Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e59t95r 81V38á47c94l36a24v56e54k 6255618659837

co se mi podařilo najít: přistání se zdařilo protože se přistává proti větru, nicméně když se otočili bokem a chtěli pojíždět tak vítr letadlem začal pohazovat, snad jej dokonce i zcela nadzvedl, každopádně letadlo nebylo schopno pojíždět a byla nutná asistence letištních hasičů, kteří přistavili cisternu aby letadlo bylo v závětří a mohli vystoupit cestující. Letadlo pak nějakou dobu blokovalo runway jelikož ve větru jej nebylo možné ani odtáhnout. Podobný incident už tato letecká společnost údajně měla, letadlo tehdy vítr také nadzvedl a při dopadu se poškodilo. Jestli je to skutečně pravda tak rozhodnutí britské CAA je správné, piloti neměl v takovém počasí vůbec nikam letět s tak lehkým letadlem.

+22/−1
doporučit
1.3.2017 20:34

P18e69t70r 84N51ě26m19e76c 4480623290617

Prošel jsem pár anglických článků a diskusí a nikde žádné info, co se vlastně stalo tak hrozného, že CAA VAN Air uzemnil. I sami Britové se tomu diví.

+18/0
doporučit
1.3.2017 19:43

J74a14n 52B61l64a82n28a 3936135224

Začíná brexit

+18/−2
doporučit
1.3.2017 18:26

L88a52d48i46s97l24a75v 12K75a59l75o85u43s 7445416911550

Důvod je jasný. Všechna ostatní letadla nebyla schopna provozu za ztížených povětrnostních podmínek,kdežto L-410 normálně fungovala dál.

+16/−2
doporučit
1.3.2017 19:55

F24r74a82n57t28i19š85e30k 32S70o94b89o42t42k70a 1807953794270

Ať z nás nedělají všichni bl.ce, přece můžou nazančit, co za tím je!

+11/0
doporučit
1.3.2017 18:41

V45i15l28i94a10m 46D86i69e85t87l 9692187297719

V Britanii at se stane kdekoliv cokoliv, pokud je nekde u toho klicove slovo "Vychodni Evropa", pak tam maji o pripadu vsichni jasno...

At uz jdou k certu, nafoukanci

+15/−2
doporučit
1.3.2017 20:04

L36u14m29í30r 64V70i43t62h26a 2747527806222

Na čtyřistadesítkách dělal můj táta drakaře. Už je 20 let v důchodu. Ale mašiny to podle něj nebyly špatný. Jednoduchý, spolehlivý, úsporný. Dobře se prej na nich litalo.

+10/0
doporučit
1.3.2017 19:06

V42l26a14d15o 47Č63e23r55m50á94k 8782821205408

na začátku článku L 410, na konci už L 140. Co kdyby si to taky redaktoři po sobě zkontrolovali, než to sem šoupnou.

+7/0
doporučit
1.3.2017 20:17

J49o98h41a62n 62R74e27y 5156383510600

Jako důvod bych viděl1) brexit, 2)touhu jiné společnosti obsadit jejich místo. EURvMyslím, že na americkou společnost by si nedovolili.

+12/−4
doporučit
1.3.2017 19:44

M41a18r83t82i87n 52N51e29č34a53s 8523813823329

Škoda, že L-410 není po světě víc rozšířená... jeden čas jsem vyloženě pátral, kde bych se s ní svezl. Povedlo se mi to v Rusku, se společností Orenburž'e - slečna za přepážkou koulila očima ("Takyj maleň'kij samoljótik!"), spolucestující si fotili u letadla selfíčka, piloti vtipkovali... všichni z toho kunovického výtvoru byli vedle R^:-)

+7/−1
doporučit
1.3.2017 21:33

R53a16d25i85m 18N49e47b53e39l 5936625839229

S takovým lehkým letadélkem není snadné v bouři nebo silné turbulenci přistát. Zažil jsem to kdysi v L410 na Ruzyni. Nemohli jsme se dostat dolů, pořád nás to vynášelo nahoru do mraků :). Ostatně podobných kuriozních přistání je plný internet. Pokud pilot dokázal v takovém počasí přistát bez úhony, zaslouží spíše ocenění, než trest.

+4/0
doporučit
2.3.2017 8:26

P89e15t93r 37V87e61s54e15l54ý 7394715614528

Opravdu si je redakce jista existencí stroje Let L - 140? Zmínku o něm mi i google našel jen ve dvou článcích na iDnes jinak nic, zato na L- 410 je těch odkazů velmi mnoho.

+4/0
doporučit
1.3.2017 19:30

E37r62i85k 85L95e27v58i39n18s68k11ý 8291294123235

Vypada to, ze nikdo nic nevi, mozna se UKFAA trosku unahlil na zaklade nejakych fam. Kazdopadne ostatni operatori v te dobe kvuli bouri z Isle of Man uz neletali, ale Van Air pristal bezpecne a s rezervou paliva, mohl se v pripade potreby jeste odklonit do Manchesteru. Letiste mozna poslalo asistencni vozidla proto, aby letadlo castecne chranila pred vetrem. Nejake informace jsou tady :

https://www.aeroinside.com/item/9151/van-l410-at-belfast-and-isle-of-man-on-feb-23th-2017-weather-related-diversion-results-in-grounding-of-airline

+4/0
doporučit
1.3.2017 19:26

P87e78t88r 30B13a39r61t23ů39n26ě63k 9291374269979

Jsem z toho článku poněkud zmaten, počkám si až co Ovčáček...:-P

+7/−5
doporučit
1.3.2017 19:15

D75e52j34a65n 22T83a66d53i96c 7442356817817

Doufam, ze budou letat v cesku. Pro nejake brity je tohoto krasneho a spolehliveho stroje skoda.

+3/0
doporučit
1.3.2017 22:48

P46a91v17e68l 58V40e27r75n50e51r 1573223752497

Lidi pochopte, co je na FB nebo Twiteru, tak to musi byt pravda, zvlast kdyz to nekomu vyhovyje ...

+3/0
doporučit
1.3.2017 21:48

M56a68t42ú96š 30B23e19n91a58k 9938634892383

Čo je to za stroj Let L-140? Novinári o nom v poslednej dobe často píšu, ale google ho nenachádza.

+5/−5
doporučit
1.3.2017 18:53
Foto

V30l34a90s84t77a 57C78o75u47f19a94l 7697969989315

Hezká L-410 s UNS-1K

+2/0
doporučit
1.3.2017 20:26

J35a11r76o52s45l43a20v 83S64t46u15c68h71l54í43k 7226148682116

Co to může být za aerolinky když jsou z Brna?

+3/−25
doporučit
1.3.2017 21:55

L96u50c58i65a78n 64P95a72p18a59z47i37a33n 5244867651565

Takto funguje EU v praxi? Zmatek v kompetencích, kdo co může a nemůže?

+1/−9
doporučit
1.3.2017 19:00

M27a21r53t94i20n 50K36ř48í72ž 9873172310137

Ta společnost je podezřelá už jen tím, odkud je.

0/−14
doporučit
1.3.2017 22:03

V95a89š11e94k 12Ř79í75h45a 2963863498702

Zlatý český šmejd;-D;-D;-D

0/−23
doporučit
1.3.2017 22:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.