- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neznám pozadí, a nechci se účastnit hádek o financování, neb o tom nic nevím. Ale ukázky jsou vtipné a výstižné.
1. Cílem oficiálního průvodce nemá být na sebe upozornit, ale přilákat do Brna a JM kraje víc turistů.
2. Oficiální průvodce má být psán konzervativně, aby uspokojil typického turistu, který chce na dovolené vidět hezké a zajímavé, ne hnusné a nudné věci. Píše se pro turisty, tudíž má plnit jejich očekávání a potřeby.
3. Je to placeno z veřejných peněz, tak to má přinášet užitek domácím (peníze, obchodní příležitosti) i návštěvníkům (viz 2.).
4. Používat v marketingu agresivní strategii založenou na hulvátství a urážkách je projevem sociopat ke, ne-li psychopatie ( viz dokument Hadí v oblecích). Navíc to ani není účinné, neboť většina lidí je pořád ještě normální.
5. Paní na to místě nemá co dělat.
6. Stejně jako mnozí další v Brně.
Body 2, 4, 5, 6 máte špatně. Body 1 a 3 byly splněny.
TIC, to je ten tunel na penize? kdy se za x milionu postavila ta priserna budka aby se zjistilo, ze je naprosto k nicemu? soudruhum se pekne vyhazuji penize na projekty a kraviny, ale slusna prace za nimi nejde videt
Třeba by mohla paní Janulíková nějaký příklad té ironie a srandy z Brna ocitovat . Já jsem tam žádný nenašel . Obsah poslední kapitoly je jen hrubý,asi jako kdybych tu psal, že pan Biller má křivé chlupaté nohy ,nahlas kýchá a smrká do rukávu. To není ironie a proto to tady, jak vidíte, ani nepíšu Naopak té knížce naprosto chybí nakladatelský redaktor/editor, je to nahodilá autorská dojmologie, takový samizdat kamarádů, psaný formou hesel v běžném bedekru. Ironie tam skutečně není. Takže tohle je příklad naprosto nešťastného marketingu,který slibuje něco, co produkt vůbec nenaplní. Jasně, párkrát to vyjde,ale řemeslo to není.
Je to trapný. Já jako rodilej Brňák s ní vůbec nesouhlasím. Někoho urážet jenom proto aby ta slátanina měla reklamu je ubohý. To tam můžou zrovna napsat sprostý nadávky.
jasně..kdo tomu nerozumí, je debil...je nám to jasné, soudružko..
Majó pravdu oba, Janička obecně a Staňa konkrétně. Co má jinýho napsat o Blansku? Že se z obou nádraží vyráží do Krasu, což příznivce sadismu zahájí minimálně půlhodinovým plazením po sídlištích a krajnicích frekventovaných silnic, například. A oproti článku o Adamově ve zdejší sérii o sídlištích je ten jeho text úplný chvalozpěv.
A Mirkové Dušínové v diskusi nezklamali!
Napsal neurvalý pisálek.
Hmm teda myslel jsem, že předchozí vedení s jeho angličtinou a ostatními výstřelky, se jen tak nedá trumfnout, ale hlášky jako
... Cílem je, aby sem lidé jezdili právě proto, že se tady na první pohled nic neděje....
... dáme záložku, z níž bude jasné, že jde o autorské texty, a že se vedení města neztotožňuje (i když tuto publikaci platí) ...
tomu směle konkurují :-(
Jednou bych chtěl zažít, kdy Brno svět zaujme něčím pozitivním, ne tím že na svoje okolí naháže kýbl hnoje :-(
Paní na fotce na mne osobně působí také velmi arogantně, takže už se ani nedivím. Jen si pořád nemyslím, že by podobná publikace měla být hrazena z veřejných peněz. Nicméně reklamy už má dost. Pro mě je podobný způsob prezentace poněkud urážlivý a nelíbí se mi, ale já jsem stará konzerva, tak pro tyhle rádoby moderní prezentace nemám pochopení.