- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě by zajímalo odkud se berou ta čísla o 2 % cyklodopravy. To je jako "měřeno" tím, jak v květnu na stezce Rondo - Olympia stojí 10 "sčítačů", a zuřivě čárkuje každého inlinistu při každém průjezdu - a z těchto zjevně nesmyslných čísel pak zkouší vyrobit statistiku pro celé město?
Podle vize je „Brno městem, kde se velmi snadno žije bez automobilu“.
Ne ne, podle vize není Brno městem, kde se žije dobře bez automobilu, ale kde se žije špatně s automobilem.
Jinak nějaký podíl na dopravě není sama o sobě vypovídající hodnota pro určení kvality dopravy, záleží totiž na tom, proč je ten podíl zrovna takový.
Čína náš vzor, budeme jezdit na kolech jak kuliové. A pak si navzájem smrdět v MHD cestou z "bike and ride" a pak v práci. Jo pokrok nezastavíš, kupředu levá.
Tedy nejsem z Brna, ale do práce jezdím na kole. Prvnich 14 dní jsem si musel zvyknout, ale teď už bych neměnil. Co jezdím na kole, nebyl jsem ani jednou nemocný. Nepamatuju si, že bych někdy přijel pozdě. Cesta mi trvá každý den na minutu stejně.
Dokonce si cestu už prodlužuji - místo 8km mám už 14km dlouhou cestu.
Jediná nevýhoda je, že to leze do peněz. Musel jsem si koupit ještě jedno kvádro pro případ, že jdu k zákazníkovi přímo z domova a na kole jet nemůžu. Druhé mám v práci v šatně.
A pak, když najedete 4000 km za rok, tak mě cesty vychází na 1Kč/ km kvůli náhradním dílům na koło.
A jako další bonus jsem zhubnul o šest kilo.
až se Hollan a spol., nebude moci pro naprostý dopravní kolaps dostat do práce a úřad bude muset řídit jen z mobilního telefonu (než se mu v autě vybije), pak se možná bude něco dít..
Všechno to jsou problémy, které jsme již řešili.....v roce 2017 se zaměříme na dostavbu Velkého okruhu.. opravdu, skoro 30 let poté, co jsme vládu, ó my lid český, do svých rukou zpět navrácen dostali, vskutku utěšená bilance...
Mají na mysli pěší zóny jako je např. Masarykova ulice, která je pěší zónou jen podle názvu?
Magistrátníci by měli vyfasovat kola a šlápnout do pedálů sami. Dala bych jim rok nebo dva.
V centru sídlí oni a smrdí i jejich auta, každý má svoje, a to budou řešit jak?
Když magistrat vyhlasil smogovou situaci a vyzval občany aby nejezdili auty, hadejte kolik radnich z 12ti přijelo druhý den do práce autem? 8! To je odpověď na váš návrh. Oni jsou něco víc než my ostatní, přece
Je jasne ze pocet aut hlavne kolem centra je nutne uz nezvysovat. Ale to je problem toho jak svet funguje. Staty musi stavet obrovsky mesta kde pak kolabuje infrastruktura.
A auto proste nic nenahradi v pohodlnosti dopravy. Komu se chce jako jet na kole, pak prestupovat na MHD a slozite jezdit po celym meste kdyz muzu sednout do auta a dojet primo na misto.