdyby si to taky redaktoři po sobě zkontrolovali, než to sem šoupnou.

+7/0
doporučit
1.3.2017 20:17

J52o65h19a84n 20R98e40y 5726853610790

Jako důvod bych viděl1) brexit, 2)touhu jiné společnosti obsadit jejich místo. EURvMyslím, že na americkou společnost by si nedovolili.

+12/−4
doporučit
1.3.2017 19:44

M50a86r44t61i68n 57N56e85č84a93s 8923903403789

Škoda, že L-410 není po světě víc rozšířená... jeden čas jsem vyloženě pátral, kde bych se s ní svezl. Povedlo se mi to v Rusku, se společností Orenburž'e - slečna za přepážkou koulila očima ("Takyj maleň'kij samoljótik!"), spolucestující si fotili u letadla selfíčka, piloti vtipkovali... všichni z toho kunovického výtvoru byli vedle R^:-)

+7/−1
doporučit
1.3.2017 21:33

R39a23d82i78m 54N98e28b91e11l 5906385109449

S takovým lehkým letadélkem není snadné v bouři nebo silné turbulenci přistát. Zažil jsem to kdysi v L410 na Ruzyni. Nemohli jsme se dostat dolů, pořád nás to vynášelo nahoru do mraků :). Ostatně podobných kuriozních přistání je plný internet. Pokud pilot dokázal v takovém počasí přistát bez úhony, zaslouží spíše ocenění, než trest.

+4/0
doporučit
2.3.2017 8:26

P61e24t82r 73V88e38s16e66l72ý 7734675234518

Opravdu si je redakce jista existencí stroje Let L - 140? Zmínku o něm mi i google našel jen ve dvou článcích na iDnes jinak nic, zato na L- 410 je těch odkazů velmi mnoho.

+4/0
doporučit
1.3.2017 19:30

E96r32i69k 66L23e51v35i15n65s98k21ý 8801834703505

Vypada to, ze nikdo nic nevi, mozna se UKFAA trosku unahlil na zaklade nejakych fam. Kazdopadne ostatni operatori v te dobe kvuli bouri z Isle of Man uz neletali, ale Van Air pristal bezpecne a s rezervou paliva, mohl se v pripade potreby jeste odklonit do Manchesteru. Letiste mozna poslalo asistencni vozidla proto, aby letadlo castecne chranila pred vetrem. Nejake informace jsou tady :

https://www.aeroinside.com/item/9151/van-l410-at-belfast-and-isle-of-man-on-feb-23th-2017-weather-related-diversion-results-in-grounding-of-airline

+4/0
doporučit
1.3.2017 19:26

P49e51t81r 46B84a83r67t57ů78n37ě30k 9271714659869

Jsem z toho článku poněkud zmaten, počkám si až co Ovčáček...:-P

+7/−5
doporučit
1.3.2017 19:15

D26e60j18a86n 85T75a65d94i35c 7392876627777

Doufam, ze budou letat v cesku. Pro nejake brity je tohoto krasneho a spolehliveho stroje skoda.

+3/0
doporučit
1.3.2017 22:48

P53a42v33e47l 55V68e80r88n16e20r 1433243762147

Lidi pochopte, co je na FB nebo Twiteru, tak to musi byt pravda, zvlast kdyz to nekomu vyhovyje ...

+3/0
doporučit
1.3.2017 21:48

M96a10t36ú35š 73B96e77n23a45k 9258874442203

Čo je to za stroj Let L-140? Novinári o nom v poslednej dobe často píšu, ale google ho nenachádza.

+5/−5
doporučit
1.3.2017 18:53
Foto

V61l87a14s92t52a 59C29o12u20f56a41l 7217619329725

Hezká L-410 s UNS-1K

+2/0
doporučit
1.3.2017 20:26

J48a56r21o86s59l50a91v 97S57t26u52c47h88l18í31k 7716588502746

Co to může být za aerolinky když jsou z Brna?

+3/−25
doporučit
1.3.2017 21:55

L38u38c85i17a33n 66P45a92p45a77z63i85a27n 5844897631945

Takto funguje EU v praxi? Zmatek v kompetencích, kdo co může a nemůže?

+1/−9
doporučit
1.3.2017 19:00

M33a88r86t93i19n 49K24ř83í30ž 9873702600447

Ta společnost je podezřelá už jen tím, odkud je.

0/−14
doporučit
1.3.2017 22:03

V27a12š35e53k 97Ř15í13h63a 2743193948632

Zlatý český šmejd;-D;-D;-D

0/−23
doporučit
1.3.2017 22:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.