Diskuze

Je to správná cesta, hájí neurvalého průvodce Brnem šéfka infocentra

Turistický průvodce s názvem To je Brno vyvolal kritiku i protesty. Tedy zaujal, a to byl podle šéfky informačního centra města účel. „V agresivnějším marketingu budeme pokračovat. Věřím, že to je správná cesta, kterou bychom se měli ubírat,“ říká Jana Janulíková.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Neznám pozadí, a nechci se účastnit hádek o financování, neb o tom nic nevím. Ale ukázky jsou vtipné a výstižné.

0 0
možnosti
HB

1. Cílem oficiálního průvodce nemá být na sebe upozornit, ale přilákat do Brna a JM kraje víc turistů.

2. Oficiální průvodce má být psán konzervativně, aby uspokojil typického turistu, který chce na dovolené vidět hezké a zajímavé, ne hnusné a nudné věci. Píše se pro turisty, tudíž má plnit jejich očekávání a potřeby.

3. Je to placeno z veřejných peněz, tak to má přinášet užitek domácím (peníze, obchodní příležitosti) i návštěvníkům (viz 2.).

4. Používat v marketingu agresivní strategii založenou na hulvátství a urážkách je projevem sociopat ke, ne-li psychopatie ( viz dokument Hadí v oblecích). Navíc to ani není účinné, neboť většina lidí je pořád ještě normální.

5. Paní na to místě nemá co dělat.

6. Stejně jako mnozí další v Brně.

1 0
možnosti
JK

Body 2, 4, 5, 6 máte špatně. Body 1 a 3 byly splněny.

0 0
možnosti
JK

TIC, to je ten tunel na penize? kdy se za x milionu postavila ta priserna budka aby se zjistilo, ze je naprosto k nicemu? soudruhum se pekne vyhazuji penize na projekty a kraviny, ale slusna prace za nimi nejde videt

2 0
možnosti
MT

Třeba by mohla paní Janulíková nějaký příklad té ironie a srandy z Brna ocitovat . Já jsem tam žádný nenašel . Obsah poslední kapitoly je jen hrubý,asi jako kdybych tu psal, že pan Biller má křivé chlupaté nohy ,nahlas kýchá a smrká do rukávu. To není ironie a proto to tady, jak vidíte, ani nepíšu;-D Naopak té knížce naprosto chybí nakladatelský redaktor/editor, je to nahodilá autorská dojmologie, takový samizdat kamarádů, psaný formou hesel v běžném bedekru. Ironie tam skutečně není. Takže tohle je příklad naprosto nešťastného marketingu,který slibuje něco, co produkt vůbec nenaplní. Jasně, párkrát to vyjde,ale řemeslo to není.

3 0
možnosti
JS

Je to trapný. Já jako rodilej Brňák s ní vůbec nesouhlasím. Někoho urážet jenom proto aby ta slátanina měla reklamu je ubohý. To tam můžou zrovna napsat sprostý nadávky.

0 0
možnosti

J94a46n 66Š16e91d18ý

4. 4. 2017 19:17

jasně..kdo tomu nerozumí, je debil...je nám to jasné, soudružko..:-/

3 0
možnosti
TT

Majó pravdu oba, Janička obecně a Staňa konkrétně. Co má jinýho napsat o Blansku? Že se z obou nádraží vyráží do Krasu, což příznivce sadismu zahájí minimálně půlhodinovým plazením po sídlištích a krajnicích frekventovaných silnic, například. A oproti článku o Adamově ve zdejší sérii o sídlištích je ten jeho text úplný chvalozpěv.

2 0
možnosti
TT

A Mirkové Dušínové v diskusi nezklamali! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Hmm teda myslel jsem, že předchozí vedení s jeho angličtinou a ostatními výstřelky, se jen tak nedá trumfnout, ale hlášky jako

... Cílem je, aby sem lidé jezdili právě proto, že se tady na první pohled nic neděje....

... dáme záložku, z níž bude jasné, že jde o autorské texty, a že se vedení města neztotožňuje (i když tuto publikaci platí) ...

tomu směle konkurují :-(

Jednou bych chtěl zažít, kdy Brno svět zaujme něčím pozitivním, ne tím že na svoje okolí naháže kýbl hnoje :-(

4 1
možnosti
HU

Paní na fotce na mne osobně působí také velmi arogantně, takže už se ani nedivím. Jen si pořád nemyslím, že by podobná publikace měla být hrazena z veřejných peněz. Nicméně reklamy už má dost. Pro mě je podobný způsob prezentace poněkud urážlivý a nelíbí se mi, ale já jsem stará konzerva, tak pro tyhle rádoby moderní prezentace nemám pochopení.

10 0
možnosti